Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 januari 2013, 00:09   #141
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 00:28   #142
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Burgemeester Dayton King verwacht Wacko-stijl toestanden indien de overheid de plannen tot inbeslagneming van (bepaalde) vuurwapens verder zet.

FOX News - Gloversville mayor voicing concern over gun law
17 januari 2013 - Although the law is meant to reduce gun violence, Mayor Dayton King thinks it will have the opposite effect. "Most people are law-abiding citizens and may go ahead and sell those or turn those over, but you're going to have a fraction of people that are going to take a stand, and I can just predict a Waco-style standoff in some rural area and it's not going to end well," said Mayor King. The mayor also said he's concerned about how the new law will be enforced.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 00:47   #143
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

De Amerikaanse regering wil de burgers die hun rechten willen opgeven en zodoende hun wapens inleveren een belastingsvoordeel geven.

Het wetsvoorstel H.R. 226 vermeldt duidelijk dat dit een onderdeel is van een programma van de overheid om het aantal vuurwapens in privébezit verminderen.
“program to reduce the number of privately owned weapons,”
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 05:26   #144
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht

Verder merk ik op dat alles wat U over AJ schrijft uit dat artikel komt, zelfs de slechte humor tracht U over te nemen. What a joke, how lame...
Iemand gaat u toch eens moeten uitleggen wat het woord "quote" betekent.
__________________
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 06:39   #145
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Iemand gaat u toch eens moeten uitleggen wat het woord "quote" betekent.
Niet nodig hoor. Er bestond aan deze zijde een misverstand en dus neem ik mijn woorden ivm de kwaliteit van Uw humor graag terug. Ik vind U trouwens best grappig. Mijn oprechte excuses.

Ik ga het allemaal niet uitleggen, maar onderstaande kan mss iets verklaren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Funny, er is blijkbaar nood aan een tweede Godwin law. De vergelijking met Saddam is even belachelijk.

Alex Jones and Hitler

Mr. Jones is a walking example of Godwin's law. Comparisons of various politicians, political movements, and religious groups to Hitler are emitted from him instead of carbon dioxide.
Uit de door U gegeven doorverwijzing :
http://www.cracked.com/funny-6140-al...#ixzz2IG039YrD
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 18 januari 2013 om 06:42.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 06:55   #146
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Rand Paul zal de ObamaGun-wetten van koning Obama proberen tegen te houden.

Video - Rand Paul: I'm Afraid President Obama Has A King Complex Developing - Fox News 1/16/2013

Is dat ook een nieuwe Godwin-wet waard beste @Travis66 ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 18 januari 2013 om 06:56.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 07:07   #147
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Niet nodig hoor. Er bestond aan deze zijde een misverstand en dus neem ik mijn woorden ivm de kwaliteit van Uw humor graag terug. Ik vind U trouwens best grappig. Mijn oprechte excuses.

Ik ga het allemaal niet uitleggen, maar onderstaande kan mss iets verklaren.



Alex Jones and Hitler

Mr. Jones is a walking example of Godwin's law. Comparisons of various politicians, political movements, and religious groups to Hitler are emitted from him instead of carbon dioxide.
Uit de door U gegeven doorverwijzing :
http://www.cracked.com/funny-6140-al...#ixzz2IG039YrD
Het verklaart inderdaad dat je een chronologieprobleem hebt. Ik had dat cracked artikel nog niet gelezen toen ik de saddam opmerking maakte.
Maar soit, er is geen tweede godwin law nodig, we breiden de bestaande gewoon uit . Het punt (end of discussion, you loose) blijft behouden.

Edit: btw, excuses aanvaard.
__________________

Laatst gewijzigd door Travis66 : 18 januari 2013 om 07:08.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 07:35   #148
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Het verklaart inderdaad dat je een chronologieprobleem hebt. Ik had dat cracked artikel nog niet gelezen toen ik de saddam opmerking maakte.
Maar soit, er is geen tweede godwin law nodig, we breiden de bestaande gewoon uit . Het punt (end of discussion, you loose) blijft behouden.
Chronologieprobleem ? Tja, jammer dat ik niet voldoende aandacht heb besteed aan Uw godwin opmerking. En ik zie daar trouwens in de nabije toekomst weinig verandering in komen. Sorry hoor...

