Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 juni 2005, 20:22   #21
Slasty
Burgemeester
 
Slasty's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2005
Berichten: 584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga
Integratie in een westers georiënteerd land waarbij U dankzij de door uw ondergewaardeerde Vlaamse identiteit en opvoedingsnormen zonder problemen na amper een week al werk had. Big deal ! Al eens voor enkele maanden 'geintegreerd' naar Iran of iets dichter bij huis Turkije of Marokko ? Nee? Spijtig, ik had anders hier ook graag uw mening over gehad. 8)

Ciao.
Toch wel, een maand lang door het oostelijke deel van Turkije gezworven. Van werken had ik toen nog geen last.'t Was nl mijn eerste stop en dus nog geen geldgebrek. En als je eventjes de moeite neemt om daar te gaan zien dan merk je dat veel van wat er hier verteld wordt 'propaganda' is. De vrouwen die ik ginder gezien heb waren traditionele moslims en dus kwamen ze zelden buiten. Da's waar, maar wat er meestal niet wordt bijverteld is dat de moslimvrouw de ABSOLUTE baas is over haar huis. Op straat heeft zij niks te zeggen; in huis is zij degene die beslist, en als de vent daarvoor eventjes verwijderd moet worden, dan gebeurt dat ook, desnoods hardhandig!
De enige keer dat ik 'last' heb gehad van mijn blanke status was in Burkina Faso. Ik logeerde toen in de hoofdstad Ouagadougou in een pensionnetje; een soort bed en breakfast en ik was 's avonds iets gaan drinken, 'k geraakte aan de klap met lokaal volk, we trakteerden over en weer en't werd gezellig . Tot op de moment dat ik naar m'n pension moest. Ik wist de weg niet meer terug dus mijn vrienden voor één nacht zouden me wel terugbrengen. Alles in orde totdat ik begon uit te leggen waar ik logeerde. Dat kon niet volgens hun. Alle blanken logeerden in een vijfsterrenhotel en we hadden thuis allemaal een openluchtzwembad en 2 mercedessen. Zij maakten zich d'r echt kwaad in toen ik die luchtballon moest doorprikken en ze waren echt geschokt toen ik, verteld dat er ook bij ons armen zijn. Ze begonnen bijna te vechten voor hun gelijk. Dus een goeie tip, als je niet wil da ze naar hier komen, zou je dan daar ook niet eens een ander beeld gaan ophangen dan 'het beloofde land van melk en honing'?
__________________
Paranoia is a disease onto itself, and may I add ..... the person standing next to you may not be who they appear to be... (Les Claypool)
Slasty is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be