Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 oktober 2018, 08:16   #161
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Met Trumpie weet je inderdaad nooit; ik neem wat gas terug inzake laten vallen van 'zijn' nuttige idioot.

Als tijdens de Trump rallies met een constante free Assange wordt geroepen door publiek; zal Trump luisteren, hierop ingaan en Assange pardonnen, denk ik.

Betekent wel dat Assange zijn longen uit zijn lijf moet lullen tijdens de verhoren; mocht hij uitgeleverd worden aan Amerika.

Betreft Stone: die man neem ik niet serieus, mede omdat Assange gezegd geen contact te hebben met Stone; terwijl Stone het tegendeel beweert.
Als Assange gepardonneerd wordt dan is een uitlevering naar de VS niet meer van tel, hij zou die trip ook nooit overleven. In het beste geval kan hij vluchten naar Rusland en op afstand verhoord worden.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 09:56   #162
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Als Assange gepardonneerd wordt dan is een uitlevering naar de VS niet meer van tel, hij zou die trip ook nooit overleven. In het beste geval kan hij vluchten naar Rusland en op afstand verhoord worden.
J. Assange binnenkort dood aangetroffen.

Vraagt men zich af ...

Een overzicht?

Naast zijn presidentschap best een goed acteur 'The Donald'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 5 oktober 2018 om 10:21.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 10:58   #163
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Trump doet al lang een comedy routine, op z'n rallies test hij z'n nieuw materiaal uit en bewaart het beste voor een grote show. Hij begint er goed in te worden.

https://www.youtube.com/watch?v=aoGo8FX4DnY

.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  trump-comedy-routine 2.png‎
Bekeken: 15
Grootte:  503,7 KB
ID: 109491  

Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 15:00   #164
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Trump doet al lang een comedy routine, op z'n rallies test hij z'n nieuw materiaal uit en bewaart het beste voor een grote show. Hij begint er goed in te worden.

https://www.youtube.com/watch?v=aoGo8FX4DnY

.
Enooooooorm geloofwaardig kom je dan wel over na de stormvloed van "I don't know" antwoorden op de gestelde vragen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 15:21   #165
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Als Assange gepardonneerd wordt dan is een uitlevering naar de VS niet meer van tel, hij zou die trip ook nooit overleven. In het beste geval kan hij vluchten naar Rusland en op afstand verhoord worden.
Assange heeft niets met Rusland en weigert er naar toe te gaan. Het was een poging tot karaktermoord op een van de belangrijkste journalisten van deze tijd hem via fake news te pogen linken aan Rusland om de geloofwaardigheid van Wikileaks te ondermijnen. Nochtans heeft Wikileaks een 100 procent track record van accuraatheid in zijn nieuws tot nu toe. Of de organisatie de aanval van westerse landen om haar te controleren zal overleven is nog maar de vraag. Het geval Assange is een mooi voorbeeld dat er van persvrijheid in het westen in feite geen sprake is. De illusie van persvrijheid in stand houden poogt men wel te doen.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 15:24   #166
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Assange heeft niets met Rusland en weigert er naar toe te gaan. Het was een poging tot karaktermoord op een van de belangrijkste journalisten van deze tijd hem via fake news te pogen linken aan Rusland om de geloofwaardigheid van Wikileaks te ondermijnen. Nochtans heeft Wikileaks een 100 procent track record van accuraatheid in zijn nieuws tot nu toe. Of de organisatie de aanval van westerse landen om haar te controleren zal overleven is nog maar de vraag. Het geval Assange is een mooi voorbeeld dat er van persvrijheid in het westen in feite geen sprake is. De illusie van persvrijheid in stand houden poogt men wel te doen.
Heeft hij een andere optie? Rusland lijkt me het meest veilige land voor hem of dat die dat nu graag heeft of niet.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 16:18   #167
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Als Assange gepardonneerd wordt dan is een uitlevering naar de VS niet meer van tel, hij zou die trip ook nooit overleven. In het beste geval kan hij vluchten naar Rusland en op afstand verhoord worden.
Manning is gepadonneerd in Amerika; ter verduidelijking toen hij in Amerika vast zat.

