Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > DHL
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

DHL Alle discussies omtrent DHL kunnen hier, en enkel hier, terecht.

 
 
Discussietools
Oud 21 oktober 2004, 15:16   #101
HerrUU
Gouverneur
 
HerrUU's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 1.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

SCHITTEREND

dat wil mij vertellen dat we in de 21ste eeuw leven, en in de zin ervoor introduceert hij een protectionistische maatregel uit de vorige eeuw
Leer eerst wat over sarcasme en kom dan terug. Of beter nog, je woont er nu toch, leer wat over britse humor, zal je intelligentie geen slecht doen.
__________________
Om mani padme hum
HerrUU is offline  
Oud 21 oktober 2004, 16:01   #102
PieterP
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 april 2004
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 1.343
Standaard

Krokodilletranen van onze Verhofstadt. " De drie regeringen "...

14:14 (belga/tijd) - 'De federale, Brusselse en Vlaamse regering betreuren de beslissing van koerierbedrijf DHL om niet in te gaan op de gevraagde inspanningen om de geluidsoverlast terug te dringen bij een uitbreiding van het bedrijf'. Dat zei premier Guy Verhofstadt donderdag in een reactie op de beslissing van DHL om niet uit te breiden in Zaventem. Die beslissing kost mogelijk 1.700 banen'.

Snik, snik, snik...

Met zijn deelregeringen is hij op geen enkel ogenblik, maar ook geen enkel ogenblik erin geslaagd om een consensus te bereiken, tenzij dat de drie regeringen gezamelijk een brief zouden sturen met de eis om slechts 4 MD11 nachtvluchten te hebben vanaf 2011....

MD11 is toevallig het beste transportvliegrtuig inzake lawaai voor intercontinentale vluchten. Een beter alternatief bestaat op dit ogenblik niet. Hoe wil je dat DHL in zou gaan op de gevraagde inspanningen? Inspanningen voor wat, voor iets dat nog niet bestaat, onafgezien van de kostprijs?

De waarheid is simpel: Verhofstadt heeft het dossier uitgesteld. Tot na de verkiezingen van de deelregeringen. Waarom? Dat zal een multinational wel moeilijk begrijpen, laat staan aanvaarden.

Ik vind het dramatisch voor de werknemers van DHL.

Ik vind dat de vakbonden hier zeer braaf geweest zijn, en veel te veel geloofd hebben. Aloewel ik soms twijfels heb over dhet nut en de effcientie van vakbonden, meen ik in deze aangelegenheid, dat hun actie dient gericht naar de ganse groep van politici die collectief een diploma van onbekwaamheid hebben afgeleverd.

Staken is zinloos. Het CDH kantoor met eieren bekegelen ja. Waarom het sjiek huis niet van madame Ecolo, avenue Louise? Ik ben zeker geen oproerkraaier, maar vakbond, vergis je niet van vijand. De ganse bende politici zijn verantwoodelijk, met aan kop Verhofstadt wegens zijn beloftes die hij niet kan houden..
Staken heeft weinig zin, want je zaagt de poten weg van de steol waarop je zit.
Je zou voor minder radeloos worden.
PieterP is offline  
Oud 21 oktober 2004, 16:02   #103
carlos
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Locatie: oostende
Berichten: 587
Standaard

Het Blok zal natuurlijk alles eraan doen om de gezaaide onenigheid in hun voordeel telaten draaien! Nogmaals, met een unitair systemme zou dat allemaal niet gebeurd zijn ! Eenheid van beslissing, weet U !

Laatst gewijzigd door carlos : 21 oktober 2004 om 16:03.
carlos is offline  
Oud 21 oktober 2004, 17:32   #104
doornroosje
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 2.578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos
Het Blok zal natuurlijk alles eraan doen om de gezaaide onenigheid in hun voordeel telaten draaien! Nogmaals, met een unitair systemme zou dat allemaal niet gebeurd zijn ! Eenheid van beslissing, weet U !
Het zijn juist de politiekers die de verdeeldheid in de hand werken,als iedereen het goed heeft gaan zij ook met alle eer lopen,als het slecht gaat met de werkgelegenheid en de kans op uitbreiding zich voordoet gaan ze allerlei argumenten tegen aanhalen.
Meestal laten Vlamingen en Walen elkaar in vrede leven,maar door inmenging van het politiek bestel hier in Belgie zorgen zij voor verdeeldheid.
Het blok moet er niets aandoen,dat doen onze zo rechtschappen leiders wel,onze leiders die zichzelf opslag geven als ze er zin in hebben,maar de kleine man en zijn job niet zien staan.
Waar is Steve gratis nu,hij ging toch de Brusselaars aanpakken,waar is verhofstadt nu, de man die sneller trekt dan zijn schaduw maar er steeds naast schiet,waar is Leterme nu
met zijn air van het zal veranderen met ons aan de macht.
Ik heb er mijn buik van vol,van die veelbelovers en die leugenaars,en wij maar meer en meer betalen voor alles en nog wat,gooi ze op een hoopje en schop ze buiten.
hoe kan het nu dat ge reeds zoveel werkelozen hebt,en er dan nog zoveel gaat bijmaken.
Ik hoop ook dat de Brusselaars eens flink op hun plaats gezet worden,met hun air van wij zijn toch grootsteders,wij mogen wat meer dan een ander.
Als ik mijn carriere nog moest maken ik bleef geen dag langer in dit Apenland.
Gewoon schandalig!
doornroosje is offline  
Oud 21 oktober 2004, 19:53   #105
carlos
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Locatie: oostende
Berichten: 587
Standaard

