Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 juni 2023, 07:40   #1
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard Over and out voor Madhi?

Groot succes op TikTok, maar eigen partij mort over Mahdi
Brussel - Het TikTok-filmpje van cd&v-voorzitter Sammy Mahdi over de Reuzegommers mag dan al massaal bekeken zijn, binnen zijn partij klinkt gemor.

Niet erg slim van Madhi, zoals hij al meer dingen deed die niet erg slim zijn.
Wordt dit de doodsteek voor Sammy als voorzitter van CD&V?



Bij cd&v kan je de reacties in drie delen: een aantal cd&v’ers begrijpt helemaal niet wat hun voorzitter bezielt, anderen zijn net blij dat Mahdi inspeelt op het buikgevoel van de Vlamingen. Een derde groep heeft het filmpje niet eens gezien. Wegens niet op TikTok, wegens ander dringend werk, maar vooral wegens zijn of haar positie in de partij: die van backbencher. Maar allemaal hebben ze op een of andere manier wel opgevangen wat Wetstraatwatcher Rik Van Cauwelaert van dat filmpje vindt. Hij zei op Radio 1 dat “Madhi zo dreigt zijn voorzitterschap op het spel te zetten.”
Ik weet niet of het zo'n vaart zal lopen, maar de partij, die onder de 10% duikt, heeft nood aan een voorzitter die werkt aan het vertrouwen van de kiezer. Volgens mij doet de CD&V voorzitter telkens het tegenovergestelde en drijft hij de kiezer meer en meer naar de extremen.


Van Cauwelaert staat niet alleen met zijn kritiek op Mahdi. Professor politieke wetenschappen Carl Devos (UGent) is ook niet mals. Hij vindt het “zeer jammer” dat “een partijvoorzitter in tijden vol wantrouwen, de volkswoede opzoekt en versterkt, en het geloof in de rechtsstaat ondermijnt”. Hij vraagt zich af of Mahdi op zoek is naar applaus.


Ik ben er haast van overtuigd dat dit de enige reden is waarom Madhi steeds de confrontatie opzoekt.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024

Laatst gewijzigd door reservespeler : 3 juni 2023 om 07:40.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2023, 08:20   #2
Tommeke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Groot succes op TikTok, maar eigen partij mort over Mahdi
Brussel - Het TikTok-filmpje van cd&v-voorzitter Sammy Mahdi over de Reuzegommers mag dan al massaal bekeken zijn, binnen zijn partij klinkt gemor.
Ik stond zelf ook met verbazing te kijken, maar waw- eindelijk een politieker die eens durft zeggen wat de Belg denkt op gevaar voor eigen carriere. De politieke elite zal dit inderdaad niet prettig vinden, als dit dossier ooit open zou komen te liggen door een of andere hack zoals antwerpen.be, zou ik er niet van schrikken hoeveel er achter de schermen aan getrokken is.

Men schermt met inzetten op re-integratie - waar ik het enigszins mee eens ben, die mensen levenslang vastzetten levert de maatschappij financieel ook heel veel schade op, maar een boete van 400 euro die de mama en de papa betalen, en een werkstraf van 30 dagen vrijwilligerswerk waarbij er niets in hun strafblad komt, is bij het haar getrokken. Er zijn full-time werkende mensen die in hun vrije tijd aan meer vrijwilligerswerk komen. Dus ja, hoe kan dit anders dan klassenjustitie zijn?

Dan wordt er gezegd dat er geen intentie was tot moord. Dat klopt natuurlijk, maar een doodrijder die te veel gedronken heeft en te snel rijdt, heeft ook niet de intentie om te doden en krijgt wel zware straffen en een strafblad.

Bovendien vind ik het ook griezelig voor de bevolking - door dit uit hun strafblad te houden, kunnen deze mensen zelfs nog in de politiek belanden (eentje loopt er nu zelfs al stage). Dat is dan weer iets wat ik als burger helemaal niet wil.

