Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 mei 2005, 10:41   #1
bob.
Provinciaal Statenlid
 
bob.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2004
Berichten: 790
Standaard Nut van onzichtbaarmodus

Beste moderator(s),

Kan iemand van jullie me zeggen wat het nut is van de optie onzichtbaarmodus ?
Heeft toch niets met privacy van doen dacht ik zo ?
Hoe kan je nu de privacy van iemand schenden wanneer die volledig is ingedekt door de anonimiteit van dit forum ?

Is het niet interessanter om ten allen tijden te kunnen zien wie online is en wie niet ?

Groetjes
bob. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2005, 12:06   #2
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Wat is er daar nu interessant aan?
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2005, 12:15   #3
Peter Johan
Parlementslid
 
Peter Johan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 mei 2003
Locatie: Belgium
Berichten: 1.956
Standaard

Geachte,

De onzichtbaarheidsmodus is een optie.
U kan ze dus naar eigen wens in-of uitschakelen.
Wie niet wenst dat zijn internetgebruik getraceerd wordt, kan deze optie gebruiken.

Peter Johan
Peter Johan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2005, 16:08   #4
Sergei
Burgemeester
 
Sergei's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2005
Berichten: 581
Standaard

pff, onzinnige optie.
We zijn toch niet met staatgeheimen bezig zeker.
Sergei is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2005, 16:57   #5
instromaniac
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 23 maart 2004
Berichten: 2.703
Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Het is gewoon een optie die trouwens sowieso meegeleverd wordt bij deze forumsoftware. Andere fora hebben dat ook, bekijk maar eens Invisionboard of phpBB, daar is echt niks speciaals aan.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2005, 17:06   #6
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Het kan uitgezet worden, maar het nut van uitzetten ontgaat me volledig.
Als iemand wenst dat zijn sporen op het forum niet door iedereen kunnen worden gevolgd is dat zijn goed recht. Ikzelf sta ook af en toe onzichtbaar omdat ik niet wil dat mensen denken dat ik niks anders te doen heb bijv. [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Jeroen on 30-05-2005 at 18:07
Reason:
--------------------------------

Het kan uitgezet worden, maar het nut van uitzetten ontgaat me volledig.
Als iemand wenst dat zijn sporen op het forum niet door iedereen kunnen worden gevolgd is dat zijn goed recht. Ikzelf sta ook af en toe onzichtbaar omdat ik niet wil dat mensen denken dat ik niks anders te doen heb bijv. [/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Het kan uitgezet worden, maar het nut van uitzetten ontgaat me volledig.
Als iemand wenst dat zijn sporen op het forum niet door iedereen kunnen worden gevolgd is dat zijn goed recht. Ikzelf sta ook af en toe onzichtbaar omdat ik niet wil dat mensen denken dat ik niks anders te doen heb bijv. [/size]
[/edit]
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2005, 17:52   #7
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Ikzelf sta ook af en toe onzichtbaar omdat ik niet wil dat mensen denken dat ik niks anders te doen heb bijv.
Jeroen, geef het gewoon toe: jij zit van 's morgens tot 's avonds achter de pc!
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 00:01   #8
bob.
Provinciaal Statenlid
 
bob.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2004
Berichten: 790
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Het kan uitgezet worden, maar het nut van uitzetten ontgaat me volledig.
Als iemand wenst dat zijn sporen op het forum niet door iedereen kunnen worden gevolgd is dat zijn goed recht. Ikzelf sta ook af en toe onzichtbaar omdat ik niet wil dat mensen denken dat ik niks anders te doen heb bijv.
----------------

Beste Jeroen,

het zal jou en anderen wellicht als een conspiracy theory scenario van mijnentwege lijken, maar als rechtse rakker heb ik eigenlijk de laatste jaren toch wel wat ervaringen met verschillende fora opgedaan, en daar bedoel ik dan slechte ervaringen mee.
Het is een beetje zoals onze media, die het vertikt om objectieve informatie te brengen omtrent alle items die één bepaalde partij hoog in de vaandel draagt.
Het niet geven van die informatie heeft te maken met het niet willen belichten en uiteindelijk niet moeten toegeven van de correcte standpunten van die partij , om welbekende electorale redenen uiteraard.

