Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 december 2021, 20:22   #21361
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.715
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Correctie. Onze 'zelfbedachte wetmatigheid' te begrijpen. En daarom kan het niet naar onze (voorlopige) inzichten. Maar dat hoeft niet zo te blijven.
Kortom ge kunt u eerder voorstellen dat de valversnelling fout is dan dat sommige Amerikaanse gevechtspiloten fantaseren.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2021, 21:02   #21362
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Kortom ge kunt u eerder voorstellen dat de valversnelling fout is dan dat sommige Amerikaanse gevechtspiloten fantaseren.
Ik denk dat het waar is dat de mensheid zich nog altijd goed onder het niveau van type 1 op de schaal van Kardasjov bevindt. Dat het nog een tijdje zal duren vooraleer we dit niveau 1 zullen bereiken. En dat wij mensen per slot van rekening nog vrij primitief denken voor wat betreft de inzichten in de natuur.

Maar ik denk niet dat de piloten fantaseren. En hun vliegtuigradar evenmin.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 december 2021 om 21:13.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2021, 12:55   #21363
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.809
Standaard

Een gerechtvaardigde vraag.




https://www.military.com/video/aircr.../1335872940001


Dat filmpje is nu al 10 jaar oud. Als het waar is, en zo ziet het naar uit, want er werd van hogerhand tegen de politie (die het verkeer moest regelen) gezegd dat het vliegend tuig was, dan moeten ze zeker nu in 2021 nogal wat van dit soort toestellen bezitten daar in de US .

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 december 2021 om 13:22.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2021, 14:45   #21364
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Een gerechtvaardigde vraag.




https://www.military.com/video/aircr.../1335872940001


Dat filmpje is nu al 10 jaar oud. Als het waar is, en zo ziet het naar uit, want er werd van hogerhand tegen de politie (die het verkeer moest regelen) gezegd dat het vliegend tuig was, dan moeten ze zeker nu in 2021 nogal wat van dit soort toestellen bezitten daar in de US .
De uitleg van de overheid:

“It's actually Northrop's X-47B UAV being transported to the east coast.” they say.

It does not look at all as a X-47B to me. Maar ik zal me wel vergissen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 december 2021 om 14:52.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2021, 16:23   #21365
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De uitleg van de overheid:

“It's actually Northrop's X-47B UAV being transported to the east coast.” they say.

It does not look at all as a X-47B to me. Maar ik zal me wel vergissen.
Inderdaad, duidelijk een ufo met een aards landingsgestel om de mensen in de war te brengen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2021, 20:22   #21366
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Een gerechtvaardigde vraag.




https://www.military.com/video/aircr.../1335872940001


Dat filmpje is nu al 10 jaar oud. Als het waar is, en zo ziet het naar uit, want er werd van hogerhand tegen de politie (die het verkeer moest regelen) gezegd dat het vliegend tuig was, dan moeten ze zeker nu in 2021 nogal wat van dit soort toestellen bezitten daar in de US .

Van dat type zijn er 2 gemaakt en al buiten dienst gesteld ,als men zulke tuigen vervoerd worden de vleugels gedemonteerd mijn beste ..

vergelijk het profiel in de link eens met het profiel dat in uw filmpje te zien is...

Dat is dus een spot on.....

https://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_Grumman_X-47B
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2021, 21:14   #21367
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Van dat type zijn er 2 gemaakt en al buiten dienst gesteld ,als men zulke tuigen vervoerd worden de vleugels gedemonteerd mijn beste ..

vergelijk het profiel in de link eens met het profiel dat in uw filmpje te zien is...

Dat is dus een spot on.....



https://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_Grumman_X-47B
Het is nu juist omdat ik die foto (en nog andere foto’s van de X-47B) grondig heb bekeken, dat ik ernstige twijfels heb over de bewering dat het toestel dat zich onder het zeil op die vrachtwagen bevindt en wordt getoond een X-47B is.Maar, toegegeven, het is mogelijk.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 december 2021 om 21:25.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2021, 21:56   #21368
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het is nu juist omdat ik die foto (en nog andere foto’s van de X-47B) grondig heb bekeken, dat ik ernstige twijfels heb over de bewering dat het toestel dat zich onder het zeil op die vrachtwagen bevindt en wordt getoond een X-47B is.Maar, toegegeven, het is mogelijk.
Lol....Ik kan uw ogen niet openen als gij zelf niet zien wil ,in het filmpje is duidelijk de cockpit van het vliegtuig waarneembaar onder het zeil ,maar je moet het wél willen zien hé...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2021, 15:24   #21369
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.809
Standaard

Nieuwe ufo-beelden.






Mysterious UFO sighting caught on camera.

https://video.foxnews.com/v/6286876650001#sp=show-clips
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2021, 19:25   #21370
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Nieuwe ufo-beelden.






