Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 maart 2007, 14:08   #2221
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het ging altijd al over : wie of wat geloof en betrouw je ivm 911 en waarom.
Ik geloof niemand. Ik kijk naar de verschillende invalshoeken van waaruit een materie wordt behandeld en probeer daaruit de feiten te filteren op basis van gedeelde standpunten, deductie en een inkadering binnen een groter geheel op basis van weer andere feiten. Het getuigt van intellectuele zwakte wanneer je bronnen op hun woord gaat geloven, ongeacht de autoriteit of achtergrond van die bron.

Door het hanteren van die principe ben ik tot de conclusie gekomen dat er wel degelijk zoiets bestaat als een globale elite die via allerlei elitaire clubjes haar invloed uitoefent op de lagere elite en zo een erg complex netwerk van belangen volledig beheerst. Door het hanteren van datzelfde principe ben ik eveneens tot de conclusie gekomen dat die elite verantwoordelijk is voor oa de aanslagen in 9/11 en de beide wereldoorlogen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Nu blijkt eens te meer dat een van de belangrijkste bronnen van jou en Pindar de moeite niet doen om te checken of wat ze schrijven wel klopt.....
U doet of u iets nieuws zegt, ondanks het feit dat ikzelf exodus, Pindar en anderen meerdere malen heb bekritiseerd wegens het blindelings citeren van Alex Jones.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dit is nu wat men terecht een smoking gun zou kunnen noemen.
Niet echt. De zwakheid van Alex Jones als boodschapper zegt niets over de essentie van zijn boodschap. Ik heb mij trouwens al meermaals afgevraagd of Jones niet een pion is van de NWO die door een mengeling van waarheden, grove speculatie en gekende onwaarheden de vernoemde waarheden discrediteert en zo de goedgelovige burger doet neigen bewezen feiten met het badwater weg te gooien. Zijn recente wapenfeiten bevestigen dit vermoeden.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 14:10   #2222
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ik geloof er alvast de ballen van. Die man bekent zowat alle aanslagen die er de laatste twintig jaar zijn gepleegd, inclusief moordpogingen op Clinton, de Paus, bomaanslagen in Afrika, Amerika, Bali, Londen, Madrid, het neerschieten van El Al-vliegtuig, de aanslag op het WTC van 1993, enzovoort.

En dat moet dus allemaal blijken uit een eigen bekentenis, afgelegd in een gesloten, geheime en gecensureerde zitting van een militaire rechtbank.

Niet bepaald wat ik onder 'rechtspraak' versta.
We delen eens een mening. Dat ik dat nog mag meemaken....
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 14:11   #2223
Enter
Parlementslid
 
Enter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 oktober 2006
Berichten: 1.991
Standaard

Hij werd gemarteld, maar dat heeft totaal niets te maken met zijn bekentenis zegt hij.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 14:21   #2224
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.795
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Ze liegen, exodus.
Tja, en blijkbaar doet de Bush junta dit niet en hebben ze dit nog nooit gedaan,je moet het hun nageven ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 14:22   #2225
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.795
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ik geloof er alvast de ballen van. Die man bekent zowat alle aanslagen die er de laatste twintig jaar zijn gepleegd, inclusief moordpogingen op Clinton, de Paus, bomaanslagen in Afrika, Amerika, Bali, Londen, Madrid, het neerschieten van El Al-vliegtuig, de aanslag op het WTC van 1993, enzovoort.

En dat moet dus allemaal blijken uit een eigen bekentenis, afgelegd in een gesloten, geheime en gecensureerde zitting van een militaire rechtbank.

Niet bepaald wat ik onder 'rechtspraak' versta.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 14:22   #2226
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Niet echt. De zwakheid van Alex Jones als boodschapper zegt niets over de essentie van zijn boodschap. Ik heb mij trouwens al meermaals afgevraagd of Jones niet een pion is van de NWO die door een mengeling van waarheden, grove speculatie en gekende onwaarheden de vernoemde waarheden discrediteert en zo de goedgelovige burger doet neigen bewezen feiten met het badwater weg te gooien. Zijn recente wapenfeiten bevestigen dit vermoeden.
Dan doet hij zijn werk als undercover NWO agent niet echt goed.. Er zijn vele mensen die door de films van Alex Jones over de NWO zijn beginnen lezen.