Concreet voorbeeld ?????

Het Vlaams Belang verkondigt al jaren dat allochtonen meer vertegenwoordigd zijn in de criminaliteits statistieken, de amigo zit gevuld met meer dan 50% allochtonen, en een extra 25 % Belgen van allochtone origine.
Alle kranten (inmiddels ook de onthoofde gazet van Antwerpen) en alle audio/visuele media zwijgen, als ze enigzins kunnen , over de nationaliteit van daders van criminele activiteiten , behalve dan als het regelrechte autochtonen betreft, dan wordt er toevallig altijd wel een voornaam bijgezet weet je wel.
Wel , alle middelen werden en worden dus aangewend om het grote gelijk van een bepaalde partij in de gecontroleerde media niet te moet toegeven.

Maar,.... de laatste 5 jaar ontstond er in onze samenleving een niet zo gemakkelijk te controleren manier van onderlinge burger communicatie ,namelijk het internet.
Hier vonden mensen elkaar terug zonder die censurerende inmenging van de politiek correcte media te moeten ondervinden.
We noemden het de dicussiefora.
Voorlopig een nog niet te beheersen medium waar dingen kunnen worden gepubliceerd die het establishment eigenlijk niet zo graag heeft.

Dus hier moest wat aan gedaan worden nietwaar.
Wel, er wordt wat aan gedaan ook.
Eén voor één worden open fora gekoppelt aan politiek correct gestuurde organen (zoals die van de VRT enz.) gesloten of sterk gecontroleerd en gecensureerd wegens poging van publicatie van niet gewenste ideologie, lees Vlaams Belang topics.

Politics.be is tegenwoordig zowat het enigste forum waar nog in alle ideologische vrijheid kan worden gepost.
Natuurlijk wordt het opgevolgd door staatsveiligheid, dat werd in het recente verleden trouwens nog toegegeven, dus ondanks de voorlopige onmacht om er op in te grijpen van hunnentwege, blijft dit forum ongetwijfeld een doorn in het oog.

Wat dan te doen ?????
De oplossing gaf de VLD ons met name door Bart Tommelein, die vorig jaar de leden opriep om de fora te overspoelen met blauwe positivo postings, herinneren jullie het je nog ??

Om het kort te maken , en dan nu tot de kern van de zaak.
Het is mijn mening dat verschillende posters op dit forum door de veelvuldigheid van posten een destabiliteit van één van de weinige nog niet politiek correct te beheersen fora van Vlaanderen proberen te veroorzaken.

Het verwijderen van de onzichtbaarmodus zou een controlerende functie hebben op die mollen, en in sommige gevallen één en ander kunnen verklaren.

Ik hoop me te hebben duidelijk gemaakt zonder de indruk te geven van paranoïde,ofschoon enkele forumgenoten zich wel geroepen zullen voelen om deze posting aan te grijpen om dat wel te doen.

Het weze dan maar.

Groetjes
bob. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 06:19   #9
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Zut, ik ben ontmaskerd als blauwe schandknaap van Verhofstadt.
Als liberale positivo, ontwricht ik hier een stabiel blokforum.
Mijn dagen zijn geteld.
Toch snel nog even mijn ware gelaat tonen in een nieuwe handtekening.

