Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 mei 2005, 12:06   #1
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard Wat is

Wat is er aan de hand op het forum of met mijn account ?

Sinds dinsdagmiddag ondervond ik problemen bij het plaatsen van berichten. Ik dacht dat het te maken had met het feit dat mijn oude computer waar ik op zit te tokkelen stilletjesaan naar het stort mag gedragen worden. Ikke dus ‘s avonds op mijne computer even ingelogd om het forum nog wat te bezoedelen met mijn bijdragen. Die computer thuis is al wat moderner en groot was mijn verbazing toen ik ook daar problemen had om op het forum te geraken.

Dan maar op een van de andere computers thuis van een van mijn zon(d)en.

Ne suppersnelle volledig up to date computer die over het net surft tegen duizelingwekkende snelheden.

Toen ik gewoon de forums bekeek zonder in te loggen schoten de onderwerpen en de berichten over het scherm en kon ik lezen en klikken en weer lezen zoals een mitraillette kan schieten.

Toen ik een reactie wou plaatsen en mijn naam en paswoord intikte viel het plotseling stil....

en sindsdien is het nog altijd stil.

Als ik inlog dan krijg ik per uitzondering een volgende scherm. Heel soms als ik een paar keer vernieuwen klik dan krijg ik het overzicht van de forums. Maar als ik dan op een link klik dan krijg ik een leeg scherm (af en toe haalt de reclame het nog wel....)

Ik dacht zou ik geband zijn ? Maar dan vind ik wel dat men mij een mailtje had mogen sturen met de boodschap dat ik geband zou zijn. Maar tot nu toe niets in mijne mailbox. Als ik inlog krijg ik ook geen boodschap dat ik geband zou zijn dus denk ik dat ik wel niet geband zal zijn ???

Ik probeer nu al enkele tijd om dit bericht te typen in het eerste forum. Maar als ik enkele woorden getypt heb dan verdwijnt het scherm en wordt vervangen door een leeg scherm.

Ondertussen kan ik dus geen enkel bericht meer plaatsen en dit tot mijn grote ontevredenheid (want er ligt wat op mijne lever ondertussen.....) en tot de grote ontevredenheid van mijn persoonlijke fanclub ...

Nu heb ik ten einde raad de tekst in word getypt en ga proberen via ne copie+past te plakken en het zo te laten plaatsen.

Heeft er nog iemand problemen of ben ik de enige ?

is er een speciale reden (ban ofzo..) of is het toeval ?

Maar waarom dan op 3 verschillende computers en via verschillende providers (belgacom en telenet)

Help mij, help mij, uit de nood

want mijn computer die gaat dood

laat mij op uw forum fijn

‘k zal U dankbaar zijn....
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2005, 12:43   #2
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Je zal misschien het "Tegendradigaard"-virus hebben



Serieus nu, ik heb geen problemen. Vorig week-end waren er wel heel veel virussen op het internet aan het ronddwalen. Maar idd., dat zou enkel met je pc te maken mogen hebben.

Het kan ook een straf van god zijn ...
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2005, 12:50   #3
Moneta
Provinciaal Gedeputeerde
 
Moneta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 april 2005
Locatie: Pendelend tussen Limburg en Brussel
Berichten: 985
Standaard

Vandaag heb ik enkele malen moiet gehad om in te loggen, kreeg steeds de boodschap: The page can not be displayed....

Eveneens kwam deze boodschap te staan als ik op een bepaald forum aan het lezen was en terug wilde keren naar de home-pagina van poltics.be

Ik heb dan maar een keertje de tijdelijke internetbestanden en ad-aware gebruikt opgeruimd en het ging weer beter.
Moneta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2005, 16:48   #4
Pavell
Partijlid
 
Geregistreerd: 28 april 2005
Berichten: 243
Standaard

Problemen kunnen zich altijd voordoen indien uw PC's geïnfecteerd zijn met spyware en zeker met backdoors.

Indien je Microsoft's internet explorer gebruikt haal je sowieso spyware binnen
omdat IE ActiveX ondersteunt en via de BHO functie (Browser Helper Objects)
dus spyware en trojaanse paarden kan binnenhalen.
Download bvb hitmanpro.

Als je via een alternatieve web browser surft zoals bvb Mozilla's firefox heb je
daar geen last van omdat deze gewoon geen ActiveX ondersteunen.

Wie via adsl of kabel surft moet natuurlijk een recente anti virus scanner gebruiken en best oof een goede software firewall. Niet die van windowsXP SP2 omdat deze enkel de binnenkomende webtraffiek in't oog houd en al wat
uw PC naar het internet stuurt ongemoeit laat.

Natuurlijk, test even of andere webpagina's/forums ook traag laden want het probleem kan zich ook situeren bij de connectie zelf.
Zeker als je gebruik maakt van draadloze verbindingen kan het wel eens als
een jojo tekeer gaan tot zelfs een verloren connectie.