Heel juist, beste vriend
carlos is offline  
Oud 21 oktober 2004, 21:13   #106
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HerrUU
Leer eerst wat over sarcasme en kom dan terug. Of beter nog, je woont er nu toch, leer wat over britse humor, zal je intelligentie geen slecht doen.
ik heb teveel mensen die op hun bek gegaan zijn, zien proberen om hun flater om te zetten in "wittiness", om dit zomaar te geloven
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 22 oktober 2004, 07:03   #107
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
komaan, alsof je daarvoor een europese hub nodig hebt
en indien wel, waarom hebben parijs of londen die dan niet? of zenden die geen pakjes?
Op Parijs staat een afdeling van Fed-Ex, en als Londen 4 of 5 luchthavens heeft, zullen daar ook wel pakesdiensten vertrekken, ... trouwens er liggen daar nog grote steden hé,


Wat vliegt er op Liverpool, Manchester, Leeds, ...
Herr Flick is offline  
Oud 22 oktober 2004, 07:41   #108
carlos
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Locatie: oostende
Berichten: 587
Standaard

Ok !
carlos is offline  
Oud 22 oktober 2004, 08:08   #109
HerrUU
Gouverneur
 
HerrUU's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 1.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
ik heb teveel mensen die op hun bek gegaan zijn, zien proberen om hun flater om te zetten in "wittiness", om dit zomaar te geloven
Pfff, uw plaat blijft hangen manneke...
__________________
Om mani padme hum
HerrUU is offline  
Oud 22 oktober 2004, 08:10   #110
HerrUU
Gouverneur
 
HerrUU's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 1.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
Krokodilletranen van onze Verhofstadt. " De drie regeringen "...

14:14 (belga/tijd) - 'De federale, Brusselse en Vlaamse regering betreuren de beslissing van koerierbedrijf DHL om niet in te gaan op de gevraagde inspanningen om de geluidsoverlast terug te dringen bij een uitbreiding van het bedrijf'. Dat zei premier Guy Verhofstadt donderdag in een reactie op de beslissing van DHL om niet uit te breiden in Zaventem. Die beslissing kost mogelijk 1.700 banen'.

Snik, snik, snik...

Met zijn deelregeringen is hij op geen enkel ogenblik, maar ook geen enkel ogenblik erin geslaagd om een consensus te bereiken, tenzij dat de drie regeringen gezamelijk een brief zouden sturen met de eis om slechts 4 MD11 nachtvluchten te hebben vanaf 2011....

MD11 is toevallig het beste transportvliegrtuig inzake lawaai voor intercontinentale vluchten. Een beter alternatief bestaat op dit ogenblik niet. Hoe wil je dat DHL in zou gaan op de gevraagde inspanningen? Inspanningen voor wat, voor iets dat nog niet bestaat, onafgezien van de kostprijs?

De waarheid is simpel: Verhofstadt heeft het dossier uitgesteld. Tot na de verkiezingen van de deelregeringen. Waarom? Dat zal een multinational wel moeilijk begrijpen, laat staan aanvaarden.

Ik vind het dramatisch voor de werknemers van DHL.

Ik vind dat de vakbonden hier zeer braaf geweest zijn, en veel te veel geloofd hebben. Aloewel ik soms twijfels heb over dhet nut en de effcientie van vakbonden, meen ik in deze aangelegenheid, dat hun actie dient gericht naar de ganse groep van politici die collectief een diploma van onbekwaamheid hebben afgeleverd.

Staken is zinloos. Het CDH kantoor met eieren bekegelen ja. Waarom het sjiek huis niet van madame Ecolo, avenue Louise? Ik ben zeker geen oproerkraaier, maar vakbond, vergis je niet van vijand. De ganse bende politici zijn verantwoodelijk, met aan kop Verhofstadt wegens zijn beloftes die hij niet kan houden..
Staken heeft weinig zin, want je zaagt de poten weg van de steol waarop je zit.
Je zou voor minder radeloos worden.
Amen brother...
__________________
Om mani padme hum
HerrUU is offline  
Oud 22 oktober 2004, 10:57   #111
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Op Parijs staat een afdeling van Fed-Ex, en als Londen 4 of 5 luchthavens heeft, zullen daar ook wel pakesdiensten vertrekken, ... trouwens er liggen daar nog grote steden hé,


Wat vliegt er op Liverpool, Manchester, Leeds, ...
dus als ik het goed begrijp kunnen veel grotere steden het doen zonder europese hub
ik zie niet in waarom brussel hier dan wel zwaar van afhankelijk is
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 22 oktober 2004, 12:09   #112
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Het zijn juist de politiekers die de verdeeldheid in de hand werken,als iedereen het goed heeft gaan zij ook met alle eer lopen,als het slecht gaat met de werkgelegenheid en de kans op uitbreiding zich voordoet gaan ze allerlei argumenten tegen aanhalen.

