Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Vakbonden
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 februari 2013, 21:37   #1
cdekeule
Burgemeester
 
cdekeule's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2009
Berichten: 595
Standaard moreel verwerpelijke manier van betogen

Dat beeld heb ik van de vakbond nu, vooral na de betoging van 21 februari. Er is reden genoeg om te protesteren, maar doe dat dan wel op een beschaafde en volwassen manier en niet als een bende losgeslagen hooligans na een voetbalmatch.

Blijkbaar het enige wat ze hier kunnen is voetzoekers opblazen om zoveel mogelijk lawaai te maken. Achteraf hoorde ik wel dat ze eerst aan de 'eigen mensen' oordopjes uitdelen. De voetzoekers werden ook opgeblazen binnen in het station (besloten ruimte). Veiligheidsmensen van de vakbond ? Laat me niet lachen. Geen waarschuwingen, niks. Er liepen daar ook kinderen rond ! Voor de reizigers die met de betoging niks te maken hebben is het regelrechte terreur. Hun gehoor wordt beschadigd, maar dat is waarschijnlijk de bedoeling.

Voetzoekers kunnen onmiddellijk en permanent schade aan het gehoor teweeg brengen. De vakbondsmensen weten dat want ze delen vooraf oordopjes uit. Ze beschermen echter niet de rest van de bevolking. In mijn ogen is dat een daad van agressie die moreel verwerpelijk is.
__________________
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle

Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes!

Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl
cdekeule is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2013, 10:07   #2
Stingray
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 maart 2011
Berichten: 5.921
Standaard

Ben je nu klaargekomen ?
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2013, 18:49   #3
cdekeule
Burgemeester
 
cdekeule's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2009
Berichten: 595
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stingray Bekijk bericht
Ben je nu klaargekomen ?
Ben jij zo'n smeerlap van de vakbond ?
__________________
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle

Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes!

Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl

Laatst gewijzigd door cdekeule : 27 februari 2013 om 19:06.
cdekeule is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2013, 16:23   #4
Stingray
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 maart 2011
Berichten: 5.921
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cdekeule Bekijk bericht
Ben jij zo'n smeerlap van de vakbond ?
Nee
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2013, 16:35   #5
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cdekeule Bekijk bericht
Dat beeld heb ik van de vakbond nu, vooral na de betoging van 21 februari. Er is reden genoeg om te protesteren, maar doe dat dan wel op een beschaafde en volwassen manier en niet als een bende losgeslagen hooligans na een voetbalmatch.

Blijkbaar het enige wat ze hier kunnen is voetzoekers opblazen om zoveel mogelijk lawaai te maken. Achteraf hoorde ik wel dat ze eerst aan de 'eigen mensen' oordopjes uitdelen. De voetzoekers werden ook opgeblazen binnen in het station (besloten ruimte). Veiligheidsmensen van de vakbond ? Laat me niet lachen. Geen waarschuwingen, niks. Er liepen daar ook kinderen rond ! Voor de reizigers die met de betoging niks te maken hebben is het regelrechte terreur. Hun gehoor wordt beschadigd, maar dat is waarschijnlijk de bedoeling.

Voetzoekers kunnen onmiddellijk en permanent schade aan het gehoor teweeg brengen. De vakbondsmensen weten dat want ze delen vooraf oordopjes uit. Ze beschermen echter niet de rest van de bevolking. In mijn ogen is dat een daad van agressie die moreel verwerpelijk is.
Om maar te zwijgen van hun smeerlapperij tijdens stakingen. Autobanden en paletten verbranden. Leuk!

quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2013, 10:26   #6
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Om maar te zwijgen van hun smeerlapperij tijdens stakingen. Autobanden en paletten verbranden. Leuk!