Alex Jones schaart zich bv ook niet meer achter de non-plane theorie van het pentagon. Als er nu iets is waar een undercover NWO agent op springt dan zou het toch wel deze red-herring zijn.

Prisonplanet maakt inderdaad soms (kleine) fouten, vooral interpretaties die aan het haar getrokken zijn. En dan heb je Paul Joseph Watson die net iets teveel journalistieke ego had om zijn oorspronkelijke artikel aan te passen met nuances erbij.

90% van hun berichtgeving vind ik toch redelijk accuraat, vooral hun berichtgeving over het WTC7-BBC fiasco was zeer goed.

Bovendien was Alex Jones gearresteerd toen hij de Bilderberg conferentie wou gaan verslaan. Het was duidelijk dat ze op hem uit waren omdat ze hem vrezen omdat ze weten dat hij niet snel terugdeinst. Zie zijn interview met David Gergen over de Bohemian Grove.
Je zou kunnen zeggen "jamaar" dat is om het geloofwaardiger te maken maar dat lijkt mij niet. Als je hem een tijdje volgt zie je dat het een gepassioneerd man is in zijn strijd tegen de NWO (soms ietsje te heftig volgens sommigen).
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 14:30   #2227
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Tja, en blijkbaar doet de Bush junta dit niet en hebben ze dit nog nooit gedaan,je moet het hun nageven ...
Wat heeft dat met de leugens van PrisonPlanet te maken?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 14:32   #2228
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Wat heeft dat met de leugens van PrisonPlanet te maken?
Volgens jou toch veel:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Parcifal
Het ging altijd al over : wie of wat geloof en betrouw je ivm 911 en waarom.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 14:45   #2229
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Volgens jou toch veel:
Dus je bent ermee akkoord dat PrisonPlanet en de Bush administratie allebei even betrouwbaar zijn?

Daar kan ik mee leven.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 14:50   #2230
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Dan doet hij zijn werk als undercover NWO agent niet echt goed.. Er zijn vele mensen die door de films van Alex Jones over de NWO zijn beginnen lezen.
Er zijn nog veel meer mensen die het door figuren als Alex Jones resoluut weigeren de NWO te onderzoeken.

Om macht te verwerven moet je altijd eerst opofferingen doen. Zelfs bij de betere bordspellen en kaartspellen (men denke aan Gipf of Boonanza) komt dit aan bod.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Alex Jones schaart zich bv ook niet meer achter de non-plane theorie van het pentagon. Als er nu iets is waar een undercover NWO agent op springt dan zou het toch wel deze red-herring zijn.
Er was werkelijk geen vliegtuig betrokken bij het pentagon. Ik snap niet waarom jij dit als een zogenaamde "red herring" ziet.

Verder heerst bij de NWO het principe van full-spectrum dominance. Ze hebben infiltranten op verschillende niveaus die elk verschillende principes hanteren om zodoende zo weinig mogelijk informatie buiten hun controle te laten vertoeven. Je ziet bijvoorbeeld NWO-pionnen bij democratische partijen, bij extreem-rechtse organisaties, bij extreem-linkse organisaties, bij ecologische groepen, enz.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Prisonplanet maakt inderdaad soms (kleine) fouten, vooral interpretaties die aan het haar getrokken zijn.
Soms zijn het meer dan kleine fouten. Voeg daar de nogal hilarische propagandistische stijl van Alex Jones aan toe en je hebt genoeg redenen voor de ietwat bekrompen geest om Alex links te laten liggen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
90% van hun berichtgeving vind ik toch redelijk accuraat
90% is lang niet voldoende. Elke onzorgvuldigheid zou vermeden dienen te worden. Dan heb je een betrouwbaarheid van meer dan 95%.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Bovendien was Alex Jones gearresteerd toen hij de Bilderberg conferentie wou gaan verslaan. Het was duidelijk dat ze op hem uit waren omdat ze hem vrezen omdat ze weten dat hij niet snel terugdeinst.
Wat betekent het nu om enkele uurtjes of dagen in de gevangenis door te brengen als je carriere daar alleen maar beter van wordt?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Als je hem een tijdje volgt zie je dat het een gepassioneerd man is in zijn strijd tegen de NWO (soms ietsje te heftig volgens sommigen).
Misschien wel, misschien niet. Mijn vermoeden dat dit niet zo is, is alleszins sterker geworden door de recente kemel.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 14:51   #2231
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dus je bent ermee akkoord dat PrisonPlanet en de Bush administratie allebei even betrouwbaar zijn?