Ik zie het er niet van komen dat Assange gepardonneerd gaat worden door Amerika in den vreemde; zeker niet mocht hij naar Rusland ontsnappen.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 16:31   #168
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XenApp Bekijk bericht
DIt was een trial by public opinion. Als je zo'n accusaties maakt, zie dan eerst dat er genoeg bewijs is voor je iemand zijn leven probeert kapot te maken. Of denk je dat de man hier geen last van ondervonden heeft?

Nu aangezien er onder ede tegenstrijdige zaken verteld zijn, mogen ze die van mij wel eens verder uitspitten en de nodige maatregelen treffen.
Het is blijkbaar van deze tijd. Als je iemand een lul vindt; is elk 'bewijs' geloofwaardig om die persoon kapot te maken en erger als schaapje erin mee te gaan.

Ik wordt nog liever valselijk beschuldigt van moord dan voor verkrachting. Er zijn 'ook' mensen die mij een lul vinden. Ben extra op mijn hoede voor labiele dames -bijvoorbeeld een schoonmaakster- die met mij alleen op een ruimte kunnen zitten (kantoor). # Heb zelf eens aangegeven of ik eruit of de schoonmaakster eruit. Dit omdat ik die griet voor geen mieter vertrouwde. Desbetreffende schoonmaakster werd ontslagen; nieuwe schoonmaakster was niet labiel.

Aan 1 idioot in je omgeving heb je op deze wereld genoeg die je wereld (plus vrouw en kinderen) in duigen kan slaan.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 5 oktober 2018 om 16:36.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 19:07   #169
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Krijgen verkrachters en aanranders in België een eretitel ,
zoals verheffen in de adelstand?
Ik weet niet of SS minister van staat was.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 02:40   #170
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Het is blijkbaar van deze tijd. Als je iemand een lul vindt; is elk 'bewijs' geloofwaardig om die persoon kapot te maken en erger als schaapje erin mee te gaan.

Ik wordt nog liever valselijk beschuldigt van moord dan voor verkrachting. Er zijn 'ook' mensen die mij een lul vinden. Ben extra op mijn hoede
voor labiele dames -bijvoorbeeld een schoonmaakster- die met mij alleen op een ruimte kunnen zitten (kantoor). # Heb zelf eens aangegeven of ik eruit of de schoonmaakster eruit. Dit omdat ik die griet voor geen mieter vertrouwde. Desbetreffende schoonmaakster werd ontslagen; nieuwe schoonmaakster was niet labiel.

Aan 1 idioot in je omgeving heb je op deze wereld genoeg die je wereld (plus vrouw en kinderen) in duigen kan slaan.

https://www.youtube.com/watch?v=HbagBeqClwo
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 03:02   #171
XenApp
Parlementslid
 
XenApp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2016
Berichten: 1.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Het is blijkbaar van deze tijd. Als je iemand een lul vindt; is elk 'bewijs' geloofwaardig om die persoon kapot te maken en erger als schaapje erin mee te gaan.

Ik word nog liever valselijk beschuldigd van moord dan voor verkrachting. Er zijn 'ook' mensen die mij een lul vinden. Ben extra op mijn hoede voor labiele dames -bijvoorbeeld een schoonmaakster- die met mij alleen op een ruimte kunnen zitten (kantoor). # Heb zelf eens aangegeven of ik eruit of de schoonmaakster eruit. Dit omdat ik die griet voor geen mieter vertrouwde. Desbetreffende schoonmaakster werd ontslagen; nieuwe schoonmaakster was niet labiel.

Aan 1 idioot in je omgeving heb je op deze wereld genoeg die je wereld (plus vrouw en kinderen) in duigen kan slaan.
- Als niemand jou een lul vindt, ben je een beta 1e klas die iedereen zijn/haar safe space gunt.
- Vroeger had je camera's nodig om verkrachting te bewijzen, nu heb je camera's en micro's nodig om het tegendeel te bewijzen want je bent
schuldig tot het tegendeel bewezen is.
XenApp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 05:53   #172
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ik heb nu ook wel al van die oude taaie tantes rosse centen zien gooien naar van die echte domme hoeren of zien vastgrijpen. En dan zo'n lesje van er zijn maar 2 goede dagen in een huwelijk: "de eerste en de laatste... "