Als daarmee een antiblanke tyrannie wordt gedestabiliseerd mag het wat mij betreft wel veel verder gaan dat. Van autobanden en paletten verbranden ligt de wetstraatmaffia en haar trawanten uit het bedrijfsleven echt niet wakker.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2013, 15:48   #7
Strandkruier
Schepen
 
Geregistreerd: 7 januari 2009
Berichten: 458
Standaard

Ik zou mij toch nog niet teveel zorgen maken over die voetzoekers, die brandende paletten of autobanden...
Als ooit de dag komt dat de délégués beginnen met machinegeweren met munitie en/of granaten uit te delen aan de stakers dan hebben we pas een probleem.
Strandkruier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2013, 01:04   #8
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cdekeule Bekijk bericht
Voetzoekers kunnen onmiddellijk en permanent schade aan het gehoor teweeg brengen. De vakbondsmensen weten dat want ze delen vooraf oordopjes uit. Ze beschermen echter niet de rest van de bevolking. In mijn ogen is dat een daad van agressie die moreel verwerpelijk is.
Klopt volledig, zij die met voetzoekers rondlopen zouden moeten opgepakt worden en vervolgd worden wegens opzettelijke mishandeling want je kan er donder op zeggen dat daar een permanente hoorschade van overblijft bij degenen die onbeschermd zonder oordopjes erbij of zelfs nog maar in de buurt bij rondlopen.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2013, 09:47   #9
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cdekeule Bekijk bericht
Dat beeld heb ik van de vakbond nu, vooral na de betoging van 21 februari. Er is reden genoeg om te protesteren, maar doe dat dan wel op een beschaafde en volwassen manier en niet als een bende losgeslagen hooligans na een voetbalmatch.

Blijkbaar het enige wat ze hier kunnen is voetzoekers opblazen om zoveel mogelijk lawaai te maken. Achteraf hoorde ik wel dat ze eerst aan de 'eigen mensen' oordopjes uitdelen. De voetzoekers werden ook opgeblazen binnen in het station (besloten ruimte). Veiligheidsmensen van de vakbond ? Laat me niet lachen. Geen waarschuwingen, niks. Er liepen daar ook kinderen rond ! Voor de reizigers die met de betoging niks te maken hebben is het regelrechte terreur. Hun gehoor wordt beschadigd, maar dat is waarschijnlijk de bedoeling.

Voetzoekers kunnen onmiddellijk en permanent schade aan het gehoor teweeg brengen. De vakbondsmensen weten dat want ze delen vooraf oordopjes uit. Ze beschermen echter niet de rest van de bevolking. In mijn ogen is dat een daad van agressie die moreel verwerpelijk is.
Kleinburgerlijke beuzelarij.
De stakingen en betogingen zijn hier vééél te braaf. Wat mij betreft trekt men gewapend de straat op. Dat de vakbonden maar wapens uitdelen aan hun militanten. Als steunpilaren van het regime zullen ze dat uiteraard nooit doen, maar alles wat schade kan toebrengen aan dit systeem is goed, hoe minimaal ook.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2013, 09:47   #10
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cdekeule Bekijk bericht
Ben jij zo'n smeerlap van de vakbond ?
Ik wel.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2013, 09:49   #11
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Klopt volledig, zij die met voetzoekers rondlopen zouden moeten opgepakt worden en vervolgd worden wegens opzettelijke mishandeling want je kan er donder op zeggen dat daar een permanente hoorschade van overblijft bij degenen die onbeschermd zonder oordopjes erbij of zelfs nog maar in de buurt bij rondlopen.
Eén van de belangrijkste resultaten van bijna 70 jaar vrede in Europa: seutenmentaliteit.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2013, 09:50   #12
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strandkruier Bekijk bericht
Ik zou mij toch nog niet teveel zorgen maken over die voetzoekers, die brandende paletten of autobanden...
Als ooit de dag komt dat de délégués beginnen met machinegeweren met munitie en/of granaten uit te delen aan de stakers dan hebben we pas een probleem.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2013, 09:51   #13
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Om maar te zwijgen van hun smeerlapperij tijdens stakingen. Autobanden en paletten verbranden. Leuk!

