Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies politieke jongerenvoorzitters 2008 > Isabelle Van Laethem (JGV) (forumsessie 23 juni t.e.m. 29 juni)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Isabelle Van Laethem (JGV) (forumsessie 23 juni t.e.m. 29 juni) Isabelle is voorzitster van Jong Gezond Verstand, de jongerenbeweging van Lijst Dedecker. Bij de verkiezingen in juni 2007 was ze tevens lijsttrekker voor LDD te Brussel-Halle Vilvoorde. Je kan een week lang met haar in discussie gaan.

 
 
Discussietools
Oud 19 juni 2008, 13:50   #1
Honoré gepluimd
Provinciaal Statenlid
 
Honoré gepluimd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juni 2007
Berichten: 705
Standaard Jurgen Verstrepen.

Hoelang kan een ernstige partij een onbetrouwbare clown als Verstrepen blijven tolereren ?
Naast zij egotripperij, overlopen en zakenvullen vond dit sujet het ook nog nodig om vertrouwelijke info (gesprekken over de Forza) te lekken aan Knack.

Zouden jullie zo'n onbetrouwbaar individu niet beter buiten de partij zetten ?
__________________
Prachtig nummer van Aryan : http://www.youtube.com/watch?v=PgbwuNLmtw8
Honoré gepluimd is offline  
Oud 23 juni 2008, 13:57   #2
Isabelle Van Laethem
Vreemdeling
 
Isabelle Van Laethem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2008
Berichten: 83
Standaard

Sorry, maar persoonlijk ervaar ik Jurgen Verstrepen helemaal niet als onbetrouwbaar.
Hij was één van de eersten die in Lijst Dedecker geloofde en ook daadwerkelijk de overstap maakte vóórdat LDD een succesverhaal was.

U zou er beter aan doen ook niet alles te geloven wat er in de pers staat en zeker niet de inhoud van columns van andere politici...

Mvg,

Isabelle Van Laethem
__________________
Met vriendelijke groeten,
Isabelle Van Laethem
Voorzitter Jong Gezond Verstand
http://www.jgv.be
http://www.lijstdedecker.com
Isabelle Van Laethem is offline  
Oud 23 juni 2008, 14:59   #3
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter
 
Bert Deckers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Berichten: 2.064
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isabelle Van Laethem Bekijk bericht
Sorry, maar persoonlijk ervaar ik Jurgen Verstrepen helemaal niet als onbetrouwbaar.
Hij was één van de eersten die in Lijst Dedecker geloofde en ook daadwerkelijk de overstap maakte vóórdat LDD een succesverhaal was.

U zou er beter aan doen ook niet alles te geloven wat er in de pers staat en zeker niet de inhoud van columns van andere politici...

Mvg,

Isabelle Van Laethem
Blind vertrouwen kan gevaarlijk zijn...
__________________
Bert Deckers is offline  
Oud 24 juni 2008, 12:25   #4
Isabelle Van Laethem
Vreemdeling
 
Isabelle Van Laethem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2008
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
Blind vertrouwen kan gevaarlijk zijn...
Dat klopt, maar niemand zal mij kunnen verwijten naïef te zijn...

Ik geef daarentegen wel iedereen het voordeel van de twijfel en geloof dus niet zomaar wat er in de roddelcircuits wordt verteld.
Iemand zwart maken is niet moeilijk, hé...
__________________
Met vriendelijke groeten,
Isabelle Van Laethem
Voorzitter Jong Gezond Verstand
http://www.jgv.be
http://www.lijstdedecker.com
Isabelle Van Laethem is offline  
Oud 24 juni 2008, 12:31   #5
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter
 
Bert Deckers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Berichten: 2.064
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isabelle Van Laethem Bekijk bericht
Dat klopt, maar niemand zal mij kunnen verwijten naïef te zijn...

