Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 oktober 2018, 20:53   #141
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2018, 21:01   #142
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik zou er niet echt van verschieten dat gestoorde Hillary Clinton achter héél dat zaakje zou zitten.
Ik weet zeker dat de Clintons erachter zitten.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2018, 23:39   #143
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht

BTW, mi. zijn camera's zowat overal een must (geworden), just in case.
Tsja, daar zeg je wat. Julian Assange heeft recentelijk gewaarschuwd dat de kinderen die nu geboren worden, de laatste generatie al zijn die vrijheid heeft gekend.

Met dank o.a. aan deze dames mag ik aannemen.


OFF TOPIC, Durex condooms zijn net als Stints. Ze mogen niet de openbare weg op, dunkt me. Teveel gebreken en scheuren; zeker als je hard gaat.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 4 oktober 2018 om 23:40.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 00:23   #144
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Tsja, daar zeg je wat. Julian Assange heeft recentelijk gewaarschuwd dat de kinderen die nu geboren worden, de laatste generatie al zijn die vrijheid heeft gekend.

Met dank o.a. aan deze dames mag ik aannemen.


OFF TOPIC, Durex condooms zijn net als Stints. Ze mogen niet de openbare weg op, dunkt me. Teveel gebreken en scheuren; zeker als je hard gaat.

Heb het interview met Assange ook bekeken, totdat de uitzending onderbroken werd. Hij sprak over Evil Smart dust, een zorgwekkende ontwikkeling. Lijkt een beetje raar en zeer 'paranoia'. Bekijk de laatste minuten van de video.

https://youtu.be/P_m3eO3c5Uw?t=3051

OFF Topic, Rough Rider studded voor het betere werk. Geen lekke banden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 5 oktober 2018 om 00:48.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 01:21   #145
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Over Julian Assange gesproken; hij heeft blijkbaar meer last gehad van een dergelijke nare vrouw dan Kavanaugh..

Ik zou overigens graag Julian Assange zien verschijnen in Amerika; dat hele Russia-gate zakt als een plumpudding inelkaar mocht hij ge/verhoord worden; Mueller exit !

Hij is allesbehalve een Chelsea Manning of Kavanaugh.

Assange is geen persoon om als labiel persoon (Manning) of opvliegerig (gedrag Kavanaugh bij beschuldiging verkrachting) - sommigen menen hierin een teken voor alcoholisme of mentaal zwak te zien - aan te merken.

Alleen vrees ik in zulks scenario het ergste voor Julian... Namelijk teveel mensen met lage standaarden op hoge posities..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 5 oktober 2018 om 01:36.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 01:41   #146
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Over Julian Assange gesproken; hij heeft blijkbaar meer last gehad van een dergelijke nare vrouw dan Kavanaugh..

Ik zou overigens graag Julian Assange zien verschijnen in Amerika; dat hele Russia-gate zakt als een plumpudding inelkaar mocht hij ge/verhoord worden; Mueller exit !

Hij is allesbehalve een Chelsea Manning of Kavanaugh.

Assange is geen persoon om als labiel persoon (Manning) of opvliegerig (gedrag Kavanaugh bij beschuldiging verkrachting) - sommigen menen hierin een teken voor alcoholisme of mentaal zwak te zien - aan te merken.

Alleen vrees ik in zulks scenario het ergste voor Julian... Namelijk teveel mensen met lage standaarden op hoge posities..

Intelligent evil dust aka smartdust... Julian zou daar nooit over praten, ware het niet dat zijn leven/gezondheid gevaar loopt? Chess?

