Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 februari 2008, 20:49   #21
Skoebidoe
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2007
Berichten: 215
Standaard

De Turkse premier verklaarde zich inderdaad voorstander van ‘integratie’ maar maakte ook meteen duidelijk wat hij daaronder verstaat, namelijk het recht van de Turken om zich niet aan te passen. In dit kader stelde hij dat de Duitse regering maar geen probleem moet maken van de door hem geëiste Turkse scholen en universiteiten, en riep hij “zijn onderdanen” in het buitenland meteen ook op om “beter en zelfbewuster voor zichzelf op te komen.” Hij verwees daarbij naar “de bijdrage die Turken al vele jaren leveren aan de economische ontwikkeling van Duitsland” en liet weten dat er best wel wat meer Turken in de Duitse parlementen zouden mogen zitten. “Waarom heeft dit land trouwens nog geen Turkse burgemeester”, zo vroeg hij zich nog af.

beter en zelfbewuster voor zichzelf opkomen Wat verstaan ze daaronder? is het dit?
http://www.elsevier.nl/artimg/200711/Parijs.jpg
Skoebidoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2008, 21:00   #22
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

ik vind dat zorgwekkend,
maar tegelijk vind ik dat ik gerust naar pakweg Saoedi-Arabië zou moeten mogen verhuizen zonder opeens achter onthoofdingen van heksen te moeten staan. Zonder assimilatie, dus.
En zelfs zonder integratie, want moest ik naar daar gaan, zou het zijn om de vrouwenbeweging te helpen in hun strijd.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2008, 21:15   #23
Skoebidoe
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2007
Berichten: 215
Standaard

zorgwekkend vind ik nog heel erg zacht uitgedrukt
Skoebidoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2008, 21:17   #24
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

ge hebt me nog niet gezien als ik me ergens zorgen over maak eh
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2008, 22:06   #25
slegie
Staatssecretaris
 
slegie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 2.783
Standaard

Een groot probleem zijn de kwekerijen in onze europese steden.

De meeste allochtonen hebben geen nagel om aan het gat te krabben, geen werk, hebben geen zin om de taal te leren, westerse normen en waarden gebruiken ze enkel als ze in hun voordeel zijn, verdient meer geld met criminaliteit en het is net dit gespuis dat kweekt als konijnen waardoor deze tumor in onze steden gewoon groter word en het enige wat wij doen is deze kwekerijen steunen met vette kinderbijslagen.

Stop toch die waanzin om veel kinderen te krijgen te belonen met geld.
max 2 kinderen en voor die 2 kinderen word je rijkelijk voorgoed(meer dan nu)maar vanaf het derde betaal jij meer belastingen terug aan de staat, zo simpel kan het gaan, eens kijken of ze dan nog blijven kweken als konijnen?

en meer kinderen in ons land is goed voor de vergrijzing zeggen velen maar wat een idiote opmerking is dit.
Nu de mensen steeds langer leven is meer kinderen krijgen enkel uitstellen van de problemen van de vergrijzing, sterker nog je maakt het de mensen nog moeilijker in hun leven want grond is schaars en door de groei van de wereldbevolking en de verwoestende effecten van de mensheid op de aarde zorgen dat de voedsel en energie prijzen de pan in zwieren dus kom hier niet af met die zever dat meer kinderen krijgen de oplossing is.

Het is cru om te zeggen maar op dit gebied zijn de chinezen slimmer met hun 1 kind politiek

En wij blijven vrouwelijke kwekerijen maar aanmoedigen? onbegrijpelijk
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2008, 01:52   #26
Sjaax
Europees Commissaris
 
Sjaax's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2006
Locatie: tussen het stemvee
Berichten: 7.237
Standaard

Wat een angsthazen op dit forum. Niet normaal meer. Ik vraag me af of deze konijntjes ooit vertrouwen in de Westerse democratie hebben gehad? Waarschijnlijk niet, ze vertrouwen meer op een sterke man. Zo de waard is, vertrouwt die z’n gasten.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2008, 03:55   #27
Wolf
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 337
Standaard

De druk op de ketel wordt steeds groter... en we weten allemaal wat er gebeuren gaat als de ketel het begeeft.

