Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Theo van Gogh
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht.

 
 
Discussietools
Oud 4 november 2004, 04:31   #81
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Dus... nu mag ik zelfs niet over God spréken...?
Heb ik dat ooit verboden ?
Ik heb er wel een hekel aan als ik moet zwijgen omdat een GOD het gezegd heeft.
Laat hij zich bemoeien met zijn tijdsgeest, maar niet met een tijd waar hij niet het minste benul van heeft.
Bobke is offline  
Oud 4 november 2004, 04:38   #82
Ibeke
Burgemeester
 
Ibeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 586
Standaard

Citaat:
Niet zo veel verschillend van die in België, voor zover ik weet.
Maar het doet er in deze ook niet toe wat de Nederlandse wet zegt, wat denk jij?
Ik weet niet, als je echt al denkt aan een "juridische" vervolging, dan lijkt het me toch best even na te gaan wat de slaagkansen van je onderneming zijn.


Citaat:
Vind jij dat men dat recht moet hebben?
Stel dat jijzelf de wet zou kunnen stellen, dus niet 'je hebt dat recht nu eenmaal', zou de wet dan volgens jou dat recht moeten waarborgen?
Stel je hebt nu niet eenmaal. Is hier een voorbeeld van?...Neem nu Iran bijvoorbeeld: Stel mijn vrije wil is daar: Ik draag geen burka. Wordt niet door de wet ondersteund. Stel mijn vrije mening luidt: Shi'iten zijn grote dwazen. Beeld je in waar ik nu zou staan, of beter: liggen.


Citaat:
Tot welk inzicht had VG volgens jou moeten komen?

Hoe zou je iemand als TVG tot het 'subtieler formuleren van standpunten' willen dwingen? Door boete, gevangenisstraf, gedeeltelijke censuur? Iets anders?
TVG is niet iemand die zich in een bepaald patroon laat dwingen, dat maakt deze vraag op zijn zachtst gezegd sterk hypothetisch. Maar zoals ik zei: een gevangenisstraf zou voor mij volstaan. En dan liefst eentje met niet al te veel luxe. Boete vind ik een straf van te voorbijgaande aard. Censuur, spreekt voor zich denk ik.

Citaat:
Wat is 'de soort' waar jij VG toe rekent?
De soort die meent dat omtervulgairst meteen ook omtereerlijkst is.


Citaat:
Volgens mij kun je dingen op miljoenen manieren zeggen, dat is net het leuke aan taal.
Miljoenen dingen tussen twee polen, schakeringen tussen twee uitersten en die doen het, de trick.


Citaat:
OK, nu is jouw standpunt mij duidelijk: jij wil dat taalgebruik dat door sommige burgers als kwetsend ervaren wordt bestraft wordt.
(Ik weet nu wel nog niet op welke manier.)
Mijn standpunt: ik ben het volstrekt met jou oneens.
Kijk, ik ben zeker geen maatstaf voor kwetsbaarheidstoetsing. Maar taalgebruik kan vanaf een bepaald ogenblik wel unaniem binnen een bepaalde categorie geplaatst worden.


Citaat:
Maar neem me niet kwalijk, ik heb meer begrip voor jou, maar niet voor je standpunten: ik vind ze nog altijd preuts en dom. Ik ga, om het maar eens heel concreet te stellen, niet anders omgaan met jouw ideeën over homoseksualiteit dan met die van Peace, de gelijkenis is m.i. nogal groot, en ik discrimineer niet.
Ja, jouw visie, dan. Ik denk niet dat ik er ver naast zat wanneer ik zei dat geloof in dergelijke oordelen wel degelijk een belangrijke rol speelt:

PS: Er is nog een grote ruimte tussen monotheïstische gelovigen en atheïsten. Ik bevind me er al een jaar of twintig in en i like it.
__________________
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline  
Oud 4 november 2004, 04:39   #83
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Dus... nu mag ik zelfs niet over God spréken...?
Heb ik dat ooit verboden ?
Ik heb er wel een hekel aan als ik moet zwijgen omdat een GOD het gezegd heeft.
Laat hij zich bemoeien met zijn tijdsgeest, maar niet met een tijd waar hij niet het minste benul van heeft.
Bobke is offline  
Oud 4 november 2004, 04:53   #84
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Stel je hebt nu niet eenmaal. Is hier een voorbeeld van?...Neem nu Iran bijvoorbeeld: Stel mijn vrije wil is daar: Ik draag geen burka. Wordt niet door de wet ondersteund. Stel mijn vrije mening luidt: Shi'iten zijn grote dwazen. Beeld je in waar ik nu zou staan, of beter: liggen.


