Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Gaza offensief
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum

 
 
Discussietools
Oud 19 maart 2009, 15:29   #421
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
ik denk het niet, maar ik denk wel dat u moeite hebt met rekenen.

één van de artikels schrijft op 13/01/2009 dat er sinds 25/12/2008, het begin van de gazaoorlog dus in amper 20 dagen 565 raketten en 200 mortiergranaten zijn afgevuurd.

In het ganse jaar 2008 = 18 keer 20 dagen, in een jaar dat volgens datzelfde artikel en topjaar was qua beschietingen werden 2000 = 111 per 20 dagen raketten en 1600 = 88per 20 dagen mortiergranaten afgevuurd.

Mag ik dan rederlijkerwijs besluiten dat die oorlog qua raketbeperking nougabollen heeft opgeleverd, integendeel, alleen maar meer miserie heeft teweeggebracht in zuid israel?

Tot zover het ontmaskeren van de drogrede "oorlog om raketaanvallen te stoppen"
Bent u echt zo dom of doet u gewoon alsof? die eerste referentie is naar raketten die werden afgevuurd tijdens de operatie in Gaza. Dat was al een heel stuk minder dan daarvoor. En NA (goed lezen: NA) het afronden van de operatie in Gaza is het aantal raketten verminderd tot een handvol.
Jozef Ostyn is offline  
Oud 19 maart 2009, 15:30   #422
Andy
Minister-President
 
Andy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 3.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Ik begrijp u dus heel goed: zolang het niet in de schijnwerpers staat mag men gerust tienduizenden doden. Dat is belange zo erg niet als de dood van enkele honderden mensen.
Het ging over de redenen waarom Israël geen tienduizenden mensen geëlimineerd heeft in Gaza. 'Zich heeft ingehouden', om het met uw woorden te zeggen.

Ik gaf als veruit belangrijkste reden op: de (zwakke) schijnwerpers van de Westerse pers stonden op Gaza gericht, en zullen dat wellicht in de toekomst blijven. De periode van Sabra en Chatilla ligt (hopelijk) in het verleden. Dat betekent zoveel als: Israël kan geen genocidaire praktijken ondernemen, of het verliest onmiddellijk de enige steun die het op internationaal vlak nog heeft (zowel van de VS als van de rest van het Westen). Zowat al de rest dat gortig en smerig is, maar geen spectaculaire camerabeelden oplevert heeft men ondertussen al toegepast.

Vanzelfsprekend ben ik niet te vinden voor openlijke bloedbaden, net zomin ik te vinden ben voor andere smeerlapperij. Clustermunitie afgooien boven bewoond gebied is zo'n voorbeeldje van 'onopvallende' smeerlapperij die ik afkeur.
__________________
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising.

Laatst gewijzigd door Andy : 19 maart 2009 om 15:31.
Andy is offline  
Oud 19 maart 2009, 15:31   #423
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Het ging over de redenen waarom Israël geen tienduizenden mensen geëlimineerd heeft in Gaza. 'Zich heeft ingehouden', om het met uw woorden te zeggen.

Ik akteer dat u zich eindelijk aansluit bij mijn vaststelling dat Israel zich ingehouden heeft en dus niet zomaar alles platgegooid heeft.
Jozef Ostyn is offline  
Oud 19 maart 2009, 16:12   #424
Andy
Minister-President
 
Andy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 3.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Ik akteer dat u zich eindelijk aansluit bij mijn vaststelling dat Israel zich ingehouden heeft en dus niet zomaar alles platgegooid heeft.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy
Het ging over de redenen waarom Israël geen tienduizenden mensen geëlimineerd heeft in Gaza. 'Zich heeft ingehouden', om het met uw woorden te zeggen.
Lezen is blijkbaar je sterkste kant niet. Ik vind het afslachten van 300 mensen op 2 dagen niet het resultaat van 'zich inhouden'. U vond van wel, hoewel ik eerder aantoonde dat deze slachting zowat tot het uiterste moet behoren wat Israël kan uitsteken zonder politiek zelfmoord te plegen.
__________________
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising.

