Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Saïd El Khadraoui (sp.a) (11 t.e.m. 17 mei)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Saïd El Khadraoui (sp.a) (11 t.e.m. 17 mei) Saïd El Khadraoui is Europees Parlementslid en Internationaal Secretaris voor sp.a. Hij is ook fractieleider voor sp.a-slp in de Leuvense gemeenteraad. Op 7 juni staat hij tweede op de Europese sp.a-lijst.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 mei 2009, 20:51   #1
Jeronimo
Minister-President
 
Jeronimo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2007
Locatie: Brabant-Dietsland-Avondland
Berichten: 4.254
Standaard Pedofilie

Hoe staat u tegenover pedofilie? Iemand die bijvoorbeeld een 9-jarig meisje verkracht, verdient die volgens u de doodstraf, levenslang,...?
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2009, 21:02   #2
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Subtiel hoor...
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2009, 21:05   #3
Jeronimo
Minister-President
 
Jeronimo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2007
Locatie: Brabant-Dietsland-Avondland
Berichten: 4.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Subtiel hoor...
De vraag lijkt me duidelijk. Als je nog een opmerking over het onderwerp hebt?

Laatst gewijzigd door Jeronimo : 13 mei 2009 om 21:06.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 09:27   #4
Saïd El Khadraoui
 
 
Geregistreerd: 11 mei 2009
Berichten: 26
Standaard

Pedofilie is verwerpelijk en moet streng veroordeeld worden. Ik ben evenwel tegen de doodstraf, die is bij ons al lang afgeschaft.

Said
Saïd El Khadraoui is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 11:35   #5
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saïd El Khadraoui Bekijk bericht
Pedofilie is verwerpelijk en moet streng veroordeeld worden. Ik ben evenwel tegen de doodstraf, die is bij ons al lang afgeschaft.

Said
Ik ben razend benieuwd of de topicstarter genoegen zal nemen met dit antwoord. Ik voel aan mijn ellebogen dat er nu een verhaal zal volgen waarin ene Mohammed en ene Aïsha de voornaamste antagonisten zijn...

We kijken met spanning uit naar het vervolg van dit uitermate boeiende topic.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 11:47   #6
deadlock
Burger
 
deadlock's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2009
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
We kijken met spanning uit naar het vervolg van dit uitermate boeiende topic.
Boeinde topic in je dromen ja. Said is hier niet om vragen te antwoorden die te maken hebben met politiek, cultuur, de wet, tradities, waarden en normen van Arabia, 1423 jaar geleden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beschuldig mijn profeet niet met pedofilie, want als jouw vader pedofiel is, dan moet je niet zo denken over alle mensen.
__________________
Vive la vérité ! .. Et vive la Liberté.
Cheb khaled: Aicha
Hoofddoekenverbod?
Khalid Yahya Blankinship: Andalusia - the Muslim Spain!
Tariq Ramadan on European Muslim Identity
deadlock is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 11:51   #7
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deadlock Bekijk bericht
Boeinde topic in je dromen ja. Said is hier niet om vragen te antwoorden die te maken hebben met politiek, cultuur, de wet, tradities, waarden en normen van Arabia, 1423 jaar geleden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beschuldig mijn profeet niet met pedofilie, want als jouw vader pedofiel is, dan moet je niet zo denken over alle mensen.
hoe noem jij een 50 jarige grijsaard die een kind van negen penetreert dan wel?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 11:57   #8
deadlock
Burger
 
deadlock's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2009
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
hoe noem jij een 50 jarige grijsaard die een kind van negen penetreert dan wel?
Jouw zaken niet, spreek over jouw grijsaard vader, jouw grijsaard kind en jouw grijsaard moeder. Niet over mijn profeet. Profeet is profeet, is geen mens zoals alle andere mensen, maar profeet, wil zeggen geinspireerd met openbaring van God.

