Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 22 april 2005, 11:36   #1
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard Peilingen

Voortaan kun je pas stemmen op een peiling na een maand geregistreerd te zijn en na plaatsing van 100 berichten. Dit in de hoop peilingen iets representatiever te maken voor de actieve gebruikers door accounts te tackelen die enkel op peilingen lijken te stemmen in de hoop zo peilingen te manipuleren.
Jeroen is offline  
Oud 22 april 2005, 11:42   #2
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Voortaan kun je pas stemmen op een peiling na een maand geregistreerd te zijn en na plaatsing van 100 berichten. Dit in de hoop peilingen iets representatiever te maken voor de actieve gebruikers door accounts te tackelen die enkel op peilingen lijken te stemmen in de hoop zo peilingen te manipuleren.
Good work. 8)
Pietje is offline  
Oud 22 april 2005, 12:17   #3
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Ach... als je weet dat zo'n peilingen worden beïnvloed, dan kun je daar rekening mee houden in de analyse ervan eh , zo weet je bijvoorbeeld wat bepaalde mensen erg genoeg vinden om ervoor te komen "spamstemmen". Bewijst dan alleen maar dat ze bang zijn dat een andere mening het zou halen. 't Is toch allemaal een kwestie van vrije meningsuiting eh? *eg*
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 22 april 2005, 15:42   #4
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Mooi, want als de Piano hier telkens afkomt met zijn 31 nicks heeft de rest geen kans niet meer ...
PAJOT is offline  
Oud 22 april 2005, 15:57   #5
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Mooi, want als de Piano hier telkens afkomt met zijn 31 nicks heeft de rest geen kans niet meer ...
Wat dan te zeggen van die twintig vb-ers met elk vijf nicks. Of wil je ons laten geloven, dat hier daadwerkelijk honderd-en-vier vb-ers regelmatig berichten plaatsen ??


Laatst gewijzigd door Pietje : 22 april 2005 om 15:57.
Pietje is offline  
Oud 24 april 2005, 18:45   #6
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Wow man, dat is pas zielig!

Moeten die niet werken of zo?

Laatst gewijzigd door Kim : 24 april 2005 om 18:45.
Kim is offline  
Oud 24 april 2005, 20:55   #7
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Wow man, dat is pas zielig!

Moeten die niet werken of zo?
Vind ik ook. Ik mag er niet aan denken dat ik ook nog eens een hoop schaduw-identiteiten zou moeten spelen. Het is nu al moeilijk genoeg om af en toe wat op het forum actief te zijn.
Jozef Ostyn is offline  
Oud 25 april 2005, 18:32   #8
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Mooi, want als de Piano hier telkens afkomt met zijn 31 nicks heeft de rest geen kans niet meer ...
Die leugen blijf je maar herhalen. Ik heb maar 1 nicknaam (thePiano) en eentje in reserve, waarvan de moderators op de hoogte zijn. Tegenover het geweld van ongeveer 200 reguliere rechtsextremistische gebruikers, zal mijn stem (en/of reservestem) maar weinig kunnen uitrichten. Dat blijkt ook telkens weer met peilingen wie de plak zwaait.

Maar goed, mr. de leugenaar, aan jou om te bewijzen dat het er meer zouden zijn en hoe die nicknamen dan wel zouden luiden. Als je dat niet kan ben je een ordinaire rechtsextremistische leugenaar zoals er hier wel 13 in een dozijn rondlopen [size=1](en dan ben ik nog vriendelijk geweest)[/size]

Ps: je hebt niet helemaal ongelijk: moest ik er 31 hebben, ik zou ze zeker allemaal gebruiken.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 25 april 2005, 18:34   #9
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Wat dan te zeggen van die twintig vb-ers met elk vijf nicks. Of wil je ons laten geloven, dat hier daadwerkelijk honderd-en-vier vb-ers regelmatig berichten plaatsen ??


Ik zie dat de SP.a maar 12 stemmen behaalt. Daar gaat het fabeltje van thePiano met zijn 31 nicknamen.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 25 april 2005, 18:36   #10
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Voortaan kun je pas stemmen op een peiling na een maand geregistreerd te zijn en na plaatsing van 100 berichten. Dit in de hoop peilingen iets representatiever te maken voor de actieve gebruikers door accounts te tackelen die enkel op peilingen lijken te stemmen in de hoop zo peilingen te manipuleren.
Je zou dit beter optrekken na zes maanden registratie en 500 berichten. 100 berichten kan je al op enkele dagen al in je bezit hebben.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 26 april 2005, 07:28   #11
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Ik geloof ook niet dat thepiano 31 nicks heeft. Er loopt hier zo maar 1 fanatiekeling rond. Met alle anderen is er nog enige rede en een discussie mogelijk, met hem totaal niet.
Geertje is offline  
Oud 26 april 2005, 18:15   #12
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Ik geloof ook niet dat thepiano 31 nicks heeft. Er loopt hier zo maar 1 fanatiekeling rond. Met alle anderen is er nog enige rede en een discussie mogelijk, met hem totaal niet.
Dat klopt voor de volle 100%. Ik heb het al lang geleden opgegeven te discuteren met die 180 (=82%) extreemrechtse, neonazi- en/of VB- deelnemers die dit forum 'rijk' is. De reden daarvan is simpel: ik walg gewoon van hun gedachtegoed en ik doe ook al lang de moeite niet meer om mijn walging en gemeende minachting voor hen weg te steken en moest het je nog niet opgevallen zijn: het is wederzijds.

