Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Moet de soep verboden worden?
Absoluut! 6 8,57%
neen, zolang er rekening gehouden wordt met andere geloven 9 12,86%
Ja!, het is gewoon racisme 1 1,43%
Nee, het is een schande dat men dergelijke inatieven wil verbieden 54 77,14%
Aantal stemmers: 70. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 januari 2006, 18:48   #21
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh Bekijk bericht
[SIZE=3]Jezus Christus is Overwinnaar en allah is op golgotha verslagen[/SIZE]

Kolossenzen 2:

15 En de overheden en de machten uitgetogen hebbende, heeft Hij die in het openbaar tentoongesteld, en heeft door hetzelve over hen getriomfeerd. ( ps: incluis jou allah, hubal de maangod)

En verslik u niet in de soep. Macht van de moslims, pffffff. Wel hoog int bolleke zenne, manneke.
kijk, is daar nu nog soep of niet?

Neen. Dus spaar de mentale masturbatie . Moslims 1 - Frankrijk 0

Het doet me denken aan Sydney. Daar is dit jaar ook geen kerstverlichting opgehangen, teneinde moslims niet voor het hoofd te stoten. Het heeft alvast vele geïnspireerd hetzelfde te eisen in Frankrijk.

Met een overheid van toegevers lukt dat wel... Je wilt toch niet een nieuwe maand van rellen, ofwel?
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 18:49   #22
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

solidariteit met daklozen: absoluut!
toegeven aan islamitische eisen: nooit!
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 19:03   #23
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid
 
Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 1.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
ja. Indien u het tegendeel beweert, dan bent u eveneens van mening dat tijdens de Ramadan geen

voedsel aan (onze) daklozen mag bedeeld worden ?? volgens uw logika al vast wel.

Wat een scheve vergelijking.

Moslims eten ook tijdens de Ramadan... alleen niet overdag.
En zelfs indien ze dat niet zouden doen (wat uiteraard onmogelijk is, een mens kan geen maand zonder voedsel), dan nog zie ik niet in hoe je hen zou discrimineren door aan niet-moslims voedsel te verstrekken.

Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 27 januari 2006 om 19:04.
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 19:05   #24
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid
 
Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 1.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
kijk, is daar nu nog soep of niet?

Neen. Dus spaar de mentale masturbatie . Moslims 1 - Frankrijk 0

Het doet me denken aan Sydney. Daar is dit jaar ook geen kerstverlichting opgehangen, teneinde moslims niet voor het hoofd te stoten. Het heeft alvast vele geïnspireerd hetzelfde te eisen in Frankrijk.

Met een overheid van toegevers lukt dat wel... Je wilt toch niet een nieuwe maand van rellen, ofwel?
Heel doorzichtig, dat geprovoceer van je.
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 19:20   #25
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid Bekijk bericht
Heel doorzichtig, dat geprovoceer van je.
provoceren?

Nou , in deze periode van racisme en Blanke superioriteit, mag ik toch eens natrappen op autochtonen, niet ?
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 20:06   #26
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid Bekijk bericht

Wat een scheve vergelijking.

Moslims eten ook tijdens de Ramadan... alleen niet overdag.
En zelfs indien ze dat niet zouden doen (wat uiteraard onmogelijk is, een mens kan geen maand zonder voedsel), dan nog zie ik niet in hoe je hen zou discrimineren door aan niet-moslims voedsel te verstrekken.
De politie van Molenbeek mag tijdens de Ramadan-vastenuurtjes toch ook niet meer zichtbaar op straat iets in hun mond stoppen? Dus waarom zouden ze het toestaan om tijdens de vastenuurtjes andere hongerlijders wèl eten te geven! Die moeten in de nabije toekomst ook maar wachten tot de zon onder is. Je gaat die hongerende moslims toch niet voor de borst stoten zeker?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 27 januari 2006 om 20:07.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 20:26   #27
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
solidariteit met daklozen: absoluut!
toegeven aan islamitische eisen: nooit!
Just gezegd Ambiorix Ave Islamitas qui mortuit salute.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 20:44   #28
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid
 
Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 1.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
De politie van Molenbeek mag tijdens de Ramadan-vastenuurtjes toch ook niet meer zichtbaar op straat iets in hun mond stoppen?Dus waarom zouden ze het toestaan om tijdens de vastenuurtjes andere hongerlijders wèl eten te geven! Die moeten in de nabije toekomst ook maar wachten tot de zon onder is. Je gaat die hongerende moslims toch niet voor de borst stoten zeker?
Dat ze dat niet mogen, vind ik ronduit belachelijk. Ik heb die onzin dan ook nergens verdedigd. Wat je hier aanhaalt, ondergraaft m'n argumentatie dus allerminst.
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 20:45   #29
Ik-haat-afwassen
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Amai is de politiek zover gegaan door zich te bemoeien met ook wat er in de ketel gekookt wordt ???
Inderdaad, dit gaat wel echt ver

