Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juli 2004, 22:36   #201
Spetsnaz
Europees Commissaris
 
Spetsnaz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Merksem
Berichten: 6.016
Stuur een bericht via MSN naar Spetsnaz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz
Soms ben ik geneigd De Gucht gelijk te geven dat sommige blokkers echt mestkevers zijn...
Wat een geluk eigenlijk dat het Vlaams Blok bestaat hé, anders konden we al die mensen niet in een hokje duwen.

Bijzonder leuk overigens: Parodie
Werkt niet...
Spetsnaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2004, 22:45   #202
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz
Werkt niet...
Probeer eens via http://info.omroep.nl/vara?nav=vrhzH...cD&0nopv=1, het is het stukje 'Wim Sonneveld'.
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 00:27   #203
BONDGIRL_2170
Burger
 
BONDGIRL_2170's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2004
Locatie: ANTWERPEN
Berichten: 102
Stuur een bericht via MSN naar BONDGIRL_2170 Stuur een bericht via Yahoo naar BONDGIRL_2170
Standaard

ik zal m'n zeggeske ook eens doen hé

ik ben nooit naar een gemeente school geweest (ik ben dus altijd naar katolieke scholen geweest) hoe wel ik veel liever zedeleer had gehad dan al die -christelijk katolieke kak - ik was altijd gebuist voor godsdienst omda me da eigenlijk geen lap intresseert ...

mvg
LK
__________________
Groen![size=1]'tje[/size] & SP.a[size=1]'ertje & MEGA Chris Van Tongelen FAN[/size]
-

http://chrisvantongelen.forumsplace.com
BONDGIRL_2170 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 00:28   #204
Spetsnaz
Europees Commissaris
 
Spetsnaz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Merksem
Berichten: 6.016
Stuur een bericht via MSN naar Spetsnaz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BONDGIRL_2170
ik zal m'n zeggeske ook eens doen hé

ik ben nooit naar een gemeente school geweest (ik ben dus altijd naar katolieke scholen geweest) hoe wel ik veel liever zedeleer had gehad dan al die -christelijk katolieke kak - ik was altijd gebuist voor godsdienst omda me da eigenlijk geen lap intresseert ...

mvg
LK
Naar Sint-Jan geweest ?
Spetsnaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 00:32   #205
BONDGIRL_2170
Burger
 
BONDGIRL_2170's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2004
Locatie: ANTWERPEN
Berichten: 102
Stuur een bericht via MSN naar BONDGIRL_2170 Stuur een bericht via Yahoo naar BONDGIRL_2170
Standaard

né jongen achter den hoek , dus da's Stella Maris geweest van het kleuter klaske tot het 2de middel baar & dan op verschillende scholen gezeten die internaten hadden, omdat ik moest studeren & een regelmatig leven krijgen maar da studeren is niet gelukt
__________________
Groen![size=1]'tje[/size] & SP.a[size=1]'ertje & MEGA Chris Van Tongelen FAN[/size]
-

http://chrisvantongelen.forumsplace.com
BONDGIRL_2170 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 10:14   #206
Rogier
Banneling
 
 
Rogier's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Rumst
Berichten: 1.355
Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BONDGIRL_2170
né jongen achter den hoek , dus da's Stella Maris geweest van het kleuter klaske tot het 2de middel baar & dan op verschillende scholen gezeten die internaten hadden, omdat ik moest studeren & een regelmatig leven krijgen maar da studeren is niet gelukt
't heeft zijn voordelen, 't heeft zijn nadelen.
Ooit ook in een kostschool gezeten. Daar kan ik meer van vertelen dan van al de overige jaren samen, en ik ben de enige niet.
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 13:47   #207
Groot Bakkes
Minister
 
Groot Bakkes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2003
Locatie: Vlaanderen, Antwerpen
Berichten: 3.315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz
Bwa, afkeer is veel gezegd...
Echt katholiek waren ze daar toch al ni meer
Ah voil?* se, dat ondersteunt de gevormde hypothese. Mochten ze er nog werkelijk zeer Katholiek geweest zijn, had uw afkeer veel groter geweest.

Weet er nu eigenlijk al iemand iets meer van dat fabeltje dat dorus hier op het forum kwam verkondigen i.v.m. dat geweld van een of ander ronddolend voetbalploegje?
Nee, ik heb hem ook al gevraagd over welke voetbalploeg (de naam dus) hij het had maar blijkbaar wist hij het niet.
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 14:12   #208
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Nee, ik heb hem ook al gevraagd over welke voetbalploeg (de naam dus) hij het had maar blijkbaar wist hij het niet.
Nu ja, er zijn natuurlijk wel een hoop voetbalploegen in Merksem hé.