Ik geef daarentegen wel iedereen het voordeel van de twijfel en geloof dus niet zomaar wat er in de roddelcircuits wordt verteld.
Iemand zwart maken is niet moeilijk, hé...
Dat klopt, maar helaas heb ik (zoals velen) een negatieve ervaring gekend met Jurgen. Jurgen en centen... het is een gevaarlijke combinatie.
__________________
Bert Deckers is offline  
Oud 24 juni 2008, 12:34   #6
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isabelle Van Laethem Bekijk bericht
Sorry, maar persoonlijk ervaar ik Jurgen Verstrepen helemaal niet als onbetrouwbaar.
Hij was één van de eersten die in Lijst Dedecker geloofde en ook daadwerkelijk de overstap maakte vóórdat LDD een succesverhaal was.
Vindt u zijn vertoon bij het Vlaams Belang juist niet het bewijs dat hij onbetrouwbaar is?
Savatage is offline  
Oud 24 juni 2008, 21:00   #7
Ogodai Jalt
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 24 juni 2008
Berichten: 19
Standaard

Als ik me niet vergis stond hij als onafhankelijke op de lijst het Vlaams Belang en heeft hij daar gevochten voor de vrijheid van meningsuiting in België. Betrouwbaar genoeg dus om zich bij een liberale partij aan te sluiten denk ik dan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
Dat klopt, maar helaas heb ik (zoals velen) een negatieve ervaring gekend met Jurgen. Jurgen en centen... het is een gevaarlijke combinatie.
Als Jurgen via de politiek achter de centen aan zou hollen had hij toch even goed bij het VB kunnen blijven?
.. Of beter, dan had hij zeker bij het VB moeten blijven... Daar was hij tenminste zeker van zijn plaats en inkomen.
Ogodai Jalt is offline  
Oud 24 juni 2008, 21:11   #8
the outlaw torn
Minister
 
the outlaw torn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Locatie: oost-vlaanderen
Berichten: 3.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
Dat klopt, maar helaas heb ik (zoals velen) een negatieve ervaring gekend met Jurgen. Jurgen en centen... het is een gevaarlijke combinatie.
om nog maar te zwijgen van de individuen die in uw partij huizen, zeker? of mag dat niet gezegd worden? voor zover ik weet, neemt uw partij een persoon in bescherming die veroordeeld is geweest voor slagen en verwondingen en vervalsen van pv's, zo iemand noemt uw partij onomwonden (in een persbericht) moedig.

jurgen en centen is misschien gevaarlijk, maar uw partij (los van uw programma) en bepaalde individuen die erin huizen zijn dat evenzeer, of misschien nog wel iets meer, ik zou dus opletten vooraleer een ander dingen te gaan verwijten.
kijk eerst eens in de spiegel dus.
__________________
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!!

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline  
Oud 24 juni 2008, 21:15   #9
Ogodai Jalt
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 24 juni 2008
Berichten: 19
Standaard

Het is interessant om Bart Debie zijn mening over de hele zaak is te lezen.
Ogodai Jalt is offline  
Oud 24 juni 2008, 21:38   #10
Honoré gepluimd
Provinciaal Statenlid
 
Honoré gepluimd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juni 2007
Berichten: 705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isabelle Van Laethem Bekijk bericht
Sorry, maar persoonlijk ervaar ik Jurgen Verstrepen helemaal niet als onbetrouwbaar.
Hij was één van de eersten die in Lijst Dedecker geloofde en ook daadwerkelijk de overstap maakte vóórdat LDD een succesverhaal was.

U zou er beter aan doen ook niet alles te geloven wat er in de pers staat en zeker niet de inhoud van columns van andere politici...

Mvg,

Isabelle Van Laethem
Mag ik hieruit besluiten dat volgens u Verstrepen niet achter het "Forza-lek " zit ???
__________________
Prachtig nummer van Aryan : http://www.youtube.com/watch?v=PgbwuNLmtw8
Honoré gepluimd is offline  
Oud 25 juni 2008, 13:52   #11
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter
 
Bert Deckers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Berichten: 2.064
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ogodai Jalt Bekijk bericht
Als ik me niet vergis stond hij als onafhankelijke op de lijst het Vlaams Belang en heeft hij daar gevochten voor de vrijheid van meningsuiting in België. Betrouwbaar genoeg dus om zich bij een liberale partij aan te sluiten denk ik dan.