"Voor Premier Verhofstadt, voor VRIJHEID en voor recht!"
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 09:18   #10
bob.
Provinciaal Statenlid
 
bob.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2004
Berichten: 790
Standaard

Beste Superstaaf,

moesten jij en jouw gelijkgezinden een deel van de tijd die jullie hier op het forum doorbrengen investeren in het door de boer op te gaan voor de partij van jouw dromen, dan lagen ze misschien, ik zeg wel misschien, niet zo op apegapen zoals dat tegenwoordig het geval is.
Langs de andere kant, wat baat het om als blauwe militant aan ondersteuning on the field te doen wanneer je dan weet dat de partijtop met één idiote PS-gecommandeerde beleidsbeslissing telkenmale al dat werk teniet doet.

Ik leef met je mee Superstaaf, al was het alleen maar om je verkeerde partijkeuze (ik heb namelijk ook lange tijd met die ziekte gezeten) en uiteraard ook om jouw obsessief forumpatroon waarvan ik hoop dat een dergelijk iets me nooit te beurt zal vallen.

Groetjes[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by bob. on 31-05-2005 at 10:22
Reason:
--------------------------------

Beste Superstaaf,

moesten jij en jouw gelijkgezinden een deel van de tijd die jullie hier op het forum doorbrengen investeren in het door de boer op te gaan voor de partij van jouw dromen, dan lagen ze misschien, ik zeg wel misschien, niet zo op apegapen zoals dat tegenwoordig het geval is.
Langs de andere kant, wat baat het om als blauwe militant aan ondersteuning on the field te doen wanneer je dan weet dat de partijtop met één idiote PS-gecommandeerde beleidsbeslissing telkenmale al dat werk teniet doet.

Ik leef met je mee Superstaaf, al was het alleen maar om je verkeerde partijkeuze (ik heb namelijk ook lange tijd met die ziekte gezeten) en uiteraard ook om jouw obsessief forumpatroon waarvan ik hoop dat een dergelijk iets me nooit te beurt zal vallen.

Groetjes[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Beste Superstaaf,

moesten jij en jouw gelijkgezinden een deel van de tijd die jullie hier op het forum doorbrengen investeren in het door de boer op te gaan voor de partij van jouw dromen, dan lagen ze misschien, ik zeg wel misschien, niet zo op apegapen zoals dat tegenwoordig het geval is.
Langs de andere kant, wat baat het om als blauwe militant aan ondersteuning on the field te doen wanneer je dan weet dat de partijtop met één idiote PS-gecommandeerde beleidsbeslissing telkenmale al dat werk teniet.

Ik leef met je mee Superstaaf, al was het alleen maar om je verkeerde partijkeuze (ik heb namelijk ook lange tijd met die ziekte gezeten) en uiteraard ook om jouw obsessief forumpatroon waarvan ik hoop dat een dergelijk iets me nooit te beurt zal vallen.

Groetjes[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door bob. : 31 mei 2005 om 09:22.
bob. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 12:34   #11
instromaniac
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 23 maart 2004
Berichten: 2.703
Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob.
Beste Superstaaf,

moesten jij en jouw gelijkgezinden een deel van de tijd die jullie hier op het forum doorbrengen investeren in het door de boer op te gaan voor de partij van jouw dromen, dan lagen ze misschien, ik zeg wel misschien, niet zo op apegapen zoals dat tegenwoordig het geval is.
Langs de andere kant, wat baat het om als blauwe militant aan ondersteuning on the field te doen wanneer je dan weet dat de partijtop met één idiote PS-gecommandeerde beleidsbeslissing telkenmale al dat werk teniet doet.

Ik leef met je mee Superstaaf, al was het alleen maar om je verkeerde partijkeuze (ik heb namelijk ook lange tijd met die ziekte gezeten) en uiteraard ook om jouw obsessief forumpatroon waarvan ik hoop dat een dergelijk iets me nooit te beurt zal vallen.

