Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 juni 2013, 06:51   #221
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UnionJack Bekijk bericht
Verder snap ik niet en wil ik niet snappen wat een normale burger met een wapen moet.
U verdoet uw tijd hier op een discussieforum.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2013, 09:58   #222
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Alex Jones doet het opnieuw, hij pakt nog een idiote Engelsman aan (BBC).


Telegraph - 'Idiot’ Bilderberg conspiracy theorist Alex Jones disrupts BBC politics show
9 juni 2013 - Bilderberg conspiracy theorist Alex Jones flew into an uncontrollable tirade live on the BBC’s flagship politics programme after host Andrew Neil described him as an “idiot”. Mr Jones, who runs a conspiracy theory website, began shouting and ranting after the Sunday Politics host told him to “shut it”.

As he screamed “freedom will not stop, you will not stop freedom” Mr Neil tried to bring the show to a close, telling him he was the worst guest ever, then stifling a laugh and pulling faces as he said: “We have an idiot on the programme today.”

Mr Jones appeared on the Sunday morning show as the secretive Bilderberg Group - comprising politicians, economists, academics and business leaders - is meeting at a hotel in Watford.


Excellent work chap, just excellent.
Perceptie is toch iets raars: jij ziet hem een 'idiote Engelsman aanpakken', ik zie hem het enige doen waar hij goed in is, en dat is geweldig hard roepen en compleet flippen. En ondertussen wordt hij nog stevig uitgelachen ook. Terecht trouwens.

Laatst gewijzigd door Scorpio : 11 juni 2013 om 10:01.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2013, 21:23   #223
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Doet me denken aan Zonbron.
jij ook al?!
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2013, 21:42   #224
Paracelsus
Minister
 
Paracelsus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Locatie: bij de meisjes van Mokroje
Berichten: 3.104
Standaard

Ik versta niet dat er nitwits zijn die niet door hebben dat Alex Jones een geslepen klootzakje is die miljonair geworden is op de rug van "verwarde geesten" en amfetamineverslaafden. Hij trekt ook elke legitieme vraag naar zaken als de Bilderberggroep of Bohemian Grove in het belachelijke door zijn achterlijkheid.

Komt er nu een klokkenluider als Snowden om legitieme redenen aan de bel trekken, hebben zijn tegenstanders direkt de ideale sul om uit te vergroten.

En Alex zelf? Die weet gerust dat hij op een goudmijntje zit, en acteert rustig verder. Vergeet vooral geen colloïdaal zilver en jodiumpillen te kopen, Alex Jones raadt dit en dat internetbedrijfje aan, open alvast uw geldbeugel.

Laatst gewijzigd door Paracelsus : 11 juni 2013 om 21:43.
Paracelsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2013, 21:48   #225
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus Bekijk bericht
Ik versta niet dat er nitwits zijn die niet door hebben dat Alex Jones een geslepen klootzakje is die miljonair geworden is op de rug van "verwarde geesten" en amfetamineverslaafden. Hij trekt ook elke legitieme vraag naar zaken als de Bilderberggroep of Bohemian Grove in het belachelijke door zijn achterlijkheid.

Komt er nu een klokkenluider als Snowden om legitieme redenen aan de bel trekken, hebben zijn tegenstanders direkt de ideale sul om uit te vergroten.

En Alex zelf? Die weet gerust dat hij op een goudmijntje zit, en acteert rustig verder. Vergeet vooral geen colloïdaal zilver en jodiumpillen te kopen, Alex Jones raadt dit en dat internetbedrijfje aan, open alvast uw geldbeugel.
idd

Ik begrijp die troofers niet... als er maar iets van aan is dan is Alex Jones net niet diegene die je moet volgen ... die moet vast opgezet zijn door de NWO om het zaakje in het belachelijke te trekken.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2013, 21:56   #226
8Ѭ8
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus Bekijk bericht
Ik versta niet dat er nitwits zijn die niet door hebben dat Alex Jones een geslepen klootzakje is die miljonair geworden is op de rug van "verwarde geesten" en amfetamineverslaafden. Hij trekt ook elke legitieme vraag naar zaken als de Bilderberggroep of Bohemian Grove in het belachelijke door zijn achterlijkheid.

Komt er nu een klokkenluider als Snowden om legitieme redenen aan de bel trekken, hebben zijn tegenstanders direkt de ideale sul om uit te vergroten.

