Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

 
 
Discussietools
Oud 15 juli 2014, 17:32   #81
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht

...
Dus als ik vraag, wil je Belgie kapot, dan ben jij bang?
Eigenlijk wel ja.
Bang namelijk dat ik met zo'n dubbelzinnige vraag kiezers ga verliezen. Bange kiezers namelijk.


Geef trouwens maar toe dat jij ook bang wordt, als je vrouw je vraagt: "Schat, is mijn gat niet te dik in deze rok?" Wat ge ook antwoordt: je verliest.
Of ook: "Sla jij je vrouw nog steeds?".


Maar wat ik nog wou meedelen ivm de titel van de draad:
Liever Jambon onder vuur,
dan Jambon zonder vuur.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 15 juli 2014, 17:33   #82
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
8<

Ik heb de verkiezing van de kamervoorzitter live gevolgd en ik vond het op dat moment ook zeer raar dat Jambon niet meer akkoord was met een korte pauze zodat Groen toch nog kon overtuigd worden.
Het was voor N-VA duidelijk dat ze gingen verliezen toen de liberalen met PDW op de proppen kwam.

Ze hebben Flahaut uit zijn stoel geduwd. Punt gescoord. Hun eigen kandidaat heeft het daarbij niet gehaald. half punt eraf.
Door de reeds verloren strijd niet te rekken en hun lot niet in handen te leggen van de groenen, hebben ze kunnen voorkomen dat de ze dat half puntje ook nog mochten afgeven.

Denk je echt dat die groenen op Bracke zouden gestemd hebben? Een kandidaat van de N-VA?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline  
Oud 15 juli 2014, 17:35   #83
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Peumans bij De Lijn ? daar geloof ik niks van, die kan ni over t stuur van een bus zien, en als m op den tram wilt geraken moet m springen !
Is nochtans zo.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline  
Oud 15 juli 2014, 17:40   #84
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Peumans bij De Lijn ? daar geloof ik niks van, die kan ni over t stuur van een bus zien, en als m op den tram wilt geraken moet m springen !
Peuk gevonden, vind ik.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 15 juli 2014, 18:33   #85
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als er iemand niet verder geraakt dan aanvallen en afbreken is het wel de voorzitter van de BUB.
Resultaat: NUL-KOMMA-NUL.
Anderen aanvallen de beste verdediging ?
Henri1 is offline  
Oud 15 juli 2014, 18:34   #86
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Doorbraak haalt niet uit.
Het is een ex N-VA medewerker die een forum krijgt bij doorbraak.

Van zo'n mensen kan ik iets krijgen, waarschijnlijk aasde die op een postje wat ie niet kreeg.
Wellicht ook een "slechte" vlaming dan ?
Henri1 is offline  
Oud 15 juli 2014, 18:35   #87
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben allergisch aan die vraag.

Als je wilt scheiden, dan wil je je vrouw/man toch niet kapot.
En dan wil je ook het instituut huwelijk niet kapot.

Je wilt enkel dat jouw actuele huwelijk een einde neemt.


Duidelijk van mijnentwege: ik wil b. kapot.
Waarom ben ik dan allergisch voor de vraag: men stelt de vraag enkel om bange mensen nog banger te maken.

.
Zachte helers maken stinkende wonden.
Henri1 is offline  
Oud 15 juli 2014, 19:49   #88
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Zachte helers maken stinkende wonden.
Dát omschrijft nu eens mooi de consensuspolitiek van de belzieke politiek van de afgelopen jaren.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline  
Oud 19 juli 2014, 10:51   #89
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Doorbraak haalt niet uit.
Het is een ex N-VA medewerker die een forum krijgt bij doorbraak.