Iemand die echt honger heeft, is blij dat die eten krijgt !!!!
__________________
Ik hou van koken, maar
wie wil mijnen afwas doen
Ik-haat-afwassen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 20:50   #30
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid Bekijk bericht
Kom, kom, laat ons niet hypocriet zijn. Moslims en joden mogen van hun geloof geen varkensvlees eten.
Is niet eens juist.
In geval van nood mag het wel dacht ik.
Citaat:
De actie is erop gericht hen uit te sluiten en dat besef je zelf maar al te goed. Subtiele discriminatie is ook discriminatie.
Dat kunnen we veronderstellen.
Maar aangezien de fransen net als wij nu eenmaal vaak varkensvlees in de soep doen zie ik niet in waarom ze hun gewoonte zouden moeten veranderen.
Varkensvlees is trouwens de goedkoopste vleessoort. Zolang zij niet gesubsidieerd worden hebben wij niet te beslissen hoe zij hun soep maken.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 20:53   #31
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid Bekijk bericht
De vegetarische daklozen, voor zover die er zijn, worden evenzeer gediscrimineerd, dat klopt. Wat wil je daarmee bewijzen? Dat de politiek correcte meute meer inzit met allochtonen dan met vegetariërs?
En dan? Doe dat iets af aan het discriminerende karakter van de actie?
Dat blijkbaar maar één groep zijn eisen gaat stellen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 20:58   #32
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid Bekijk bericht
Aan iedereen?
Wees consequent en laat iedereen soep uitdelen aan wie hij wil. Als de rechtse leukerds mogen discrimineren, mogen de islamitische dat ook.
Natuurlijk mogen ze soep uitdelen aan wie ze willen maar dan moet ge niet komen klagen over anderen die wel aan iedereen soep uitdelen, al bevalt die soep u niet.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 21:13   #33
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ik-haat-afwassen Bekijk bericht
Inderdaad, dit gaat wel echt ver

Iemand die echt honger heeft, is blij dat die eten krijgt !!!!
Hihi Kijkte gij ook FC Kampioenen? Vlgs mij komt die -ik haat afwassen- daaruit; een uitroep van die zoon van Doortje. Die werd betrapt op zoenen mee zijn lief en moest toen gaan afwassen, het was de slot shot van een aflevering.
Wel miss kunde Carmen en Xavier vragen voor den afwas
En ook nog een nieuwe soep laten maken, met stukskes BOMA-worst erin.

Wel gebt gelijk, een zotte topic maar eens goe lachen en wat humor is gezond.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 21:15   #34
Ik-haat-afwassen
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh Bekijk bericht
Wel gebt gelijk, een zotte topic maar eens goe lachen en wat humor is gezond.
Humor & lachen moet zeker kunnen, anders is het leven wreedsaai
__________________
Ik hou van koken, maar
wie wil mijnen afwas doen
Ik-haat-afwassen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 21:25   #35
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid
 
Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 1.874
Standaard

Citaat:
Dat kunnen we veronderstellen.
Maar aangezien de fransen net als wij nu eenmaal vaak varkensvlees in de soep doen zie ik niet in waarom ze hun gewoonte zouden moeten veranderen.
Varkensvlees is trouwens de goedkoopste vleessoort. Zolang zij niet gesubsidieerd worden hebben wij niet te beslissen hoe zij hun soep maken.
Ik heb dan ook duidelijk gesteld tégen een verbod te zijn. Maar ga me alsjeblieft ook niet wijsmaken dat de onderliggende reden voor dat varkensvlees het ontbreken van subsidies is. De voorman van die eigen-volk-eerst-liefdadigheidsinstelling geeft overigens ook toe dat het hem om eigen-volk-eerst-daklozen te doen is.

Citaat:
Dat blijkbaar maar één groep zijn eisen gaat stellen.
Ik denk dat de groep allochtone daklozen dan ook van een iets grotere omvang is dan de groep der vegetarische daklozen.
En natuurlijk, het allochtonenthema ligt uiterst gevoelig, zeker in Frankrijk. Politici zijn gevoeliger voor de grieven van allochtonen dan voor die van vegetariërs.

Citaat:
Natuurlijk mogen ze soep uitdelen aan wie ze willen maar dan moet ge niet komen klagen over anderen die wel aan iedereen soep uitdelen, al bevalt die soep u niet
Klagen mogen ze wat mij betreft wel. Het verbieden is iets anders.

Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 27 januari 2006 om 21:27.
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 21:26   #36
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh Bekijk bericht
Hihi Kijkte gij ook FC Kampioenen? Vlgs mij komt die -ik haat afwassen- daaruit; een uitroep van die zoon van Doortje. Die werd betrapt op zoenen mee zijn lief en moest toen gaan afwassen, het was de slot shot van een aflevering.
Wel miss kunde Carmen en Xavier vragen voor den afwas
En ook nog een nieuwe soep laten maken, met stukskes BOMA-worst erin.