Natuurlijk, af en toe gaat het op het net zelf mis ..routers die bvb het plots begeven kan een raar gevolg teweeg brengen.

Laatst gewijzigd door Pavell : 12 mei 2005 om 16:50.
Pavell is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 07:23   #5
wadisdervan
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 mei 2005
Berichten: 52
Standaard

Dit is 1 test
Dit is 2 test
wadisdervan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 07:44   #6
wadisdervan
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 mei 2005
Berichten: 52
Standaard

Tja ik denk dat er ofwel iemand mijn nam gekaapt heeft ofwel dat ik geband ben ?

Dat men mij zou bannen op zich zou ik daar geen probleem mee hebben als men mij zou laten weten waarom. Het kan goed zijn dat ik mijn drang om leute en plezier te maken over de schreef ben gegaan.
Maar ik ben een klein kind gebleven op vele gebieden dus zeg het dan gewoon waar ik eventueel te ver ben gegaan. Dan kan ik mijn leven misschien beteren.

Het kan natuurlijk ook zijn dat een snoodaard mijn naam heeft laten blokkeren of heeft gehackt en het mij zo onmgelijk gemaakt heeft om nog te werken onder mijn echte naam.

Nu heb ik dus mij de moeite genomen om mij in te loggen onder een andere naam en via een ander emailadres.
Men zou dus kunnen zeggen dat ik een dubbel nickname heb ... en ik beken dat. Maar ik heb dat enkel gedaan omdat men mij het werken onder mijn eigen naam onmogelijk maakt of is geworden.
Liefst van al zou ik terug onder mijn eigen naam als Tegendradigaard verder posten. Trouwens weet je hoeveel mij dat financieel kost ? Ik ben van Europees commissievoorzitter zomaar gedegradeerd tot een vreemdeling op het forum.
Mijn prestige, mijn aanzien, mijn aantal posts....9863 stuks om juist te zijn... en nu moet ik hier via een achterpoortje binnensluipen en onder een andere naam voortdoen...

het lukt dus echt niet he. als ik inlog als wadisdervan dan gaat het als een fluitje van een cent. Als ik de naam Tegendradigaard ingeef dan valt het gewoon stil en krijg ik dus blanco schermen en onderaan staat treiterend : "gereed"..

Ach ja c'est la vie zullen we maar zeggen, maar als ik mijn account van Tegendradigaard terug kan gebruiken dan zal ik dat zeker doen.

allez wadisdervan ? Dadisdervan he...
wadisdervan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 07:48   #7
Moneta
Provinciaal Gedeputeerde
 
Moneta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 april 2005
Locatie: Pendelend tussen Limburg en Brussel
Berichten: 985
Standaard

Ik kom juist even kijken en zie dat zowel het account Tegendradigheid en account watisdervan online zijn????

Werkt u met 2 pc's op 1 netwerk of aansluiting(gebruik van router)misschien, kan ook de oorzaak zijn van de storing?
Moneta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 07:49   #8
wadisdervan
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 mei 2005
Berichten: 52
Standaard

Sorry nog een test
__________________
WADISDERVAN = TEGENDRADIGAARD
Tegendradigaard 9863 posts en Eur. Commissievoorzitter totdat hij plots niet meer op het forum kon.......
Wadiservan ? DADISDERVAN !
wadisdervan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 07:54   #9
wadisdervan
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 mei 2005
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moneta
Ik kom juist even kijken en zie dat zowel het account Tegendradigheid en account watisdervan online zijn????

Werkt u met 2 pc's op 1 netwerk of aansluiting(gebruik van router)misschien, kan ook de oorzaak zijn van de storing?
Ik logde eerst in als wadisdervan om te testen of die account zou werken en die deed het.
Dan logde ik uit als wadisdervan en ging uit internet explorer en starte volledig opnieuw op en logde dan in als Tegendradigaard. resultaat na het schermpje dat ik welkom was en dat ik indien ik daar moest klikken als ik niet automatisch werd doorgestuurd kreeg ik weer enkele lege schermen.
Na ettelijke pogingen en vernieuwingen en weet ik veel nog meer waar ik op geklikt hebt kreeg ik plots het hoofdmenu als Tegendradigaard. Maar als ik dan op een link klikte dan kreeg ik weer niets, nougatbollen en noppes op mijn scherm. Via vorige kreeg ik weer het hoofdscherm en dan probeerde ik uit te loggen als Tegendradigaard. Dat ging niet. Dus daarom dat mijn account Tegendradigaard nog open staat denk ik ?
Dan heb ik weer alles afgesloten en opnieuw ingelogd als wadisdervan en zie ik kan doen wat ik wil en dat zonder problemen en met de mijn min of meer gewone traagheid....

