Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 januari 2021, 00:15   #1
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.755
Standaard Niet het virus is de echte vijand van de regering-De Croo

Maar wel het het Vlaams-nationalisme.

Zoals ik in een andere draad al zei, nu kan deze regering die met haken en ogen aaneen hangt zich nog verschuilen achter de corona crisis maar eens dat weg is zullen ze duidelijk moeten kiezen welke weg ze willen opgaan.
En met de 2 grote Waalse blokken PS en MR tegenover de 10% Vlaamse minipartijtjes zal dat niet positief zijn voor Vlaanderen vrees ik.
Het verfransen van de luchthaven is nog maar een begin.

https://www.tijd.be/opinie/algemeen/...10276469.html?

Citaat:
Als de Vlaams-nationalisten moeten zwijgen terwijl de regering een gezondheidscrisis mag misbruiken voor belgicistische propaganda, is er een groot probleem.

Laatst gewijzigd door daiwa : 13 januari 2021 om 00:16.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2021, 08:46   #2
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Ik kan al voorspellen hoe Panda gaat reageren :
Wie is Maddens in deze ?

Maar er is wel iets van aan. Die Corona crisis is een mooie bliksemafleider.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2021, 09:30   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.618
Standaard

De Croo trekt verdeling Europees herstelgeld naar zich toe

Herstelpot of een 'doofpot?'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2021, 09:38   #4
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.716
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Maar wel het het Vlaams-nationalisme.

Zoals ik in een andere draad al zei, nu kan deze regering die met haken en ogen aaneen hangt zich nog verschuilen achter de corona crisis maar eens dat weg is zullen ze duidelijk moeten kiezen welke weg ze willen opgaan.
En met de 2 grote Waalse blokken PS en MR tegenover de 10% Vlaamse minipartijtjes zal dat niet positief zijn voor Vlaanderen vrees ik.
Het verfransen van de luchthaven is nog maar een begin.

https://www.tijd.be/opinie/algemeen/...10276469.html?
Moet de regering bang zijn van de Vlaams-nationale oppositie ?
Is dat wat em zegt ?
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2021, 10:30   #5
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Maddens neemt zijn droomwensen voor waar en produceert een tekstje dat nauwelijks "Doorbraak" waardig is. Het meest opvallende aan zijn woordkramerij is dat "De Tijd" dit goed genoeg vindt om te publiceren.


Citaat:
Dit is een regering die is gevormd om de grote maatschappelijke problemen toe te dekken en voor zich uit te schuiven, niet om ze op te lossen.
Maddens ontkent in het begin dat "corona" het grootste maatschappelijke probleem van dit moment is, alsof de man al een jaar op Mars woont.

Citaat:
Vlaams minister-president Jan Jambon (N-VA) zit in het Overlegcomité mee aan de knoppen van het federale coronabeleid, dat is ten minste de perceptie
De perceptie bij de bevolking is dat de Vlaamse regering voor echte problemen zoals corona totaal overbodig is. Bovendien is de perceptie bij zeer vele mensen dat Jambon eigenlijk een zeer zwak politiek figuur is. In zijn kerstboodschap gaf hij een zeer gekunstelde en zwakke indruk.

Citaat:
Alleen is niet het virus de echte vijand van deze regering, wel het Vlaams-nationalisme. Dat merk je aan de communicatie. In de plaats van neutraal te communiceren over de gezondheidscrisis, meende De Croo aan belgicistische propaganda te moeten doen. Zijn tricolore 'Ploeg van 11 miljoen’-campagne was een doelbewuste provocatie van de Vlaams-nationalisten.
Djeeezz hoe ver kan men het gaan zoeken. De campagne was eigenlijk niet meer of niet minder dan wat in Nederland ook is gevoerd. Namelijk een samenhorigheidsgevoel creeëren dat mensen die het nodig hebben laat voelen dat ze niet alleen staan.
Maddens doet hier weer aan politieke recuperatie van de coronasituatie in het voordeel van zijn nationalistische chou choukes. Dit zou op Doorbraak de overtuigde apostelen uit hun dak doen gaan. De doorsnee "De Tijd" lezer schudt hier meewarig het hoofd.

