Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 18 maart 2015, 15:11   #21
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuggie Bekijk bericht
En het probleem is groter dan onder het oppervlakte wordt gehouden.

Zo zijn de Kopten flink de sjaak in Egypte alwaar ze zo'n 10% van de bevolking uitmaken. Soedan is nog een paar slagen erger en in Libië is het nu ook niet best toeven voor ze.

Zo ook in Nigeria en omstreken alwaar de Boko Haram al moordend, verkrachtend en plunderend rond toert.

Syrië en Irak hetzelfde verhaal, als christen ben je daar vogelvrij.

Zelfs in Turkije slaan ze graag christenen voor de lol in elkaar.

Wedden dat ik nog enkele plekken vergeten ben.
Vermoedelijk wel.
Maar wat je zeker niet gezegd hebt is dat overal de Islam er verantwoordelijk voor is.
Sukkelaar is offline  
Oud 18 maart 2015, 15:54   #22
vuggie
Parlementsvoorzitter
 
vuggie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2009
Berichten: 2.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Vermoedelijk wel.
Maar wat je zeker niet gezegd hebt is dat overal de Islam er verantwoordelijk voor is.
Vlak India, China en Noord Korea ook niet uit, mijn beste.

Maar toch, vaak wordt de islam cq de koran als excuus misbruikt ja.
__________________
I want to light the lights of patriotism.
Lech Walesa
vuggie is offline  
Oud 18 maart 2015, 16:17   #23
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Doet trouwens de vraag rijzen:

Hebben de Katholieken zich al verontschuldigd voor hun vervolging van Christenen?
Klein Licht is offline  
Oud 18 maart 2015, 16:48   #24
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Doet trouwens de vraag rijzen:

Hebben de Katholieken zich al verontschuldigd voor hun vervolging van Christenen?
Bedoelt ons klein of snapt ons klein licht nog altijd het verschil niet tussen 100000 doden of iets meer of minder n.a.v. van de kruistochten en andere ten gevolge van het christendom, peanuts als je het mij vraagt, en de 300.000.000 doden ten gevolge van de islam en hun veroveringstochten overal ter wereld sedert de dood van Mohamed (mhbih) ?

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 18 maart 2015 om 16:49.
DeProf_eet is offline  
Oud 18 maart 2015, 17:25   #25
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Bedoelt ons klein of snapt ons klein licht nog altijd het verschil niet tussen 100000 doden of iets meer of minder n.a.v. van de kruistochten en andere ten gevolge van het christendom, peanuts als je het mij vraagt, en de 300.000.000 doden ten gevolge van de islam en hun veroveringstochten overal ter wereld sedert de dood van Mohamed (mhbih) ?
Dat kan het klein lichtje niet vatten. Te veel informatie ineens.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 18 maart 2015 om 17:26.
Lukkas is offline  
Oud 18 maart 2015, 17:50   #26
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
het verschil niet tussen 100000 doden of iets meer of minder n.a.v. van de kruistochten en andere ten gevolge van het christendom, peanuts als je het mij vraagt, en de 300.000.000 doden ten gevolge van de islam en hun veroveringstochten overal ter wereld sedert de dood van Mohamed (mhbih) ?
Ik denk dat je in je haat een aantal zaken door mekaar haalt...

Ik had het eerder over de vervolging van Christenen door de Katholieken (zoals bijvoorbeeld tijdens de Albigenzische kruistochten, de Schmalkaldische oorlogen etc)
Klein Licht is offline  
Oud 19 maart 2015, 11:19   #27
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Ik denk dat je in je haat een aantal zaken door mekaar haalt...

Ik had het eerder over de vervolging van Christenen door de Katholieken (zoals bijvoorbeeld tijdens de Albigenzische kruistochten, de Schmalkaldische oorlogen etc)
Toch zielig dat je de geschiedenisboeken moet in duiken om de "christenen" vuil te maken, terwijl de moslimratten nu, anno 2015 zo ongeveer op je stoep staan om de islam over de ganse wereld uit te smeren...
Pas gisteren nog in Tunesië hebben ze zich weer laten bewonderen.
andev is offline  
Oud 19 maart 2015, 22:10   #28
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yordin Bekijk bericht
Inderdaad de wereld probeert zowel de feiten als de oorzaak te verbergen.
De gebruikelijke racismeroepers kijken liever de andere kant op en criminaliseren wie het wel wil zien.
Het heeft te maken met zelfhaat en capitulatiedrang.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline  
Oud 20 maart 2015, 15:12   #29
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Ik denk dat je in je haat een aantal zaken door mekaar haalt...

Ik had het eerder over de vervolging van Christenen door de Katholieken (zoals bijvoorbeeld tijdens de Albigenzische kruistochten, de Schmalkaldische oorlogen etc)
Is mij onbekend. Wanneer was dat? Wie viel wie aan en waar? Hoeveel slachtoffers vielen er? Wat was het resultaat?
Sukkelaar is offline  
Oud 21 maart 2015, 12:50   #30
vuggie
Parlementsvoorzitter
 
vuggie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2009
Berichten: 2.364
Standaard

De feiten op kaart:

__________________
I want to light the lights of patriotism.
Lech Walesa
vuggie is offline  
Oud 21 maart 2015, 13:14   #31
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.560
Standaard

---
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 21 maart 2015 om 13:15.
Lukkas is offline  
Oud 23 maart 2015, 11:12   #32
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yordin Bekijk bericht
Inderdaad de wereld probeert zowel de feiten als de oorzaak te verbergen.
De gebruikelijke racismeroepers kijken liever de andere kant op en criminaliseren wie het wel wil zien.
Verbérgen? Yordin toch, in overwegend moslimlanden als Pakistan zijn zélfs moslims het slachtoffer van terroristische aanvallen. Nogal wiedes dat ze even niet zo bekommerd kunnen zijn om christenen. Maar dit soort voorvallen verschijnt daar weldegelijk ook in het nieuws.