Groetjes
Komaan zeg, een beetje relativering zou je goed staan.
Ten eerste wordt dit forum voor zover ik weet helemaal niet geïnfiltreerd door mollen, en die mollen zijn zeker niet superforumers zoals Staaf. Integendeel, het zijn net de trouwste forumleden, op enkele uitzonderingen na, die de onafhankelijkheid van dit forum hoog in het vaandel dragen, en uit ervaring weet ik dat zeker Staaf daar het beste voorbeeld van is.
Dat ze proberen destabiliteit te veroorzaken is helemaal niet waar. Je beseft duidelijk niet de gevolgen van een onafhankelijk forum, namelijk dat er altijd mensen zitten die jouw mening zullen aanvallen. En het gevolg van een populair en tamelijk oud (voor het internet) forum is dat er een algemene mentaliteit waardoor je in het begin toch een beetje zal moeten "integreren". Iedere nieuwe forumer heeft die "integratie" onbewust moeten doorgaan. Misschien ligt daar je probleem, dat je dit medium nog niet zo goed begrijpt en dat je het moeilijk hebt met de mentaliteit hier. Daar is niks mis mee, maar leer er dan gewoon mee leven i.p.v. op de man te spelen, valse beschuldigingen te uiten of te zoeken naar samenzweringstheoriën. En als je dat niet kan moet je maar een ander forum opzoeken i.p.v. hier de Don Quichotte te spelen.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 13:12   #12
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Komaan zeg, een beetje relativering zou je goed staan.
Ten eerste wordt dit forum voor zover ik weet helemaal niet geïnfiltreerd door mollen, en die mollen zijn zeker niet superforumers zoals Staaf. Integendeel, het zijn net de trouwste forumleden, op enkele uitzonderingen na, die de onafhankelijkheid van dit forum hoog in het vaandel dragen, en uit ervaring weet ik dat zeker Staaf daar het beste voorbeeld van is.
Dat ze proberen destabiliteit te veroorzaken is helemaal niet waar. Je beseft duidelijk niet de gevolgen van een onafhankelijk forum, namelijk dat er altijd mensen zitten die jouw mening zullen aanvallen. En het gevolg van een populair en tamelijk oud (voor het internet) forum is dat er een algemene mentaliteit waardoor je in het begin toch een beetje zal moeten "integreren". Iedere nieuwe forumer heeft die "integratie" onbewust moeten doorgaan. Misschien ligt daar je probleem, dat je dit medium nog niet zo goed begrijpt en dat je het moeilijk hebt met de mentaliteit hier. Daar is niks mis mee, maar leer er dan gewoon mee leven i.p.v. op de man te spelen, valse beschuldigingen te uiten of te zoeken naar samenzweringstheoriën. En als je dat niet kan moet je maar een ander forum opzoeken i.p.v. hier de Don Quichotte te spelen.
@instromaniac,


Leuk om steun te krijgen van iemand die ideologisch niet echt dicht bij me aanleunt.
Ik begrijp echt niet waarom bob. zo gebeten is op veelposters, om dezen hun onschuldige liefhebberijtje-hebbelijkheidje als (non-)argument te hanteren.
Misschien hebben sommigen een vertekend beeld van veelposters.
Ik doe daarom even een poging tot relativering van het fenomeen.

Het is ieders goede recht om 'forummen' als een minderwaardige tijdsbesteding te zien. Daar wens ik niet eens op in te gaan: ieder diertje zijn pleziertje. Nutteloosheid is m.i. zels de basis van alle cultuurvormen, maar dat is een andere discussie.

