Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 februari 2008, 16:08   #1
brontosaurus
Burgemeester
 
brontosaurus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2007
Berichten: 530
Standaard Politieagenten en hun bijbaantjes

Wie nu nog bij de politie wil, is niet goed wijs. Goed beroep, belangrijk dat ze er zijn, maar op je dertigste rondkomen van 1500 netto is toch niet normaal. Dat is voor ons een half dagje spreekbeurten voor paarse broeken. In NRC een schrijnend artikel over agenten die er alles aan doen om de eindjes aan elkaar te knopen. Schijnt dat ruim 10 procent van alle politieagenten een bijbaantje heeft. Van glazenwasser(!) tot internetondernemer. De meeste polities houden hun baantje geheim, zo niet agent Dennis Noot. Hij heeft online winkel op www.hippekindertjes.nl waar hij tweedehands kinderkleren verkoopt. En wij vinden deze gratis reclame meer dan terecht. Als d�*t nodig is om het blauw op de straat te houden, dan moet dat maar. Dan de volgende klant. Woont u in Hilversum of omgeving? Dan kunt u uw ramen laten lappen door Alfons van Toledo. Als hij klaar is met boeven vangen, gaat hij verder met zijn glazenwassersbedrijfje á E20/u. Let op, hij is populair en drukbezet. Dus beste politieagenten, ook gratis reclame maken voor uw onderneming en dagelijks ruim 300.000 man bereiken? Stuur ons even een mailtje, misschien rijden jullie over een paar jaar ook in een Q7.
Dit artikel vond ik net op www.geenstijl.nl

Soortgelijke zaken gebeuren ook in belgie.En dan hebben die politie helemaal niet door dat ze gebruikt worden als een werktuig van een corrupte boevenbende.Voor dat armzalige bedrag waar zij voor werken terroriseren ze hun hele maatschappij.Het wordt tijd dat ze hun verstand eens leren gebruiken.En voor de politie hier op de site even een vraagje.Hoe voelt het aan om dagelijks geconfronteert te worden met het feit dat je verplicht wordt de hypocriet uit te hangen voor het welzijn van je corrupte werkgever.Hoe trots ben je als vader voor het verneuken van onze maatschappij
brontosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2008, 16:09   #2
Enter
Parlementslid
 
Enter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 oktober 2006
Berichten: 1.991
Standaard

Euh... Hier zijn er waarschijnlijk wel meer die met zo'n loon moeten rondkomen
__________________
Dit profiel is gedeactiveerd.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2008, 16:15   #3
Coekie
Provinciaal Gedeputeerde
 
Coekie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2002
Berichten: 830
Standaard

Ik heb vroeger in de lessen handelsrecht geleerd dat politieagenten geen zelfstandige activiteit mogen uitoefenen (pastoors trouwens ook niet).

Coekie
__________________
Every sperm is sacred.
Every sperm is good.
Every sperm is needed
In your neighbourhood.
Coekie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2008, 16:34   #4
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Euh... Hier zijn er waarschijnlijk wel meer die met zo'n loon moeten rondkomen
Schitterend idee om de Nederlandse lonen te vergelijken met de Belgische
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2008, 16:37   #5
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brontosaurus
op je dertigste rondkomen van 1500 netto is toch niet normaal.
Dacht je écht dat alle universitairen zoveel meer verdienen?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2008, 17:32   #6
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Dacht je écht dat alle universitairen zoveel meer verdienen?
diegenen die hun leven niet full time op fora spenderen wel ja.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2008, 17:48   #7
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.720
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus Bekijk bericht
Wie nu nog bij de politie wil, is niet goed wijs. Goed beroep, belangrijk dat ze er zijn, maar op je dertigste rondkomen van 1500 netto is toch niet normaal.
Ik verdien niet slecht al zeg ik het zelf (wat in mijn geval trouwens meer met geluk dan met iets anders te maken heeft).