En Alex zelf? Die weet gerust dat hij op een goudmijntje zit, en acteert rustig verder. Vergeet vooral geen colloïdaal zilver en jodiumpillen te kopen, Alex Jones raadt dit en dat internetbedrijfje aan, open alvast uw geldbeugel.
Dikke vette twee. Die vetkwab heeft de lunatic fringe als niche markt gekozen, van drugverslaafden, social outcasts tot ernstig schizofrene mensen. Dat is immoreel en crapuleus, maar niet ongebruikelijk voor een land als Amerikaka. Rush Limbaugh of Glenn Beck zijn daar ook goede conservatieve voorbeelden van, maar evengoed Rachel Maddow voor de "liberalen" of Cenk Uygur van TYT.

Een beetje googelen op kritische websites en je weet meteen waar de wind vandaan komt. Zelfs dat hoef je niet te doen, alle 2 minuten van zijn agressief gebrul worden onderbroken door 5 minuten reclame voor de meest waanzinnige producten.

Laatst gewijzigd door 8Ѭ8 : 11 juni 2013 om 21:57.
8Ѭ8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2013, 22:03   #227
8Ѭ8
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Berichten: 134
Standaard

Sommigen zeggen ook dat Alex Jones een van de vele gezichten van STRATFOR is, een privébedrijf dat algemene analyses van landen of de actualiteit verkoopt aan bedrijven, als een soort persagentschap voor de grote ondernemers, die altijd geïnteresseerd zijn in een oorlogje hier of een kansje daar.

Ik geef hem zelfs zoveel krediet niet. Hij is paranoïde en een gigantische egomaniak, dus hij geniet ongetwijfeld van de bedenkelijke aandacht, of dat nu gaat om zijn rol als klokkenluider, entrepreneur of psyop. Alex Jones craves attention and your money.
8Ѭ8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 06:58   #228
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Zij kijken enkel naar zichzelf en niet naar het systeem, dat betekent hun dood.

Geef ze niet de aandacht welke ze niet verdienen.

PRISM????

Woedend!

Bilderberg : Dat mag men niet weten
De rest : Alles weten NU!

Zegt dat dan niet voldoende?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 07:04   #229
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 8Ѭ8 Bekijk bericht
Sommigen zeggen ook dat Alex Jones een van de vele gezichten van STRATFOR is, een privébedrijf dat algemene analyses van landen of de actualiteit verkoopt aan bedrijven, als een soort persagentschap voor de grote ondernemers, die altijd geïnteresseerd zijn in een oorlogje hier of een kansje daar.

Ik geef hem zelfs zoveel krediet niet. Hij is paranoïde en een gigantische egomaniak, dus hij geniet ongetwijfeld van de bedenkelijke aandacht, of dat nu gaat om zijn rol als klokkenluider, entrepreneur of psyop. Alex Jones craves attention and your money.
Ik grijp dit even aan... U denkt blijkbaar nog...


Bloomberg -
Alex Jones Sells Gold on Sirius With Bombing Conspiracies - Alex Jones’ Free Speech Causes Terrorism



Ik zal U van meer voorzien ongeacht Uw antwoord.

Enjoy!


Zb
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 12 juni 2013 om 07:05.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 08:34   #230
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Perceptie is toch iets raars: jij ziet hem een 'idiote Engelsman aanpakken', ik zie hem het enige doen waar hij goed in is, en dat is geweldig hard roepen en compleet flippen. En ondertussen wordt hij nog stevig uitgelachen ook. Terecht trouwens.
U kan dus heel wat percipiëren...

Kan U dan bvb. volgend enthoesiasme perfect aan?

Video

Video - Alex Jones Ranting Compilation!!

Deze vorm van enthoesiasme en vrijuit praten is natuurlijk voor de weinig coherente en onderdanige heteromannen zeer ongeschikt.

Ik ben het trouwens niet zomaar en 'steeds' eens met AJ, hij heeft zijn agenda en ik heb mijn eigen persoonlijke agende, laat ons daar vooral niet in vergissen.


Haal Uw Darwinistische hagedissen maar boven @Scorpi, mss. bijten ze wel in Uw eigen neusje.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 12 juni 2013 om 08:42.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 11:17   #231
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
sorry, maar AJ heeft hier het stereotype beeld dat de doorsnee mens heeft van de conspirationisten gewoon bevestigd. Die van een dolgedraaide nutcase waarmee geen enkel debat mogelijk is.