Een dag heeft maar 24 u.
Wie veel post, steekt daar in verhouding veel tijd in.
Wat sommmigen ontgaat in hun selectieve bemoeizucht, is dat hun eigen tijdsbesteding eveneens vaak vele uren doelloze, zinloze bezigheden omvat.
*Ik kijk b.v. bijna nooit T.V. Een keuze die al snel mening uurtje vrijgeeft om anders te besteden.
*Cafe-bezoek beperk ik tot één avondje stappen met vrienden in de week. Wie dagelijks met de collegae twee uurtjes blijft plakken, verknalt al snel een volledige werkdag per week, onafgezien van de mogelijkheid die hij daarna nog heeft om met vlotte pen een ideetje op een forum te ontwikkelen.
*De locatie waar je woont, hoe raar het ook mag klinken, speelt een rol in de tijd die je ter beschikking hebt. Wiens job snel bereikbaar is en geheel of gedeeltelijk buiten de spitsuren valt, spaart dagelijks vaak meerdere uren. Wie in het stadscentrum woont, hoeft geen urenlang taxi te spelen om zoon of dochterlief naar school, academie sport- of jeugd-club te voeren.
*De ene mens heeft al een vlottere pen, en minder stramme typvingers dan de andere. Waar de doorsnee forummer een halfuurtje over doet, speelt een ander klaar in minder dan één zesde van dezelfde tijdsspanne.
*Sommige mensen vervullen professionele bezigheden die hun capaciteiten te bovengaan. In de 'overuren' die zij bijgevolg moeten presteren, kan een vlugschrijver al snel tientallen fraaie postings op het schermpje toveren. en dan spreken we nog niet van de 'overuren' met de hitsige secretaresse doorgebracht........


Het verwijt van asociale zonderling aan het adres van veelposter, kan ik misschien ietwat counteren door een tipje van de sluier op te lichten van mijn privé-leven en bezigheden. Algemene conclusies kan je er niet aan verbinden, en je zal me op mijn woord moeten geloven. Wie me persoonlijk kent, zal het echter beamen:
Professioneel behoor ik tot een toplaag van het land en bekleed een navenante functie.
Mijn burgerlijke stand is al meer dan 20 jaar: married with child, zonder noemenswaardige klachten van de betrokken partijen.
Ik ben voorzitter van drie verenigingen (1 sportief-1 sociaal-1 cultureel) met bijbehorend administratief werk én financiële verantwoordelijkheden.
Mijn culinaire bedrevenheid en zorgvuldig samengestelde wijnkelder (gediplomeerd wijnkeurder), lokken meer dan genoeg volk om mij een stevig sociaal leven te bezorgen, behalve wanneer ik als wintersportfreak de op mijn eentje de maagdelijke sneeuw 'hors-piste' opzoek.

Het verwijt van eenzame getourmenteerde forumfreak, lijkt mij dus ietwat bij de haren getrokken, zeker vanwege iemand die mij van haar noch pluim kent.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 15:33   #13
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

als aanhanger van allerhande complottheorieën moet ik het hier toch opnemen voor (niet toevallig, neem ik aan) BoB !
afgezien van de persoonlijke aanval, vind ik het een mooie, aannemelijke theorie , moet zeker kunnen hier
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 17:32   #14
Morduk
Parlementsvoorzitter
 
Morduk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 2.114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob

Het is mijn mening dat verschillende posters op dit forum door de veelvuldigheid van posten een destabiliteit van één van de weinige nog niet politiek correct te beheersen fora van Vlaanderen proberen te veroorzaken.

Het verwijderen van de onzichtbaarmodus zou een controlerende functie hebben op die mollen, en in sommige gevallen één en ander kunnen verklaren.

Tiens, tiens.

Klinkt hier niet exact dezelfde redenering door die ook aan de basis ligt van het "cordon sanitaire"?

Dat heeft namelijk ook een 'controlerende' functie om de 'destabilisatie' van het land te vermijden.

Als iemand anoniem en onzichtbaar wenst te blijven, so what?
U hebt blijkbaar weinig vertrouwen in de beheerders van dit forum.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Morduk on 01-06-2005 at 18:34
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob

Het is mijn mening dat verschillende posters op dit forum door de veelvuldigheid van posten een destabiliteit van één van de weinige nog niet politiek correct te beheersen fora van Vlaanderen proberen te veroorzaken.

Het verwijderen van de onzichtbaarmodus zou een controlerende functie hebben op die mollen, en in sommige gevallen één en ander kunnen verklaren.

Tiens, tiens.