Hij had de boodschap misschien een beetje anders kunnen brengen (Acid is een aandachtzoeker en over familieleden spreken is uiteraard niet goed te keuren), maar wat mij betreft, respect voor Sammy.

Laatst gewijzigd door Tommeke : 3 juni 2023 om 08:27.
Tommeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2023, 09:06   #3
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Groot succes op TikTok, maar eigen partij mort over Mahdi
Brussel - Het TikTok-filmpje van cd&v-voorzitter Sammy Mahdi over de Reuzegommers mag dan al massaal bekeken zijn, binnen zijn partij klinkt gemor.

Niet erg slim van Madhi, zoals hij al meer dingen deed die niet erg slim zijn.
Wordt dit de doodsteek voor Sammy als voorzitter van CD&V?



Bij cd&v kan je de reacties in drie delen: een aantal cd&v’ers begrijpt helemaal niet wat hun voorzitter bezielt, anderen zijn net blij dat Mahdi inspeelt op het buikgevoel van de Vlamingen. Een derde groep heeft het filmpje niet eens gezien. Wegens niet op TikTok, wegens ander dringend werk, maar vooral wegens zijn of haar positie in de partij: die van backbencher. Maar allemaal hebben ze op een of andere manier wel opgevangen wat Wetstraatwatcher Rik Van Cauwelaert van dat filmpje vindt. Hij zei op Radio 1 dat “Madhi zo dreigt zijn voorzitterschap op het spel te zetten.”
Ik weet niet of het zo'n vaart zal lopen, maar de partij, die onder de 10% duikt, heeft nood aan een voorzitter die werkt aan het vertrouwen van de kiezer. Volgens mij doet de CD&V voorzitter telkens het tegenovergestelde en drijft hij de kiezer meer en meer naar de extremen.


Van Cauwelaert staat niet alleen met zijn kritiek op Mahdi. Professor politieke wetenschappen Carl Devos (UGent) is ook niet mals. Hij vindt het “zeer jammer” dat “een partijvoorzitter in tijden vol wantrouwen, de volkswoede opzoekt en versterkt, en het geloof in de rechtsstaat ondermijnt”. Hij vraagt zich af of Mahdi op zoek is naar applaus.


Ik ben er haast van overtuigd dat dit de enige reden is waarom Madhi steeds de confrontatie opzoekt.
Niet dat ik het zo voor CD&V heb, maar die kerel heeft toch geen ongelijk.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 3 juni 2023 om 09:06.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2023, 09:29   #4
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Niet dat ik het zo voor CD&V heb, maar die kerel heeft toch geen ongelijk.
Natuurlijk heeft ie wel ongelijk.
Hoeveel jaren heeft de CD&V de minister van justitie geleverd?
Het is daar (in de regeringk) dat je waterdichte wetten moet maken, nadien komen janken dat een rechter de wet toepast, is ongezien.

Scheiding der machten.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2023, 09:32   #5
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.235
Standaard

en slikken maar
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2023, 09:42   #6
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Mahdi geeft de indruk et noorden kwijt te zijn en komt de laatste tijd nogal paniekerig en onzeker over.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2023, 09:54   #7
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Mahdi geeft de indruk et noorden kwijt te zijn en komt de laatste tijd nogal paniekerig en onzeker over.
Nutuurlijk, hij werd van elfje een negerke.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2023, 10:13   #8
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Met zijn uithaal op TikTok degradeert Sammy Mahdi zichzelf van de ‘Barack Obama van de Aldi’ tot de ‘Donald Trump van de Action’

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20230602_97348583


The times they are a-changin’. Zestig jaar na datum lijkt Bob Dylans klassieker actueler dan ooit. Als zelfs het gewezen enfant terrible van Open Vld plots tot vleesgeworden seneriteit is verworden. Ja, we hebben het over minister van Justitie Vincent Van Quickenborne. Die trok vrijdag hard van leer tegen de zogenaamde TikTok-justitie waar politici als cd&v-voorzitter Sammy Mahdi naar lonken.