Ik vind van die verhalen over problemen in het voetbal met allochtonen altijd wel bijzonder komisch. Zoals toen het Vlaams Blok over FC Anadol in geuren en kleuren berichtte. Als je dan weet welke waanzinnige taferelen er zich de weken voordien hadden afgespeeld in het gebied Antwerpen-Kempen - toch, i.t.t. Limburg, de bakermat van het Vlaams Blok - zonder dat er ook maar één allochtoon bij betrokken was dan weet je pas hoe selectief het Vlaams Blok eigenlijk wel is in het berichten van bepaalde feiten.
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 14:16   #209
Spetsnaz
Europees Commissaris
 
Spetsnaz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Merksem
Berichten: 6.016
Stuur een bericht via MSN naar Spetsnaz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Nee, ik heb hem ook al gevraagd over welke voetbalploeg (de naam dus) hij het had maar blijkbaar wist hij het niet.
Nu ja, er zijn natuurlijk wel een hoop voetbalploegen in Merksem hé.

Ik vind van die verhalen over problemen in het voetbal met allochtonen altijd wel bijzonder komisch. Zoals toen het Vlaams Blok over FC Anadol in geuren en kleuren berichtte. Als je dan weet welke waanzinnige taferelen er zich de weken voordien hadden afgespeeld in het gebied Antwerpen-Kempen - toch, i.t.t. Limburg, de bakermat van het Vlaams Blok - zonder dat er ook maar één allochtoon bij betrokken was dan weet je pas hoe selectief het Vlaams Blok eigenlijk wel is in het berichten van bepaalde feiten.
Wat was er gebeurd in Antwerpen Kempen ?
Spetsnaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 14:50   #210
Rogier
Banneling
 
 
Rogier's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Rumst
Berichten: 1.355
Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 15:02   #211
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz
Wat was er gebeurd in Antwerpen Kempen ?
In Kalmthout liep er een wedstrijd van de Scholieren wel danig uit de hand: een speler verkocht na het scoren van een doelpunt de doelman een vuistslag waarna een ganse hoop spelers met elkaar slaags geraakten, terwijl die doelman ondertussen op de grond lag na die slag werd hij nog door 4 ?* 5 spelers nagetrapt. Een moeder die haar zoon daar wilde weghalen werd eveneens belaagd en een ander moeder deed lustig mee met het geslaag en gestamp. Het resultaat was dat er een speler met ernstige kwetsuren naar het ziekenhuis diende, dat er politie moest bijgehaald worden, meerdere spelers en leden van de clubleiding geschorst werden en er bij de politie klacht werd neergelegd waarna een onderzoek volgde. Naderhand zou blijken dat een hele hoop spelers - die elkander van school en dies meer kenden - van de ploegen in kwestie reeds in de weken voorafgaande aan de wedstrijd hadden "afgesproken" - gedreigd is een beter woord - dat ze zouden vechten tijdens die wedstrijd.

P.S. Ik wens er wel op te wijzen dat de oorzaak van het conflict niet bij Kalmthout, maar bij hun opponenten gelegen was.
P.P.S. Dit soort zaken is de laatste jaren al te vaak meer regel dan uitzondering geworden. Ondanks de conflicten meestal - en gelukkig maar - niet zo uit de hand lopen als hierboven berschreven en minder grootschalig zijn, doch kan je het niet afdoen als een eenmalige gebeurtenis. Voorbeelden van scheidsrechters die door spelers, trainers of supporters bedreigd en/of aangevallen werden, zijn legio. Net als verhalen van spelers en supporters die elkaar te lijf gaan.
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 15:06   #212
Spetsnaz
Europees Commissaris
 
Spetsnaz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Merksem
Berichten: 6.016
Stuur een bericht via MSN naar Spetsnaz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz
Wat was er gebeurd in Antwerpen Kempen ?
In Kalmthout liep er een wedstrijd van de Scholieren wel danig uit de hand: een speler verkocht na het scoren van een doelpunt de doelman een vuistslag waarna een ganse hoop spelers met elkaar slaags geraakten, terwijl die doelman ondertussen op de grond lag na die slag werd hij nog door 4 ?* 5 spelers nagetrapt. Een moeder die haar zoon daar wilde weghalen werd eveneens belaagd en een ander moeder deed lustig mee met het geslaag en gestamp. Het resultaat was dat er een speler met ernstige kwetsuren naar het ziekenhuis diende, dat er politie moest bijgehaald worden, meerdere spelers en leden van de clubleiding geschorst werden en er bij de politie klacht werd neergelegd waarna een onderzoek volgde. Naderhand zou blijken dat een hele hoop spelers - die elkander van school en dies meer kenden - van de ploegen in kwestie reeds in de weken voorafgaande aan de wedstrijd hadden "afgesproken" - gedreigd is een beter woord - dat ze zouden vechten tijdens die wedstrijd.