Ga je gang.
Als je die mensen daar kunt van overtuigen waarom niet ?
Kom dan niet naar België neuten als ge er uw zin niet krijgt.
Dat is nu net het probleem als ge van twee walletjes wilt snoepen.
Bobke is offline  
Oud 4 november 2004, 05:35   #85
Thor
Provinciaal Statenlid
 
Thor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2003
Locatie: Kortrijk
Berichten: 771
Standaard

Wat mij verbaasd is dat er zoveel mensen zich verbazen over het feit dat de kotslims andersdenkenden aflappen.......

Van Noorwegen tot Indonesië over Nederland,Spanje,de States,Irak,Sudan en Israël - in NY en DC,in Bali,Bagdad en in Madrid:

[size=3]DIT IS WAT ZE DOEN.Ze kenen geen andere manier van leven....[/size]

Moorden is de enige vorm van dialoog waar ze respekt voor hebben.
Moorden is de mannier om hun eer te bewaren (of wat ervoor doorgaat), moorden is de mannier waarop ze hun bevrijders in Irak begroeten (al dan niet letterlijk een "kopje kleiner maken")



En dan erna nog te moeten lezen dat de pooier van de profeet "begrip" kan opbrengen.....wat had je gedacht:dat hij rechtuit zou zeggen wat hij echt denkt en openlijk "proficiat martelaar" zou zeggen?????????
Daar heeft hij de ballen niet voor!

Nuja,het is dus oorlog.En wie het niet begrijpt is een kalf.

Hopelijk kunnen de Politiek Correcten (die dit veroorzaakt hebben) ook begrip opbrengen voor een onvermijdelijke reaktie.....
Er is namelijk één wet die met kop en schouders boven alle andere wetten uitsteekt:

[size=4]AKTIE=REAKTIE[/size]
[size=4][/size]
[size=4] [/size]
[size=4][/size]
__________________
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both."
Benjamin Franklin
Thor is offline  
Oud 4 november 2004, 08:18   #86
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Dus, als ik het goed begrijp mag iedereen zeggen wat hij wilt maar mag niet iedereen luisteren naar wat die ander zegt en er zeker ook niet 'gepast' op reageren. Rare soort vrije meningsuiting is dat.
Tja, Pianistje,
Als U eens tienmaal uw tekst zou herlezen en daaruit de nodige gevolgtrekkingen zou nemen, dan zouden we als iets verder geraken... Want uw luisterbereidheid is inmiddels de norm van de progressieve, dus linkse, correcten geworden...
Chipie is offline  
Oud 4 november 2004, 08:23   #87
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik vond Theo echt niet zo'n lieverdje zoals jij dat vind. Allah een varken noemen en Moslims geiteneukers, is niet meteen de geschikte opener om de dialoog te onderhouden met onze moslimbroeders. Maar je hoeft het niet met me eens te zijn.
Als ik uw postings hier lees, dan zijn de woorden die Theo gebruikte koosnaampjes tov de namen die U tov 25% (waarbij ik niet behoor) van de Vlaamse bevolking gebruikt... Man, man toch... U bent ziek!
Chipie is offline  
Oud 4 november 2004, 08:34   #88
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Ik weet niet, als je echt al denkt aan een "juridische" vervolging, dan lijkt het me toch best even na te gaan wat de slaagkansen van je onderneming zijn.
Dat interesseert mij niet, al was het maar omdat geen haar op mijn hoofd eraan denkt mensen te laten vervolgen voor wat ze zeggen. Wat ik wou weten is of JIJ, los van de slaagkansen, wetgeving die bepaalde uitlatingen verbiedt of beteugelt een goeie wetgeving vindt? Nu, daar heb je op geantwoord