Breiden 'jullie' gerust het godwin wetje nog wat uit, ik denk niet dat daar iemand van wakker ligt. Ik heb inderdaad verloren, deze discussie met U heeft me jammer genoeg absoluut niet rijker gemaakt.

End of discussion ? Dat is fijn.

Citaat:
Edit: btw, excuses aanvaard.
Dubbel fijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 18 januari 2013 om 07:38.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 07:42   #149
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Chronologieprobleem ? Tja, jammer dat ik niet voldoende aandacht heb besteed aan Uw godwin opmerking. En ik zie daar trouwens in de nabije toekomst weinig verandering in komen. Sorry hoor...

Breiden 'jullie' gerust het godwin wetje nog wat uit, ik denk niet dat daar iemand van wakker ligt. Ik heb inderdaad verloren, deze discussie met U heeft me jammer genoeg absoluut niet rijker gemaakt.

End of discussion ? Dat is fijn.



Dubbel fijn.
Kom kom, niet te snel he. End of discussion geldt als je een Godwin punt scoort. Mijn opmerking ging over het filmpje dat je aanhaalde. DIE kerel heeft de Godwin punten gemaakt en kan niet serieus genomen worden.
Dat neemt niet weg dat JIJ nog steeds met argumenten mag komen hoor.
Maar geen Hitlers he bronneke.
__________________
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 08:25   #150
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Kom kom, niet te snel he. End of discussion geldt als je een Godwin punt scoort. Mijn opmerking ging over het filmpje dat je aanhaalde. DIE kerel heeft de Godwin punten gemaakt en kan niet serieus genomen worden.
Dat neemt niet weg dat JIJ nog steeds met argumenten mag komen hoor.
Maar geen Hitlers he bronneke.
Tja, die vergelijking ging voor mij ook niet op. Ik ben er namelijk niet van overtuigd dat Saddam effectief kinderen als schild gebruikte. Een klassieker, zo zou Osama ook zijn vrouw gebruikt hebben. Nou ja...

Ok, geen Dolfkes... maar wel :


weekly standard - Cruz: Obama 'HIGH ON HIS POWER' + AUDIO
17 januari 2013 - Republican senator Ted Cruz of Texas said Thursday that Barack Obama is "high on his own power" with regard to the president's announced efforts on gun control. Speaking on Laura Ingraham's radio talk show, Cruz, who was just elected to the Senate last November, said "this is a president who has drunk the Kool-Aid." "He is feeling right now high on his own power, and he is pushing on every front, on guns," Cruz said. "And I think it's really sad to see the president of the United States exploiting the murder of children and using it to push his own extreme, anti-gun agenda. I think what the president is proposing and the gun control proposals that are coming from Democrats in the Senate are, number one, unconstitutional, and number two, they don't work. They're bad policy." ...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 08:51   #151
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Tja, die vergelijking ging voor mij ook niet op. Ik ben er namelijk niet van overtuigd dat Saddam effectief kinderen als schild gebruikte. Een klassieker, zo zou Osama ook zijn vrouw gebruikt hebben. Nou ja...

Ok, geen Dolfkes... maar wel :


weekly standard - Cruz: Obama 'HIGH ON HIS POWER' + AUDIO
17 januari 2013 - Republican senator Ted Cruz of Texas said Thursday that Barack Obama is "high on his own power" with regard to the president's announced efforts on gun control. Speaking on Laura Ingraham's radio talk show, Cruz, who was just elected to the Senate last November, said "this is a president who has drunk the Kool-Aid." "He is feeling right now high on his own power, and he is pushing on every front, on guns," Cruz said. "And I think it's really sad to see the president of the United States exploiting the murder of children and using it to push his own extreme, anti-gun agenda. I think what the president is proposing and the gun control proposals that are coming from Democrats in the Senate are, number one, unconstitutional, and number two, they don't work. They're bad policy." ...
OK, mag ik dan daar op reageren? Want het zijn geen betere argumenten hoor.
Het is te zeggen, er staan slechts twee argumenten in heel de litabnie, en geen daarvan wordt ondersteund.