Het kan inderdaad beter. Directiewagens en flikkencombi's bijvoorbeeld.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2013, 10:40   #14
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Om maar te zwijgen van hun smeerlapperij tijdens stakingen. Autobanden en paletten verbranden. Leuk!

Autobanden en paletten verbranden.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2013, 10:46   #15
hollande
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 februari 2010
Berichten: 2.114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Kleinburgerlijke beuzelarij.
De stakingen en betogingen zijn hier vééél te braaf. Wat mij betreft trekt men gewapend de straat op. Dat de vakbonden maar wapens uitdelen aan hun militanten. Als steunpilaren van het regime zullen ze dat uiteraard nooit doen, maar alles wat schade kan toebrengen aan dit systeem is goed, hoe minimaal ook.
2
hollande is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2013, 11:42   #16
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Kleinburgerlijke beuzelarij.
De stakingen en betogingen zijn hier vééél te braaf. Wat mij betreft trekt men gewapend de straat op. Dat de vakbonden maar wapens uitdelen aan hun militanten. Als steunpilaren van het regime zullen ze dat uiteraard nooit doen, maar alles wat schade kan toebrengen aan dit systeem is goed, hoe minimaal ook.
De gesyndiceerde arbeiders die gaan staken zijn niks meer of minder dan de knokploegen van de zuilen. Betogingen zijn dan gewoon pure intimidatie van de burgers door de zuilen. Met als uniform een plastieken vuilzak.

Een betoging van de vakbond is dan te zien als koud, kil, harteloos, asociaal, egoïstisch en badend in de sfeer van de jaren dertig.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2013, 12:13   #17
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Eén van de belangrijkste resultaten van bijna 70 jaar vrede in Europa: seutenmentaliteit.
Luister hé kip zonder kop. Mogelijk zijn de stakingen soms te braaf. Daar ben ik het mee eens.

Maar met stommiteiten en compleet debiele en achterlijke daden/acties, zoals met voetzoekers gooien en vandalisme en pesterijen tegen de eigen bevolking daar krijgt ge mee dat degenen die ge "mogelijk" aan uw kant zou kunnen krijgen, zich nu "ook" tegen u gaan keren. Can't you get that into your thick head ??

Om de haverklap stakingen die, toegegeven, bvb de directies van NMBS en DE LIJN treffen, maar evenzeer en misschien nog meer de gewone burger, daar tonen jullie stakers mee dat ge niet meer dan een hoopje domme en achterlijke hooligans en anarchisten zijt.

Dat alles in mijn ogen en in dat van veel andere mensen.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 4 maart 2013 om 12:20.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2013, 12:56   #18
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
De gesyndiceerde arbeiders die gaan staken zijn niks meer of minder dan de knokploegen van de zuilen. Betogingen zijn dan gewoon pure intimidatie van de burgers door de zuilen. Met als uniform een plastieken vuilzak.

Een betoging van de vakbond is dan te zien als koud, kil, harteloos, asociaal, egoïstisch en badend in de sfeer van de jaren dertig.


2³!!!
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2013, 12:59   #19
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollande Bekijk bericht
2
Je zou er beter aan doen de vlag in uw logo 90° te draaien, dan kun je schijten op de vlag van het door jou zo bewonderde "la France".
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2013, 15:04   #20
Stingray
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 maart 2011
Berichten: 5.921
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
De gesyndiceerde arbeiders die gaan staken zijn niks meer of minder dan de knokploegen van de zuilen. Betogingen zijn dan gewoon pure intimidatie van de burgers door de zuilen. Met als uniform een plastieken vuilzak.

Een betoging van de vakbond is dan te zien als koud, kil, harteloos, asociaal, egoïstisch en badend in de sfeer van de jaren dertig.
Nu dacht ik echt dat je een beschrijving van jezelf aan het geven was.
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be