Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Geloof je nog in het wielrennen?
Ja 5 38,46%
Nee 8 61,54%
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 januari 2007, 20:10   #21
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Ik geloof niet dat er nog veel renners rondrijden zonder doping. De Vlaamse trots in de branding T.B. is daar geen uitzondering op. Het is een kwestie van tijd voor ook hij aan de galg hangt.

Een sport die draait op freaks om de massa te amuseren is geen sport maar een kermisattraktie (het woord kermiskoers krijgt hier een geheel nieuwe dimensie). Het wielrennen - een prachtige sport - verdient beter dan een 'dope show'. En ook de renners verdienen beter.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2007, 20:14   #22
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ik geloof niet dat er nog veel renners rondrijden zonder doping. De Vlaamse trots in de branding T.B. is daar geen uitzondering op. Het is een kwestie van tijd voor ook hij aan de galg hangt.

Een sport die draait op freaks om de massa te amuseren is geen sport maar een kermisattraktie (het woord kermiskoers krijgt hier een geheel nieuwe dimensie). Het wielrennen - een prachtige sport - verdient beter dan een 'dope show'. En ook de renners verdienen beter.
Ik denk dat je echt fout bent hoor!!!!!
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2007, 20:40   #23
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.931
Standaard

Het is een regelrechte schande hoe men de Leeuw van Vlaanderen (Johan Museeuw) door het slijk heeft gehaald. Men is blijkbaar vergeten dat Johan Museeuw twee keer bijzonder zwaar gevallen is en men zelfs overwogen heeft om zijn been af te zetten na een val tijdens Parijs Roubaix. Als je van zo'n zware val moet revalideren vind ik dat begrijpelijk dat een mens op het einde van zijn carriëre naar een hulpmiddeltje grijpt, die bovendien gebruikt wordt door het gros van de buitenlandse renners. Vergeet dit niet. Wilde Johan Museeuw nog iets halen uit zijn carriere, dan kon hij niet verder dan een hulpmiddeltje gebruiken. De mooie overwinningen die de Leeuw in 2002 heeft gehaald kwam er voor 95 % op werkkracht en ja misschien voor 5 % op de doping. Maar die 5 % was nodig om opnieuw de absolute top te bereiken en niet mee te rijden voor spek en boonen.

Het is ook erg hoe de Belgische renners als misdadigers worden behandeld, het zijn de enigen die twee keer gestraft worden voor dezelfde feiten. Terwijl dat het allochtoon krapuul, ongestoord onschuldige burgers terroriseren in onze grootsteden.

En het is vooral volksverradende rat Dedecker, die de renners van eigen bodem en de beste Belgische ploeg door het slijk haalt, ten voordele van zijn eigen zielige persoontje. Bah, hij had beter in die stront VLD gebleven, daar hoort hij thuis.

Moest Dedecker ooit bij Vlaams Belang op een lijst staan, dan stem ik nooit meer VB en vliegt de lidkaart de prullemand in.

Men zou beter vanuit ons land de buitenlandse renners viseren, bijvoorbeeld een vreemde indringer als McEwen, die hier komt profiteren van onze wielerinfrastructuur en de zeges heeft naar Australië. Maar ja zo gaat dat bij liberalen en andere PC-gespuis, altijd vreemd volk eerst.

Ik zeg klaar en duidelijk: EIGEN RENNERS EERST !