Klinkt hier niet exact dezelfde redenering door die ook aan de basis ligt van het "cordon sanitaire"?

Dat heeft namelijk ook een 'controlerende' functie om de 'destabilisatie' van het land te vermijden.

Als iemand anoniem en onzichtbaar wenst te blijven, so what?
U hebt blijkbaar weinig vertrouwen in de beheerders van dit forum.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

[quote=bob
Het is mijn mening dat verschillende posters op dit forum door de veelvuldigheid van posten een destabiliteit van één van de weinige nog niet politiek correct te beheersen fora van Vlaanderen proberen te veroorzaken.

Het verwijderen van de onzichtbaarmodus zou een controlerende functie hebben op die mollen, en in sommige gevallen één en ander kunnen verklaren.

[/QUOTE]


Tiens, tiens.

Klinkt hier niet exact dezelfde redenering door die ook aan de basis ligt van het "cordon sanitaire"?

Dat heeft namelijk ook een 'controlerende' functie om de 'destabilisatie' van het land te vermijden.

Als iemand anoniem en onzichtbaar wenst te blijven, so what?
U hebt blijkbaar weinig vertrouwen in de beheerders van dit forum.[/size]
[/edit]
__________________
'T

Laatst gewijzigd door Morduk : 1 juni 2005 om 17:34.
Morduk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2005, 21:22   #15
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List
als aanhanger van allerhande complottheorieën moet ik het hier toch opnemen voor (niet toevallig, neem ik aan) BoB !
afgezien van de persoonlijke aanval, vind ik het een mooie, aannemelijke theorie , moet zeker kunnen hier
Uiteraard.
Ook het vrijelijk mogen uiten van baarlijke nonsens moet kunnen.
Ik ben voorstander van absolute vrije meningsuiting, incluis racisme, negationisme, revisionisme en de hele zwik.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 08:02   #16
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Uiteraard.
Ook het vrijelijk mogen uiten van baarlijke nonsens moet kunnen.
Ik ben voorstander van absolute vrije meningsuiting, incluis racisme, negationisme, revisionisme en de hele zwik.
dat wist ik niet van je Super, je stijgt in mijn achting ! natuurlijk zou ik bij die baarlijke nonsens nog belgische staatsnationalisme vermelden ook
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 10:33   #17
Sergei
Burgemeester
 
Sergei's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2005
Berichten: 581
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Uiteraard.
Ook het vrijelijk mogen uiten van baarlijke nonsens moet kunnen.
Ik ben voorstander van absolute vrije meningsuiting, incluis racisme, negationisme, revisionisme en de hele zwik.
daar kan ik inkomen maar niet als het leid tot een scheldpartij van
jewelste ten aanzien van andere forum leden.
Sergei is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 17:26   #18
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List
dat wist ik niet van je Super, je stijgt in mijn achting ! natuurlijk zou ik bij die baarlijke nonsens nog belgische staatsnationalisme vermelden ook
Natrappen is één zaak.
Stevig tegenargumenteren is aan iedereen niet gegeven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergei
daar kan ik inkomen maar niet als het leid tot een scheldpartij van
jewelste ten aanzien van andere forum leden.
Eigenlijk moet het kunnen, maar als de forumadministratie dit niet wenst, dan is het hun goede recht om hier de vrije mening in te perken.
Een forum blijft een privé-medium en dus kunnen we geen eisen stellen, zelfs niet aangaande vrije meningsuiting.
En ik geef grif toe dat schelden zeker niet steeds leidt tot verheffende discussie of leuke leesbare tekstjes.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 18:00   #19
Sergei
Burgemeester
 
Sergei's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2005
Berichten: 581
Standaard

Dan zitten we in elk geval toch ongeveer op dezelfde golflengte, Supe®Staaf
Sergei is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 18:17   #20
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 19.002
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergei
Dan zitten we in elk geval toch ongeveer op dezelfde golflengte, Supe®Staaf
VB6015 rules!
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be