Laatst gewijzigd door Andy : 19 maart 2009 om 16:14.
Andy is offline  
Oud 19 maart 2009, 16:26   #425
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Bent u echt zo dom of doet u gewoon alsof? die eerste referentie is naar raketten die werden afgevuurd tijdens de operatie in Gaza. Dat was al een heel stuk minder dan daarvoor. En NA (goed lezen: NA) het afronden van de operatie in Gaza is het aantal raketten verminderd tot een handvol.
Wie is er dom,

Iemand die bewijst, dat er tijdens de oorlog, met de israelis met hun neus op de feiten IN gaza, meer raketten op hun kop kregen dan het piekjaar ervoor, of iemand die blijft beweren dat die oorlog nodig was om de raketten te beperken. Bovendien bewijst de piek tijdens de oorlog, dat ook israel zelf niet in staat is deze raketjes te beletten, en dus van Hamas eist op straffe van oorlog wat het zelf ook niet kan.
Als u cijfers wil voor 2009, dan zegt elsevier dat tussen 18 januari en 10 maart, in zowat 50 dagen, zijn er 130 raketten afgeschoten. over een gans jaar geextrapoleerd + de piek van begin dit jaar tijdens het conflict, komen we voor 2009 aan een nieuw recordjaar qua beschietingen.
Laten we hopen dat het huidige tempo van zowat 950/jaar, wat alles behalve een handvol is zoals u beweert, niet te wijten is aan stockbreuk na de piek tijdens tijdens het conflict.
Maar van stoppen van raketten als reden voor de oorlog, zoals u en gelijkgezinden nog beweerden in het begin van het conflict, is helemaal geen sprake, nu probeert u een zwaktebod en vergoeilijkend te praten over een handvol. En liefst te praten over NA het conflict, om niet te moeten ingaan op de piek aan beschietingen terwijl het israelisch legen in gaza zat, met zijn neus erop. Maar zelfs dat handvol NA het conflict is gelogen
spherelike is offline  
Oud 19 maart 2009, 17:40   #426
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Wie is er dom,

Iemand die bewijst, dat er tijdens de oorlog, met de israelis met hun neus op de feiten IN gaza, meer raketten op hun kop kregen dan het piekjaar ervoor, of iemand die blijft beweren dat die oorlog nodig was om de raketten te beperken. Bovendien bewijst de piek tijdens de oorlog, dat ook israel zelf niet in staat is deze raketjes te beletten, en dus van Hamas eist op straffe van oorlog wat het zelf ook niet kan.
Als u cijfers wil voor 2009, dan zegt elsevier dat tussen 18 januari en 10 maart, in zowat 50 dagen, zijn er 130 raketten afgeschoten. over een gans jaar geextrapoleerd + de piek van begin dit jaar tijdens het conflict, komen we voor 2009 aan een nieuw recordjaar qua beschietingen.
Laten we hopen dat het huidige tempo van zowat 950/jaar, wat alles behalve een handvol is zoals u beweert, niet te wijten is aan stockbreuk na de piek tijdens tijdens het conflict.
Maar van stoppen van raketten als reden voor de oorlog, zoals u en gelijkgezinden nog beweerden in het begin van het conflict, is helemaal geen sprake, nu probeert u een zwaktebod en vergoeilijkend te praten over een handvol. En liefst te praten over NA het conflict, om niet te moeten ingaan op de piek aan beschietingen terwijl het israelisch legen in gaza zat, met zijn neus erop. Maar zelfs dat handvol NA het conflict is gelogen
Waarom toch altijd dat liegen? De escalatie had plaats voor de inval in Gaza en vormde er de directe oorzaak van. Tijdens de operatie probeerden de Hamas terroristen natuurlijk nog zoveel mogelijk raketten af te vuren. Maar door de inval is sindsdien het aantal beschieten dramatisch gedaald ten opzichte van voor de inval.
Jozef Ostyn is offline  
Oud 19 maart 2009, 17:41   #427
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Lezen is blijkbaar je sterkste kant niet. Ik vind het afslachten van 300 mensen op 2 dagen niet het resultaat van 'zich inhouden'. U vond van wel, hoewel ik eerder aantoonde dat deze slachting zowat tot het uiterste moet behoren wat Israël kan uitsteken zonder politiek zelfmoord te plegen.
Israel heeft zich dus wel degelijk ingehouden en het aantal doden in Gaza is relatief gezien zeer miniem.
Jozef Ostyn is offline  
Oud 19 maart 2009, 20:07   #428
Valentinus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 24 december 2006
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Israel heeft zich dus wel degelijk ingehouden en het aantal doden in Gaza is relatief gezien zeer miniem.
Ingehouden reactie?

Onderzoek naar gedrag Israëlische soldaten in Gaza
(Novum/AP) -

De kranten Haaretz en Maariv publiceerden donderdag verslagen van een ontmoeting tussen studenten en soldaten op een militaire vooropleiding. "De sfeer in het algemeen, voor zover ik van mijn mannen heb begrepen, was dat Palestijnse mensenlevens, laten we zeggen, veel minder belangrijk waren dan die van onze soldaten. Dus wat hen betreft kunnen ze het op die manier wel verantwoorden', zei de leider van een infanterie-eskader volgens de verslagen.

