Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 juni 2012, 20:00   #1
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard Vraag het Macchiavelli, en misschien krijg je nog antwoord ook

Om erachter proberen te komen wat er nu precies zo leuk of interessant aan schijnt te zijn om een topic te openen waarin een forummer zichzelf ophemelt en aan crypto-aandachtshoererij doet door o.a. gewichtig te gaan lopen doen door vage, niet of nauwelijks begrepen terminologie uit de boeken van het zojuist met slecht gevolg afgeronde eerste leerjaar rond te strooien, gelardeerd met het nodige esoterische geneuzel over transcedente bijna-dood belevenissen en wat al dies meer zij, heb ik dan maar besloten om bij wijze van empirisch experiment ook eens zulk een topic te openen.
Ik garandeer zo goed als elke vragensteller een zeer wollig antwoord waarin ik eigenlijk van zins ben absoluut helemaal niks zinnigs te zeggen, maar waarbij ik dan natuurlijk wel weer zo erudiet en interessant mogelijk probeer over te komen. Kortom; hol gezwets en gezwatel van de onderste plank.
Tevens aanvaard ik bij voorbaat de verontschuldigingen van degenen die het allemaal weer eens niet begrijpen.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 20:07   #2
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Tetten ?
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 20:16   #3
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Tetten ?
Per paar gaarne, mits esthetisch welgevormd en proportioneel in overeenstemming met de rest van het lichaam.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 10:10   #4
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.389
Standaard

Hoe is het leven in Lommel?

Of woon je elders? Zo neen, zou je graag elders willen wonen? Zo ja, waar? Zo neen, waarom niet?

Speel je een muziekinstrument? Zo ja, welk(e)? Zo neen, zou je dat graag leren? Zo ja, wélk(e)? Zo neen, waarom niet?

Wil je nog méér vragen? Zo neen, waarom niet?
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 10:31   #5
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

is dat synthetische wol of schapenwol?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 14:30   #6
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Hoeveel keer per maand eet je frietjes en wat is je lievelingssaus?
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 18:21   #7
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Hoe is het leven in Lommel?
Vooralsnog relatief rustig en niet direct onaangenaam, al woon ik niet direct in het durp zelf.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Of woon je elders? Zo neen, zou je graag elders willen wonen? Zo ja, waar? Zo neen, waarom niet?
Ik zou eventueel wel in Scotland willen wonen, of Scandinavië, en ook Alaska en delen van Canada spreken me aan. Eventueel ook Patagonië, Siberië of het zuidelijke eiland van Nieuw Zeeland aangezien eindeloze woeste natuur me erg aanspreekt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Speel je een muziekinstrument? Zo ja, welk(e)? Zo neen, zou je dat graag leren? Zo ja, wélk(e)? Zo neen, waarom niet?
Hoewel ik veel van muziek hou, heb ik zelf helaas geen aanleg om een instrument op een fatsoenlijk niveau te leren beheersen. Na de verplichte blokfluitles op de lagere school dat vanzelfsprekend op een debacle uitdraaide, heb ik het later nog eens met de basgitaar geprobeerd. Dat werd ook al geen onverdeeld succes, hoewel ik, nadat ik twee van de vier snaren verwijderd had en er een distortion op gezet had, er wél een moddervet geluid uit kreeg. Dit natuurlijk tot enorm plezier van ouders en buren.
Het zou me wel leuk lijken om theremin te kunnen spelen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Wil je nog méér vragen? Zo neen, waarom niet?
Waarom ook niet.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 18:22   #8
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
is dat synthetische wol of schapenwol?
Het is een synthese van de fijnste angora- en geitenwol.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 18:28   #9
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Hoeveel keer per maand eet je frietjes en wat is je lievelingssaus?
Ik pleeg gemiddeld toch zeker één keer per week friet te eten, en dan bij voorkeur hetgeen wat in Nederland een frietje oorlog wordt genoemd, en daar de Noord-Brabantse variant van, dus met pindasaus, mayonaise, curry en rauwe gesnipperde uitjes. Het slagveld waar die oorlog wordt uitgevochten, is vanzelfsprekend je maag.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 22:14   #10
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.389
Standaard

Iederéén die stembanden heeft kan (leren) zingen. Zou je dat dan niet willen doen? Zo neen, waarom niet?