Citaat:
Stel je hebt nu niet eenmaal. Is hier een voorbeeld van?...Neem nu Iran bijvoorbeeld: Stel mijn vrije wil is daar: Ik draag geen burka. Wordt niet door de wet ondersteund. Stel mijn vrije mening luidt: Shi'iten zijn grote dwazen. Beeld je in waar ik nu zou staan, of beter: liggen.
Sorry, maar je draait rond de pot.

Citaat:
TVG is niet iemand die zich in een bepaald patroon laat dwingen, dat maakt deze vraag op zijn zachtst gezegd sterk hypothetisch. Maar zoals ik zei: een gevangenisstraf zou voor mij volstaan. En dan liefst eentje met niet al te veel luxe. Boete vind ik een straf van te voorbijgaande aard.
Een vreselijke opvatting vind ik dit. Mensen in de gevangenis stoppen omwille van hun mening, daarmee zitten we enkel eeuwen terug in de tijd.

Citaat:
Censuur, spreekt voor zich denk ik.
Dat je ertegen bent?

Citaat:
De soort die meent dat omtervulgairst meteen ook omtereerlijkst is.
Indien nodig behoor ik vol overtuiging tot deze soort.

Citaat:
Kijk, ik ben zeker geen maatstaf voor kwetsbaarheidstoetsing. Maar taalgebruik kan vanaf een bepaald ogenblik wel unaniem binnen een bepaalde categorie geplaatst worden.
Hm, I don't like this at all.

Citaat:
Ja, jouw visie, dan. Ik denk niet dat ik er ver naast zat wanneer ik zei dat geloof in dergelijke oordelen wel degelijk een belangrijke rol speelt:

PS: Er is nog een grote ruimte tussen monotheïstische gelovigen en atheïsten. Ik bevind me er al een jaar of twintig in en i like it.
Neen, mijn geloof of ongeloof doet er niets toe. Ik ben een vurig verdediger van de scheiding van kerk en staat.

Laatst gewijzigd door Stratcat : 4 november 2004 om 08:44.
Stratcat is offline  
Oud 4 november 2004, 11:49   #89
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Moslims moeten hun eigen moskees regelmatig bezoeken om op te sporen waar haatdragende preken worden verspreid, volgens mij weten ze al wie en waar dit gebeurt maar zolang ze stilzwijgen...
illwill is offline  
Oud 4 november 2004, 12:06   #90
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Ik heb me de vraag in vorige fora ook al gesteld: nl. dat ik nog steeds niet begrijp waarom mensen probleemloos kunnen zeggen dat het praktiseren van een godsdienst tijdverspilling is en dat God niet bestaat en als wel dat Hij dan zelfs de boom in kan. En als ik zeg: ik vind homoseksualiteit niet ok, dat de wereld dan op zijn kop staat
.

Ik begrijp wat je bedoelt, maar de realiteit ligt toch even anders:

- Theo Van Gogh werd afgeslacht omdat hij zei dat God niet bestond en Allah een varken was.
- El Moumni werd vrijgesproken.

Misschien kan je je standpunt even herformuleren?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 4 november 2004 om 12:10.
circe is offline  
Oud 4 november 2004, 14:24   #91
Ibeke
Burgemeester
 
Ibeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
.

Ik begrijp wat je bedoelt, maar de realiteit ligt toch even anders:

- Theo Van Gogh werd afgeslacht omdat hij zei dat God niet bestond en Allah een varken was.
- El Moumni werd vrijgesproken.

Misschien kan je je standpunt even herformuleren?
Dat is een feit. Onder een islamitisch bestuur zou hij zeer vermoedelijk wel tot de doodstraf veroordeeld worden en daar kan ik achter staan.