Geen vergelijking van appels met peren.
__________________
Vive la vérité ! .. Et vive la Liberté.
Cheb khaled: Aicha
Hoofddoekenverbod?
Khalid Yahya Blankinship: Andalusia - the Muslim Spain!
Tariq Ramadan on European Muslim Identity

Laatst gewijzigd door deadlock : 14 mei 2009 om 11:58.
deadlock is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 11:59   #9
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

ik vergelijk geen apels metperen jongen, ik vraag gewoon hoe je het noemt als een 50-jarige (in feite was hij 53 geloof ik) op een kind van negen kruipt! hoe noem je dat?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 12:03   #10
deadlock
Burger
 
deadlock's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2009
Berichten: 150
Standaard

Hoe ik het noem is afhankelijk van veel factoren o.a:
Gewone mens of profeet?
Als profeet dan is dit de enige factor: profeetschap.

Als mens dan:
Familie standpunt, ouders standpunt, fysieke en mentale volwassenheid van het meisje, cultuur, tradities, de wet, waarden en normen.
__________________
Vive la vérité ! .. Et vive la Liberté.
Cheb khaled: Aicha
Hoofddoekenverbod?
Khalid Yahya Blankinship: Andalusia - the Muslim Spain!
Tariq Ramadan on European Muslim Identity
deadlock is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 12:39   #11
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

hooo! nu nog beter, als de ouders akkoord gaan mag het! we gaan vooruit zeg! Daarmee dat ze in die islamitische landen zo graag hun dochterkes van 9 uithuwelijken aan oude venten, blijkbaar volgen ze gewoon het goede voorbeeld! moet kunnen!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 12:50   #12
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik vergelijk geen apels metperen jongen, ik vraag gewoon hoe je het noemt als een 50-jarige (in feite was hij 53 geloof ik) op een kind van negen kruipt! hoe noem je dat?
je spreekt over de grieken waar zoiets heel normaal was? of over de christelijke pausen in de middeleeuwen die ook niet vies van zulke zaken waren? of over de pastoors hier en nu die dat ook doen, met medeweten van de kerkelijke autoriteiten?

over wie heb je het nu?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 13:00   #13
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
je spreekt over de grieken waar zoiets heel normaal was? of over de christelijke pausen in de middeleeuwen die ook niet vies van zulke zaken waren? of over de pastoors hier en nu die dat ook doen, met medeweten van de kerkelijke autoriteiten?

over wie heb je het nu?
Over de mens. Mensen zijn nu eenmaal in staat tot ongekende wreedheden.
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 15:44   #14
Jeronimo
Minister-President
 
Jeronimo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2007
Locatie: Brabant-Dietsland-Avondland
Berichten: 4.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
je spreekt over de grieken waar zoiets heel normaal was? of over de christelijke pausen in de middeleeuwen die ook niet vies van zulke zaken waren? of over de pastoors hier en nu die dat ook doen, met medeweten van de kerkelijke autoriteiten?

over wie heb je het nu?
Ook van die mensen keur ik dat af om het zacht uit te drukken, en ik zou hen in geen geval gaan aanbidden.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 16:42   #15
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard

Jeroen,

Dit is toch wel erg plat.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 17:04   #16
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deadlock Bekijk bericht
Boeinde topic in je dromen ja. Said is hier niet om vragen te antwoorden die te maken hebben met politiek, cultuur, de wet, tradities, waarden en normen van Arabia, 1423 jaar geleden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je hoeft je niet zo op te winden. Ik vind dat namelijk ook. Vraag is of de topicstarter dat ook vindt...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deadlock Bekijk bericht
Beschuldig mijn profeet niet met pedofilie, want als jouw vader pedofiel is, dan moet je niet zo denken over alle mensen.
Feit blijft evenwel dat jouw profeet een negenjarig meisje verkrachtte. Dat was 1423 jaar geleden misschien erg in zwang in jouw contreien, maar hier wordt dat vandaag als not done beschouwd? snap je?
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 17:05   #17
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deadlock Bekijk bericht
Jouw zaken niet, spreek over jouw grijsaard vader, jouw grijsaard kind en jouw grijsaard moeder. Niet over mijn profeet. Profeet is profeet, is geen mens zoals alle andere mensen, maar profeet, wil zeggen geinspireerd met openbaring van God.