In de Sahara heb je ook eindeloze woeste natuur. Trekt die je niet aan? Zo neen, waarom niet?

Wat vind je van "Health & Efficiency" http://www.youtube.com/watch?v=3Gw0oF5eFeo en waarom?
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 23:27   #11
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Iederéén die stembanden heeft kan (leren) zingen. Zou je dat dan niet willen doen? Zo neen, waarom niet?
Enkel als de stem als complementair instrument wordt gebruikt, zoals in sommige metal-stijlen wel eens gebeurt, bijvoorbeeld bij Drudkh. Erg contemplatieve muziek overigens, althans voor mij. Heb ook grote bewondering voor het zangwerk van Diamanda Galás, iemand die ook haar stem als instrument gebruikt en het ongelofelijke bereik van 4 octaven heeft. Haar muziek wordt ook wel eens uneasy listening genoemd.
Maar om je vraag te beantwoorden: nee, zingen is niks voor me. Uiteindelijk luister ik liever naar muziek dan dat ik zelf muziek maak.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
In de Sahara heb je ook eindeloze woeste natuur. Trekt die je niet aan? Zo neen, waarom niet?
Trekt me niet om zelf naar toe te gaan. Te dor en droog, en bovenal te warm. In dat geval zou ik liever eens de Gobi-woestijn bezoeken, in de winter welteverstaan zodat de temperaturen tenminste op een draaglijke -20 of -30 liggen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Wat vind je van "Health & Efficiency" http://www.youtube.com/watch?v=3Gw0oF5eFeo en waarom?
Kende het niet, maar muzikaal gezien doet het me in sommige passages een beetje aan het werk van (de ouwe) Motorpsycho denken.
Het visuele materiaal is tegelijkertijd irritant vanwege de elkaar snel (misschien wel te snel) opvolgende beelden, maar intrigeert toch ook wel weer omdat je ergens toch te weten wilt komen wat er nu eigenlijk getoond wordt.
Niet iets wat ik zelf zou kopen, maar ook zeker niet iets wat ik af zou zetten indien het al aan zou staan.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."

Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 25 juni 2012 om 23:31.
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2012, 23:50   #12
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
... Drudkh ...
Lijkt mij voor metal-fans best wel interessant ('anders' dan de rest), maar zélf kan ik daar écht niet langer dan 6 minuten naar luisteren.


Luister je alleen maar naar 'metal' en 'uneasy listening'?

Wat trekt jou in beide bovenvermelde genres eigenlijk aan?

Ik krijg bij die muziek (ik laat even de ' ' tekentjes weg ) altijd last van claustrofobie en zo.

Hoe zou dat komen, denk je?
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 00:35   #13
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Lijkt mij voor metal-fans best wel interessant ('anders' dan de rest), maar zélf kan ik daar écht niet langer dan 6 minuten naar luisteren.


Luister je alleen maar naar 'metal' en 'uneasy listening'?
Nee hoor, ik luister naar nog veel meer. Ik mag graag naar oude Europese volksmuziek luisteren bijvoorbeeld, maar ook klassieke muziek waarbij Wagner -vanwege zijn verschrikkelijk bombastische stijl- de voorkeur geniet, hoewel een modern componist als Henryk Górecki mij ook zeer weet te bekoren. Sommige artiesten en groepen uit het neofolk-genre kan ik ook wel smaken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Wat trekt jou in beide bovenvermelde genres eigenlijk aan?
In metal: de rauwe energie gekoppeld aan vaak hele interessante en intricate composities, tempowisselingen en muzikaal vakmanschap die je eigenlijk bijna nergens anders tegenkomt. Hoe vreemd het ook moge klinken, maar klassieke muziek, metal en bepaalde jazz-stijlen hebben wat dat betreft meer gemeen dan je op het eerste gehoor zou denken.

