Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Bart Vandersteene (CAP) - 12 tot 18 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Bart Vandersteene (CAP) - 12 tot 18 maart Bart Vandersteene is zowel actief binnen het CAP als binnen de LSP. Als vaandeldrager van beide linkse bewegingen komt hij op voor de minderheden in onze maatschappij.

 
 
Discussietools
Oud 12 maart 2007, 16:47   #1
An VdS
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 14 maart 2005
Berichten: 378
Standaard Het lid of de partij?

Beste Bart,

Volgens een lid van uw partij was de LSP NIET de organisator van de tegenbetoging op 8 maart. Lees HIER. (met dank aan Samsa )

"LSP en ALS mobiliseren naar de tegenbetoging en zullen waarschijnlijk zorgen voor een substantieel deel van de aanwezigen maar het is NIET de betoging VAN LSP of ALS. in Leuven waren het anarchisten die voor geweld zorgden. niet LSP. zit het nu eindelijk in die keikop van je?

edit: ik ben lid van ALS en LSP dus je tweede post slaat ook op nul de botten."


Volgens de partij waar u lid van bent, is de LSP WEL de organisator van deze tegenbetoging. Lees HIER. "Om deze redenen hebben Blokbuster en Actief Linkse Studenten beslist een tegenbetoging te organiseren."

En wie is ALS ... een campagne van het klein extreem links groepje LSP (lees HIER, linker kolom). En wie is Blokbuster ... een campagne van het klein extreem links groepje LSP (lees HIER, linker kolom).

Wie heeft volgens u gelijk?

Het lid of de 'partij'?

An VdS
An VdS is offline  
Oud 14 maart 2007, 15:44   #2
Raccoon
Burger
 
Geregistreerd: 28 december 2006
Berichten: 106
Standaard

Bart moet antwoorden op deze vraag, aangezien je steunt op het feit dat het een sessie met Bart is, hou echter rekening met dit: het gaat over CAP.

En of Bart nu zegt dat het de partij is of niet, dat zal niets uitmaken. We zouden evengoed de Comac lastig vallen omdat ze her en der tegen de anti-NSV betoging aan het ageren waren, maar toch op de betoging gezien werden. Wie heeft nu gelijk? Het lid of de partij (in dit geval: bepaalde afdelingen van Comac)?

We gaan eens naar de VLD in A'pen: wie heeft gelijk? Het lid (Bart Somers) of de partij? Want oorspronkelijk ging men in Antwerpen Dirk de lijst laten trekken, en niet Bart. Dus nog eens: wie heeft gelijk? Het lid of de partij?

Je staat er vast niet te springen om je zulke dingen af te vragen. Het is een waardeloze vraag, én logisch wat het antwoord betreft.

Laatst gewijzigd door Raccoon : 14 maart 2007 om 15:46.
Raccoon is offline  
Oud 14 maart 2007, 17:40   #3
Jonas Elossov
Europees Commissaris
 
Jonas Elossov's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Veurne
Berichten: 6.609
Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An VdS Bekijk bericht
Beste Bart,

Volgens een lid van uw partij was de LSP NIET de organisator van de tegenbetoging op 8 maart. Lees HIER. (met dank aan Samsa )

"LSP en ALS mobiliseren naar de tegenbetoging en zullen waarschijnlijk zorgen voor een substantieel deel van de aanwezigen maar het is NIET de betoging VAN LSP of ALS. in Leuven waren het anarchisten die voor geweld zorgden. niet LSP. zit het nu eindelijk in die keikop van je?

edit: ik ben lid van ALS en LSP dus je tweede post slaat ook op nul de botten."


Volgens de partij waar u lid van bent, is de LSP WEL de organisator van deze tegenbetoging. Lees HIER. "Om deze redenen hebben Blokbuster en Actief Linkse Studenten beslist een tegenbetoging te organiseren."

En wie is ALS ... een campagne van het klein extreem links groepje LSP (lees HIER, linker kolom). En wie is Blokbuster ... een campagne van het klein extreem links groepje LSP (lees HIER, linker kolom).

Wie heeft volgens u gelijk?

Het lid of de 'partij'?

An VdS
Punt is gewoon dat Ann een serieus complex heeft rond LSP - want hetgeen ze hier aanhaalt slaat weer nergens op! Ik stel voor dat ik het voor de zoveelste keer nog eens uitleg en daarmee is deze nutteloze draad gesloten.

Citaat één stelt dat de betoging niet VAN lsp was - dus geen eigendom van lsp - er zijn immers ook massa's niet-LSPers en zelfs andere organisaties die ertoe oproepen!
Maar LSP - of als je wil haar jongerenorganisaties ALS/Blokbuster - organiseert de betoging wel. Beide zaken zijn dus niet in tegenspraak.
__________________
Jonas Elossov is offline  
Oud 15 maart 2007, 10:35   #4
An VdS
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 14 maart 2005
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Punt is gewoon dat Ann een serieus complex heeft rond LSP - want hetgeen ze hier aanhaalt slaat weer nergens op! Ik stel voor dat ik het voor de zoveelste keer nog eens uitleg en daarmee is deze nutteloze draad gesloten.

Citaat één stelt dat de betoging niet VAN lsp was - dus geen eigendom van lsp - er zijn immers ook massa's niet-LSPers en zelfs andere organisaties die ertoe oproepen!
Maar LSP - of als je wil haar jongerenorganisaties ALS/Blokbuster - organiseert de betoging wel. Beide zaken zijn dus niet in tegenspraak.
Lieve Jonas,

Al was de vraag aan Bart Vandersteene gesteld, toch bedankt voor je antwoord dat aantoont wat ik bedoel!

Inderdaad aan de betoging die LSP/ALS heeft ingericht, nemen niet LSP'ers/ALS'ers deel. Als er dan deelnemers zijn die amok maken, zeggen jullie 'dit zijn geen LSP'ers/ALS'ers dus wij zijn niet verantwoordelijk' (lees hieronder wat een lid van LSP schreef). Daar kan ik jullie in volgen.

"LSP en ALS mobiliseren naar de tegenbetoging en zullen waarschijnlijk zorgen voor een substantieel deel van de aanwezigen maar het is NIET de betoging VAN LSP of ALS. in Leuven waren het anarchisten die voor geweld zorgden. niet LSP. zit het nu eindelijk in die keikop van je?

edit: ik ben lid van ALS en LSP dus je tweede post slaat ook op nul de botten." (met dank aan Samsa )


Maar, als een studentenvereniging zoals nsv een betoging inricht en nadat de betoging al een tijdje ontbonden was en de nsv'ers al in hun stamcafé pinten aan het drinken waren, enkele personen amok maken, is het volgens de LSP-website 'NSV schopt keet in Antwerpen'.

Hoe was het weer ... 2 maten en 2 ... !

(PS: kom nu niet af ... dit is een vraag over LSP en niet over CAP, LSP is een deel van CAP!)
An VdS is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be