Citaat:
Volgens De Croo mag het niet langer gezegd worden dat zijn regering ondemocratisch is omdat ze geen meerderheid heeft in Vlaanderen.
Dit is puur gejank. De Belgische regering de Croo heeft een duidelijke Belgische democratische meerderheid. Al de rest is gesemmel omdat de politieke chou choukes in hun eigen voet hebben geschoten en zichzelf buiten spel hebben gezet.

En dat was het dus.
Nergens in zijn flutverhaaltje doet Maddens een poging waarom het Vlaams Nationalisme een bedreiging voor Vivaldi zou zijn. Hoe zou hij ook kunnen. Met peilingen waar de NVA niet eens meer 20% haalt en leeggezogen wordt door het VB. Het VB die de extreem rechtse en nationalistische stemmen doodleuk neutraliseert achter het crodon en dus die stemmen totaal nutteloos maakt.
Daar bovenop de ene nationalist die de andere beschuldigt van platte leugens.

Alle tekens duiden erop dat Vivaldi gerust op beide oren mag slapen.
En als Vivaldi er in slaagt de Belgische bevolking te vaccineren voor de zomer, dan kan het oude normaal terug beginnen in het najaar. Dit zal voor velen een euforische periode zijn. En als Vivaldi een klein beetje strategisch inzicht heeft kan ze hierop nog een tijdje teren.
Kortom, aan de hand van de Maddens tekst gecomineerd met de realiteit kan ik alleen maar besluiten dat de enige echte vijand van Vivaldi,....Vivaldi zelf zou kunnen zijn. Maar ik heb echt de hoop dat de nieuwe generatie politici die er de dienst uitmaken voorbij de politieke constipatie raken die we de voorbije 5 jaar hebben moeten ondergaan.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 13 januari 2021 om 10:43.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2021, 10:36   #6
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.061
Standaard

"Als de Vlaams-nationalisten moeten zwijgen terwijl de regering een gezondheidscrisis mag misbruiken voor belgicistische propaganda, is er een groot probleem." (Bart Maddens)


En wat heeft dat misbruik totnogtoe opgeleverd ????

meer dan 20.000 doden !!!
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2021, 10:46   #7
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Maddens neemt zijn droomwensen voor waar en produceert een tekstje dat nauwelijks "Doorbraak" waardig is. Het meest opvallende aan zijn woordkramerij is dat "De Tijd" dit goed genoeg vindt om te publiceren.




Maddens ontkent in het begin dat "corona" het grootste maatschappelijke probleem van dit moment is, alsof de man al een jaar op Mars woont.



De perceptie bij de bevolking is dat de Vlaamse regering voor echte problemen zoals corona totaal overbodig is. Bovendien is de perceptie bij zeer vele mensen dat Jambon eigenlijk een zeer zwak politiek figuur is. In zijn kerstboodschap gaf hij een zeer gekunstelde en zwakke indruk.



Djeeezz hoe ver kan men het gaan zoeken. De campagne was eigenlijk niet meer of niet minder dan wat in Nederland ook is gevoerd. Namelijk een samenhorigheidsgevoel creeëren dat mensen die het nodig hebben laat voelen dat ze niet alleen staan.
Maddens doet hier weer aan politieke recuperatie van de coronasituatie in het voordeel van zijn nationalistische chou choukes. Dit zou op Doorbraak de overtuigde apostelen uit hun dak doen gaan. De doorsnee "De Tijd" lezer schudt hier meewarig het hoofd.


Dit is puur gejank. De Belgische regering de Croo heeft een duidelijke Belgische democratische meerderheid. Al de rest is gesemmel omdat de politieke chou choukes in hun eigen voet hebben geschten en zichzelf buiten spel hebben gezet.

En dat was het dus.
Nergens in zijn flutverhaaltje doet Maddens een poging waarom het Vlaams Nationalisme een bedreiging voor Vivaldi zou zijn. Hoe zou hij ook kunnen. Met peilingen waar de NVA niet eens meer 20% haalt en leeggezogen wordt door het VB. Het VB die de extreem rechtse en nationalistische stemmen doodleuk neutraliseert achter het crodon en dus die stemmen totaal nutteloos maakt.
Daar bovenop de ene nationalist die de andere beschuldigt van platte leugens.

