Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 april 2019, 17:09   #21
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.059
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
beuââârk... dat is dat vieze ding van het vlaams blok
aan de aankomst van De Ronde van Vlaanderen, bijna alleen VB-ers dus.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2019, 18:08   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.279
Standaard

We zouden beter luisteren naar wat onze Kolonisator zegt.
Zou ons veel geld besparen: verkiezingen in Vlaams-Brabant zijn overbodig; de kosten zijn voor het sterfhuis.

Ge moet uw plaats kennen in de belgicistische democratie.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2019, 22:22   #23
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
We zouden beter luisteren naar wat onze Kolonisator zegt.
Zou ons veel geld besparen: verkiezingen in Vlaams-Brabant zijn overbodig; de kosten zijn voor het sterfhuis.

Ge moet uw plaats kennen in de belgicistische democratie.


Schoof; blijf niet liegen! Leg eindelijk maar eens uit waarom jij denkt dat wij een echte democratie hebben? Eén voorbeeld geven en ik geloof U.
En als U aantoont dat de N-VA zich inspande voor meer democratie voor de huidige verkiezingen; niet er na uiteraard; dan stem ik voor uw partaai.
Natuurlijk mogen andere partaaien ook meedoen.
Dan zal ik eindelijk misschien weten voor wie ik kan stemmen.
Op mijn WC-briefje stond daarstraks een foto maar hij was vervaagd en in strepen getrokken. Nu weet ik het verdomd nog niet.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2019, 19:36   #24
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Schoof; blijf niet liegen! Leg eindelijk maar eens uit waarom jij denkt dat wij een echte democratie hebben? Eén voorbeeld geven en ik geloof U.
En als U aantoont dat de N-VA zich inspande voor meer democratie voor de huidige verkiezingen; niet er na uiteraard; dan stem ik voor uw partaai.
Natuurlijk mogen andere partaaien ook meedoen.
Dan zal ik eindelijk misschien weten voor wie ik kan stemmen.
Op mijn WC-briefje stond daarstraks een foto maar hij was vervaagd en in strepen getrokken. Nu weet ik het verdomd nog niet.


Wat ik al dacht. Geen antwoord. Dus ik zal waarschijnlijk niet geldig stemmen.
Als democratie hier veronderstelt aanwezig te zijn in dit land dan moeten kiezers afgeschermd worden voor maffiosi die alle smeerlapperij mogen uit de kast halen om wraak te nemen als je hen onder te tafel praat in een politiek debat voor de verkiezingen. En dan nog bovendien worden afgeschermd door parlementaire onschendbaarheid. Ondanks feiten bewezen zijn.
Aan zulk gezeik doe ik niet meer mee. Dit is geen democratie. Dit is maffia.
En het gebruik van de omerta ook. Hier zitten blaten en kleurkes van partijen verdedigen omdat het U goed uitkomt is walgelijk gedrag van platvloerse kiezers-arrivisten.
Vele Belgen zijn depressief. Ik wens er nog meer in zulke situatie.
Ieder voor zich en God voor ons allen. Dat is de instelling van onnozelaars die van zichzelf denken dat ze democraat zijn. Maar ondertussen maar zagen dat politiekers zakkenvullers zijn. Welke onnozele kloot hier op dit forum durft zeggen dat hij beter is?
Foert. Ik stop er mee.
Maar als democraat laat ik jullie de vrijheid om voor uw partij te kiezen die zoals alle anderen het spelletje toch meespeelt. Mijn stem zal geen resultaat beïnvloeden. Moet er achteraf niet gezaagd worden dat ik voor een zakkenvuller zou gekozen hebben.
En als er hier nog een stomme kloot komt kraaien over het feit dat ik het verkeerd zie en erbij zegt wat er verkeerd aan mijn zienswijze is dan zal ik nog antwoorden en hem vragen waarom hij denkt dat alle Belgen gelijk zijn voor de wet. Die reactie zal er echter niet komen.
Lafaards!

Laatst gewijzigd door werkman : 10 april 2019 om 19:52.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2019, 19:53   #25
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Werkman, een land is een democratie als één hond met een hoed op een waterglijbaan waar honderden kinderen plezier aan beleven kan doen afbreken, waar één hond met een hoed op het gevonden krijgt om de gemeente "geluidwerende dranghekken" te laten plaatsen rond een kinderopvang, waar één hond met een hoed op een tramlijn jaren kan tegenhouden omdat een drempel een beetje te hoog is, waar 3 honden met een hoed op de Sinksenfoor die er al ong. 50 jaar stond kan wegjagen, waar een paar hinden met hoeden op de Oosterweelverbinding jaaaaaren kunnen opschuiven. Dus moogt ge gerust zijn dat België een democratie is. Of dat een goede zaak is laat ik aan uw wijs oordeel over.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2019, 20:46   #26
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Werkman, een land is een democratie als één hond met een hoed op een waterglijbaan waar honderden kinderen plezier aan beleven kan doen afbreken, waar één hond met een hoed op het gevonden krijgt om de gemeente "geluidwerende dranghekken" te laten plaatsen rond een kinderopvang, waar één hond met een hoed op een tramlijn jaren kan tegenhouden omdat een drempel een beetje te hoog is, waar 3 honden met een hoed op de Sinksenfoor die er al ong. 50 jaar stond kan wegjagen, waar een paar hinden met hoeden op de Oosterweelverbinding jaaaaaren kunnen opschuiven. Dus moogt ge gerust zijn dat België een democratie is. Of dat een goede zaak is laat ik aan uw wijs oordeel over.