Dat een voorzitter van een beleidspartij zich op deze manier uitlaat over een stevig onderbouwde rechterlijke uitspraak en neerbuigend over werkstrafjes spreekt, is ongezien. Zo staat Mahdi’s toon haaks op de bewonderenswaardige sereniteit die de familie van Sanda Dia aan de dag legt. Met zijn uithaal negeert de cd&v-praeses ook de scheiding der machten en tast hij de geloofwaardigheid van de rechtsstaat aan. In tijden waarin het publieke wantrouwen in politiek en instellingen hoogtij viert, zoekt hij de (begrijpelijke) volkswoede op en versterkt ze. Dat maakt zijn tussenkomst goedkoop en kwalijk.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2023, 10:38   #9
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.875
Standaard

Ettelijke decennia geleden was het eigenlijk enkel het Vlaams Blok dat bepaalde juridische procedures(omtrent bepaalde mensen) in vraag trok.....Hel en verdoemenis werd over hen uitgestort....

Nu zien we zelfs bij de CD&V (ik herhaal,zelfs bij de CD&V) bepaalde juridische procedures(omtrent bepaalde mensen) in vraag stellen.....

We zouden het ook zo kunnen zien dat "bepaalde juridische procedures" (sommigen zouden het anders willen noemen) in vraag gesteld worden....

De scheiding tussen recht en gerechtigheid is subjectief,inderdaad,alleen is het DAT wat gevolgen heeft op de maatschappij....

Mr Mahdi voelt dat zeer goed aan,alleen is het maar de vraag of CD&V het juiste forum is daarvoor...Die tijd(toen CVP nog heerste over Vlaanderen behalve in een paar stadjes als Antwerpen en zo) ligt al zowat 40 jaar geleden achter ons....

Laatst gewijzigd door kelt : 3 juni 2023 om 10:38.
kelt is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2023, 10:41   #10
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Groot succes op TikTok, maar eigen partij mort over Mahdi
Brussel - Het TikTok-filmpje van cd&v-voorzitter Sammy Mahdi over de Reuzegommers mag dan al massaal bekeken zijn, binnen zijn partij klinkt gemor.

Niet erg slim van Madhi, zoals hij al meer dingen deed die niet erg slim zijn.
Wordt dit de doodsteek voor Sammy als voorzitter van CD&V?



Bij cd&v kan je de reacties in drie delen: een aantal cd&v’ers begrijpt helemaal niet wat hun voorzitter bezielt, anderen zijn net blij dat Mahdi inspeelt op het buikgevoel van de Vlamingen. Een derde groep heeft het filmpje niet eens gezien. Wegens niet op TikTok, wegens ander dringend werk, maar vooral wegens zijn of haar positie in de partij: die van backbencher.

Logisch, er zullen naast die NVA reuzegommer ook wel CD&V families tussenzitten.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2023, 11:02   #11
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Groot succes op TikTok, maar eigen partij mort over Mahdi
Brussel - Het TikTok-filmpje van cd&v-voorzitter Sammy Mahdi over de Reuzegommers mag dan al massaal bekeken zijn, binnen zijn partij klinkt gemor.

Niet erg slim van Madhi, zoals hij al meer dingen deed die niet erg slim zijn.
Wordt dit de doodsteek voor Sammy als voorzitter van CD&V?



Bij cd&v kan je de reacties in drie delen: een aantal cd&v’ers begrijpt helemaal niet wat hun voorzitter bezielt, anderen zijn net blij dat Mahdi inspeelt op het buikgevoel van de Vlamingen. Een derde groep heeft het filmpje niet eens gezien. Wegens niet op TikTok, wegens ander dringend werk, maar vooral wegens zijn of haar positie in de partij: die van backbencher. Maar allemaal hebben ze op een of andere manier wel opgevangen wat Wetstraatwatcher Rik Van Cauwelaert van dat filmpje vindt. Hij zei op Radio 1 dat “Madhi zo dreigt zijn voorzitterschap op het spel te zetten.”
Ik weet niet of het zo'n vaart zal lopen, maar de partij, die onder de 10% duikt, heeft nood aan een voorzitter die werkt aan het vertrouwen van de kiezer. Volgens mij doet de CD&V voorzitter telkens het tegenovergestelde en drijft hij de kiezer meer en meer naar de extremen.