De schrijver heeft standpunt A, waar Obama standpunt B heeft.
Dus zegt de schrijver: standpunt A verdedigen doe je alleen als je High on power bent, koolaid hebt gedronken, op alle fronten wil pushen, uitbuiten van miserie van kinderen, en daarbij het is een extreem standpunt.

Zie je dat daar niet 1 argument in zit? Het is puut propaganda en zwartmakerij, zonder ook maar te zeggen waarom.

En dan komen de twee argumenten:
1. Unconstitutional: Bullshit argument, want wetten veranderen nu eenmaal, kijk naar belgie
2. Bad policy, don't work: wel, back dat up met feiten en gecontroleerde ondubbelzinnige data. En dan kunnen we klappen.


Maar feit blijft, wat er in dat stukje staat is niks meer dan "HET IS NIET WAAR, DAT HET NIET WAAR IS ZEG IK U".
En dat kan je toch niet aux serieus nemen.
__________________

Laatst gewijzigd door Travis66 : 18 januari 2013 om 08:51.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 08:56   #152
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Piers Morgan ijlt en is uiterst tevreden met het interview met Alex Jones, kijkcijfers...

POLITICO interview: Piers Morgan + Video
17 januari 2013

To Piers Morgan, the answer is simple: pro-gun advocate and conservative radio show host Alex Jones was the best guest he ever had.

“The best thing about Alex Jones is that 8 million people
watched that video on YouTube,” Morgan told POLITICO
in an extensive interview at his CNN office in New York. “I would suggest it’s the smartest booking we’ve ever made. The attention that interview got exploded this issue back onto the agenda for the entire week leading up to what Obama did today.”

...

Morgan’s show has been on air for two years, but it’s only in the past five weeks, since the shooting in Newtown, Conn., that the CNN host is getting any real attention. In a departure from the down-the-middle ethos that has governed CNN since its inception, the highly opinionated Brit has been an outspoken advocate of gun control, inviting his opponents on air night after night — alongside mayors, scholars, law enforcement officials and pundits — to entertain their argument against tighter gun laws while publicly admonishing them for it, even referring to some of them as “idiots.”

...

Morgan, who describes himself as “deliberately provocative” and knows he has “a unique ability to rub certain people the wrong way,” doesn’t really care — or, in his native tongue, doesn’t give “a monkey’s cuss.”

“Andrew Sullivan is a dick,” Morgan told POLITICO. “He’s an extremely bitchy, deeply unpleasant, rather confused individual who for whatever reason despises the very spittle I put on the floor. Well, good luck to you, mate. But I couldn’t give a toss.”

...

Both Morgan and his producer, Jonathan Wald, know that conflict is an essential ingredient for good television and are unabashed about their interest in ratings.

...

“It’s been a bumpy ride,” he continued. “But Bill O’Reilly took three or four years to get going at Fox. Rachel Maddow the same at MSNBC. It’s particularly difficult when you’re replacing a legend like Larry King. But I now feel that the atmosphere in the building is as competitive as I’ve known it.”

...

Asked if he believed that he could one day compete with the likes of O’Reilly and Maddow, Morgan said, “absolutely.”

“Bill O’Reilly is like a comfortable pair of shimmeringly angry slippers, but you know every night what you’re going to get,” Morgan said. “It’s consistent. It hits all the right buttons if you like that kind of thing. And while I don’t agree with a lot of it, I thoroughly enjoy watching it and can admire the professionalism. The same with Rachel Maddow, I can watch it without agreeing with some of the things she says, but absolutely admire the professionalism.”

I asked Morgan if there was a governing principle to his own show, something that gave him an edge to make up for the lack of O’Reilly and Maddow’s partisanship.