Maar ik verdiende op mijn 30ste bijlange geen 1500 euro hoor, en dat is nog niet lang geleden.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2008, 18:25   #8
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus Bekijk bericht
Wie nu nog bij de politie wil, is niet goed wijs. Goed beroep, belangrijk dat ze er zijn, maar op je dertigste rondkomen van 1500 netto is toch niet normaal. Dat is voor ons een half dagje spreekbeurten voor paarse broeken. In NRC een schrijnend artikel over agenten die er alles aan doen om de eindjes aan elkaar te knopen. Schijnt dat ruim 10 procent van alle politieagenten een bijbaantje heeft. Van glazenwasser(!) tot internetondernemer. De meeste polities houden hun baantje geheim, zo niet agent Dennis Noot. Hij heeft online winkel op www.hippekindertjes.nl waar hij tweedehands kinderkleren verkoopt. En wij vinden deze gratis reclame meer dan terecht. Als d�*t nodig is om het blauw op de straat te houden, dan moet dat maar. Dan de volgende klant. Woont u in Hilversum of omgeving? Dan kunt u uw ramen laten lappen door Alfons van Toledo. Als hij klaar is met boeven vangen, gaat hij verder met zijn glazenwassersbedrijfje á E20/u. Let op, hij is populair en drukbezet. Dus beste politieagenten, ook gratis reclame maken voor uw onderneming en dagelijks ruim 300.000 man bereiken? Stuur ons even een mailtje, misschien rijden jullie over een paar jaar ook in een Q7.
Dit artikel vond ik net op www.geenstijl.nl

Soortgelijke zaken gebeuren ook in belgie.En dan hebben die politie helemaal niet door dat ze gebruikt worden als een werktuig van een corrupte boevenbende.Voor dat armzalige bedrag waar zij voor werken terroriseren ze hun hele maatschappij.Het wordt tijd dat ze hun verstand eens leren gebruiken.En voor de politie hier op de site even een vraagje.Hoe voelt het aan om dagelijks geconfronteert te worden met het feit dat je verplicht wordt de hypocriet uit te hangen voor het welzijn van je corrupte werkgever.Hoe trots ben je als vader voor het verneuken van onze maatschappij

1500 euro is nog niet zo slecht als ik met sommige andere vergelijk.
Ten andere een kameraad van mij is politie agent (22 jaar) en verdient 2000 euro netto.
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2008, 18:34   #9
sus antigoon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 januari 2008
Berichten: 255
Standaard

1500 euro is een mooi loon, veel van onze broeders moeten het met minder stellen en hebben dan nog een groot gezin ten laste.

Laatst gewijzigd door sus antigoon : 7 februari 2008 om 18:36.
sus antigoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2008, 18:52   #10
Enter
Parlementslid
 
Enter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 oktober 2006
Berichten: 1.991
Standaard

Natuurlijk moet je er ook de steekpenningen, inkomsten uit diefstallen en afpersingen e.d. bijtellen.
__________________
Dit profiel is gedeactiveerd.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2008, 18:55   #11
Pavolini
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 september 2007
Berichten: 1.046
Standaard

De openingsposter weet blijkbaar niet goed wat de gemiddelde lonen van de werkmens hier zijn, maar er zitten er hier wel meer van die (meestal liberaal-gezinde) snuiters die niet goed beseffen wat de gewone man moet doen voor z'n karige boterham...

Maar met die flikken: geen compassie, ze verdienen nog véél te veel. Druiloren die anderen de duivel aandoen en denken dat ze meer zijn omdat ze in een smurfenuniformpje lopen. ACAB!

Laatst gewijzigd door Pavolini : 7 februari 2008 om 18:57.
Pavolini is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2008, 19:41   #12
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Ik verdien niet slecht al zeg ik het zelf (wat in mijn geval trouwens meer met geluk dan met iets anders te maken heeft).

Maar ik verdiende op mijn 30ste bijlange geen 1500 euro hoor, en dat is nog niet lang geleden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
diegenen die hun leven niet full time op fora spenderen wel ja.
kiko, daar lees je 't van een "expert" met ervaring: meet our expert Born2bewild
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sus antigoon Bekijk bericht
1500 euro is een mooi loon, veel van onze broeders moeten het met minder stellen en hebben dan nog een groot gezin ten laste.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pavolini Bekijk bericht
De openingsposter weet blijkbaar niet goed wat de gemiddelde lonen van de werkmens hier zijn, maar er zitten er hier wel meer van die (meestal liberaal-gezinde) snuiters die niet goed beseffen wat de gewone man moet doen voor z'n karige boterham...
Wat komen jullie nu vertellen? Hoe durven jullie? Born2bewild weet 't toch beter!!

Laatst gewijzigd door filosoof : 7 februari 2008 om 19:46.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be