Ik begrijp U. Maar ik heb beloofd om er hier mee te stoppen.
Lees goed wat ik ook nog schreef. Meer en meer Belgen zijn depressief.
En ik wens dat het er nog meer gaan worden. Het is normaal dat zij ook eens mogen afzien voor hun jarenlang gekruip en wetten gedogen die gemaakt zijn door een elite om ons blijvend te verknechten en sommigen onder ons miserie kunnen aandoen. En dit met medewerking van zowel oud als nieuw. Van mij hoeft een dergelijk Vlaanderen er niet te komen.
Een volk dat zijn voorvechters met graagte in de rug schiet om een paar faveurkes voor enkelingen te bekomen is niet waard om zich een volk te noemen. En nu stop ik echt. Het sop is de kool niet waard. Ik heb hier al te veel tijd verloren. Egalité! Doe me niet lachen!

Laatst gewijzigd door werkman : 10 april 2019 om 20:48.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2019, 21:06   #27
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ik begrijp U. Maar ik heb beloofd om er hier mee te stoppen.
Lees goed wat ik ook nog schreef. Meer en meer Belgen zijn depressief.
En ik wens dat het er nog meer gaan worden. Het is normaal dat zij ook eens mogen afzien voor hun jarenlang gekruip en wetten gedogen die gemaakt zijn door een elite om ons blijvend te verknechten en sommigen onder ons miserie kunnen aandoen. En dit met medewerking van zowel oud als nieuw. Van mij hoeft een dergelijk Vlaanderen er niet te komen.
Een volk dat zijn voorvechters met graagte in de rug schiet om een paar faveurkes voor enkelingen te bekomen is niet waard om zich een volk te noemen. En nu stop ik echt. Het sop is de kool niet waard. Ik heb hier al te veel tijd verloren. Egalité! Doe me niet lachen!
Werkman, denk je echt dat er een ander soort volk bestaat dan dat soort volk dat je hier beschrijft???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2019, 17:32   #28
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Werkman, denk je echt dat er een ander soort volk bestaat dan dat soort volk dat je hier beschrijft???

Ik denk het niet Marie. Lomperikken zitten er in de ganse wereld.
Maar het moest mij toch eens van het hart.
Maar feit is wel dat hetgeen U aanbrengt geen enkel excuus is om lompigheid te verantwoorden.
Beweren dat anderen even lomp zijn is geen verantwoording voor uw daden.
Rugdraaiers voor onrecht is geen politieke drijfveer maar wel iets dat eigen is aan alle mensen. De grootste lafaards verwijzen naar de politiek maar verkneukelen zich gelijktijdig in het besef dat zijzelf niet geviseerd worden.
En ze zijn zo stom nog wel dat ze niet beseffen dat iedere politieker dat ook weet. En daarom zullen we kruipen en blijven kruipen.
En dat stom plebs beseft het nooit. Straks zitten ze hier weer opnieuw allerlei onnozelheden uit te kramen. Voor de ene is hetgeen van rechts komt nooit goed en voor weer anderen zijn de linksen de misdadigers.
Ik heb echt mijn buik vol van dat gezwam.
Hooligans zwijgen beter over het besturen van een land. Ze kennen er bovendien de ballen van en door hun gekleurde bril dromen ze zich een wereld die niet bestaat.

In die wereld is geen plaats voor rechtvaardigheid tegenover andersdenkenden. Onrecht is dus eigen aan hun rechtvaardigheidsgevoel.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2019, 18:06   #29
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Panda, je mag je ook wel wat rustiger gaan gedragen nu er een voorakkoord tussen Open VLD SP.A en N-VA is op het Vlaamse vlak hoor.

Nu nog 50 % halen
__________________
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2019, 21:27   #30
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ik denk het niet Marie. Lomperikken zitten er in de ganse wereld.
Maar het moest mij toch eens van het hart.
Maar feit is wel dat hetgeen U aanbrengt geen enkel excuus is om lompigheid te verantwoorden.
Beweren dat anderen even lomp zijn is geen verantwoording voor uw daden.
Rugdraaiers voor onrecht is geen politieke drijfveer maar wel iets dat eigen is aan alle mensen. De grootste lafaards verwijzen naar de politiek maar verkneukelen zich gelijktijdig in het besef dat zijzelf niet geviseerd worden.
En ze zijn zo stom nog wel dat ze niet beseffen dat iedere politieker dat ook weet. En daarom zullen we kruipen en blijven kruipen.
En dat stom plebs beseft het nooit. Straks zitten ze hier weer opnieuw allerlei onnozelheden uit te kramen. Voor de ene is hetgeen van rechts komt nooit goed en voor weer anderen zijn de linksen de misdadigers.
Ik heb echt mijn buik vol van dat gezwam.
Hooligans zwijgen beter over het besturen van een land. Ze kennen er bovendien de ballen van en door hun gekleurde bril dromen ze zich een wereld die niet bestaat.

In die wereld is geen plaats voor rechtvaardigheid tegenover andersdenkenden. Onrecht is dus eigen aan hun rechtvaardigheidsgevoel.
Ik heb mijne buik vol van al die nieuwe bijbels die telkens weer en opnieuw de wereld komen verbetern...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be