Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 maart 2019, 14:17   #6341
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
@ correctie ->afslachten

U ziet het heel goed dat Barr een spelletje gaat spelen en ik wed dat u wedt dat Barr het rapport gaat achterhouden - oh wacht even, ge beweert het al zie ik !
Wat doet Barr dan nu ?

Als het Trump vrijspreekt en zijn baas op tv verklaart dat het mag vrijgegeven worden, waarom wordt het dan niet integraal vrijgegeven ?

Of ten minste aan het congres ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 14:20   #6342
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Letterlijk voor de camera. "I told Putin to stop with this !"
Ja hoor.
https://www.youtube.com/watch?v=YnY4HyofnoU
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 14:24   #6343
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Neen ik trap nergens in.

Leon Jaworksi (https://en.wikipedia.org/wiki/Leon_Jaworski), special counsel/prosecutor ten tijde van watergate, heeft ook geen conclusies getrokken en heeft gewoon de feiten aan het congres getoond. Met het gekende gevolg.

Barr heeft dit echter niet toegelaten en blokkeert het rapport. Trump kan publiek claimen wat hij wilt, maar zolang het rapport niet vrij is gegeven, weten we niks.

Politiek gezien kunnen we nu wel stellen dat het met de checks and balances erg pover gesteld is in de VS. Het congres kan zijn rol niet vervullen.
Inderdaad.

Uit het Mueller rapport blijkt dat de entourage van Trump niets met Russian collusion heeft gedaan/betrokken was. Ergo, andere koek dan Nixon destijds. Dan rest er nog maar 1 mogelijkheid: Trump heeft direct met de Russen onderhandeld en dit niemand van zijn entourage heeft laten weten.

Mocht het zijn: dat er lieden zijn die deze conspiracy gaan geloven dan zeg ik met overtuiging dat zij het brandhout van de hel, excuseer - van hun eigen hel zijn.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 maart 2019 om 14:26.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 14:34   #6344
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Je weet hoe Trump is: Eerst veracht hij Mueller nu prijst hij hem.

Het wordt echt tijd parcifal dat ge doorkrijgt hoe ge bij de neus wordt genomen. Er is niemand denk ik in de wereld die dit beter kan dan Trump.

Hij is een ander dier dan wat er van een president verwacht behoort te worden; leest geen boeken - maar vooral: gaat met 'jullie' gezever mee - om vervolgens weer patsboem toe te slaan. DIT IS DE KRACHT VAN TRUMP !!


Mijn vraag:

Hoe heeft het in godsnaam recent kunnen gebeuren dat Trump in een omgeving vol met tanks en veteranen voormalig presidentskandidaat -de inmiddels ca. een half jaar begraven is- compleet maar dan ook compleet de grond inboort en het publiek staat te joelen. Reden: Steele rapport. Mensen zijn het zat en vinden het prachtig hoe lieden die smerige truukjes spelen in vieren worden gedeeld; zelfs als deze een staatsbegrafenis hebben gehad.

Ik herhaal: Hoe heeft dit in godsnaam kunnen gebeuren ?!



Ps, ik kan het niet laten:

Parcifal - zonder dat u het door heeft. U bent het brandhout van uw eigen hel !

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 maart 2019 om 14:36.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 14:35   #6345
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Uit het Mueller rapport blijkt dat de entourage van Trump niets met Russian collusion heeft gedaan/betrokken was.
Heeft de Trump Tower Meeting plaatsgevonden of niet, Frank?

Heeft Trump daarover gelogen of niet, Frank?


https://www.bloomberg.com/news/artic...-tower-meeting

Citaat:
A key episode in Mueller’s 22-month probe into Russian election meddling was a secret meeting that the president’s eldest son took at Trump Tower in Manhattan in 2016 with a Russian lawyer connected to the Kremlin on the promise of being given dirt on Democrat Hillary Clinton.

Now, one of the inquiry’s most intriguing unanswered questions is why Trump Jr. remained largely untouched by Mueller despite his participation in the meeting and questions about whether he tried to cover it up.

Also left unscathed was Jared Kushner, the president’s son-in-law and senior adviser. He, too, was at the Trump Tower meeting and had other contacts, including a conversation with the Russian ambassador during the presidential transition about setting up a secret communications channel through the Russian embassy.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 14:37   #6346
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Ps, ik kan het niet laten:

Parcifal - zonder dat u het door heeft. U bent het brandhout van uw eigen hel !
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 14:41   #6347
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Er is een verschil tussen een Rus en een KGB agent. Wat is hier niet aan te begrijpen ??