De kranten publiceerden ook het verhaal van een scherpschutter die een Palestijnse en haar twee kinderen doodschoot nadat die het bevel van een Israëlische soldaat verkeerd hadden begrepen en de verkeerde kant op waren gelopen. De scherpschutter was niet verteld dat de vrouw en kinderen zojuist waren vrijgelaten uit een huis waarin ze opgesloten hadden gezeten en hij begon te schieten toen ze op hem afliepen, in overeenstemming met wat hem was opgedragen.

Het grote aantal burgerdoden dat viel tijdens de invasie in de Gazastrook kwam Israël op veel internationale kritiek te staan. Het leger staakte op 18 januari het vuren, toen er ruim dertienhonderd Palestijnen waren gedood. Volgens de Palestijnen betrof het in meer dan de helft van de gevallen burgerdoden, maar Israël bestrijdt dat.

Minister van defensie Ehud Barak verdedigde het Israëlische optreden in het algemeen, maar zegde toe de berichten in de kranten van donderdag te onderzoeken. Israël 'heeft het meest ethische leger ter wereld', aldus Barak op de Israëlische radio. "Dat betekent niet dat er geen uitzonderingen zijn. Ik twijfel er niet aan dat het zorgvuldig wordt nagegaan."

Een ander voorbeeld dat volgens de kranten op de militaire vooropleiding werd besproken, was dat van een oudere Palestijnse vrouw die was doodgeschoten van een afstand waarop het soldaten duidelijk had moeten zijn dat zij geen bedreiging vormde.
__________________
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking.
Valentinus is offline  
Oud 19 maart 2009, 20:16   #429
Valentinus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 24 december 2006
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Mag ik er de aandacht op vestigen dat de actie tegen Gaza wel degelijk tot een dramatische reductie van het aantal raketaanvallen heeft geleid?
Je bedoelt dat het offensief een succes was: dat 13 Israeliers (meer slachtoffers dan door de raketten en voor een groot deel door eigen vuur) en 1400 Palestijnen mochten gedood worden.

Zelfs als een mensenleven weinig belang zou hebben dan nog zou men naar de efficiêntie van de ingezette middelen moeten kijken. Tenzij er andere doelstellingen zijn.
__________________
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking.
Valentinus is offline  
Oud 19 maart 2009, 20:20   #430
Valentinus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 24 december 2006
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Het is dus duidelijk: volgens u moest Israel zich zonder reactie laten beschieten vanuit Gaza. Israel bestoken is voor u OK. Terugschieten niet. Het is ook een logica natuurlijk.
Toch spijtig dat niet meer gesproken wordt over het Arabisch vredesplan dat Perez in december 2008 nog als mogelijke basis voor onderhandelingen zag:

Het plan komt erop neer dat de Arabische wereld vrede met Israël sluit als dit land zich terugtrekt naar de grenzen van 1967 en een Palestijnse staat op de Westoever en in Gaza, met Oost-Jeruzalem als hoofdstad, erkent. Israël wees het plan indertijd af, vanwege de eis tot volledige terugtrekking, en de verwijzing naar VN-resolutie 194. Die spreekt over het recht van terugkeer van de Palestijnse vluchtelingen en dat betekent in Israëlische ogen het einde van het Joodse karakter van Israël of het opgeven van de droom van Groot Israel
__________________
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking.
Valentinus is offline  
Oud 20 maart 2009, 10:03   #431
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Israel heeft zich dus wel degelijk ingehouden en het aantal doden in Gaza is relatief gezien zeer miniem.
meer dan 300 ongewapende slachtoffers gedurende 2 dag staat niet gelijk aan het zich ingehouden hebben, maar aan het verrichten van een bloedbad.