Van Cauwelaert staat niet alleen met zijn kritiek op Mahdi. Professor politieke wetenschappen Carl Devos (UGent) is ook niet mals. Hij vindt het “zeer jammer” dat “een partijvoorzitter in tijden vol wantrouwen, de volkswoede opzoekt en versterkt, en het geloof in de rechtsstaat ondermijnt”. Hij vraagt zich af of Mahdi op zoek is naar applaus.


Ik ben er haast van overtuigd dat dit de enige reden is waarom Madhi steeds de confrontatie opzoekt.
Hij neemt een standpunt in.

Hij kreeg een mandaat van de partijleden om de partij te stileren. Dat is wat hij doet.

Ik begrijp aan uw reactie dat dit binnen N-VA ondenkbaar is ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2023, 15:43   #12
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Met dit filmpje begeeft Mahdi zich op de weg waar velen zich vandaag de dag op begeven, die van het platte populisme.
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2023, 17:37   #13
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Wie gaat de Madhi het meest opvreten wegens deze flater?
Zijn eigen concurrenten in zijn eigen partij.

Politiek is een harde stiel, en die is het meest hard tussen "vrienden".
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2023, 17:54   #14
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wie gaat de Madhi het meest opvreten wegens deze flater?
Zijn eigen concurrenten in zijn eigen partij.

Politiek is een harde stiel, en die is het meest hard tussen "vrienden".
Ik zie het probleem niet. Bij de NVA hebben ze een slecht geheugen, nauwelijks 4 maand geleden las ik dit:

https://www.demorgen.be/snelnieuws/n...iten~bd454454/
N-VA wil parlement ‘activistische’ rechters laten terugfluiten

Aiaiai, weer een schot in eigen voet.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2023, 21:15   #15
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik zie het probleem niet. Bij de NVA hebben ze een slecht geheugen, nauwelijks 4 maand geleden las ik dit:

https://www.demorgen.be/snelnieuws/n...iten~bd454454/
N-VA wil parlement ‘activistische’ rechters laten terugfluiten

Aiaiai, weer een schot in eigen voet.
Die rioolkrant als referentiekader aanhalen, is getuigen van slechte wil.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2023, 21:18   #16
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Die rioolkrant als referentiekader aanhalen, is getuigen van slechte wil.
Foei Schoof, zo laagdunkend doen over de NVA website..

https://www.n-va.be/nieuws/in-de-rec...ratie-primeren

Edit: en het is uiteraard weer Sanderke die flatert.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 juni 2023 om 21:20.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2023, 12:04   #17
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Foei Schoof, zo laagdunkend doen over de NVA website..

https://www.n-va.be/nieuws/in-de-rec...ratie-primeren

Edit: en het is uiteraard weer Sanderke die flatert.
Elke keer met whataboutisms komen opdraven die kant noch wal raken om te proberen aantonen dat ze in eigen voet schieten. Elke keer weer raak je de bal mis. Raak je dat eigenlijk niet beu op den duur?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2023, 13:03   #18
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Elke keer met whataboutisms komen opdraven die kant noch wal raken om te proberen aantonen dat ze in eigen voet schieten. Elke keer weer raak je de bal mis. Raak je dat eigenlijk niet beu op den duur?
Is die teks van Loones écht of niet. Als hij écht is dan pleit hij voor externe controle op gerechtelijke beslissingen.
Punt uit.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2023, 20:11   #19
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Ge moet niet alleen een "echte tekst" kunnen citeren, je moet hem ook nog kunnen begrijpen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2023, 22:36   #20
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ge moet niet alleen een "echte tekst" kunnen citeren, je moet hem ook nog kunnen begrijpen.
Aha, U vindt dat een Sander Loones Volksberoep voor de zaak Sanda Dia moet kunnen?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be