Alle tekens duiden erop dat Vivaldi gerust op beide oren mag slapen.
En als Vivaldi er in slaagt de Belgische bevolking te vaccineren voor de zomer, dan kan het oude normaal terug beginnen in het najaar. Dit zal voor velen een euforische periode zijn. En als Vivaldi een klein beetje strategisch inzicht heeft kan ze hierop nog een tijdje teren.
Kortom, aan de hand van de Maddens tekst gecomineerd met de realiteit kan ik alleen maar besluiten dat de enige echte vijand van Vivaldi,....Vivaldi zelf zou kunnen zijn. Maar ik heb echt de hoop dat de nieuwe generatie politici die er de dienst uitmaken voorbij de politieke constipatie raken die we de voorbije 5 jaar hebben moeten ondergaan.
En je blijft uw eigen leefwereld projecteren op de rest van de bevolking.
De toekomst voorspellen gaat de meeste forummers niet goed af.
Het is evenwel niet onmogelijk dat tijdens deze legislatuur veel problemen gaan uitgesteld worden naar de volgende legislatuur.
De regering in 2024 gaat dan het zaakje mogen oplossen.
Puur economisch gezien, en rekening houdend met het geld dat Europa vrijmaakt, hoop ik inderdaad dat we een soort Marshall plan effect gaan krijgen waardoor de economische schade snel vergeten gaat worden.
Ik hoef niet te vrezen voor mijn job, maar ik denk dat dit lang niet voor iedereen het geval gaat zijn. Failissementen gaan onvermijdelijk zijn, zeker als de relance plannen enkel inzetten op het digitale en ecologische. Maar zoals men zegt de een zijn dood is de ander zijn brood. Dat hoeft niet per se slecht te zijn voor het geheel.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2021, 10:53   #8
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
En je blijft uw eigen leefwereld projecteren op de rest van de bevolking.
De toekomst voorspellen gaat de meeste forummers niet goed af.
Het is evenwel niet onmogelijk dat tijdens deze legislatuur veel problemen gaan uitgesteld worden naar de volgende legislatuur.
De regering in 2024 gaat dan het zaakje mogen oplossen.
Puur economisch gezien, en rekening houdend met het geld dat Europa vrijmaakt, hoop ik inderdaad dat we een soort Marshall plan effect gaan krijgen waardoor de economische schade snel vergeten gaat worden.
Ik hoef niet te vrezen voor mijn job, maar ik denk dat dit lang niet voor iedereen het geval gaat zijn. Failissementen gaan onvermijdelijk zijn, zeker als de relance plannen enkel inzetten op het digitale en ecologische. Maar zoals men zegt de een zijn dood is de ander zijn brood. Dat hoeft niet per se slecht te zijn voor het geheel.
Maar zelfs U, zijne politieke en psychologisch meerdere, slaagt er niet in om Maddens zijn gelijk aan te tonen.
Integendeel, zeer intelligente heer, U bevestigt dat het economische een belangrijke rol zal gaan spelen in de perceptie van Vivaldi. Het Vlaemsch nationalistische kunt u blijkbaar ook geen rol toebedelen in het bekritiseren van Vivaldi.
Waarvan akte.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 13 januari 2021 om 10:53.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2021, 11:02   #9
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Maar wel het het Vlaams-nationalisme.

Zoals ik in een andere draad al zei, nu kan deze regering die met haken en ogen aaneen hangt zich nog verschuilen achter de corona crisis maar eens dat weg is zullen ze duidelijk moeten kiezen welke weg ze willen opgaan.
En met de 2 grote Waalse blokken PS en MR tegenover de 10% Vlaamse minipartijtjes zal dat niet positief zijn voor Vlaanderen vrees ik.
Het verfransen van de luchthaven is nog maar een begin.

https://www.tijd.be/opinie/algemeen/...10276469.html?
De weg is al meer dan bekend : België.
En er is helemaal geen "belgicistische propaganda" : België is ons land en het is dus meer dan logisch dan de De Croo regering over "de ploeg van 11 miljoenen" spreekt aangezien België 11 miljoen inwoners telt.