Maar in het Westen geldt een andere wet en daarom zei ik met het oog op de mogelijkheden binnen de Europese wetgeving dat een gevangenisstraf zou voldoen.
__________________
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline  
Oud 4 november 2004, 15:49   #92
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Dat is een feit. Onder een islamitisch bestuur zou hij zeer vermoedelijk wel tot de doodstraf veroordeeld worden en daar kan ik achter staan.

Maar in het Westen geldt een andere wet en daarom zei ik met het oog op de mogelijkheden binnen de Europese wetgeving dat een gevangenisstraf zou voldoen.
Dat weten we dan ook alweer.
__________________
One World, One Dream, One Everything

Laatst gewijzigd door Stratcat : 4 november 2004 om 15:59.
Stratcat is offline  
Oud 4 november 2004, 15:58   #93
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Dat is een feit. Onder een islamitisch bestuur zou hij zeer vermoedelijk wel tot de doodstraf veroordeeld worden en daar kan ik achter staan.
Dank je voor de info! Zo zie je maar dat het Nederlands niet écht zo moeilijk is nietwaar? Ik denk dat de meeste lezers het in feite al van in het begin begrepen hadden.
Dank in elk geval voor de latijnse les zodat we tenminste kunnen weten dt je ze allemaal toch nog op een rijtje hebt. Een mens zou anders kunnen beginnen twijfelen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 4 november 2004, 16:03   #94
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Dank je voor de info! Zo zie je maar dat het Nederlands niet écht zo moeilijk is nietwaar? Ik denk dat de meeste lezers het in feite al van in het begin begrepen hadden.
Yep, het masker valt af. Ibke, het vriendelijke, voor tolerantie pleitende moslimmeisje blijkt een extreem-rechts voorstander van de religieuze politiestaat.
__________________
One World, One Dream, One Everything

Laatst gewijzigd door Stratcat : 4 november 2004 om 16:08.
Stratcat is offline  
Oud 4 november 2004, 16:55   #95
rom
Burger
 
rom's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 januari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Wel, als ik niet duidelijk ben geweest, dan wil ik het best nog eens proberen. Ik vind niet dat Van Gogh op die manier aan zijn eind had moeten komen.
Nou dat is een duidelijk antwoord. Theo had niet vermoord mogen worden.
Citaat:
Dat was voor mij een voorbeeld van een vraag om over na te denken. Waarom dan? Wel, hoe jij tot een antwoord op die vraag zou komen verschilt, denk ik, van hoe ik ertoe zou komen. Daarom is enige motivatie best op zijn plaats. De moeilijkheid van de vergelijking ligt hem erin dat de uitspraak van El Moumi voor mij niet dezelfde gevoelswaarde opwekte als de uitspraken en werken van Theo Van Gogh, in andere woorden: veroordelingen zijn altijd subjectief gemotiveerd. Waar je niet uit mag afleiden dat ik homo's varkens vind, maar ik zal zo dadelijk antwoorden op de vraag, dus dit is geen ontwijkingsmanoeuvre
Veroordelingen zijn altijd subjectief gemotiveerd.
Veroordelingen van individuen wel. Rechters proberen echter zoveel mogelijk een objectieve veroordeling te bereiken. Een veroordeling binnen het vaststaande kader van onze wetten en jurisprudentie. Een kader wat onze hele samenleving bindt en vertegenwoordigd.
Een veroordeling waarin rekening wordt gehouden met de gevoelens van het slachtoffer, maar waarin ook rationeel wordt overwogen.

Je hebt gelijk dat iedereen een eigen persoonlijke gevoelswereld heeft. Maar die persoonlijke gevoelswereld mag nooit de leidraad zijn in het veroordelen van iemand. Veroordelingen moeten ook een rationeel fundament hebben.
Citaat:
Het is voor een religieus iemand die niet achter homoseksualiteit staat niet vanzelfsprekend om een zelfde graad van ergernis toe te kennen aan 1. godslasterlijke uitspraken en 2. beledigingen mbt de homoseksualiteit.
Daarom is het ook belangrijk is dat alle individuen in een samenleving, geboren en getogen of nieuwkomers, leren om binnen de geldende wet hun gelijk proberen te halen. En niet alleen handelen vanuit emoties als ergernis of woede. Anders krijg je de ene na de andere geweldsdaad omdat iedereen zich ergert aan het gedrag van de ander.