AJ moet 1 van de slechtst mogelijke vertegenwoordiger zijn om de doorsnee mens te doen twijfelen. Ik begrijp dan ook niet hoe je kunt staan juichen voor zijn passage Zonbron
Alex Jones is Alex Jones. Hij is een activist. Je kan zijn stijl hebben of niet. Persoonlijk lig ik er niet wakker van hoe zijn tirades onthaald worden. De mensheid wordt wakker, of het nu met of zonder Alex Jones is. De waarheid komt naar boven.

Persoonlijk vind ik het wel grappig. Door te roepen doorbreekt hij het schijnheilige vertoon in maatpak dat zulke programma's zijn. Hij doorbreekt het taboe. Zijn geroep is de stem van de mensen die het niet meer pikken van gemanipuleerd te worden.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 12:28   #232
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Inderdaad, hier nog een quote van de psychic Anton Styger wat hij ziet in de aura's van sommige mensen (vooral polici en bussiness). Wat ziet hij, een "lizard". Wel wel.

When I see people in business or politics who are particularly trapped by the material world, for example, I notice that they no longer have any light bodies at all. In many of these people, the point of light at the heart chakra, which is otherwise always present, is no longer visible to me. Instead, I see something like a layer of ‘shiny tar’ around them in which a monstrous being in the shape of a lizard can be distinguished. When such people speak on television, for example, I see a crocodile shape manifesting itself around the person like in a concave mirror; I don’t see the light of their throat and forehead chakra.”
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 12:30   #233
mvd
Minister-President
 
mvd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2012
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
sorry, maar AJ heeft hier het stereotype beeld dat de doorsnee mens heeft van de conspirationisten gewoon bevestigd. Die van een dolgedraaide nutcase waarmee geen enkel debat mogelijk is.

AJ moet 1 van de slechtst mogelijke vertegenwoordiger zijn om de doorsnee mens te doen twijfelen. Ik begrijp dan ook niet hoe je kunt staan juichen voor zijn passage Zonbron
Ze geven hem dan ook niet echt een 'kans'. Er zijn genoeg uitzendingen/gesprekken met AJ waar hij zijn beheersing niet verliest. Echter in deze uitzending van BBC was het van meet af aan de bedoeling om hem belachelijk te maken. Elke vraag, opmerking van die twee Britten had als doel AJ belachelijk te maken of te beledigen.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 12:32   #234
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Ze geven hem dan ook niet echt een 'kans'. Er zijn genoeg uitzendingen/gesprekken met AJ waar hij zijn beheersing niet verliest. Echter in deze uitzending van BBC was het van meet af aan de bedoeling om hem belachelijk te maken. Elke vraag, opmerking van die twee Britten had als doel AJ belachelijk te maken of te beledigen.
Inderdaad, het is duidelijk aan welke "kant" de mainstream media staat.

Wie gelooft er deze spreekbuizen van de elite nog. Smijt je tv buiten.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 13:43   #235
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Alex Jones doet het opnieuw, hij pakt nog een idiote Engelsman aan (BBC).


Telegraph - 'Idiot’ Bilderberg conspiracy theorist Alex Jones disrupts BBC politics show
9 juni 2013 - Bilderberg conspiracy theorist Alex Jones flew into an uncontrollable tirade live on the BBC’s flagship politics programme after host Andrew Neil described him as an “idiot”. Mr Jones, who runs a conspiracy theory website, began shouting and ranting after the Sunday Politics host told him to “shut it”.

As he screamed “freedom will not stop, you will not stop freedom” Mr Neil tried to bring the show to a close, telling him he was the worst guest ever, then stifling a laugh and pulling faces as he said: “We have an idiot on the programme today.”

Mr Jones appeared on the Sunday morning show as the secretive Bilderberg Group - comprising politicians, economists, academics and business leaders - is meeting at a hotel in Watford.