Afwachten.


edit: update

Gisteren, Rafael van Equador: 'Men tracht Julian emotioneel te breken'
https://ecupunto.com/2018/10/03/rafa...-animicamente/




Julian ya fue entregado a los Estados Unidos. Lo acordaron cuando Mike Pence, vicepresidente de USA, “visitó” el Ecuador (ah?* también se pactó lo de Chevron).
Como el costo pol?*tico de sacarlo directamente de la embajada es muy alto, están tratando de quebrarlo an?*micamente. https://t.co/U8Fk6dTeY0

(@MashiRafael) 3 de octubre de 2018


edit2:

Blijkbaar hadden de Russen een plan om Julian te helpen ontsnappen (einde vorige maand), dat zou echter ontdekt zijn en heden staat Equador onder immense druk...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 5 oktober 2018 om 02:10.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 01:58   #147
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XenApp Bekijk bericht
Jouw argwaan bij zijn agressieve gelaatsuitdrukkingen zijn het sluitend bewijs dat jij nodig hebt om iemand te veroordelen? Of zijn vermoedens voor u genoeg om iemand te laten hangen?
Waar is die rechtzaak ergens?
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 02:14   #148
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Intelligent evil dust aka smartdust...
Julian hoeft zijn bronnen niet vrij te geven en kan in een dergelijke situatie uncensored zijn verhaal doen. Bijvoorbeeld: dat geleuter over 17 intelligence agencies ontkrachten, wederom zout op de zere wond doen over cyber-beveiliging DNC, wederom aangeven dat er nooit een FBI onderzoek naar de DNC server heeft plaatsgevonden. Misschien handig voor de FBI te weten: wat heeft zich daar voorgedaan destijds, wie zijn de verantwoordelijken hoe heeft het zover kunnen komen dat alles op straat kwam te liggen, waren het nu de Russen of konden ook anderen hebben gehackt; wederom aangeven dat Hillary een uranium deal met de Russen heeft afgesloten. Meer (..)

Assange is niet zo maar iemand, maar draagt het geweten van de wereld denk ik. Als de laatste klokkenluiders vallen dan dooft het licht in de wereld en verworden wij tot dictatuur.

Alleen om die reden wens ik zijn kruisiging in Amerika, met de (hopelijk) de bijbehorende heisa de ingedutte massa doet ontwaken; geen stille dood door hypertensie in de Equadoriaanse ambassade.


@Rest de vraag wie de Pilatus zal zijn als de democraten zijn hoofd eisen; mocht proces in Amerika komen..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 5 oktober 2018 om 02:30.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 02:32   #149
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Julian hoeft zijn bronnen niet vrij te geven en kan in een dergelijke situatie uncensored zijn verhaal doen. Bijvoorbeeld: dat geleuter over 17 intelligence agencies ontkrachten, wederom zout op de zere wond doen over cyber-beveiliging DNC, wederom aangeven dat er nooit een FBI onderzoek naar de DNC server heeft plaatsgevonden. Misschien handig voor de FBI te weten: wat heeft zich daar voorgedaan destijds, wie zijn de verantwoordelijken hoe heeft het zover kunnen komen dat alles op straat kwam te liggen, waren het nu de Russen of konden ook anderen hebben gehackt; wederom aangeven dat Hillary een uranium deal met de Russen heeft afgesloten. Meer (..)

Assange is niet zo maar iemand, maar draagt het geweten van de wereld denk ik. Als de laatste klokkenluiders vallen dan dooft het licht in de wereld en verworden wij tot dictatuur.

Alleen om die reden wens ik zijn kruisiging in Amerika, met de (hopelijk) de bijbehorende heisa de ingedutte massa doet ontwaken; geen stille dood door hypertensie in de Equadoriaanse ambassade.

Flashback, dit was mijn allereerste post op dit forum :

Topic: Vlaamse pers hyped Wikileaks, Osama bin Assange...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Gisteren 9 December schreef ik het volgende in een forum van een Vlaamse krant.

"Osama Assange is de 9/11 van het internet. Weldra zal de overheid een unieke id geven aan iedereen die toegang tot internet wil, gekoppeld aan een internet-rijbewijs met punten. De informatie die via Wikileaks is vrijgekomen heeft niemand die achter deze operatie zit schade toegebracht. Deze is voor en door de elitaire machten zelf naar buiten gebracht. Wanneer een media-kanaal niet voldoende gecontroleerd of gecensureerd kan worden kan men deze toch nog onbruikbaar maken door het te satureren met desinformatie, dubbelzinnige, lasterlijke en gevaarlijke informatie. Dit zijn oorlogspraktijken."