vreemd nietwaar ?
__________________
WADISDERVAN = TEGENDRADIGAARD
Tegendradigaard 9863 posts en Eur. Commissievoorzitter totdat hij plots niet meer op het forum kon.......
Wadiservan ? DADISDERVAN !
wadisdervan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 08:11   #10
Moneta
Provinciaal Gedeputeerde
 
Moneta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 april 2005
Locatie: Pendelend tussen Limburg en Brussel
Berichten: 985
Standaard

Hmmm...inderdaad
Ik zie niet meteen een oplossing?
Tenzij u nog met een mega oude explorer werkt, misschien de laatste nieuwe installeren via Tools-->windowsupdate??
Moneta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 08:16   #11
wadisdervan
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 mei 2005
Berichten: 52
Standaard

Op de computer waar ik nu op werk zit ik inderdaad met nen hele ouden explorer. thuis heb ik windows XP en de nieuwste versie van IE en tot zaterdagmorgend had ik daar juist hetzelfde probleem.
Hier werk ik via Belgacom ADSL en thuis via Telenet...

en de problemen zijn dezelfde. Daarom dat ik dus eerder denk dat iemand mijn account 'gesaboteerd' heeft. Misschien heb ik het zelf wel gedaan door per ongeluk een combinatie van toetsen in te drukken of zo ? zou dat kunnen ? Want ik rammel nogal op mijn toetsenbord en soms druk in dan per ongeluk op ne control of alt toets en wie weet als je toevallig dan nog eens een ongelukkige combinatie aanslaat... ?

allez 't is in ieder geval een raadselachtig raadsel....
__________________
WADISDERVAN = TEGENDRADIGAARD
Tegendradigaard 9863 posts en Eur. Commissievoorzitter totdat hij plots niet meer op het forum kon.......
Wadiservan ? DADISDERVAN !
wadisdervan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 08:38   #12
Moneta
Provinciaal Gedeputeerde
 
Moneta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 april 2005
Locatie: Pendelend tussen Limburg en Brussel
Berichten: 985
Standaard

Ik beklaag je toetsenbord
Moneta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 08:56   #13
wadisdervan
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 mei 2005
Berichten: 52
Standaard

ze gaan niet lang mee bij mij......
__________________
WADISDERVAN = TEGENDRADIGAARD
Tegendradigaard 9863 posts en Eur. Commissievoorzitter totdat hij plots niet meer op het forum kon.......
Wadiservan ? DADISDERVAN !
wadisdervan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 09:08   #14
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Misschien moet u eens de opties van uw twee nicks vergelijken.
Daar zit misschien een verschil in.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 10:19   #15
wadisdervan
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 mei 2005
Berichten: 52
Standaard

Gij zijt van een Good Year denk ik...
dat zal ik eens doen se...
tenminste als ik zo ver geraak als Tegendradigaard he want das het probleem juist ik geraak niet echt voorbij het inlogscherm want dan werken de links niet meer...
__________________
WADISDERVAN = TEGENDRADIGAARD
Tegendradigaard 9863 posts en Eur. Commissievoorzitter totdat hij plots niet meer op het forum kon.......
Wadiservan ? DADISDERVAN !
wadisdervan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 10:45   #16
Pavell
Partijlid
 
Geregistreerd: 28 april 2005
Berichten: 243
Standaard

IE ondersteunt activeX en kent zoiets als BHO (Browser Helper Objects).
Beide zijn goed bedoeld maar helaas worden zo ook misbruikt voor spyware.
Onder spyware kan dat evengoed een trojaans paard zijn en als dat op uw PC
actief is zijn alle data in gevaar, inclusief wat je intikt op uw toetsenbord.

IE gebruikers moeten dus wat meer voorzorgen nemen om hun systeem schoon te houden en absoluut als je online bankiert.

Laatst gewijzigd door Pavell : 17 mei 2005 om 10:46.
Pavell is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 14:42   #17
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Dit is 1 test
Dit is nog 1 test
Dus dit zijn 2 testen in 1 bericht..
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 14:45   #18
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Het lukte !!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOEEEEEERAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alhoewel mijn scherm af en toe wat flikkert... 't zal aan die flikkers hier liggen zeker
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 15:27   #19
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Het lukte !!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOEEEEEERAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alhoewel mijn scherm af en toe wat flikkert... 't zal aan die flikkers hier liggen zeker
Bravo!

Waar lag het aan?

(Ben gewoon nieuwsgierig, u moet niet antwoorden als het mijn zaken niet zijn.)
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 17:22   #20
Pavell
Partijlid
 
Geregistreerd: 28 april 2005
Berichten: 243
Standaard

Scherm flikkeringen zijn te wijten aan een slechte verbinding of een slechte videokaart (hardware probleem) of slechte monitor (hardware probleem) of instabiele voeding en dit kan te wijten zijn aan netproblemen (spikes) of ATX voedingsproblemen (hardware)
Pavell is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be