“I prefer to be a slightly uncomfortable pair of slippers,” he continued. “You’re going to come to it every night, but it’s not going to be the smoothest pair of slippers you’ve ever tried on.

“I’d like it to be edgy and provocative and challenging,” Morgan added.

...

Feiten...

PIERS: ONE DAY I'LL BEAT O'REILLY!


CABLE NEWS RACE
WEDS JAN 16 2013

FOXNEWS O'REILLY 3,356,000
DISC AMISH MAFIA 3,200,000
FOXNEWS FIVE 2,323,000
FOXNEWS HANNITY 2,276,000
FOXNEWS BAIER 2,235,000
FOXNEWS SHEP 1,813,000
CMDY DAILY SHOW 1,790,000
FOXNEWS GRETA 1,637,000
CMDY COLBERT 1,360,000
MSNBC MADDOW 1,096,000
MSNBC SCHULTZ 1,020,000
MSNBC HARDBALL 875,000
MSNBC SHARPTON 839,000
MSNBC O'DONNELL 831,000
CNN COOPER 604,000
CNN PIERS 592,000

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 18 januari 2013 om 09:00.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 09:19   #153
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
OK, mag ik dan daar op reageren? Want het zijn geen betere argumenten hoor.
Het is te zeggen, er staan slechts twee argumenten in heel de litabnie, en geen daarvan wordt ondersteund.

De schrijver heeft standpunt A, waar Obama standpunt B heeft.
Dus zegt de schrijver: standpunt A verdedigen doe je alleen als je High on power bent, koolaid hebt gedronken, op alle fronten wil pushen, uitbuiten van miserie van kinderen, en daarbij het is een extreem standpunt.

Zie je dat daar niet 1 argument in zit? Het is puut propaganda en zwartmakerij, zonder ook maar te zeggen waarom.

En dan komen de twee argumenten:
1. Unconstitutional: Bullshit argument, want wetten veranderen nu eenmaal, kijk naar belgie
2. Bad policy, don't work: wel, back dat up met feiten en gecontroleerde ondubbelzinnige data. En dan kunnen we klappen.


Maar feit blijft, wat er in dat stukje staat is niks meer dan "HET IS NIET WAAR, DAT HET NIET WAAR IS ZEG IK U".
En dat kan je toch niet aux serieus nemen.
Dat stukje tekst is slechts het begin van het interview, hebt U de audio beluisterd (Laura Ingraham show) ? Daar wordt heel wat meer verteld. Men spreekt bvb. over misbruik van de executive orders, big brother etc...

Edit : ivm de bill of rights, wetten, grondwet...

What Part Of “Shall Not Be Infringed” Does Obama Not Understand?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 18 januari 2013 om 09:31.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 09:21   #154
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Professor achter Sandy Hook-complottheorie vreest voor baan
donderdag, 17 januari 2013 14:13 geplaatst in:

Professor achter Sandy Hook-complottheorie vreest voor baanIn de Verenigde Staten is een hoogleraar onder vuur komen te liggen die beweert dat de schietpartij op een basisschool in Newton nooit heeft plaatsgevonden.

James Tracy van de Florida State University zei dat de universiteit een onderzoek heeft ingesteld en later deze week met hem om tafel wil.

[..]

Tracy denkt dat de FAU onder druk staat van haar financiers, die twijfelen of ze geld moeten geven aan een universiteit die het nieuws haalde vanwege een complotdenkende professor.

“Achter deze zorgvuldig georkestreerde façade schuilen veel onduidelijkheden die niet volledig kunnen worden verklaard door de voor de tv gemaakte verhaallijn waarin een stumperige jongeman, die om onverklaarbare redenen zijn moeder om het leven bracht, de harde schijf van zijn computer vernietigt, toegang krijgt tot een zwaarbewaakt complex en in minder dan vijf minuten op vakkundige wijze 26 individuen executeert,” schreef hij. “Enkel in een tijdperk van universele misleiding wordt het publiek gevraagd dit zonder verder onderzoek of commentaar te accepteren.”