Excellent work chap, just excellent.
Ik lag plat van het lachen. Die gebaartjes dat die presentator maakt zijn hilarisch. De enige manier om zo een idioot aan te pakken trouwens.
Dat ze die AJ nog veel mogen opvoeren, op den duur schaamt iedereen zich als ze hetzelfde idee hebben als AJ, zelfs als hij zegt dat de zon in het oosten opkomt
__________________
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 13:58   #236
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Ik lag plat van het lachen. Die gebaartjes dat die presentator maakt zijn hilarisch. De enige manier om zo een idioot aan te pakken trouwens.
Dat ze die AJ nog veel mogen opvoeren, op den duur schaamt iedereen zich als ze hetzelfde idee hebben als AJ, zelfs als hij zegt dat de zon in het oosten opkomt
Waarom denkt U dat ik dat post?

Kerels die plat liggen zijn sowieso een gemakkelijke prooi, go for it!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 14:04   #237
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Ik grijp dit even aan... U denkt blijkbaar nog...


Bloomberg -
Alex Jones Sells Gold on Sirius With Bombing Conspiracies - Alex Jones’ Free Speech Causes Terrorism



Ik zal U van meer voorzien ongeacht Uw antwoord.

Enjoy!


Zb
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 14:10   #238
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus Bekijk bericht
Ik versta niet dat er nitwits zijn die niet door hebben dat Alex Jones een geslepen klootzakje is die miljonair geworden is op de rug van "verwarde geesten" en amfetamineverslaafden. Hij trekt ook elke legitieme vraag naar zaken als de Bilderberggroep of Bohemian Grove in het belachelijke door zijn achterlijkheid.

Komt er nu een klokkenluider als Snowden om legitieme redenen aan de bel trekken, hebben zijn tegenstanders direkt de ideale sul om uit te vergroten.

En Alex zelf? Die weet gerust dat hij op een goudmijntje zit, en acteert rustig verder. Vergeet vooral geen colloïdaal zilver en jodiumpillen te kopen, Alex Jones raadt dit en dat internetbedrijfje aan, open alvast uw geldbeugel.
colloïdaal zilver ????


Kan U dat zelf dan niet maken??? Zoniet vrij verkrijgbaar bij Uw lokale apotheker.


jodiumpillen ????


Kan U die niet bij den apotheker halen, vergeet vooral Uw immodiumkes niet, just in case...




Een goudmijn dus, nou nou...


Met U zal ik nooit gouden zaken doen, dat staat vast.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 12 juni 2013 om 14:14.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 15:23   #239
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Deze vorm van [b]enthoesiasme]/b] en vrijuit praten is natuurlijk voor de weinig coherente en onderdanige heteromannen zeer ongeschikt.
Enthousiasme? Waanzin zal je bedoelen. Met de man valt niet te discussiëren: de enige manier waarop hij kan discussiëren is door (letterlijk!) harder te roepen dan de tegenstander, de tegenstander te onderbreken en deze nooit ofte nimmer te laten uitspreken. Je ziet datzelfde patroon iedere keer wanneer hij iemand tegenover zich krijgt die niet akkoord gaat met zijn waanzinnige ideeën.

Kan ik dat 'aan'? Niet tenzij ik mijn stem train om NOG luider te brullen dan hem nee.

Citaat:
Haal Uw Darwinistische hagedissen maar boven @Scorpi, mss. bijten ze wel in Uw eigen neusje.
Niet nodig. Je idiote vriendjes zijn daar ondertussen al lang over bezig.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 17:22   #240
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Enthousiasme? Waanzin zal je bedoelen. Met de man valt niet te discussiëren: de enige manier waarop hij kan discussiëren is door (letterlijk!) harder te roepen dan de tegenstander, de tegenstander te onderbreken en deze nooit ofte nimmer te laten uitspreken. Je ziet datzelfde patroon iedere keer wanneer hij iemand tegenover zich krijgt die niet akkoord gaat met zijn waanzinnige ideeën.

Kan ik dat 'aan'? Niet tenzij ik mijn stem train om NOG luider te brullen dan hem nee.



Niet nodig. Je idiote vriendjes zijn daar ondertussen al lang over bezig.
Tgoh, iedereen zijn eigen stijl. Alex Jones is heus geen prototype. David Icke bv is veel rustiger en beheerster. Iedereen heeft zijn eigen stijl.

Ziehier hoe David Icke het aanpakt als men hem probeert te aan te vallen en in het belachelijke te trekken:

http://www.youtube.com/watch?v=TidD_MnrfHI
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be