P.S. Ik wens er wel op te wijzen dat de oorzaak van het conflict niet bij Kalmthout, maar bij hun opponenten gelegen was.
P.P.S. Dit soort zaken is de laatste jaren al te vaak meer regel dan uitzondering geworden. Ondanks de conflicten meestal - en gelukkig maar - niet zo uit de hand lopen als hierboven berschreven en minder grootschalig zijn, doch kan je het niet afdoen als een eenmalige gebeurtenis. Voorbeelden van scheidsrechters die door spelers, trainers of supporters bedreigd en/of aangevallen werden, zijn legio. Net als verhalen van spelers en supporters die elkaar te lijf gaan.
En nu de hamvraag... wat is volgens jou de dieperliggende oorzaak ..?
Spetsnaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 16:32   #213
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz
En nu de hamvraag... wat is volgens jou de dieperliggende oorzaak ..?
Seg, het is hier maar K&K hoor.

Ik denk dat we de oorzaak voornamelijk dienen te zoeken bij het gegeven dat een groot deel ouders niet weet hoe het zijn kinderen dient op te voeden. Opvoeden is veel moeilijker geworden in vergelijk met vroeger aangezien er een evolutie is van gezag naar onderhandeling in het gezin. Dat is een evolutie die zich verderzet, maar waar vele ouders nog niet van weten hoe ermee om te gaan en dat leidt tot moeilijkheden.
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 16:50   #214
dronyon
Lokaal Raadslid
 
dronyon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 april 2004
Locatie: Borgerhout
Berichten: 376
Standaard

De wereld is klein! Tot een klein jaar terug was ik ook voltijds-Merksemnaar, maar nu ben ik iets dichter tegen 't stad opgeschoven. En jawel, ik ben zelfs ex-Sint-Janner en -Groenendaler. Dankuwel trouwens om mijn eetlust te verpesten door mij aan den Aerdewie te herinneren
dronyon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2004, 09:00   #215
Rogier
Banneling
 
 
Rogier's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Rumst
Berichten: 1.355
Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dronyon
De wereld is klein! Tot een klein jaar terug was ik ook voltijds-Merksemnaar, maar nu ben ik iets dichter tegen 't stad opgeschoven. En jawel, ik ben zelfs ex-Sint-Janner en -Groenendaler. Dankuwel trouwens om mijn eetlust te verpesten door mij aan den Aerdewie te herinneren


Wie heeft er niet in Merksem gewoond en is niet naar Sint Jan Geweest
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2004, 21:23   #216
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dronyon
De wereld is klein! Tot een klein jaar terug was ik ook voltijds-Merksemnaar, maar nu ben ik iets dichter tegen 't stad opgeschoven. En jawel, ik ben zelfs ex-Sint-Janner en -Groenendaler. Dankuwel trouwens om mijn eetlust te verpesten door mij aan den Aerdewie te herinneren


Wie heeft er niet in Merksem gewoond en is niet naar Sint Jan Geweest
wel in merksem gewoond maar ni naar sint-jan geweest. ik was een braaf meiske van sint-ludgardis
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2004, 09:02   #217
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier



Wie heeft er niet in Merksem gewoond en is niet naar Sint Jan Geweest
wel in merksem gewoond maar ni naar sint-jan geweest. ik was een braaf meiske van sint-ludgardis
't is nie waar! ikke ook!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2004, 18:20   #218
Foundation
Minister
 
Foundation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.834
Standaard

Da zijn er raar, zenne, die van Ludgardis... een maatschappij met 90% meisjes en 10% jongens, daar raakt 100% van gefrustreerd
__________________
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken,
Wees Immer Uzelf En Ongeknecht
Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken,
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2004, 18:30   #219
Groot Bakkes
Minister
 
Groot Bakkes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2003
Locatie: Vlaanderen, Antwerpen
Berichten: 3.315
Standaard

Daarmee dat er zo veel mannelijke oud-Ludgardisstudenten polygaam zijn.
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2004, 19:47   #220
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Da zijn er raar, zenne, die van Ludgardis... een maatschappij met 90% meisjes en 10% jongens, daar raakt 100% van gefrustreerd
in mijnen tijd (ben er nu 5 jaar weg) was het eerder 99% meisjes. maar overlaatst zag ik een klasje van de lagere school lopen en da was al zo'n 40% jongens. tijden veranderen hé.

[size=2]en da gefrustreerd...valt wel mee hoor. [/size]
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be