Daar kan ik mee leven.

Beide vertellen al eens onzin. Alleen doet de Bush administratie dat heel wat meer dan PrisonPlanet

Als jij de Bush administratie evenmin vertrouwt, waarom neem je hen dan op hun woord wanneer ze het hebben over Al Qaeda en derdelijke, als alle bewijzen tegen hen zijn.

Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 15 maart 2007 om 14:52.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 15:05   #2232
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Blijkbaar werd Khalid Al-Sheikh Mohammed voor zijn arrestatie door Al Jazeera correspondent Yosri Fouda ook al gefolterd.

Lees maar ...
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 15 maart 2007 om 15:05.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 15:19   #2233
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Als jij de Bush administratie evenmin vertrouwt, waarom neem je hen dan op hun woord wanneer ze het hebben over Al Qaeda en derdelijke, als alle bewijzen tegen hen zijn.
Welke bewijzen bedoel je nu?
Rijdt jij ook soms langs de E40?

Laatst gewijzigd door parcifal : 15 maart 2007 om 15:20.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 15:21   #2234
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Blijkbaar werd Khalid Al-Sheikh Mohammed voor zijn arrestatie door Al Jazeera correspondent Yosri Fouda ook al gefolterd.

Lees maar ...
Hoh, mooi zo!
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 15:22   #2235
eti1777
Gouverneur
 
eti1777's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Locatie: Selfish-land
Berichten: 1.111
Standaard

Alex Jones moet er absoluut zijn.
Hij heeft die kracht in zich, het enthousiasme en de 'guts' om mensen die totaal geen benul hebben van wat gebeurd, even wakker te schudden. Daarna, voor verdere en diepgaande uitzoekingen is hij een goeie en snelle bron voor al wat gebeurt omtrent samenzweringen, waardoor hoaxen, want daar moeten we vandaag mee leven, het niet zolang uithouden. Hij is ook maar een mens met zijn voor- en nadelen, en één van zijn nadelen is(meen ik) dat zijn enthousiasme hem soms voorbarig meetrekt in geprecipiteerde uitspraken. En belangrijk, hij bekent zijn fouten.
Hij moet wel bijzonder lastig zijn als vriend of kennis...
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 15:33   #2236
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Alex Jones moet er absoluut zijn.
Hij heeft die kracht in zich, het enthousiasme en de 'guts' om mensen die totaal geen benul hebben van wat gebeurd, even wakker te schudden. Daarna, voor verdere en diepgaande uitzoekingen is hij een goeie en snelle bron voor al wat gebeurt omtrent samenzweringen, waardoor hoaxen, want daar moeten we vandaag mee leven, het niet zolang uithouden. Hij is ook maar een mens met zijn voor- en nadelen, en één van zijn nadelen is(meen ik) dat zijn enthousiasme hem soms voorbarig meetrekt in geprecipiteerde uitspraken. En belangrijk, hij bekent zijn fouten.
Hij moet wel bijzonder lastig zijn als vriend of kennis...

Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 16:48   #2237
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Welke bewijzen bedoel je nu?
Ik ga niet herhalen wat al 100 keer vermeld is in deze en andere draden. Jij verwerpt toch alles dat niet eerst een koosher-label heeft gekregen van "Skeptic.com" of "Popular Science".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Rijdt jij ook soms langs de E40?
Een uur per dag dankzij de dagelijkse files.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 20:22   #2238
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.795
Standaard

Oef, EINDELIJK RUST!!