Hte israelisch leger erkent nu zelf dat ze misdaden heeft verricht en buitenproportioneel was.

hou op met dat minimaliseren en ontkennen.
__________________
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen
- Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen
- Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline  
Oud 20 maart 2009, 10:05   #432
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Het aantal burgerslachtoffers in Gaza bedroeg minder dan de helft van het totaal. Bij oorlogen komen meestal op zijn minst evenveel burgers om als soldaten, vaak veel meer.
daarom dat israelische slachtoffers tiidens de libanon-oorlog en gaza nagnoeg allemaal soldaten waren ?
het is wel mogelijk een conflict te hebben zonder of met zeer weinig burgerslachtoffers. Voor Israel is 50% burgerslachtoffers niet slecht en 'binnen de norm'.
__________________
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen
- Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen
- Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline  
Oud 20 maart 2009, 10:07   #433
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kritische Theorie Bekijk bericht
Ook Ik vind de informatie van Andy wel onderbouwd. Ik heb dan ook geen bronnen van de tegenpartij te horen gekregen.
de info van Andy is inderdaad zeer onderbouwd en correct, wat we van de verdraaiingen en leugens van de tegenpartij niet kunnen zeggen.
__________________
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen
- Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen
- Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline  
Oud 20 maart 2009, 10:08   #434
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Het gaat over Hama in Syrië, niet Hamas :
De slachting in Hama, Syrië
Hij bedoelde ook Hama in syrie, wijsneus.
__________________
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen
- Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen
- Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline  
Oud 20 maart 2009, 10:09   #435
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Hallo pro-israel en topicstarter

sta ik op jullie negeerlijst?
is mijn vraag of standpunt niet duidelijk?
wat let jullie?
beste,

ze kunnen niet tegen de waarheid en verkeizen liever verdraaiiingen en leugens.
__________________
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen
- Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen
- Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline  
Oud 20 maart 2009, 11:14   #436
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde
 
Fiere Jood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2008
Berichten: 944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
beste,

ze kunnen niet tegen de waarheid en verkeizen liever verdraaiiingen en leugens.

Als je beter zou lezen had je gezien dat ik al Deel 1 heb gepost.

Zeveraar.
__________________
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says
Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands.

Published 12:49 11.05.11
Fiere Jood is offline  
Oud 20 maart 2009, 12:58   #437
Andy
Minister-President
 
Andy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 3.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
de info van Andy is inderdaad zeer onderbouwd en correct, wat we van de verdraaiingen en leugens van de tegenpartij niet kunnen zeggen.
Het grappige is dat ikzelf een niet onbelangrijk deel van mijn informatie van ditzelfde forum haal (tenminste als de bronnen/argumentatie mij sterk genoeg lijken).
Anders gezegd: pro-Israël fanaten als Jozef, Paulus, Francientje en Liberalist (die stuk voor stuk al eventjes op dit forum vertoeven) kennen deze informatie ook.
__________________
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising.
Andy is offline  
Oud 20 maart 2009, 18:46   #438
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentinus Bekijk bericht
Je bedoelt dat het offensief een succes was: dat 13 Israeliers (meer slachtoffers dan door de raketten en voor een groot deel door eigen vuur) en 1400 Palestijnen mochten gedood worden.

Zelfs als een mensenleven weinig belang zou hebben dan nog zou men naar de efficiêntie van de ingezette middelen moeten kijken. Tenzij er andere doelstellingen zijn.
U verkiest dat er duizenden raketten blijven neer regenen op Israel?
Jozef Ostyn is offline  
Oud 20 maart 2009, 18:53   #439
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentinus Bekijk bericht
Toch spijtig dat niet meer gesproken wordt over het Arabisch vredesplan dat Perez in december 2008 nog als mogelijke basis voor onderhandelingen zag:

Het plan komt erop neer dat de Arabische wereld vrede met Israël sluit als dit land zich terugtrekt naar de grenzen van 1967 en een Palestijnse staat op de Westoever en in Gaza, met Oost-Jeruzalem als hoofdstad, erkent. Israël wees het plan indertijd af, vanwege de eis tot volledige terugtrekking, en de verwijzing naar VN-resolutie 194. Die spreekt over het recht van terugkeer van de Palestijnse vluchtelingen en dat betekent in Israëlische ogen het einde van het Joodse karakter van Israël of het opgeven van de droom van Groot Israel

Jammer dat de Palestijnen in Camp david niet tot een vredesakkoord bereid bleken.
Jozef Ostyn is offline  
Oud 20 maart 2009, 18:55   #440
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
meer dan 300 ongewapende slachtoffers gedurende 2 dag staat niet gelijk aan het zich ingehouden hebben, maar aan het verrichten van een bloedbad.

Hte israelisch leger erkent nu zelf dat ze misdaden heeft verricht en buitenproportioneel was.

hou op met dat minimaliseren en ontkennen.
Gedurende de eerste twee dagen was het merendeel van de Palestijnse slachtoffers wel gewapend. Dit een bloedbad noemen betekent dat men niet weet wat een bloedbad is.

Het Israelische leger erkent helemaal niet wat u schrijft.

Hou op met liegen.
Jozef Ostyn is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be