En ja ik ben een grote supporter van Quick Step en het Vlaamse wielrennen in het algemeen.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 24 januari 2007 om 20:44.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2007, 20:43   #24
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik denk dat je echt fout bent hoor!!!!!
Tja, ik wou ook dat het anders was. Maar dit is allemaal al zo lang bezig en er komt maar geen einde aan. Ik vertrouw geen enkele wielrenner meer. Kijk naar een Armstrong: officieel nooit 'gesnapt', maar al zijn belangrijkste concurrenten namen doping en nog stoof hij d'er fluitend voorbij. Dat klopt niet, hé. Superman bestaat niet.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2007, 20:54   #25
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Het is een regelrechte schande hoe men de Leeuw van Vlaanderen (Johan Museeuw) door het slijk heeft gehaald. Men is blijkbaar vergeten dat Johan Museeuw twee keer bijzonder zwaar gevallen is en men zelfs overwogen heeft om zijn been af te zetten na een val tijdens Parijs Roubaix. Als je van zo'n zware val moet revalideren vind ik dat begrijpelijk dat een mens op het einde van zijn carriëre naar een hulpmiddeltje grijpt, die bovendien gebruikt wordt door het gros van de buitenlandse renners. Vergeet dit niet. Wilde Johan Museeuw nog iets halen uit zijn carriere, dan kon hij niet verder dan een hulpmiddeltje gebruiken. De mooie overwinningen die de Leeuw in 2002 heeft gehaald kwam er voor 95 % op werkkracht en ja misschien voor 5 % op de doping. Maar die 5 % was nodig om opnieuw de absolute top te bereiken en niet mee te rijden voor spek en boonen.
Hoed af voor 's mans prestaties, maar hij heeft zijn supporters ook regelrecht belogen. Museeuw had in schoonheid kunnen stoppen. Hij had een prachtig (hopelijk clean) palmares. Maar hij was verslaafd aan het succes. Hij wou geen oude leeuw zijn; hij wou brullen als een jonge leeuw. En hij hééft gebruld. Maar vals, helaas.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2007, 21:05   #26
maarte
Minister-President
 
maarte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2004
Locatie: Hage(n)land
Berichten: 4.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Het is een regelrechte schande hoe men de Leeuw van Vlaanderen (Johan Museeuw) door het slijk heeft gehaald. Men is blijkbaar vergeten dat Johan Museeuw twee keer bijzonder zwaar gevallen is en men zelfs overwogen heeft om zijn been af te zetten na een val tijdens Parijs Roubaix. Als je van zo'n zware val moet revalideren vind ik dat begrijpelijk dat een mens op het einde van zijn carriëre naar een hulpmiddeltje grijpt, die bovendien gebruikt wordt door het gros van de buitenlandse renners. Vergeet dit niet. Wilde Johan Museeuw nog iets halen uit zijn carriere, dan kon hij niet verder dan een hulpmiddeltje gebruiken. De mooie overwinningen die de Leeuw in 2002 heeft gehaald kwam er voor 95 % op werkkracht en ja misschien voor 5 % op de doping. Maar die 5 % was nodig om opnieuw de absolute top te bereiken en niet mee te rijden voor spek en boonen.

Het is ook erg hoe de Belgische renners als misdadigers worden behandeld, het zijn de enigen die twee keer gestraft worden voor dezelfde feiten. Terwijl dat het allochtoon krapuul, ongestoord onschuldige burgers terroriseren in onze grootsteden.

En het is vooral volksverradende rat Dedecker, die de renners van eigen bodem en de beste Belgische ploeg door het slijk haalt, ten voordele van zijn eigen zielige persoontje. Bah, hij had beter in die stront VLD gebleven, daar hoort hij thuis.

Moest Dedecker ooit bij Vlaams Belang op een lijst staan, dan stem ik nooit meer VB en vliegt de lidkaart de prullemand in.

Men zou beter vanuit ons land de buitenlandse renners viseren, bijvoorbeeld een vreemde indringer als McEwen, die hier komt profiteren van onze wielerinfrastructuur en de zeges heeft naar Australië. Maar ja zo gaat dat bij liberalen en andere PC-gespuis, altijd vreemd volk eerst.

Ik zeg klaar en duidelijk: EIGEN RENNERS EERST !

En ja ik ben een grote supporter van Quick Step en het Vlaamse wielrennen in het algemeen.
OMG manneke toch het wielrennen is geen dopingmilieu, het is een drugsmilieu dat jongeren op een slecht pad brengt.
__________________
La causa nostra:Mani pulite
maarte is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be