Van zo'n mensen kan ik iets krijgen, waarschijnlijk aasde die op een postje wat ie niet kreeg.
.. dom van meneer Van Bosstraeten én dus kenschetsend voor n-va medewerkers .. zelfs het kleinste kind weet immers dat er geen postjes te rapen vallen bij de vlaems-nazionalisten .. de grote gouwleider zelf is altijd de eerste om deze onthechtheid te uiten ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 19 juli 2014, 11:00   #90
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.860
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mauste Bekijk bericht
"Verandering nu" kakelen de separo-nationalisten, en och God, ze plegen nu al broedermoord.
Uit Knack 14 juli
"Zonder actuele aanleiding en op een moment dat de postjes verdeeld moeten worden, haalt doorbraak.be zwaar uit naar N-VA-boegbeeld Jan Jambon. Dat is zeer opmerkelijk voor een opiniesite die veel goede banden heeft met de Vlaamse Volksbeweging"
En die NVA-ertjes de partijruzies in de andere partijen maar in het lang en breed uitsmeren. Terwijl ze zichzelf onder mekaar niet eens verstaan, zo blijkt nu.

Als het om de macht en de postjes gaat, is de NVA maar even horendol als de anderen! NVA de kracht van de verandering?? Och, ga toch door. Ni zwaanse!

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 juli 2014 om 11:03.
Het Oosten is offline  
Oud 19 juli 2014, 11:03   #91
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En die NVA-ertjes de partijruzies in de andere partijen maar in het lang en breed uitsmeren. Terwijl ze zichzelf onder mekaar niet eens verstaan, zo blijkt nu.

Als het om de macht en de postjes gaat, is de NVA maar even horendol als de anderen! NVA de kracht van de verandering?? Och, ga toch door! Ni zwaanse.
Het rommelt al in de "toekomstige" vlaamse coalitie voor ze aantreedt.

Dat beloofd.
Henri1 is offline  
Oud 19 juli 2014, 11:11   #92
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.538
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Inderdaad, leuk initiatief.
Jan Peumans : directie van De Lijn
Liesbeth Homans : afdeling brood in een Delhaize


Bij de sp.a zie ik enkel Patrick Janssens die directeur was bij Dimarso en daarna managing director bij BBDO. Maar jannsens is niet meer actief.
JVDL is professor grondwettelijk recht.
Bij de tsjeven heb je Kris Peeters die de topman was bij UNIZO

Bij de liberalen noem je Maggie, zij is huisarts, en de croo is zes jaar consultant bij de Boston Group geweest.
Steven Vandeput zaakvoerder van zijn eigen bedrijf.
Louis Ide Arts
Lies Jans OCMW secretaris
Veerle Wouters docent aan de hoge school in Limburg
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA
reservespeler is offline  
Oud 19 juli 2014, 11:11   #93
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. dom van meneer Van Bosstraeten én dus kenschetsend voor n-va medewerkers .. zelfs het kleinste kind weet immers dat er geen postjes te rapen vallen bij de vlaems-nazionalisten .. de grote gouwleider zelf is altijd de eerste om deze onthechtheid te uiten ..
De N-VA heeft inderdaad een luxeprobleem. Maar naar ik vernomen heb, zou Van Bosstraeten al sollicitatiegesprekken met Groen of Sp.a voeren. Lijkt me in deze, en vooral wat Sp.a betreft, een verstandige keuze vermits hij bij de N-VA gewogen en te licht bevonden werd.
Jakko is offline  
Oud 19 juli 2014, 11:12   #94
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.538
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Peumans bij De Lijn ? daar geloof ik niks van, die kan ni over t stuur van een bus zien, en als m op den tram wilt geraken moet m springen !
Toch was Jan directeur bij De Lijn, daarvoor moet je niet achter het stuur kruipen hé.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

Laatst gewijzigd door reservespeler : 19 juli 2014 om 11:12.
reservespeler is offline  
Oud 19 juli 2014, 11:13   #95
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.927
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. dom van meneer Van Bosstraeten én dus kenschetsend voor n-va medewerkers .. zelfs het kleinste kind weet immers dat er geen postjes te rapen vallen bij de vlaems-nazionalisten .. de grote gouwleider zelf is altijd de eerste om deze onthechtheid te uiten ..
Juist ja. Omdat het kleinste kind weet dat er geen postjes te rapen vallen bij de N-VA stappen er "medewerkers" uit andere partijen over naar de Vlaemsche" Nazi-onalisten". Vrijwillig nog wel.