Alsof elke neger een verkrachter en een dief is. Het is maar net in welke tijd en waar we leven - dus waar 'we' in geloven.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 maart 2019 om 14:41.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 14:46   #6348
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Er is een verschil tussen een Rus en een KGB agent. Wat is hier niet aan te begrijpen ??

Alsof elke neger een verkrachter en een dief is. Het is maar net in welke tijd en waar we leven - dus waar 'we' in geloven.
Boiled brain syndrome. Duidelijk.
Pas maar op dat de negers je niet opvreten een dezer dagen.

The Circle of life en zo.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 14:55   #6349
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Inderdaad.

Uit het Mueller rapport blijkt dat de entourage van Trump niets met Russian collusion heeft gedaan/betrokken was. Ergo, andere koek dan Nixon destijds. Dan rest er nog maar 1 mogelijkheid: Trump heeft direct met de Russen onderhandeld en dit niemand van zijn entourage heeft laten weten.
Dat blijkt daar niet uit he. Niemand heeft die rapport gezien, buiten Barr.

Het kan strafrechterlijk zo zijn dat Mueller het niet hard kan maken, maar uiteindelijk is het aan het congres om het politiek proces hier over te voeren, zoals bij Nixon. Dat is wat de grondwet stelt.


Citaat:
Mocht het zijn: dat er lieden zijn die deze conspiracy gaan geloven dan zeg ik met overtuiging dat zij het brandhout van de hel, excuseer - van hun eigen hel zijn.
Non credo sed ipse video....

Als dat rapport trump over de hele lijn vrijpleit, dan ga ik dat ruiterlijk toegeven. Mea culpa dan.

Maar ik wil dat rapport wel graag zien. Net zoals de meeste andere amerikanen...en de 420 afgevaardigden in het congres die daar voor hebben gestemd.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 15:02   #6350
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Die linkse figuren gaan 2-digit Electroal Votes halen, enkel de super progressieve staten.

Kansloos van bij de start.
Andrew Yang is niet links; hij is voor basisinkomen - dit is allesbehalve links. Basisinkomen is rechts noch links; Milton Friedman was een voorstander van het basisinkomen - maar ook Martin Luther King.

Yang maakt een kans. Er doen meen ik een 30-tal kandidaten mee. Het gaat dus op een caranvals optocht a-la de Republikeinen lijken zoals in 2015-2016. Linkse kandidaten als een Bernie krijgen concurrentie van Warren, vice versa. Dan loopt er ook nog een Texaan mee, het CNN schandknaapje meen ik, hij praat met meel in de mond - juist hier heeft de kiezer anno nu geen boodschap aan. Men wil single payer, en vooral men wil zekerheid/duidelijkheid.

Andrew Yang in de 2 key staten (wie deze alle 2 binnen heeft is binnen voor nominatie):

Hij hamert op single payer en het huidige systeem waarbij artsen commissie krijgen over medicijnen faalt. Dit is een pluspunt voor New Hampsire waar er een medicijn/drugsprobleem is. De meerderheid van de Republikeinen en Democraten zijn voor single payer. Het zijn de miljardairs die de miljonairs (TV presentatoren) betalen - om op MSM - dit vooral niet op de TV te brengen; zijnde nieuws cq aandachtspunt.

Iowa kent veel truckers en motels meen ik. Deze banen gaan binnen 10 jaar verdwijnen door de 4e industriele revolutie; op deze doelgroep(en) heeft Yang zijn focus - Trump stemmers (?).

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 maart 2019 om 15:14.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 15:07   #6351
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Dat blijkt daar niet uit he. Niemand heeft die rapport gezien, buiten Barr.

Het kan strafrechterlijk zo zijn dat Mueller het niet hard kan maken, maar uiteindelijk is het aan het congres om het politiek proces hier over te voeren, zoals bij Nixon. Dat is wat de grondwet stelt.




Non credo sed ipse video....

Als dat rapport trump over de hele lijn vrijpleit, dan ga ik dat ruiterlijk toegeven. Mea culpa dan.

Maar ik wil dat rapport wel graag zien. Net zoals de meeste andere amerikanen...en de 420 afgevaardigden in het congres die daar voor hebben gestemd.
U bent het brandhout van Uw eigen hel ! Zonder het door te hebben - wel te verstaan. Trump speelt me ge - Tavek !

Als u maar enig twijfel zou hebben, dan zou u niet gereageerd en volstaan met een antwoord die ik recent, in deze draad, aan parcifical heb gegeven.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 maart 2019 om 15:13.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 15:17   #6352
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Boiled brain syndrome. Duidelijk.
Pas maar op dat de negers je niet opvreten een dezer dagen.

The Circle of life en zo.
Nou en. Pas maar op dat de Russen ge niet opeten ??