Net zo belangrijk is dat anderen binnen een gemeenschap hun medegenoten daar steeds op wijzen. Binnen scholen, thuis door de ouders, in kerken en moskeen.
__________________
"De kritiek is gemakkelijk; want een aanval met één enkel woord vereist bladzijden tot verdediging." : Jean-Jacques Rousseau

http://www.fortuynpolitiek.nl/portal/
rom is offline  
Oud 4 november 2004, 16:59   #96
rom
Burger
 
rom's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 januari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rom
Nou dat is een duidelijk antwoord. Theo had niet vermoord mogen worden.
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Ibeke
Dat is een feit. Onder een islamitisch bestuur zou hij zeer vermoedelijk wel tot de doodstraf veroordeeld worden en daar kan ik achter staan.
Zucht ...... en ik dacht net dat ik duidelijkheid had.
__________________
"De kritiek is gemakkelijk; want een aanval met één enkel woord vereist bladzijden tot verdediging." : Jean-Jacques Rousseau

http://www.fortuynpolitiek.nl/portal/

Laatst gewijzigd door rom : 4 november 2004 om 17:00.
rom is offline  
Oud 4 november 2004, 17:05   #97
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

In deze optiek wil ik toch nog graag de prachtige doelstelling van Bea Cantillon, vice rector van de Universiteit van Antwerpen vermelden:

Citaat:
Over 10 jaar zullen onze aula’s er helemaal anders uitzien. Nu vallen vrouwen met een hoofddoek nog op. Dan zal het aandeel hopelijk 25 to 30 procent bedragen.
Ik verneem dat aan de Eramus Universiteit van Rotterdam verschillende studenten luidop beginnen te opperen dat ze het land liever verlaten, daarbij gesteund door een aantal professoren.

Bea zal rap haar VERRIJKTE universiteit hebben op die manier! Het gaat misschien sneller dan 10 jaar!

Laat de Ibekes maar komen!

Voor de marketrichting kunnen ze alvast een proefschrift maken over "hoe promoot ik de verkoop van slijpschijven", kwestie dat het mes niet meer blijft steken op de halswervel zoals bij Theo Van Gogh.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 4 november 2004 om 17:10.
circe is offline  
Oud 4 november 2004, 17:13   #98
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rom
Zucht ...... en ik dacht net dat ik duidelijkheid had.
Ibeke schreef

Citaat:
Ik vind niet dat Van Gogh op die manier aan zijn eind had moeten komen.
Het had anders gekund volgens mij, en ik sprak al van een juridische vervolging, maar goed: in hoeverre dat gaat in Nederland is nog maar de vraag, want ik ken de grenzen van de vrije meningsuiting niet die daar gehanteerd worden
Zo duidelijk was het eigenlijk niet.
Nu, ik heb vannacht in mijn reacties op Ibeke opzettelijk deze passage op de meest 'positieve' manier geïnterpreteerd, al las ik tussen de lijnen ook wel wat Ibeke vandaag onomwonden zegt, maar goed ik had besloten mij constructief op te stellen.

En dat mijn minder 'positieve' lezing nu de juiste blijkt te zijn....da's pijnlijk.
__________________
One World, One Dream, One Everything
Stratcat is offline  
Oud 4 november 2004, 17:35   #99
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Hij deed het verdorie zelf!
Graag citaat of bewijs.

@ DAB: sorry, maar ik begin de topic vooraan te lezen
__________________
Out of the blue, into the black

Laatst gewijzigd door Turkje : 4 november 2004 om 17:36.
Turkje is offline  
Oud 4 november 2004, 18:14   #100
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Dat weten we dan ook alweer.
vrij naar Sint Theo Van Gogh:
[size=4]de anarchistische bankier is een varken (gister nog was hij én bezopen én stoned)[/size]
filosoof is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be