Wat betreft de Paus: ik stel me vragen bij zijn intenties, dus korreltje zout. Geen wonder dat zoveel mensen het katholicisme de rug toekeren met zo'n onoprechte houding, onwaardig aan een gelovige.
Guinevere is offline  
Oud 23 maart 2015, 13:22   #33
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Verbérgen? Yordin toch, in overwegend moslimlanden als Pakistan zijn zélfs moslims het slachtoffer van terroristische aanvallen. Nogal wiedes dat ze even niet zo bekommerd kunnen zijn om christenen. Maar dit soort voorvallen verschijnt daar weldegelijk ook in het nieuws.

Wat betreft de Paus: ik stel me vragen bij zijn intenties, dus korreltje zout. Geen wonder dat zoveel mensen het katholicisme de rug toekeren met zo'n onoprechte houding, onwaardig aan een gelovige.
En u stelt zich waarschijnlijk geen vragen bij de barbaarse intenties van uw pedofeet ... want als 'goede' moslim is dat VERBODEN, op straffe van de dood.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 maart 2015 om 13:25.
Lukkas is offline  
Oud 23 maart 2015, 13:40   #34
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Verbérgen? Yordin toch, in overwegend moslimlanden als Pakistan zijn zélfs moslims het slachtoffer van terroristische aanvallen. Nogal wiedes dat ze even niet zo bekommerd kunnen zijn om christenen. Maar dit soort voorvallen verschijnt daar weldegelijk ook in het nieuws.

Wat betreft de Paus: ik stel me vragen bij zijn intenties, dus korreltje zout. Geen wonder dat zoveel mensen het katholicisme de rug toekeren met zo'n onoprechte houding, onwaardig aan een gelovige.
Zoals katholieken het geloof de rug toekeren , zo bekennen moordenaars en verkrachters het geloof .
Dat dat moslims zijn moet je niet verbazen . Ze vertonen oprecht en waardig hun volgen van Mohammed . In zijn navolging verkrachten ze , moorden ze .
vlaams realist is offline  
Oud 23 maart 2015, 15:38   #35
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.055
Standaard



Tsss .....
TV-verslaafde is offline  
Oud 27 maart 2015, 15:53   #36
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Waarom zou God een wereld scheppen die de vervolging van Christenen probeert te verbergen?


Welke god bedoel je?
Die van de muzelratten of die van de Christenen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 27 maart 2015, 16:15   #37
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Verbérgen? Yordin toch, in overwegend moslimlanden als Pakistan zijn zélfs moslims het slachtoffer van terroristische aanvallen. Nogal wiedes dat ze even niet zo bekommerd kunnen zijn om christenen. Maar dit soort voorvallen verschijnt daar weldegelijk ook in het nieuws.

Wat betreft de Paus: ik stel me vragen bij zijn intenties, dus korreltje zout. Geen wonder dat zoveel mensen het katholicisme de rug toekeren met zo'n onoprechte houding, onwaardig aan een gelovige.
Dat muzelratten in eigen land mekaar de keel oversnijden is geen reden om "niet zo bekommerd te zijn" over de misdaden die gepleegd worden tegen de toch al héél weinig overblijvende christenen.
Dat "dit voorval" in de media verschijnt betekent niet dat, wie dan ook, iets doet aan het vreselijke lot van christenen in moslimlanden.

Iemand die alleen met de mond "zijn volk" verdedigt, maar die tegelijk het bekende "islam is vrede" liedje zingt is een lafaard. De islam is NIET vreedzaam, en met muzelratten is er, zowel in hun eigen landen als in hun gastlanden, vooral miserie, onderdrukking, discriminatie, extreem geweld, vernieling, verschrikking en dood.

Wil de paus zijn eigen godheid (en de daarbij behorende macht) behouden, dan heeft hij het meeste kans op succes als hij de koek vrijwillig deelt met zijn dominantste en wreedaardigste concurrent.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 27 maart 2015, 16:45   #38
Indomitable
Minister-President
 
Indomitable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2014
Berichten: 4.364
Standaard

Het lijkt erop dat de vervolging deel is van Gods goddelijke plan, waarom klagen die christenen eigenlijk?
__________________
Life is a game of Chess, changing with each move.
Indomitable is offline  
Oud 5 april 2015, 13:00   #39
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Citaat:
Omdat het een kleingeestig mannetje is om mee te beginnen.
Ik denk dat er 2 Goden bestaan ... een goeie en een slechten een GOD & een DOG , ik geloof in den goeie ,
de vuile muilekoek is offline  
Oud 5 april 2015, 13:06   #40
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yordin Bekijk bericht
Dat is een andere discussie.
Citaat:
De Paus heeft echter een punt
als hij zegt dat de wereld vervolging van christenen probeert te verbergen.
HIJ IS EEN GOEDE PAUS ,hij zal altijd een goede Paus blijven wat er ook gebeurd, hij is een goede mens, beledig de goede zielen nooit. Respect voor onze prachtige Paus!.
de vuile muilekoek is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be