Al wat ik te zeggen heb staat op mijn website en dat is het enige op het internet waar ik nog echt al mijn latijn in stop. De rechtsextremistische VB-oppositie alhier beschouw ik als verloren kost en elke discussie totaal zinloos. Geef toe, het gaat tenslotte toch maar om 180 personen ofte 0,00000001 % van de bevolking, waarom zou je d'r nog een gram ergernis aan willen verspillen?

Ps: toch een pluim voor je dat je de leugens van radicaal niet nodig hebt om je gelijk te halen, er is nog hoop voor je.

Mvg,

thePiano


[size=1]thePiano's definitie van nationalisme: "Het begint met een lichte verkoudheid en het eindigt met de cholera."[/size]
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 26 april 2005, 18:47   #13
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Dat klopt voor de volle 100%. Ik heb het al lang geleden opgegeven te discuteren met die 180 (=82%) extreemrechtse, neonazi- en/of VB- deelnemers die dit forum 'rijk' is. De reden daarvan is simpel: ik walg gewoon van hun gedachtegoed en ik doe ook al lang de moeite niet meer om mijn walging en gemeende minachting voor hen weg te steken en moest het je nog niet opgevallen zijn: het is wederzijds.
Ik vraag mij af hoe jij kan walgen van het gedachtengoed van die 82% (het gaat dan om het percentage forummers dat tégen censuur stemde in een topic opgericht n.a.v. de veroordeling van negationist Verbeke, voor zij die zich afvragen waar dat getal vandaan komt). Jij kent dat gedachtengoed immers niet. Anders zou je die 82% niet voor "extreemrechtse, neonazi- en/of VB- deelnemers" verslijten.

Citaat:
Al wat ik te zeggen heb staat op mijn website en dat is het enige op het internet waar ik nog echt al mijn latijn in stop. De rechtsextremistische VB-oppositie alhier beschouw ik als verloren kost en elke discussie totaal zinloos. Geef toe, het gaat tenslotte toch maar om 180 personen ofte 0,00000001 % van de bevolking, waarom zou je d'r nog een gram ergernis aan willen verspillen?
Plus, jij had dikwijls toch geen verhaal tegen uw discussie-tegenstanders.

Citaat:
Ps: toch een pluim voor je dat je de leugens van radicaal niet nodig hebt om je gelijk te halen, er is nog hoop voor je.
Blijkbaar heb jij wel leugens nodig. In dit geval over 180 forummers.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 26 april 2005, 19:34   #14
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik heb het al lang geleden opgegeven te discuteren met die 180 (=82%) extreemrechtse, neonazi- en/of VB- deelnemers die dit forum 'rijk' is.
Je hebt het omgekeerd. Er waren hoogstens 18 % fascisten in dat onderwerp.

Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 26 april 2005 om 19:34.
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 27 april 2005, 07:30   #15
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

[

Laatst gewijzigd door Geertje : 27 april 2005 om 07:56.
Geertje is offline  
Oud 30 april 2005, 22:01   #16
Dave Brocatus
Parlementsvoorzitter
 
Dave Brocatus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2004
Berichten: 2.306
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Voortaan kun je pas stemmen op een peiling na een maand geregistreerd te zijn en na plaatsing van 100 berichten. Dit in de hoop peilingen iets representatiever te maken voor de actieve gebruikers door accounts te tackelen die enkel op peilingen lijken te stemmen in de hoop zo peilingen te manipuleren.
Ik begrijp dat men de peilingen representatiever wil maken, maar vind deze beslissing toch wel jammer. Sommige mensen, zoals ikzelf, hebben nu eenmaal niet de drang om bij ieder onderwerp zomaar berichten te plaatsen. De inhoud van de berichten primeert ten slotte op het aantal, vind ik.

Loop je met deze beslissing ook niet het gevaar dat er een hoop inhoudsloze berichten gepost zullen worden door bepaalde accounts om toch maar snel aan die 100 berichten te komen?
Dave Brocatus is offline  
Oud 30 april 2005, 22:39   #17
Briggs
Burger
 
Briggs's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2005
Berichten: 151
Standaard

pfff één maand wachten & 100 berichten....kan men anders die klasse van personen WEL laten stemmen in een peiling maar die apart weergeven ? Zo kan iedereen stemmen.
__________________
It matters not how strait the gate, how charged with punishments the scroll, I am the master of my fate; I am the captain of my soul.
Invictus - William E. Henley
Briggs is offline  
Oud 1 mei 2005, 16:08   #18
garfield
Europees Commissaris
 
garfield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Locatie: Utopia of/en Hellhole
Berichten: 6.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Voortaan kun je pas stemmen op een peiling na een maand geregistreerd te zijn en na plaatsing van 100 berichten. Dit in de hoop peilingen iets representatiever te maken voor de actieve gebruikers door accounts te tackelen die enkel op peilingen lijken te stemmen in de hoop zo peilingen te manipuleren.
dus de typetjes moeten nu allemaal snel 100 berichtjes posten in K&K om te mogen stemmen
__________________
Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise
garfield is offline  
Oud 1 mei 2005, 18:41   #19
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Briggs
kan men anders die klasse van personen WEL laten stemmen in een peiling maar die apart weergeven ?
Nee.
Jeroen is offline  
Oud 1 mei 2005, 22:54   #20
Briggs
Burger
 
Briggs's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2005
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Nee.
Waarom niet ?
__________________
It matters not how strait the gate, how charged with punishments the scroll, I am the master of my fate; I am the captain of my soul.
Invictus - William E. Henley
Briggs is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be