[SIZE=4]Waalse politici denken alleen maar aan het profitariaat [/SIZE]

Het blok moet er niets aandoen,dat doen onze zo rechtschappen leiders wel,onze leiders die zichzelf opslag geven als ze er zin in hebben,maar de kleine man en zijn job niet zien staan.

[SIZE=4]Wij worden slapend rijk en laat er nu maar verkiezingen komen... 30 % ![/SIZE]

Waar is Steve gratis nu,hij ging toch de Brusselaars aanpakken,waar is verhofstadt nu, de man die sneller trekt dan zijn schaduw maar er steeds naast schiet,waar is Leterme nu met zijn air van het zal veranderen met ons aan de macht.

[SIZE=5]Op Cuba en Fidel ten val gebracht ![/SIZE]

Ik heb er mijn buik van vol,van die veelbelovers en die leugenaars,en wij maar meer en meer betalen voor alles en nog wat,gooi ze op een hoopje en schop ze buiten. hoe kan het nu dat ge reeds zoveel werkelozen hebt,en er dan nog zoveel gaat bijmaken.

[SIZE=5]Stemt er dan niet meer voor hé ![/SIZE]

Ik hoop ook dat de Brusselaars eens flink op hun plaats gezet worden,met hun air van wij zijn toch grootsteders,wij mogen wat meer dan een ander.
Als ik mijn carriere nog moest maken ik bleef geen dag langer in dit Apenland.

[SIZE=5]Ik woon zelf in Brussel, inderdaad de arrogantie van FDF ECOLO MR EN PS is schandalig ja !![/SIZE]

Gewoon schandalig!
AKKOORD !!
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 22 oktober 2004, 12:13   #113
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
dus als ik het goed begrijp kunnen veel grotere steden het doen zonder europese hub
ik zie niet in waarom brussel hier dan wel zwaar van afhankelijk is
Misschien om haar positie als Europese hoofdstad te bevestigen?
Het is maar een ideetje, hé GM!
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 22 oktober 2004, 13:02   #114
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Misschien om haar positie als Europese hoofdstad te bevestigen?
Het is maar een ideetje, hé GM!
ik denk dat je dan beter minder lawaaierige operaties aantrekt, genre administratie, kennisbedrijven, financiele bedrijven
industriele, verwerkende, etc activiteiten dragen niet echt bij tot het imago van een hoofdstad
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 22 oktober 2004, 13:28   #115
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
ik denk dat je dan beter minder lawaaierige operaties aantrekt, genre administratie, kennisbedrijven, financiele bedrijven
industriele, verwerkende, etc activiteiten dragen niet echt bij tot het imago van een hoofdstad
Een luchthavenactiviteit van enig belang is onontbeerlijk voor een hoofdstad, niet?
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 22 oktober 2004, 13:34   #116
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Een luchthavenactiviteit van enig belang is onontbeerlijk voor een hoofdstad, niet?
neen
brussel is een zakenstad, en heeft geen belang bij vliegtuigen vol pakjes of cargo die boven hun hoofd passeren, brussel heeft er belang bij dat die vliegtuigen vol zakenmensen zitten
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 22 oktober 2004, 13:49   #117
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
neen
brussel is een zakenstad, en heeft geen belang bij vliegtuigen vol pakjes of cargo die boven hun hoofd passeren, brussel heeft er belang bij dat die vliegtuigen vol zakenmensen zitten
Juist ja. En uiteraard mogen die zakenmensen enkel tussen 9 en 5 vliegen en liefst U niet storen in uw diepe slaap na een dag hard werken?
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 22 oktober 2004, 13:52   #118
HerrUU
Gouverneur
 
HerrUU's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 1.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Juist ja. En uiteraard mogen die zakenmensen enkel tussen 9 en 5 vliegen en liefst U niet storen in uw diepe slaap na een dag hard werken?
En stil dat het hier in brussel 's nachts is! Geen enkele sirene, auto of persoon te horen tussen 22 en 7 uur!
__________________
Om mani padme hum
HerrUU is offline  
Oud 22 oktober 2004, 13:54   #119
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HerrUU
En stil dat het hier in brussel 's nachts is! Geen enkele sirene, auto of persoon te horen tussen 22 en 7 uur!
Een oase van rust gaat het daar worden, na het vertrek van DHL...
Alleen gaan er 1700 mensen meer vele nachten wakker liggen!
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 22 oktober 2004, 20:12   #120
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

jobs ! jobs ! jobs !
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be