Citaat:
Brein achter 11 september bekent

WASHINGTON - WASHINGTON - Khaled Cheikh Mohammed, voormalig hoofd van 'het militaire comité van Al Qaeda', heeft erkend het brein te zijn achter de aanslagen van 11 september 2001. Daarbij vielen 3000 doden.
De Pakistaan Khalid Sheikh Mohammed heeft tijdens verhoor op Guantanamo Bay bekend verantwoordelijk te zijn voor de aanslagen van 11 september 2001. "Ik was van A tot Z verantwoordelijk voor de operatie van 11 september", aldus Mohammed. De Al-Qaeda-verdachte Mohammed werd al lange tijd beschouwd als het brein achter de aanslagen op het WTC en het Pentagon van september 2001.

Mohammed heeft tijdens zijn verhoor ook de verantwoordelijkheid opgeëist voor de bomaanslag op het World Trade Center van 1993, waarmee Al-Qaeda eerder niet in verband werd gebracht, de bomaanslagen op Bali van 2002 en de aanslag die in datzelfde jaar werd gepleegd op een hotel in Kenia waar veel Israëliërs verbleven.

Mohammed heeft bij de planning van in totaal 28 aanslagen betrokkenheid bekend. Niet al deze aanslagen zijn daadwerkelijk gepleegd, maar bij de aanslagen die wel ten uitvoer zijn gelegd zijn duizenden doden gevallen.

Het Amerikaanse ministerie van defensie gaf woensdag Mohammeds op schrift gestelde bekentenis vrij. Sommige passages zijn onleesbaar gemaakt, waaronder een zin waarin hij bekent dat hij Daniel Pearl heeft onthoofd, aldus het persbureau AP. Pearl, journalist van de Wall Street Journal, werd in januari 2002 in Pakistan ontvoerd en daarna op gruwelijke wijze om het leven gebracht.

Mohammed heeft ook bekend een reeks aanslagen te hebben voorbereid die uiteindelijk niet werden gepleegd. De beoogde doelwitten waren onder andere de Sears Tower in Chicago, het Empire State Building in New York, de beurs van New York, hangbruggen in New York, kerncentrales in de VS, het Panamakanaal, de Big Ben en de luchthaven Heathrow in Londen en Amerikaanse en Israëlische ambassades in Azië en Australië.

Ook zegt hij moordcomplotten te hebben gesmeed tegen de Amerikaanse oud-presidenten Jimmy Carter en Bill Clinton. Voorts zegt hij medeverantwoordelijk te zijn voor aanslagen op paus Johannes Paulus II en de Pakistaanse president Pervez Musharraf.

Martelingen

Mohammed zegt ook na zijn arrestatie door de CIA te zijn gemarteld. Toen hij zijn bekentenissen deed stond hij naar eigen zeggen echter niet onder druk. Mohammed werd in september vorig jaar samen met dertien anderen uit een geheime CIA-gevangenis overgebracht naar Guantanamo op Cuba. Het Amerikaanse leger probeert momenteel vast te stellen of de veertien verdachten als vijandelijke strijders gekenmerkt moeten worden, wat zou betekenen dat ze voor onbepaalde tijd vastgehouden kunnen worden en berecht mogen worden door militaire tribunalen.

Opmerkelijk is dat Mohammed enige spijt betuigt over het grote aantal slachtoffers van de aanslagen van 11 september. "Ik ben er niet gelukkig mee dat er drieduizend doden zijn gevallen in Amerika, het spijt me zelfs. Ik vermoord niet graag kinderen", zegt hij letterlijk.

Tot zijn arrestatie in Pakistan in mei 2003 was Mohammed de militaire chef en verantwoordelijke voor 'het departement buitenlandse acties' van Al Qaeda. De Verenigde Staten beschouwen hem al lange tijd als verantwoordelijke voor de aanslagen van 11 september.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 15 maart 2007 om 20:22.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 20:33   #2239
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Je komt achter 2004, dat heb ik hier al op de vorige pagina gepost.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 20:34   #2240
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

En er kwam al reactie op met een link naar een artikel uit 2002 waarin staat dat die man een volledige bekentenis heeft afgelegd tegenover een journalist van Al Jazeera.

Dus ook eens lezen ipv alleen te c/p'en
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be