Van Bosstraeten h�*d een postje bij de N-VA, maar blijkbaar voldeed hij niet aan de "voorwaarden", en vloog hij buiten. Tobback gooide de "medewerkers" die niet voldeden aan de door de partaai gestelde voorwaarden met een hele tros tegelijk buiten. Vandaag riskeert hij zélf buiten gegooid te worden. Blijkbaar was zijn reactie op het incident in Landen, dat ook weer veroorzaakt werd door een van zijn "medewerkers" van het goede rode teveel.

Wat de onthechtheid van de "gouwleider" betreft. Die heeft nog een heel einde te gaan om de premier van lopende dinges te kunnen inhalen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 19 juli 2014, 11:18   #96
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
De N-VA heeft inderdaad een luxeprobleem. Maar naar ik vernomen heb, zou Van Bosstraeten al sollicitatiegesprekken met Groen of Sp.a voeren. Lijkt me in deze, en vooral wat Sp.a betreft, een verstandige keuze vermits hij bij de N-VA gewogen en te licht bevonden werd.
.. jam-bon .. ik heb duidelijk een kloppende zenuw geraakt bij wellicht een loonslaafje van het vlaems-nazionalistische heir .. Jakko, ik raad u twee dragées Dafalgan aan vooraleer u nog meer wartaal uit begint te slaan ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 juli 2014 om 11:19.
4x10E6 is offline  
Oud 19 juli 2014, 11:19   #97
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ach, er zitten er hier waarvoor we absoluut niet voor bang hoeven te zijn dat ze iets verkeerd zeggen. Ze zijn er wel meestal als eersten bij om de kritiek op de één of andere Vlaams-nationalist te bevestigen maar iets zinnigs zeggen doen ze nooit.
Buiten kritiek op Vlaams nationalisten bekritiseren, heb je er hier op het forum die niets zinnig te zeggen hebben, zelfs niet over die kritiek.
subocaj is offline  
Oud 19 juli 2014, 11:22   #98
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En die NVA-ertjes de partijruzies in de andere partijen maar in het lang en breed uitsmeren. Terwijl ze zichzelf onder mekaar niet eens verstaan, zo blijkt nu.
Nope, het blijkt om de gal van een ex-medewerker te gaan.

Maar heu, onze leider staat tenminste nog stevig in zijn schoenen. Geen coup die wordt voorbereid om hem van de troon te stoten.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline  
Oud 19 juli 2014, 11:25   #99
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het rommelt al in de "toekomstige" vlaamse coalitie voor ze aantreedt.

Dat beloofd.
Zo hoort dat. Onderhandelende partijen die met alles op één lijn liggen kunnen beter een kartel vormen.
Als er twistpunten opduiken wil dat niet meer zeggen dan dat de partijen een akkoord nastreven waarin beiden zich maximaal in kunnen vinden.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline  
Oud 19 juli 2014, 11:30   #100
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Eigenlijk wel ja.
Bang namelijk dat ik met zo'n dubbelzinnige vraag kiezers ga verliezen. Bange kiezers namelijk.


Geef trouwens maar toe dat jij ook bang wordt, als je vrouw je vraagt: "Schat, is mijn gat niet te dik in deze rok?" Wat ge ook antwoordt: je verliest.
Of ook: "Sla jij je vrouw nog steeds?".


Maar wat ik nog wou meedelen ivm de titel van de draad:
Liever Jambon onder vuur,
dan Jambon zonder vuur.


.
Diamanten vragen dan ook een grote hitte en veel druk om te ontstaan.

Mag je tegen je vrouw de waarheid niet zeggen? Toch erg hé, geen kritiek mogen geven op je vrouw en in je partij ook nog moeten zwijgen.
subocaj is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be