Na dit schrijven op het forum van een Vlaamse krant... Uw account is geblokkeerd.

Drie uur na het blokkerren van mijn account publiceren ze DE ONDERGRONDSE WIKILEAKS BUNKER... in een grot...
Dus toch willen ze psychologisch het verband osama-assange leggen, alhoewel deze ondergrondse server zelfs niet het eigendom is van Wikileaks.

Hier en daar doet het gerucht dat dit voor Wikileaks slechts een beta-test was en er nog veel meer volgt.

Is dit het einde van het "vrije" internet?

Waarom spelen msm het spelletje met deze klokkenluidersite mee ? Ik dacht dat daar niets over in de msm mocht.

Zullen de msm na dit "voorval" terug hun grip op het medialandschap kunnen versterken ?

Wie zullen buiten de msm de echte begunstigden zijn... na afloop...
... en zonnigere dagen.
En we zijn er nog steeds niet uit, ondanks het feit dat er reeds heel wat boven water gekomen is en Wikileaks op de kaart staat.

Wikileaks was zeer zeker de game changer van formaat.

@ Trump moet uiteraard eerst zijn eigen vel redden, zoniet was Assange reeds vrij. In achtertuin Ecuador kunnen ze hem gaan oppikken wanneer ze hem nodig hebben. Let go!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 5 oktober 2018 om 02:48.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 02:55   #150
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Nav. de Ford-affaire. Tucker Carlson: vrije meningsuiting verdampt razendsnel in de VS


https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=l9a5iAeSQh4
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 02:57   #151
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht

@ Trump moet uiteraard eerst zijn eigen vel redden, zoniet was Assange reeds vrij. In achtertuin Ecuador kunnen ze hem gaan oppikken wanneer ze hem nodig hebben. Let go!
Dat zijn niet mijn woorden.

Ik geloof niet in goed versus kwaad.

Ik geloof wel in belangen versus macht en in dat plaatje is Julian Assange moeilijk te plaatsen.

Het is een nuttige idioot voor Trump ! Niet meer, niet minder; denk ik. Nuttige idioten hebben geen lang bestaansrecht bij 'bazen' is mijn ervaring..

Doch kunnen wel als ijsbreker fungeren voor mens en maatschappij ! In dat opzichte ben ik vooralsnog positief.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 5 oktober 2018 om 03:01.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 03:05   #152
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Nav. de Ford-affaire. Tucker Carlson: vrije meningsuiting verdampt razendsnel in de VS


https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=l9a5iAeSQh4
'Ze' worden wakker; eindelijk na de patriot act !

@ Nouja 'ze'. Tucker Carlson is goed bezig laatste tijd en ik ben steeds weer verbaasd dat een MSM zender als Fox tijd en ruimte inruimt voor deze man met zijn soms stevige uitspraken.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 5 oktober 2018 om 03:06.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 03:07   #153
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
'Ze' worden wakker; eindelijk na de patriot act !


Citaat:
@ Nouja 'ze'. Tucker Carlson is goed bezig laatste tijd en ik ben steeds weer verbaasd dat een MSM zender als Fox tijd en ruimte inruimt voor deze man met zijn soms stevige uitspraken.
Tucker is OK, rechtdoor.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 03:16   #154
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Dat zijn niet mijn woorden.

Ik geloof niet in goed versus kwaad.

Ik geloof wel in belangen versus macht en in dat plaatje is Julian Assange moeilijk te plaatsen.

Het is een nuttige idioot voor Trump ! Niet meer, niet minder; denk ik. Nuttige idioten hebben geen lang bestaansrecht bij 'bazen' is mijn ervaring..

Doch kunnen wel als ijsbreker fungeren voor mens en maatschappij ! In dat opzichte ben ik vooralsnog positief.
Nee, niet Uw woorden. Maar Trump aka Mr. Very Fake News weet wel wat er van hem verwacht wordt.
President Donald Trump should pardon WikiLeaks founder Julian Assange should he be extradited to the U.S., otherwise a potential Assange trial and conviction could be a “blow” to “independent journalism,” according to former longtime Trump adviser Roger Stone.