Als dit de Vlaams-Nationalisten niet bevalt, is dit hun probleem.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2021, 11:06   #10
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Moet de regering bang zijn van de Vlaams-nationale oppositie ?
Is dat wat em zegt ?
De regering luistert niet naar hen. Toen Barbara Pas tegen Sophie Wilmès sprak, deed die laatste alsof ze niet bestond.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2021, 11:06   #11
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Ik kan al voorspellen hoe Panda gaat reageren :
Wie is Maddens in deze ?

Maar er is wel iets van aan. Die Corona crisis is een mooie bliksemafleider.
Maddens is een Vlaams nationalist die toevallig een doctoraat heeft gehaald.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2021, 12:08   #12
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

ik heb helemaal niets met de boodschap van 11 miljoen Belgen maar ik vind wel dat als partijen die boodschap willen geven aan de mensen, dat ze daartoe recht hebben. Dat is nu eenmaal het democratisch spel.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2021, 12:48   #13
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.144
Standaard

Lijkt mij een heel correcte analyse van Bart Maddens, hij is ook niet de enige die die analyse maakt, ik hoorde ze ook al van Rik van Cauwelaert.
Zolang de gemeenschappelijke vijand Covid moet aangepakt worden, worden de tegenstellingen tussen partijen verdoezeld, van zodra die verslaan is, zullen de tegenstellingen bloot komen te liggen.

En ja, ik blijf deze regering illegitiem noemen, dat deed ik nog van voor de N-VA die term gebruikte.
Insinueren dat dit hetzelfde is als oproepen tot geweld is van een demagogie die je van een dictatuur als in China of Venezuela verwacht.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2021, 12:54   #14
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.403
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik heb helemaal niets met de boodschap van 11 miljoen Belgen maar ik vind wel dat als partijen die boodschap willen geven aan de mensen, dat ze daartoe recht hebben. Dat is nu eenmaal het democratisch spel.
Het recht om de mensen als idioten te behandelen en ze idiote zever te vertellen.

Ja, waarom niet, zo blijft de Vlaming gelukkig.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2021, 13:05   #15
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Lijkt mij een heel correcte analyse van Bart Maddens, hij is ook niet de enige die die analyse maakt, ik hoorde ze ook al van Rik van Cauwelaert.
Zolang de gemeenschappelijke vijand Covid moet aangepakt worden, worden de tegenstellingen tussen partijen verdoezeld, van zodra die verslaan is, zullen de tegenstellingen bloot komen te liggen.

En ja, ik blijf deze regering illegitiem noemen, dat deed ik nog van voor de N-VA die term gebruikte.
Insinueren dat dit hetzelfde is als oproepen tot geweld is van een demagogie die je van een dictatuur als in China of Venezuela verwacht.
Trumpisme, en waarschijnlijk geen flauw benul van onze grondwet en ons democratisch systeem.

In uw termen zijn alle regeringen waar de NVA niet aan deelneemt "illegitiem", ik noem dat kleutergedrag van de NVA.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2021, 13:16   #16
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Maddens neemt zijn droomwensen voor waar en produceert een tekstje dat nauwelijks "Doorbraak" waardig is. Het meest opvallende aan zijn woordkramerij is dat "De Tijd" dit goed genoeg vindt om te publiceren.




Maddens ontkent in het begin dat "corona" het grootste maatschappelijke probleem van dit moment is, alsof de man al een jaar op Mars woont.



De perceptie bij de bevolking is dat de Vlaamse regering voor echte problemen zoals corona totaal overbodig is. Bovendien is de perceptie bij zeer vele mensen dat Jambon eigenlijk een zeer zwak politiek figuur is. In zijn kerstboodschap gaf hij een zeer gekunstelde en zwakke indruk.



Djeeezz hoe ver kan men het gaan zoeken. De campagne was eigenlijk niet meer of niet minder dan wat in Nederland ook is gevoerd. Namelijk een samenhorigheidsgevoel creeëren dat mensen die het nodig hebben laat voelen dat ze niet alleen staan.
Maddens doet hier weer aan politieke recuperatie van de coronasituatie in het voordeel van zijn nationalistische chou choukes. Dit zou op Doorbraak de overtuigde apostelen uit hun dak doen gaan. De doorsnee "De Tijd" lezer schudt hier meewarig het hoofd.