'Uneasy listening' is precies dat wat het is, en dat hou ik dan ook geen hele avond vol, om daar naar te luisteren. Toch is er iets in die muziek dat maakt dat ik het toch telkens weer, met de nodige, soms lange tussenpozen, aanzet. Al was het maar om mijn bezoek op niet al te subtiele manier te laten weten dat het tijd is om op te stappen. Soms helpt die muziek om je hoofd echt leeg te maken, gewoon omdat het je belet je op andere zaken, zoals het lezen van een boek, te concentreren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik krijg bij die muziek (ik laat even de ' ' tekentjes weg ) altijd last van claustrofobie en zo.

Hoe zou dat komen, denk je?
Ik heb dat als ik naar de radio luister en het zoveelste infantiele deuntje van één of ander twaalf in een dozijn top-40 groepje of 'artiest' hoor. Als ik rap, r'n'b, hiphop, of van die Arabische kattengejankmuziek hoor, krijg ik altijd last van claustrofobie en wil ik eigenlijk zo snel mogelijk de bron van dat ongeluid verbrijzelen. Ik heb dan ook geen radio meer.

Van die uneasy listening kan ik wel begrijpen dat je er claustrofobisch van wordt. Je moet eerst in een bepaalde stemming zijn om daarvan te kunnen genieten en zelfs dan slechts in gepaste doses.
Waarom je claustrofobisch wordt bij het horen van metal? Misschien vanwege de massieve muur van geluid die er rond je wordt opgetrokken? Zelf heb ik daar dus geen enkele last van, vind het eerder bevrijdend om te horen en zoals gezegd kan het zelfs een contemplatief effect bij me teweegbrengen.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 03:10   #14
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Na de verplichte blokfluitles op de lagere school dat vanzelfsprekend op een debacle uitdraaide, heb ik het later nog eens met de basgitaar geprobeerd. Dat werd ook al geen onverdeeld succes, hoewel ik, nadat ik twee van de vier snaren verwijderd had en er een distortion op gezet had, er wél een moddervet geluid uit kreeg. Dit natuurlijk tot enorm plezier van ouders en buren.
Het zou me wel leuk lijken om theremin te kunnen spelen.


Waarom ook niet.
grind/noisecore ??
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 09:47   #15
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Nee hoor, ik luister naar nog veel meer. Ik mag graag naar oude Europese volksmuziek luisteren bijvoorbeeld, maar ook klassieke muziek waarbij Wagner -vanwege zijn verschrikkelijk bombastische stijl- de voorkeur geniet, hoewel een modern componist als Henryk Górecki mij ook zeer weet te bekoren. Sommige artiesten en groepen uit het neofolk-genre kan ik ook wel smaken.


In metal: de rauwe energie gekoppeld aan vaak hele interessante en intricate composities, tempowisselingen en muzikaal vakmanschap die je eigenlijk bijna nergens anders tegenkomt. Hoe vreemd het ook moge klinken, maar klassieke muziek, metal en bepaalde jazz-stijlen hebben wat dat betreft meer gemeen dan je op het eerste gehoor zou denken.

'Uneasy listening' is precies dat wat het is, en dat hou ik dan ook geen hele avond vol, om daar naar te luisteren. Toch is er iets in die muziek dat maakt dat ik het toch telkens weer, met de nodige, soms lange tussenpozen, aanzet. Al was het maar om mijn bezoek op niet al te subtiele manier te laten weten dat het tijd is om op te stappen. Soms helpt die muziek om je hoofd echt leeg te maken, gewoon omdat het je belet je op andere zaken, zoals het lezen van een boek, te concentreren.


Ik heb dat als ik naar de radio luister en het zoveelste infantiele deuntje van één of ander twaalf in een dozijn top-40 groepje of 'artiest' hoor. Als ik rap, r'n'b, hiphop, of van die Arabische kattengejankmuziek hoor, krijg ik altijd last van claustrofobie en wil ik eigenlijk zo snel mogelijk de bron van dat ongeluid verbrijzelen. Ik heb dan ook geen radio meer.