Wel gebt gelijk, een zotte topic maar eens goe lachen en wat humor is gezond.
Dat is pas discriminatie, dan lusten zelfs de fransen ze niet.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 21:49   #37
bolle
Partijlid
 
bolle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2005
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Ruik je dat ook in Gare de l'Est?

Absoluut geen soep voor de franse armen . Ik ruik echter wel de geur van angst van de Franse overheid, het Franse volk, en de macht van de moslims.

Allah is groot, ook in het atheistische god-verlaten Frankrijk

Dat de moslims die soep niet willen eten zou mogelijk kunnen zijn dat Varkens geen Broeder eten
__________________
[SIZE=1][/SIZE]
bolle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 22:14   #38
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Waarom eten wij geen apenvlees ?
Wij denken dat we van de apen afstammen.
Waarom eten moslims geen varkensvlees ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 23:15   #39
colargo
Banneling
 
 
colargo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2005
Berichten: 1.623
Standaard

Sabanci's Lawyer Schmitz Critical About Belgian Justice

Published: 1/23/2006



BRUSSELS - Strongly criticizing the Belgian justice, which refute to try terrorist Fehriye Erdal for the crimes she committed in Turkey, Fernand Schmitz, the lawyer of Sabanci family said that the current stage of the case was ''shameful'' due to decisions of ''narrow-minded judges''.
In an exclusive interview with A.A correspondent in Brussels, Schmitz accused Belgian judiciary of not cooperating with Turkey.
Sabanci Holding Automotive Group Chairman Ozdemir Sabanci, Toyota-Sa Director General Haluk Gorgun, and secretary Nilgun Hasefe were killed in Istanbul on January 9th, 1996. Fehriye Erdal was one of the suspects of the killings. She was arrested in Belgium with a false passport on September 26th, 1999. Belgium rejected Turkey's extradition request on the basis that death penalty was then in vigor in Turkey. But, at the same time, it rejected Erdal's political asylum demand.
After serving a year in prison, Erdal was taken under house detention. And, now she is pending a series of hearings in which she will be tried on charges of the crimes she committed in Belgium. Being a member of a terrorist organization, carrying weapons, participating in organized crime gangs, and using false ID are among these crimes.

-CRIMES SHE COMMITTED IN BELGIUM-
Schmitz said that there are two separate files regarding Erdal, concerning the crimes she committed in Turkey and Belgium.
''Erdal and her ten friends are being tried in Belgium on charges of terrorism, carrying false IDs and weapons. The federal prosecutor assumes a harsh attitude towards DHKP-C, and points to acts of this gang against the interests of the Turkish Republic. So, I think he may ask heavy punishment for the suspects, going up to 5 years in prison,'' indicated Schmitz.
Schmitz expressed his belief that the judicial process regarding the crimes Erdal and her ten friends committed in Belgium would be completed before summer.

-TURKEY CAN REQUEST HER EXTRADITION-
Noting that Belgium would not grant political asylum to Erdal in case the Belgian justice ruled that she committed several crimes in this country, Schmitz said that Turkey could then request her extradition. ''But'', he noted, ''the judicial process regarding Sabanci case had to be totally completed for this''.
Schmitz stated that the same federal prosecutor had been dealing with Erdal and DHKP-C cases for six years, and this person rejected cooperation with Turkish judicial authorities.
''The public should know that the Belgian justice is trying to change the course of the trial by using 'automatic gun' definition. They tried to show Sabanci killing as a political assassination and this is meaningless,'' indicated Schmitz.
According to Schmitz, the Supreme Court will examine the automatic and semi-automatic gun definitions made by Gand Court of Appeals. ''I don't hope much from the Supreme Court. And, this is the final stage. Then we will go to the European Court of Human Rights, and complain about Belgium. This will be just a consolation, but does not mean that justice prevails,'' he said.
Schmitz hinted that the judicial process regarding the crimes Erdal committed in Turkey would be completed till the end of this year.

-NEW PRACTICE-
On the other hand, responding a question at the Federal Parliament last week, Belgian Deputy PM & Justice Minister Laurette Onkelinx said that foreigners, who had no connection with Belgium, who had no residence permit or family ties in this country, and who were sentenced to imprisonment after committing crimes in Belgium, would be sent back to their home countries to serve their sentence there.
Referring to this statement, Schmitz said that it was an interesting remark, and he was trying to learn more about it.

-ERDAL'S SITUATION- The judicial circles say that the Foreigners Police will send Erdal and her friends ''to Turkey to serve their sentence given in Belgium'' after they are tried for about a year.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 23:36   #40
Gargamel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Berichten: 2.765
Standaard

Eigenlijk zou gans dit forum gesloten moeten worden,alleen reeds door het woord VARKEN te zetten.

Onze vredelievende moslimbroeders die ons zo verrijken zouden er blind van kunnen worden
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be