Dit is puur gejank. De Belgische regering de Croo heeft een duidelijke Belgische democratische meerderheid. Al de rest is gesemmel omdat de politieke chou choukes in hun eigen voet hebben geschoten en zichzelf buiten spel hebben gezet.

En dat was het dus.
Nergens in zijn flutverhaaltje doet Maddens een poging waarom het Vlaams Nationalisme een bedreiging voor Vivaldi zou zijn. Hoe zou hij ook kunnen. Met peilingen waar de NVA niet eens meer 20% haalt en leeggezogen wordt door het VB. Het VB die de extreem rechtse en nationalistische stemmen doodleuk neutraliseert achter het crodon en dus die stemmen totaal nutteloos maakt.
Daar bovenop de ene nationalist die de andere beschuldigt van platte leugens.

Alle tekens duiden erop dat Vivaldi gerust op beide oren mag slapen.
En als Vivaldi er in slaagt de Belgische bevolking te vaccineren voor de zomer, dan kan het oude normaal terug beginnen in het najaar. Dit zal voor velen een euforische periode zijn. En als Vivaldi een klein beetje strategisch inzicht heeft kan ze hierop nog een tijdje teren.
Kortom, aan de hand van de Maddens tekst gecomineerd met de realiteit kan ik alleen maar besluiten dat de enige echte vijand van Vivaldi,....Vivaldi zelf zou kunnen zijn. Maar ik heb echt de hoop dat de nieuwe generatie politici die er de dienst uitmaken voorbij de politieke constipatie raken die we de voorbije 5 jaar hebben moeten ondergaan.
Wow, was de tijd niet één van de enige reguliere media die nog een beetje geloofwaardigheid bezat...
Maar nu, zal ze absoluut moeten afgeschoten worden door onze linkse bende voor wie alleen hun eigen opinie geldig is en de rest allemaal als extreem de vuilbak wordt ingekeperd. Democratie en verdraagzaamheid noemen ze dat...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2021, 13:16   #17
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
"Als de Vlaams-nationalisten moeten zwijgen terwijl de regering een gezondheidscrisis mag misbruiken voor belgicistische propaganda, is er een groot probleem." (Bart Maddens)


En wat heeft dat misbruik totnogtoe opgeleverd ????

meer dan 20.000 doden !!!
Relatief gezien de opperste top van heel de wereld...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2021, 13:19   #18
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Maar zelfs U, zijne politieke en psychologisch meerdere, slaagt er niet in om Maddens zijn gelijk aan te tonen.
Integendeel, zeer intelligente heer, U bevestigt dat het economische een belangrijke rol zal gaan spelen in de perceptie van Vivaldi. Het Vlaemsch nationalistische kunt u blijkbaar ook geen rol toebedelen in het bekritiseren van Vivaldi.
Waarvan akte.
Met uw "Vlaemsch" geeft u duidelijk aan hoe racistisch u zelf bent en dan maar anderen uitmaken voor onverdraagzaamheid...
Maar ja, Vlamingen bashen en uitmaken is de grootste hobbie van onze Belgicisten en daarvoor hebben ze echt geen oorzaken en gevolgen en redelijke redeneringen voor nodig... Hun haat is in hun ogen voldoende als bewijs...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2021, 13:21   #19
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
De weg is al meer dan bekend : België.
En er is helemaal geen "belgicistische propaganda" : België is ons land en het is dus meer dan logisch dan de De Croo regering over "de ploeg van 11 miljoenen" spreekt aangezien België 11 miljoen inwoners telt.

Als dit de Vlaams-Nationalisten niet bevalt, is dit hun probleem.
De weg naar de afgrond is inderdaad bekend : Belgique...
Het grote probleem van dit land is nl juist la Belgique... en zo lang la Belgique niet opgedoekt wordt zal er geen oplossing komen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2021, 13:23   #20
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
De regering luistert niet naar hen. Toen Barbara Pas tegen Sophie Wilmès sprak, deed die laatste alsof ze niet bestond.
Tuurlijk want als Vlaamse staat haar Vlaams er maar heel bekaaid voor, vooral dan om als volwaardige premier van een democratisch tweetalig land met een meerderheid aan Vlamingen te kunnen voldoen...
Wilmes persoonlijk was een uithangbord van de oorzaken waarom het totaal verkeerd loopt in dit land
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be