Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Zijn motards suicidaal
Ja 3 27,27%
Nee 8 72,73%
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 oktober 2014, 21:18   #181
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Ik had u nog niet op dit forum ontmoet , maar u bent net met stip gedaald tot het laagste punt . Proficiat .
"Porsche" heeft met amper 15 posts zichzelf te kijk gezet.
Dat moet een record zijn.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2014, 21:22   #182
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Door hier niet meer te posten .
Ik raad u dan ten stelligste de negeer functie op dit forum aan.
Enkele klikken en je kan met je revalidatie starten.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2014, 10:06   #183
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Leven en laten leven. Maar ik heb een nogal grote wagen en ik ken de afmetingen niet zo goed. Dus in een file tussen mij en de wagen naast mij rijden = op eigen risico. Bijkomend probleem is dat mijn wagen naar rechts trekt.

Sorry aan de motorijder van enkele weken geleden. Ik hoop dat uw elleboog snel geneest. En dat er niet meer dan enkele krassen op uw moto zijn omdat je even de asfalt wou kussen. Mijn spiegel is al door de omnium vervangen. De krassen zijn er uit gepolierd. De schade viel dus heel goed mee, waarvoor mijn dank
Geen Franchise dan in uw contract ? Dat zal dan wel een heel dure omnium zijn.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2014, 10:10   #184
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Dan hoop ik u echt eens tegen te komen. Dan zou ik eigenlijk eens kunnen zien of mijn jarenlange ervaring in het portiers- en beveiligingsmilieu (zelfs les gegeven aan speciale diensten) iets opgeleverd heeft. Niet te verwarren met de safety first pippo's met hun vigilis teken op hun borstkas

Anderzijds ik wil wel even revalideren hoor. Eén klop en ik lig er. Of ik ga liggen. Ik vrees dan dat ik wel heel lange tijd werkonbekwaam ga zijn. Mak uw spaarpot al maar leeg. Oja de dubbele dashcam zal alles wel registeren. Kwestie van achteraf niets verkeerd te moeten zeggen

Jullie vinden frusty autobestuurders vinden niet leuk. Dat is jullie recht. Net zoals er heel veel autobestuurders zijn die macho motards niet leuk vinden. En zo is de cirkel weer rond. Tot misschien eens op de autosnelweg
In dat geval als jij betrokken bent bij een ongeval, kan de andere dus beter zorgen dat je zeker een kopje kleiner bent?
Want dat is goedkoper dat uw werkonbekwaamheid te betalen.

Laatst gewijzigd door giserke : 16 oktober 2014 om 10:13.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2014, 10:12   #185
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Dan hoop ik u echt eens tegen te komen. Dan zou ik eigenlijk eens kunnen zien of mijn jarenlange ervaring in het portiers- en beveiligingsmilieu (zelfs les gegeven aan speciale diensten) iets opgeleverd heeft. Niet te verwarren met de safety first pippo's met hun vigilis teken op hun borstkas

Anderzijds ik wil wel even revalideren hoor. Eén klop en ik lig er. Of ik ga liggen. Ik vrees dan dat ik wel heel lange tijd werkonbekwaam ga zijn. Mak uw spaarpot al maar leeg. Oja de dubbele dashcam zal alles wel registeren. Kwestie van achteraf niets verkeerd te moeten zeggen

Jullie vinden frusty autobestuurders vinden niet leuk. Dat is jullie recht. Net zoals er heel veel autobestuurders zijn die macho motards niet leuk vinden. En zo is de cirkel weer rond. Tot misschien eens op de autosnelweg
Wat is het nu ? Ben je een vechtersbaas of niet ? Ik ken wel wat oud portiers en vechtjassen...Ik denk dat er geen ene zich gaat laten vallen als het niet van moeten is...dat zit gewoon niet in de genen van een oude fighter....Ik denk dat jij vooral ne zeveraar bent..
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2014, 11:31   #186
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Wat is het nu ? Ben je een vechtersbaas of niet ? Ik ken wel wat oud portiers en vechtjassen...Ik denk dat er geen ene zich gaat laten vallen als het niet van moeten is...dat zit gewoon niet in de genen van een oude fighter....Ik denk dat jij vooral ne zeveraar bent..
Zo ene die zich laat vallen, dat is gemakkelijk, die moet je niet eerst tegen de grond werken voor je hem verrot stampt.

Hij zou er nogal krijgen, allemaal gezien en meegemaakt. Ik heb jongens gekend die stopten als hij stillag, maar ik heb er ook gekend die bleven er nog vijftien minuten op doorstampen nadat hij stil lag.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2014, 15:19   #187
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Wat is het nu ? Ben je een vechtersbaas of niet ? Ik ken wel wat oud portiers en vechtjassen...Ik denk dat er geen ene zich gaat laten vallen als het niet van moeten is...dat zit gewoon niet in de genen van een oude fighter....Ik denk dat jij vooral ne zeveraar bent..
Ik zal op de moment zelf wel beslissen wat ik zal doen. Maar kloppen = afdokken dus twee keer nadenken alvorens te kloppen. Maar was eigenlijk een reactie op Vlaams realist zijn post. Nog een grotere zeveraar dan want zou hij mij op revalidatie kloppen? Met zijn helm nog op maken dat hij op zijn brommerke zit en gas geven om weg te geraken ja
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2014, 15:19   #188
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
"Porsche" heeft met amper 15 posts zichzelf te kijk gezet.
Dat moet een record zijn.
Te kijk gezet
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2014, 15:20   #189
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Geen Franchise dan in uw contract ? Dat zal dan wel een heel dure omnium zijn.
Full omnium op catalogusprijs ja. Maar wel heel gerust rond rijden en parkeren En is bedrijfswagen dus omnium wordt boekhoudkundig verwerkt en kost mij zelf geen euro
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2014, 18:56   #190
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Full omnium op catalogusprijs ja. Maar wel heel gerust rond rijden en parkeren En is bedrijfswagen dus omnium wordt boekhoudkundig verwerkt en kost mij zelf geen euro
Wie betaalt die dan uiteindelijk ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2014, 19:37   #191
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Leven en laten leven. Maar ik heb een nogal grote wagen en ik ken de afmetingen niet zo goed. Dus in een file tussen mij en de wagen naast mij rijden = op eigen risico. Bijkomend probleem is dat mijn wagen naar rechts trekt.

Sorry aan de motorijder van enkele weken geleden. Ik hoop dat uw elleboog snel geneest. En dat er niet meer dan enkele krassen op uw moto zijn omdat je even de asfalt wou kussen. Mijn spiegel is al door de omnium vervangen. De krassen zijn er uit gepolierd. De schade viel dus heel goed mee, waarvoor mijn dank

Wauw, Porsche heeft de grootste!
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be