Als Jurgen via de politiek achter de centen aan zou hollen had hij toch even goed bij het VB kunnen blijven?
.. Of beter, dan had hij zeker bij het VB moeten blijven... Daar was hij tenminste zeker van zijn plaats en inkomen.
Jurgen is vertrokken net omdat de geldkraan werd dichtgedraaid. (niet van zijn zitje, maar wel van zijn podcast project en andere zaken waar hij geen bewijs van uitgave van kon voorleggen)
__________________
Bert Deckers is offline  
Oud 25 juni 2008, 15:24   #12
Ogodai Jalt
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 24 juni 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
Jurgen is vertrokken net omdat de geldkraan werd dichtgedraaid. (niet van zijn zitje, maar wel van zijn podcast project en andere zaken waar hij geen bewijs van uitgave van kon voorleggen)
Dus de geldkraan wordt dicht gedraaid en dan gaat hij naar een partij waarbij hij in 2009 ook nog is een mandaat met een inkomen van +/- 4000EUR per maand risceert...

Laatst gewijzigd door Ogodai Jalt : 25 juni 2008 om 15:28.
Ogodai Jalt is offline  
Oud 25 juni 2008, 23:37   #13
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ogodai Jalt Bekijk bericht
Dus de geldkraan wordt dicht gedraaid en dan gaat hij naar een partij waarbij hij in 2009 ook nog is een mandaat met een inkomen van +/- 4000EUR per maand risceert...
Aangezien hij dat, gezien zijn strapatsen bij het VB, toch al kwijt was...
Wat had hij te verliezen en welke partij buiten het VB zou dit figuur nog binnengepakt hebben?
Serieus blijven hé.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  
Oud 27 juni 2008, 00:42   #14
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Aangezien hij dat, gezien zijn strapatsen bij het VB, toch al kwijt was...
Wat had hij te verliezen en welke partij buiten het VB zou dit figuur nog binnengepakt hebben?
Serieus blijven hé.
Ik bedoel maar, iemand die het cordon op radiovlak doorbrak?
En na het VB blijft er in de huidige context natuurlijk alleen maar het LDD over. De enige partij die ongegeneerd probeert om op alle ideologische vlakken tegelijk te scoren. Van uiterst links tot uiterst rechts.

Bovendien blijft het stramien, JV kwam bij het VB nadat hij in medialand over zijn eigen voeten struikelde. Hij liep over naar LDD toen hij bij het VB over zijn eigen voeten struikelde.
Beneiuwd hoe de lijstvorming daar bij LDD trouwens gaat aflopen met zowat 12 kandidaten van allerlei pluimage per plaats en gegeven dat JM nog altijd actief aan het ronselen is...
Verwacht hier maar geen sluitend antwoord...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  
Oud 27 juni 2008, 00:47   #15
Dope
Gouverneur
 
Dope's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 1.335
Standaard

dat LDD gaat imploderen, lijkt me een zekerheid
de vraag is wanneer
Dope is offline  
Oud 27 juni 2008, 08:28   #16
forzaflandria
Parlementslid
 
forzaflandria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 januari 2008
Locatie: Overzees Vlaanderen
Berichten: 1.860
Standaard

Imploderen? Daar zijn we nog lang niet aan toe.
Laat eerst maar Spirit - sorry, de VlaamsPrOgReSsiEvEn - en Groen!!! imploderen!!!
forzaflandria is offline  
Oud 28 juni 2008, 11:23   #17
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria Bekijk bericht
Imploderen? Daar zijn we nog lang niet aan toe.
Laat eerst maar Spirit - sorry, de VlaamsPrOgReSsiEvEn - en Groen!!! imploderen!!!
LDD hoeft voor mij helemaal niet te implo- of exploderen.
Maar ik zou het wel waarderen indien zij eens standpunten zouden innemen in plaats van over alles warm en koud te blazen of te zeggen 'dat er nog aan gewerkt wordt' ...
Misschien kunnen zij bij de CD&V eens gaan polsen hoe men een denktank kan oprichten om te zien of het mogelijk is een commissie te vormen die de mogelijkheid kan onderzoeken of een werkgroep kan opgericht worden om de mogelijkheden te schetsen waarbinnen de partijleiding een aantal keuzes kan kiezen die dan aan een commissie kunnen gegeven worden om te onderzoeken of er wel mogelijkheden zijn waartussen gekozen kan worden...

Dan kan men daarna in beraad nemen aan welke commissie de mogelijkheden gaan gegeven worden om eventueel ooit tot een standpunt te kunnen komen.