Assange, whose prominent leaks and government accountability website published the Democratic National Committee’s emails at the height of the 2016 election, has been holed up inside Ecuador’s embassy in the United Kingdom for six years to avoid a rape charge in Sweden. And Assange is fearful he could be snapped up and extradited to the U.S. to face potential charges of releasing sensitive government information.

To Stone, Assange should serve as a positive example of good journalism.

...


In support of his claim, Stone noted the Justice Department under President Barack Obama’s administration ultimately opted in 2013 not to charge Assange as it could have set a dangerous precedent and might have been tantamount to prosecuting a news organization.

Stone stated that should Assange be extradited, he hopes Trump would show mercy.

“If Assange is extradited, I hope the president will pardon him before or after a trial,” Stone said.

However, Stone also suggested Trump might want Assange to go through a trial in the hopes it could prove the president’s campaign did not have advance knowledge of WikiLeaks’ dumping of DNC emails.

“Perhaps Trump won't pardon Assange before a trial because he believes Assange will prove at trial that he did not receive the allegedly hacked [Democratic National Committee documents] from the Russians or a cut-out for them," Stone told The Examiner.

...


Ecuadorian President Lenin Moreno said Friday that his government and the U.K. were actively talking about Assange’s possible exit from the embassy and that Ecuador wants “his life not to be in danger.”

Whether Trump would even consider a pardon for Assange remains unclear. The president has routinely blasted leakers as well as the media, but Trump has said he was considering pardons for others like disgraced former Illinois governor Rod Blagojevich.

https://www.newsweek.com/trump-pardo...nalism-1053141
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 05:38   #155
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Met Trumpie weet je inderdaad nooit; ik neem wat gas terug inzake laten vallen van 'zijn' nuttige idioot.

Als tijdens de Trump rallies met een constante free Assange wordt geroepen door publiek; zal Trump luisteren, hierop ingaan en Assange pardonnen, denk ik.

Betekent wel dat Assange zijn longen uit zijn lijf moet lullen tijdens de verhoren; mocht hij uitgeleverd worden aan Amerika.

Betreft Stone: die man neem ik niet serieus, mede omdat Assange gezegd geen contact te hebben met Stone; terwijl Stone het tegendeel beweert.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 5 oktober 2018 om 06:05.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 05:57   #156
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Het begint; Nike laat Ronaldo vallen ! Ps opletten Ronaldo -> Bezorgdheid, leidt tot blabla -> Ronaldo reageert verkeerd, tjakka we hebben een dader.

https://www.telegraaf.nl/sport/26402...gingen-ronaldo

Een goed signaal dus als Kavanaugh opperrechter wordt; dat zou internationaal een dikke vinger betekenen naar die M2 trutjes en cohorten die deze nutteloze idioten voor hun karretje spannen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 5 oktober 2018 om 06:04.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 06:05   #157
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ik weet zeker dat de Clintons erachter zitten.
Arme Bill zijn reputatie
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 06:11   #158
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Honderden betogers opgepakt bij protest tegen Kavanaugh

Citaat:
De politie heeft donderdag in Washington DC enkele honderden betogers opgepakt. Die protesteerden tegen de nakende benoeming van Brett Kavanaugh als rechter bij het Hooggerechtshof.
Die zagen hun kans ook even schoon om in het wereldnieuws te komen die betogers?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 07:02   #159
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.888
Standaard

Mij laat hij redelijk onverschillig. Of het nu Kavanaugh is of een ander: het oogmerk van de republikeinen is een rechter benoemen die doet wat zij willen op gebied van abortus, wapenbezit en milieurecht.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 07:19   #160
XenApp
Parlementslid
 
XenApp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2016
Berichten: 1.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Waar is die rechtzaak ergens?
DIt was een trial by public opinion. Als je zo'n accusaties maakt, zie dan eerst dat er genoeg bewijs is voor je iemand zijn leven probeert kapot te maken. Of denk je dat de man hier geen last van ondervonden heeft?

Nu aangezien er onder ede tegenstrijdige zaken verteld zijn, mogen ze die van mij wel eens verder uitspitten en de nodige maatregelen treffen.
XenApp is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be