Mja. Het is allemaal wat.
https://www.youtube.com/watch?v=HbagBeqClwo

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 06:01   #173
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Senaat stemt 51-49 voor benoeming Kavanaugh

Citaat:
De Senatoren in de VS hebben vanochtend in een belangrijke stemming beslist om de benoeming van Brett Kavanaugh als rechter bij het Amerikaanse Hooggerechtshof voort te zetten.
Laten we dat een wel héél nipte 'overwinning' noemen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 06:03   #174
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Trump doet al lang een comedy routine, op z'n rallies test hij z'n nieuw materiaal uit en bewaart het beste voor een grote show. Hij begint er goed in te worden.

https://www.youtube.com/watch?v=aoGo8FX4DnY

.
Dit is van een zodanig laag niveau dat het nog onder een beerput zit. En deze man zou eigenlijk een voorbeeld moeten zijn waar mensen naar zouden moeten opkijken...
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 06:22   #175
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Dit is van een zodanig laag niveau dat het nog onder een beerput zit. En deze man zou eigenlijk een voorbeeld moeten zijn waar mensen naar zouden moeten opkijken...
Een stukje 'toneel' spelen is misschien best wel een goed afleidingsmanoeuvre.

Spelen politici niet allemaal een toneeltje als het er op aan komt?

Als ik naar Villa Politica kijk zie ik de 'beste' acteurs/actrices soms.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 oktober 2018 om 06:23.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 06:25   #176
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Senaat stemt 51-49 voor benoeming Kavanaugh



Laten we dat een wel héél nipte 'overwinning' noemen.
Post #26

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Brett is 'IN', ondanks alle flauwe kul van slinks.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 07:17   #177
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ach zo. Gelijk dreigen met een proces. Ook al veel vrouwen gehoord over kleine irritante dingen.

-Rosse centen naar haar kop.
-Op haar voet trappen.
-Scheldwoorden.
-Rare gebaren.

Ze vragen respect, dat snap ik wel. Maar die vulgaire types die gelijk met gif beginnen spuwen, van mijn part mogen die verkracht worden. Geen compassie...
Onlangs op Twitter gezien: een filmpje van één of andere diva, die zich zat te ergeren over een briefje dat ze op de trein had gekregen. De man die tegenover haar zat, had voor haar een poëtisch briefje achtergelaten waarin hij schreef, dat een frons niet op haar mooie gezicht past. Ik raad die juffrouw aan geen nieuwjaar te vieren in Keulen.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 6 oktober 2018 om 07:17.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 07:34   #178
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ford deed een leugendetector test. Succesvol. Maar wat met Kavanagh?...

Vroeger vond hij leugendetectors nuttig, maar nu heeft hij precies toch liever niet zo'n test op zichzelf toegepast. hiermee twijfel over zichzelf afroepend.


"As a judge on the D.C. circuit, Judge Kavanagh ruled they are in fact meaningful," Sen. Richard Blumenthal, a Democrat from Connecticut, said Friday. "By refusing to take a polygraph, Judge Kavanaugh has failed that test."
Je kan met leugendetectortests rekening houden voor zover de resultaten in overeenstemming zijn met het andere bewijs en rekening houdend met alle omstandigheden. Als je die test toepast op een psychologe, die weet hoe die test precies werkt en hoe die te beïnvloeden, dan krijg je een weinig geloofwaardig resultaat. Als er dan geen enkel geloofwaardig bewijs van de beschuldigingen wordt voorgelegd en er zelfs bewijs is van het tegendeel, dan kunnen de resultaten van de leugendetector wat mij betreft recht in de prullenbak.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 07:43   #179
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Laten we dat een wel héél nipte 'overwinning' noemen.
Binnen vijf jaar geeft niemand een bal hoe nipt het was.

2 SC nominaties

4% groei

3.7 % werkloosheid

Isis in friet geschoten

Nieuwe en betere handelsverdragen met Canada en Mexico

NK aan de onderhandelingstafel.

"we'll win so much, you'll get tired of winning"
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2018, 08:40   #180
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Allez, de poco's krijgen weer een klets rond de oren.

Ze zullen wel trots zijn dat ze weer een leven verwoest hebben...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be