Geen vergelijking van appels met peren.
Een profeet mag dus negenjarige meisjes verkrachten omdat dat met de instemming van jouw god gebeurt? Bizarre godsdienst hoor...
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 17:07   #18
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik vergelijk geen apels metperen jongen, ik vraag gewoon hoe je het noemt als een 50-jarige (in feite was hij 53 geloof ik) op een kind van negen kruipt! hoe noem je dat?
ja biologisch begint daar alles te werken hé, dus zo abnormaal is dat niet in de middeleeuwse cultuur. Reken eens uit dat de gemiddelde leeftijd 40jaar was, hoeveel tijd had je om u voort te planten ??? Tegen de tijd dat wij nu midlife zijn, lagen ze al in hun graf...
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 18:16   #19
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
je spreekt over de grieken waar zoiets heel normaal was? of over de christelijke pausen in de middeleeuwen die ook niet vies van zulke zaken waren? of over de pastoors hier en nu die dat ook doen, met medeweten van de kerkelijke autoriteiten?

over wie heb je het nu?
neen, ik spreek NIET over de Grieken waar pederasterie normaal was (maar dat betrof dan ook geen 53jarigen met negenjarige meisjes of jongetjes). En ik spreek ook niet over de pedofile pastoors die GESTRAFT worden als ze zich vergrijpen aan kinderen. Me dunkt heb ik nog nooit een kerkelijke bedienaar pedofilie horen aanprijzen, ze weten donders goed dat ze kinderen MISBRUIKEN als ze zich tot die schanddaden verlagen.

Maar ik heb het wèl over mohammedaanse landen waar anno 2001 de pedofiele kindhuwelijken nog steeds AANVAARD worden en zelfs terug ingesteld door Kohmeiny die zelf als derde of vierde "vrouw" een kind van elf penetreerde op oudere leeftijd.

Waarschijnlijk hebben al die gasten nog een piemeltje ter grootte van een AAA batterijtje over!

Als jij het verschil niet kent tussen een schandelijke daad plegen en daardoor een misdrijf begaan, of diezelfde daad plegen en door uw medegeloofsbroeders bejubeld, dan voel ik me vandaag weer héél erg verrijkt met de aanwezigheid van U en en uwen in mijn land;
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 14 mei 2009 om 18:17.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 18:24   #20
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
ja biologisch begint daar alles te werken hé, dus zo abnormaal is dat niet in de middeleeuwse cultuur. Reken eens uit dat de gemiddelde leeftijd 40jaar was, hoeveel tijd had je om u voort te planten ??? Tegen de tijd dat wij nu midlife zijn, lagen ze al in hun graf...
de gemiddelde leeftijd waarop meisjes begonnen met menstrueren lag in die periode een pak later: rond de 17/18 zelfs. U zou u beter moeten informeren.
De leeftijd waarop men begint te menstrueren verlaagt naargelang de welvaart stijgt en niet andersom. Aisha was negen maanjaren, dat is nog geen 9 volle zonnejaren, het kind speelde nog met de poppen. Probeer de mensen niet wijs te maken dat ze al menstrueerde, want vanaf de menstruatie mochten ze niet meer met poppen spelen.

Het heeft trouwens geen haar gescheeld of Mohammed was nog met een peuterke getrouwd. Het kind kon nog niet lopen en gelukkig was de ouderling potdood tegen dat ze wèl kon lopen, anders had hij daar ook nog opgekropen.


De gemiddelde leeftijd wil ook niet zeggen dat men max veertig werd, maar dat er van 10 geborenen er misschien drie de volwassenheid bereikten en daar tot op gezegende leeftijd mee doorgingen. Dit wil niet zeggen dat men al op zijn tiende aan kinderen moest beginnen. Dat de gemiddelde leeftijd vroeger zo laag lag is een gevolg van kindersterfte en ziektes. Degenen die overleefden werden ook tachtig en negentig jaar hoor. Het verschil met nu is dat men geen of amper kindersterfte heeft en de ouderlingen ALLEMAAL 70 en 80 worden. Maar tijdens WOII en WOI was de "gemiddelde" leeftijd natuurlijk ook ineens een pak lager want al die jonge soldaten stierven op zeer jonge leeftijd, om van die Spaanse griepepidemie maar niet te spreken. Nochtans waren mijn betovergrootouders allemaal in de tachtig. you snaps?

djeezes! waar zit ik mijn tijd nu toch in te steken?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be