Mysterious UFO sighting caught on camera.

https://video.foxnews.com/v/6286876650001#sp=show-clips
Die eerste (blauwe "bollen") ziet er enkel uit als UFO's omdat het compleet uit focus is . Kan van alles zijn afhankelijk van de afstand tot de camera, maar het beweegt als zwermende vogels, mogelijk meeuwen of iets anders dat een beetje afsteekt tegen een schemerende avondhemel. O hé, Chino Hills California/ë ligt zo'n 20 km uit de kust in een dichtbevolkte omgeving.

Die tweede is infraroodbeeld van een warm object, waarschijnlijk een eenmotorig vliegtuig redelijk recht van achteren of van voren gezien, dat in het wolkendek verdwijnt. Als ze daar met een special guest een aflevering van kunnen maken over hoe het overduidelijk echte aliens zijn dan stop ik met kijken.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 20 december 2021 om 19:28.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2021, 20:00   #21371
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Die eerste (blauwe "bollen") ziet er enkel uit als UFO's omdat het compleet uit focus is . Kan van alles zijn afhankelijk van de afstand tot de camera, maar het beweegt als zwermende vogels, mogelijk meeuwen of iets anders dat een beetje afsteekt tegen een schemerende avondhemel. O hé, Chino Hills California/ë ligt zo'n 20 km uit de kust in een dichtbevolkte omgeving.

Die tweede is infraroodbeeld van een warm object, waarschijnlijk een eenmotorig vliegtuig redelijk recht van achteren of van voren gezien, dat in het wolkendek verdwijnt. Als ze daar met een special guest een aflevering van kunnen maken over hoe het overduidelijk echte aliens zijn dan stop ik met kijken.
Dat zeggen ze ook niet in het filmpje. Nergens wordt er beweerd dat het aliens zijn. Ze laten gewoon beelden zien van een massa ufo's. Volgens Jeremy Corbell zijn het zonder twijfel vliegende tuigen met een ander soort technologie die zeer performant is. Bovendien zijn er steeds meer waarnemingen van ufo's. En tenslotte stellen ze nog de eeuwige vraag: wie bemant deze tuigen die zo ongehinderd het Amerikaans luchtruim kunnen binnendringen. Het wordt wel eens tijd dat we daar een antwoord op krijgen.

En dat is ook één van de redenen waarom het mij interesseert. Ik wil er het fijne van weten omdat ik door menige lectuur over dit onderwerp er overtuigd van ben geraakt dat ufo's wel degelijk bestaan. Ufo's waaronder men niet moet verstaan: luchtballons, een groep wilde ganzen, moerasgas, vallende sterren, misleidingen door een cameralens, enz. Neen, het gaat hier om ufo's in de zin van vliegende onbekende vehikels met ongekende vliegprestaties die men al waarnam vanaf de jaren '40 en '50.

En dus
1)Het is nu duidelijk dat ufo's bestaan.
2)Dat hun bestaan wordt bevestigd door Amerikaanse piloten en piloten over gans de wereld.
3)Dat de Amerikaanse overheid dat nu eindelijk na 70 jaar ook toegeeft.
4)Dat ze niet weten wat of wie deze voorwerpen zijn, of door wie die toestellen worden bemand. Ofwel weten ze het wel degelijk maar willen ze het ons niet zeggen om een of andere reden. Dat kan ook.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 december 2021 om 20:21.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2021, 21:23   #21372
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.715
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dat zeggen ze ook niet in het filmpje. Nergens wordt er beweerd dat het aliens zijn. Ze laten gewoon beelden zien van een massa ufo's. Volgens Jeremy Corbell zijn het zonder twijfel vliegende tuigen met een ander soort technologie die zeer performant is. Bovendien zijn er steeds meer waarnemingen van ufo's. En tenslotte stellen ze nog de eeuwige vraag: wie bemant deze tuigen die zo ongehinderd het Amerikaans luchtruim kunnen binnendringen. Het wordt wel eens tijd dat we daar een antwoord op krijgen.

En dat is ook één van de redenen waarom het mij interesseert. Ik wil er het fijne van weten omdat ik door menige lectuur over dit onderwerp er overtuigd van ben geraakt dat ufo's wel degelijk bestaan. Ufo's waaronder men niet moet verstaan: luchtballons, een groep wilde ganzen, moerasgas, vallende sterren, misleidingen door een cameralens, enz. Neen, het gaat hier om ufo's in de zin van vliegende onbekende vehikels met ongekende vliegprestaties die men al waarnam vanaf de jaren '40 en '50.

En dus
1)Het is nu duidelijk dat ufo's bestaan.
2)Dat hun bestaan wordt bevestigd door Amerikaanse piloten en piloten over gans de wereld.
3)Dat de Amerikaanse overheid dat nu eindelijk na 70 jaar ook toegeeft.
4)Dat ze niet weten wat of wie deze voorwerpen zijn, of door wie die toestellen worden bemand. Ofwel weten ze het wel degelijk maar willen ze het ons niet zeggen om een of andere reden. Dat kan ook.
1)Het is nu duidelijk dat je met een camera onduidelijke beelden kunt maken.
2)Camera verkopers geven dit eindelijk na 70 jaar ook ook toe.
3)Dat ze het niet weten hoe, maar dat de filmers de manuel niet gelezen hebben dat kan ook.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2021, 21:27   #21373
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
1)Het is nu duidelijk dat je met een camera onduidelijke beelden kunt maken.
2)Camera verkopers geven dit eindelijk na 70 jaar ook ook toe.
3)Dat ze het niet weten hoe, maar dat de filmers de manuel niet gelezen hebben dat kan ook.
Het probleem is bij zulke redeneringen is dat de gevechtspiloten deze vliegende tuigen ook gezien hebben met hun eigen ogen, zonder camera's. En dat de radar ze 'zien'.