Pas enkele dagen later werd zijn publicatie opgemerkt door de reguliere pers. Inmiddels hebben meer dan 800 nieuwsbronnen over zijn theorie geschreven.

Union High School

“Je kunt je afvragen of de schietpartij op de Sandy Hook basisschool wel heeft plaatsgevonden, in ieder geval zoals de autoriteiten en de media hebben beschreven,” schreef hij verder.
http://www.niburu.nl/het-complot/pro...voor-baan.html
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 09:49   #155
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Dat stukje tekst is slechts het begin van het interview, hebt U de audio beluisterd (Laura Ingraham show) ? Daar wordt heel wat meer verteld. Men spreekt bvb. over misbruik van de executive orders, big brother etc...

Edit : ivm de bill of rights, wetten, grondwet...

What Part Of “Shall Not Be Infringed” Does Obama Not Understand?
Neen, kan ik niet beluisteren op het werk. Sorry.
__________________
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 09:55   #156
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Dat stukje tekst is slechts het begin van het interview, hebt U de audio beluisterd (Laura Ingraham show) ? Daar wordt heel wat meer verteld. Men spreekt bvb. over misbruik van de executive orders, big brother etc...

Edit : ivm de bill of rights, wetten, grondwet...

What Part Of “Shall Not Be Infringed” Does Obama Not Understand?
Tja, een grondwet die spreekt over "arms".
Toen die grondwet werd opgesteld, waren "arms" musketten die je met veel skills, elke twee minuten een schot kon doen lossen.
Nu zijn "arms" assault riffles die 500 schoten per minuut lossen.

Ik zou in obama's plaats alle wapens illegaal maken, behalve die 250 jaar oude musketten.
__________________
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 16:42   #157
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
...neem ik hem inderdaad zeer ernstig...
Dan is elke verdere discussie, over eender welk onderwerp trouwens, volledig overbodig. Als je deze idioot ernstig neemt dan staan er een paar vijzen los.

De kerel gelooft verdorie in chemtrails! Hoe gek kan je't bedenken? Hilarisch hoe hij beweert dat tot 1996 condensatiestrepen altijd oplosten na enkele seconden.

Maar wacht, jij gelooft dat waarschijnlijk ook, niet?
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 17:13   #158
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

Obama's recente voorstellen vallen bepaald niet in goede aarde. De aanbidding van geweld woekert in alle facetten van de maatschappij.
Een joch van 7 jaar had al een .22 handvuurwapen in zijn rugzakje, kleun kaliber maar op korte afstand evengoed een dodelijk wapen.

Pakt hij het werkelijk diepgaand aan, dan is zijn impeachment niet ver meer.
Texas dreigt iedere FED te arresteren die iets aan de inperking van hun wapenbeleid zal proberen door te duwen of op te dringen.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 19:06   #159
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Tja,

Video - Rahm Emanuel and Hillary Clinton, never let a good crisis go to waste
Uploaded on Nov 29, 2009 - Rahm Emanuel and Hillary Clinton say never let a good crisis go to waste...so what exactly does that mean? Does it mean that the more change the government requires then the more crisis situations the government must create?


Video - Rahm Emanuel: You never want a serious crisis to go to waste

Uploaded on Feb 9, 2009 -"You never want a serious crisis to go to waste. And what I mean by that is an opportunity to do things you think you could not do before." Let's put this in the "things not to say before trying to spend a trillion dollars" column...

Het benutten van de mogelijkheden die door een crisis ontstaan is iets heel anders als de crisis zelf opzetten. Maar niet voor komplotdenkers, dat snap ik.

Wanneer Anders Behring Breivik zijn aanslagen op dezelfde wijze in de VS had gepleegd was dit ook Zeer zeker gestaged geweest volgens bv Alex Jones.
Je kunt daarvoor met heel veel zaken aankomen die zogenaamd bewijzen dat hij het nooit alleen had kunnen doen en vele verdachte details aanvoeren.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 18 januari 2013 om 19:13.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 20:37   #160
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Neen, kan ik niet beluisteren op het werk. Sorry.
OK.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be