Van die uneasy listening kan ik wel begrijpen dat je er claustrofobisch van wordt. Je moet eerst in een bepaalde stemming zijn om daarvan te kunnen genieten en zelfs dan slechts in gepaste doses.
Waarom je claustrofobisch wordt bij het horen van metal? Misschien vanwege de massieve muur van geluid die er rond je wordt opgetrokken? Zelf heb ik daar dus geen enkele last van, vind het eerder bevrijdend om te horen en zoals gezegd kan het zelfs een contemplatief effect bij me teweegbrengen.
Een radio heb ik wel nog, maar daar maak ik eigenlijk weinig gebruik van. Soms luister ik naar de ruis- en piepgeluiden die tussen de radiostations in te horen zijn, en af en toe staat ook Klara op.

Dat je het van die plastieken muziek op je heupen krijgt, kan ik heel goed begrijpen.

Vroeger luisterde ik vaker naar 'uneasy listening', en ik heb er zélf ook nog geproduceerd. Na een tijd vond ik echter dat het tijd werd voor iets héél anders. Het werd mij allemaal een beetje te steriel.

Ik hou héél véél van volks- en 'roots'-muziek, uit alle hoeken van de wereld. Waarom weet ik eigenlijk ook niet. Sommige jazz vind ik best te pruimen, en ik ontdek steeds meer klassieke muziek waar ik ook wel van hou.

Voor de rest ben ik vooral op zoek naar muziek toe mij toestaat op adem te komen en zo. In de 'elektronische' muziek vind ik dan ook gemakkelijk mijn gading.

In 'metal' stoot de zwartgalligheid, de zo goed als eeuwige 'distortion' (niet alleen die van de klank!), de focus op virtuositeit, ... het stoere-mannen-gedoe mij echt af.

Van een groep als "Nile" ben ik echter wél behoorlijk onder de indruk.


Bon, genoeg gezeverd over muziek. Hopelijk luistert iederéén naar wat hij/zij écht wil horen.


Bevalt je draad je tot nu toe?

Had je méér respons verwacht?
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 14:12   #16
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
grind/noisecore ??
Hou ik helemaal niet van.

De muziek die ik zelf even probeerde te maken, had eerder iets weg van de primitieve "hoempa-death metal" van het soort zoals door Benediction ten tijde van hun "Subconscious Terror"-LP werd gespeeld. Maar dan veel minder strak natuurlijk. Daarom heb ik mijn basgitaar uiteindelijk toch nog vrij snel aan de wilgen gehangen.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 14:14   #17
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Bevalt je draad je tot nu toe?
Het is altijd leuk een boom over muziek op te zetten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Had je méér respons verwacht?
Integendeel, ik had juist minder of zelfs helemaal geen respons verwacht.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 22:25   #18
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
primitieve "hoempa-death metal"
Benediction , 2x live gezien


http://www.youtube.com/watch?v=6sjJ6OOBiBg
hoempa , euuuuh .... tupa "gore"grind
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GonzzaCyberNoisePorn youtube
Beste reacties





Tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa

GonzzaCyberNoisePorn 5 maanden geleden 8
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 22:25   #19
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
primitieve "hoempa-death metal"
Benediction , 2x live gezien


http://www.youtube.com/watch?v=6sjJ6OOBiBg
hoempa , euuuuh .... tupa "gore"grind
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GonzzaCyberNoisePorn youtube
Beste reacties





Tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa tupa

GonzzaCyberNoisePorn 5 maanden geleden 8
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 23:22   #20
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
http://www.youtube.com/watch?v=6sjJ6OOBiBg
hoempa , euuuuh .... tupa "gore"grind
Die zanger klinkt alsof hij zich in een drol verslikt heeft en die vervolgens wanhopig probeert uit te kotsen terwijl hij met rioolwater aan het gorgelen is.

Verfrissend.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be