+ het feit dat heel wat lijnpiloten 'ze' met eigen ogen zien

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 december 2021 om 21:31.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2021, 22:53   #21374
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.809
Standaard

Misschien vogels.



Misschien niet.

https://www.news18.com/news/buzz/wat...n-4532423.html

(See on Twitter)

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 december 2021 om 22:57.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2021, 19:56   #21375
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.715
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het probleem is bij zulke redeneringen is dat de gevechtspiloten deze vliegende tuigen ook gezien hebben met hun eigen ogen, zonder camera's. En dat de radar ze 'zien'.

+ het feit dat heel wat lijnpiloten 'ze' met eigen ogen zien
Kunnen die lijnpiloten zich geen degelijke hoge resolutiecamera veroorloven ?
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2021, 20:15   #21376
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Kunnen die lijnpiloten zich geen degelijke hoge resolutiecamera veroorloven ?
https://nymag.com/intelligencer/2019...underwood.html

DEC. 19, 2019

Navy Pilot Who Filmed the ‘Tic Tac’ UFO Speaks: ‘It Wasn’t Behaving by the Normal Laws of Physics’

Laatst gewijzigd door Micele : 21 december 2021 om 20:25.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2021, 21:32   #21377
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Kunnen die lijnpiloten zich geen degelijke hoge resolutiecamera veroorloven ?
Soms gebruiken ze hun I-phone of smartphone.

A strange incident that has created quite the buzz in Pakistan after a pilot of Pakistan International Airlines (PIA) claimed to have spotted and filmed an unidentified flying object (UFO) in the sky during a domestic flight

They said they saw a bright ring light flying at very fast speed above their aircraft.
2:24 p.m. · 27 jan. 2021





Dit hier allemaal natuurlijk voor zover het verhaal waar is. Maar het zou zeker best kunnen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 december 2021 om 21:45.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2021, 21:34   #21378
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.715
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Soms gebruiken ze hun I-phone of smartphone.

A strange incident that has created quite the buzz in Pakistan after a pilot of Pakistan International Airlines (PIA) claimed to have spotted and filmed an unidentified flying object (UFO) in the sky during a domestic flight

They said they saw a bright ring light flying at very fast speed above their aircraft.
2:24 p.m. · 27 jan. 2021





Dit hier allemaal natuurlijk voor zover het verhaal waar is. Maar het zou zeker best kunnen.

Het zou best kunnen dat er een appel omhoog valt uit de boom, en zodoende zich niet houd aan de huidige natuurwetten.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2021, 22:15   #21379
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Het zou best kunnen dat er een appel omhoog valt uit de boom, en zodoende zich niet houd aan de huidige natuurwetten.

U vroeg of lijnpiloten geen camera’s hadden en ik gaf u een voorbeeld van een piloot die blijkbaar wel een camera had.

Vervolgens geeft u een optimaal onzinnig antwoord. Ik geef u het verhaal (en de foto) die van Pakistaans piloot die tijdens zijn vlucht, met zijn GSM vermoedelijk, een foto maakte van een zeer lichtende ufo dat boven zijn vliegtuig te zien was. Dat beweert hij. Ik was er niet bij toen de piloot de foto nam. Maar het kan zeker de waarheid zijn. Het is niet de eerst lijnpiloten natuurlijk die een ufo opmerkt tijdens een lijnvlucht.

U gelooft er maar van wat u wilt. Want ik heb de indruk dat u gewoon een verdoken debunker bent. En bijgevolg ga ik in het gevolg niet meer op uw dwaze vragen antwoorden.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2021, 08:31   #21380
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.715
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U vroeg of lijnpiloten geen camera’s hadden en ik gaf u een voorbeeld van een piloot die blijkbaar wel een camera had.

Vervolgens geeft u een optimaal onzinnig antwoord. Ik geef u het verhaal (en de foto) die van Pakistaans piloot die tijdens zijn vlucht, met zijn GSM vermoedelijk, een foto maakte van een zeer lichtende ufo dat boven zijn vliegtuig te zien was. Dat beweert hij. Ik was er niet bij toen de piloot de foto nam. Maar het kan zeker de waarheid zijn. Het is niet de eerst lijnpiloten natuurlijk die een ufo opmerkt tijdens een lijnvlucht.

U gelooft er maar van wat u wilt. Want ik heb de indruk dat u gewoon een verdoken debunker bent. En bijgevolg ga ik in het gevolg niet meer op uw dwaze vragen antwoorden.
Een typische reactie van een ufo-gelovige die gepikeert reageert op alienschennis.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be