En o ja, er moet dan wel een deadline (zo mogelijk ver genoeg in de toekomst) bepaalt worden voor een bepaling wanneer we aan de initiele toewijzing van de eerste stap in dit proces gaan beginnen...

Ja zeg!
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  
Oud 29 juni 2008, 10:25   #18
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde
 
ccalbergg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2007
Locatie: gent
Berichten: 803
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
Jurgen is vertrokken net omdat de geldkraan werd dichtgedraaid. (niet van zijn zitje, maar wel van zijn podcast project en andere zaken waar hij geen bewijs van uitgave van kon voorleggen)
zopals coveliers geen mandaat in antwerpen kreeg en dan naar vb overliep met zijn pseudopartij vlott ? hij werd er met open armen ontvangen
ccalbergg is offline  
Oud 29 juni 2008, 19:34   #19
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccalbergg Bekijk bericht
zopals coveliers geen mandaat in antwerpen kreeg en dan naar vb overliep met zijn pseudopartij vlott ? hij werd er met open armen ontvangen

En zolang hij de Vlaams Nationale kaart blijft trekken zal hij welkom blijven denk ik zo. Zoals trouwens iedereen die dat doet of daarvoor met het VB wil samenwerken.
Dat is altijd zo geweest, is het nog altijd en zal ook zo blijven.
Dat heb je nu eenmaal met idealisten, die blijven hun zaak trouw.

Moest hij dat pad verlaten of zou blijken dat hij het niet meent en de boel financieel belazert... Tja.
Wat zou je dan willen?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  
Oud 29 juni 2008, 20:14   #20
bridgeton
Burger
 
bridgeton's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2007
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 121
Stuur een bericht via MSN naar bridgeton Stuur een bericht via Skype™ naar bridgeton
Standaard

Zo te zien heeft mr. Claessens een nieuw stokpaardje, zijnde dhr. Verstrepen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Aangezien hij dat, gezien zijn strapatsen bij het VB, toch al kwijt was...
Wat had hij te verliezen en welke partij buiten het VB zou dit figuur nog binnengepakt hebben?
Serieus blijven hé.
U beseft toch wat u hier zegt? Hier beweert u zo goed als letterlijk dat Verstrepen een stuk vuil is, dat je beter niet in je partij hebt, maar dat het VB dat stuk vuil net wel in hun partij wilde.
Kennelijk maken jullie VB'ers er een gewoonte van om bij het uitschelden van Verstrepen de eigen belangen uit het oog te verliezen (geroutineerde ex-ldd-forumlezers zullen wel snappen waarover ik het heb).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Maar ik zou het wel waarderen indien zij eens standpunten zouden innemen in plaats van over alles warm en koud te blazen of te zeggen 'dat er nog aan gewerkt wordt' ...
Misschien kunnen zij bij de CD&V eens gaan polsen hoe men een denktank kan oprichten om te zien of het mogelijk is een commissie te vormen die de mogelijkheid kan onderzoeken of een werkgroep kan opgericht worden om de mogelijkheden te schetsen waarbinnen de partijleiding een aantal keuzes kan kiezen die dan aan een commissie kunnen gegeven worden om te onderzoeken of er wel mogelijkheden zijn waartussen gekozen kan worden...

Dan kan men daarna in beraad nemen aan welke commissie de mogelijkheden gaan gegeven worden om eventueel ooit tot een standpunt te kunnen komen.

En o ja, er moet dan wel een deadline (zo mogelijk ver genoeg in de toekomst) bepaalt worden voor een bepaling wanneer we aan de initiele toewijzing van de eerste stap in dit proces gaan beginnen...

Ja zeg!
Eerst en vooral, een -dt fout mag gerust als 'onvergeeflijk' worden gesteld voor elke politicus die zich op openbare fora begeeft onder zijn partijvlag (ik gun u nog de eer om zelf te zoeken waar ze zit ).

In verband met de standpunten haarhaal ik mijn woorden: wanneer je een uitgebreider programma wil gaan opstellen dan 'eigen volk eerst' en 'volk, word staat!' dan vergt dat langer dan een jaar tijd om hieromtrent stelling te nemen.
__________________
http://www.stevenverschoot.tk
De democratie vecht steeds met een hand op de rug gebonden, doch haalt immer de overhand
bridgeton is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be