Ps, ik haalde negers aan - van mijn part hadden het Indianen of aliens kunnen zijn.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 maart 2019 om 15:18.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 15:36   #6353
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
U bent het brandhout van Uw eigen hel ! Zonder het door te hebben - wel te verstaan. Trump speelt me ge - Tavek !

Als u maar enig twijfel zou hebben, dan zou u niet gereageerd en volstaan met een antwoord die ik recent, in deze draad, aan parcifical heb gegeven.
Ik begrijp uw schrijfsels niet. Dusja....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 16:03   #6354
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Er is een verschil tussen een Rus en een KGB agent. Wat is hier niet aan te begrijpen ??
Dat wisten we niet.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 16:45   #6355
^_^
Gouverneur
 
Geregistreerd: 4 juni 2014
Berichten: 1.490
Standaard

Op DU zitten ze er ook bovenop https://www.democraticunderground.com/100211957714
^_^ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 18:04   #6356
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik begrijp uw schrijfsels niet. Dusja....
In Sesamstraattaal:

Trump neemt jou en je gelijkgestemden in de maling.

(..) De volgende zet lijkt mij dat Barr ff wacht met het vrijgeven van Mueller rapport. In deze tussentijd zal de hoax groeien en bloeien - dat er iets in het rapport staat wat 'wij' niet mogen weten..

Om vervolgens weer BENG ! de deksel op de neus te krijgen; indien eindelijk rapport wordt vrijgegeven - om vervolgens 'jullie' weer bij de neus te pakken.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 maart 2019 om 18:11.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 18:12   #6357
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Dat wisten we niet.
Zit je nu jezelf uit te lachen ??!
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 19:29   #6358
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
In Sesamstraattaal:

Trump neemt jou en je gelijkgestemden in de maling.

(..) De volgende zet lijkt mij dat Barr ff wacht met het vrijgeven van Mueller rapport. In deze tussentijd zal de hoax groeien en bloeien - dat er iets in het rapport staat wat 'wij' niet mogen weten..

Om vervolgens weer BENG ! de deksel op de neus te krijgen; indien eindelijk rapport wordt vrijgegeven - om vervolgens 'jullie' weer bij de neus te pakken.
Ik ben geen amerikaan.

Die ben ik niet "jullie".

Ik ben gewoon iemand die bezorgd is met de staat van de wereld.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 19:42   #6359
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik ben geen amerikaan.

Die ben ik niet "jullie".

Ik ben gewoon iemand die bezorgd is met de staat van de wereld.

Prima; maar speel niet de hoer of pooier van Rachel Maddows - tenminste wilt ge van Trump af.

Negeer haar hoax - en maak ge bezorgd over de mensen die aan de kant komen te staan door de razendsnelle technologische ontwikkelingen - nu en komende 10 jaar - die naast banenverlies het feodalisme in bureaucratie*** zal doen stimuleren; lees extensieve overheadkosten overheid en multinationals, waar bazen cq managers over hun nutteloze horigen regeren.

Deze mensen - die aan de kant staan of komen te staan of als neo-horige verplicht zijn een onderbetaalde BS (bullsjit) baan aan te nemen - zijn pissed off en hebben reeds gekozen voor een molotov cocktail (Trump) en zullen dat weer doen mocht uw Amerikaanse gelijkstemden de pooier of hoer Rachel Maddows (willen) zijn.


***meer bestuurslagen, meer ivoren torens, meer minder-verantwoordelijkheid voor de verantwoordelijken - die weer hun fouten of Gordiaanse knopen kunnen door-delegeren naar duur betaalde consultants cq roofridders

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 maart 2019 om 20:07.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 20:20   #6360
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht

(..) De volgende zet lijkt mij dat Barr ff wacht met het vrijgeven van Mueller rapport. In deze tussentijd zal de hoax groeien en bloeien - dat er iets in het rapport staat wat 'wij' niet mogen weten..

Om vervolgens weer BENG ! de deksel op de neus te krijgen; indien eindelijk rapport wordt vrijgegeven - om vervolgens 'jullie' weer bij de neus te pakken.
Er gaat altijd iets in dat rapport staan wat ze kunnen draaien tegen Trump. Ondertussen kijkt amper nog iemand naar dat mediacircus op CNN echter. Trump's 'fake news' strategie wint nog meer aan kracht. Zelfs als ze ergens een detail vinden waar ze twee weken kunnen over incesten op CNN en consoorten maakt het geen verschil meer. Geen feiten. Geen case. Enkel wat insinuaties.

Laatst gewijzigd door Bach : 26 maart 2019 om 20:20.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be