Zeg maar 'dank u' tegen de humanistische, linkse volksverraders die rechtstreeks verantwoordelijk zijn voor de rotzooi die boven onze hoofden hangt.
Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2008, 09:53   #28
Skoebidoe
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2007
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Wat een angsthazen op dit forum. Niet normaal meer. Ik vraag me af of deze konijntjes ooit vertrouwen in de Westerse democratie hebben gehad? Waarschijnlijk niet, ze vertrouwen meer op een sterke man. Zo de waard is, vertrouwt die z’n gasten.
Angsthazen? Guido De Moor was ook een angsthaas zeker?! En dat oud dametje dat overvallen werd, haar knieën verbrijzeld werden en haar haar in brand gestoken, vond het doodleuk en had totaal geen angst. Ze gierde van het lachen en gaat nu elke weekend potten pakken met haar daders... Van angst hoor je haar niet klagen hoor...
Als de allochtonen hun zin niet krijgen, lokken ze rellen uit, schoppen ze keet. Auto's in de fik steken, brandbommen gooien, schieten naar brandweermannen (cfr. Parijs)... Ik kan nog een tijdje door gaan met de lijst. Eigenlijk moeten we het zelfs zo ver niet gaan zoeken. Ik haal het buitenland aan maar dat hoeft niet:
In bepaalde wijken in Luik en Charleroi durft en mag de politie niet meer patrouilleren! In de risicowijken waar ze dan wel nog durven komen... gaan ze altijd met 2 combi's. De ene combi moet dan de andere bewaken. Anders riskeren ze dat hij in de fik gestoken wordt.
Een vriend van mij heeft in de omgeving van Schaarbeek gewerkt op een dienst spoedgevallen. Daar kon je enkel binnen via een sluizensysteem. Dit systeem is er gekomen vanwege de [b]talloze gevallen van agressie[ van allochtonen/B] naar het verpleegkundig personeel. Mijn vriend reed ook mee met de MUG en vertelde me dat ze in bepaalde straten echt naar binnen moeten hollen of dat ze anders ook aangevallen werden. Het lijkt hier soms wel de Far West.
Dan durf jij nog beweren dat we angsthazen zijn... Nee, vriend, het gaat erom dat je de realiteit onder ogen moet zien want dit is de realiteit: HET LEVEN ZOALS HET IS (misschien een ideetje voor een programma op de VRT > kijkcijfers gegarandeerd! >> die 1 miljoen voor kakkerlakken versleten VB kiezers zullen zeker kijken)
Democratie: leer dat gespuis eerst eens wat democratie is en hoe ze de democratische principes moeten respecteren. Dat gebeurt niet met auto's in de fik te steken, te dwepen met het gezag enz...
Er is maar één oplossing voor dit soort allochtonen (die niet willen assimileren): onverbiddellijke terugkeer naar eigen land.
Het moet nu maar eens gedaan zijn. De bevolking is dit werkelijk kotsbeu. We moeten maar eens gaan inzien dat we niet kunnen blijven de wilde weldoener spelen.
'Zo de waard is, vertrouwt die zijn gasten' schrijf je. Wel, dat ze zich dan ook eerst als GAST leren gedragen!

Laatst gewijzigd door Skoebidoe : 16 februari 2008 om 09:55.
Skoebidoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2008, 13:28   #29
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Na Erdogan die zijn Turkse onderdanen in het buitenland (Duitsland) opriep om vooral Turks te blijven en zich zeker niet als "Duitser" te assimileren, is het nu de beurt aan de Marokkaanse regeringsleiders om hetzelfde te doen met hùn vijfde kolonne in Europa. Deze voorhoede mag zich evenmin assimileren met Europa, moeten vooral ARABISCH blijven spreken en zéker niet assimileren:

Ook Marokko tegen assimilatie

AMSTERDAM - In Den Haag is bezorgd gereageerd op de oproep van de Marokkaanse regering dat migranten de nadruk op hun Arabische(*) identiteit moeten leggen. "We hebben moeite om Marokkaanse jongeren mee te laten doen in de samenleving, nu oefent Marokko druk uit de andere kant op," aldus CDA-kamerlid Madeleine van Toorenburg.

Mohammed Ameur, minister voor de Marokkaanse gemeenschap in het buitenland, heeft gezegd dat de Marokkaanse regering de banden met Marokkanen in het buitenland sterker wil aanhalen. Onder migranten moeten de Arabische taal en de Marokkaanse cultuur meer worden verspreid, meldt De Volkskrant.

"Hier worden mensen aangesproken dat ze zich juist met alle kracht op Nederland moeten richten", aldus VVD-kamerlid Henk Kamp, die de tendens 'zeer zorgelijk' vindt.



TELEGRAAF
----------------

Kom VB bashers! laat nog eens iets van jullie horen!
Als deze tendens zich voortzet ga ik het toch nog meemaken dat de collaborateurs door hun "eigen gepamperd volk" in de str*nt worden geduwd!

Wil iemand nog wat extra nationaliteitjes uitdelen?


(*) De berbers met hun oeroude Amazigh taal tellen niet mee in het Imperialistische Arabische marokko, niet ginder en blijkbaar ook niet hier!
Natuurlijk ben jij er absoluut geen voorstander van de Vlaamse immigranten in het buitenland hun Vlaamse identiteit behouden...
__________________
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen"
Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2008, 13:33   #30
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Bekijk bericht
De druk op de ketel wordt steeds groter... en we weten allemaal wat er gebeuren gaat als de ketel het begeeft.

Zeg maar 'dank u' tegen de humanistische, linkse volksverraders die rechtstreeks verantwoordelijk zijn voor de rotzooi die boven onze hoofden hangt.
Miljoenen mensen sterven van de honger door westers imperialisme.
Armen worden langs alle kantenn uitgesloten en zelfs uitgelachen en uitgescholden als ze hun karige geld bijeenbedelen.
De gruwelijkste misdaden worden begaan in de Derde Wereld door enkel op geld beluste dictators. Extreem nationalisme foltert en doodt mensen op gruwelijke manieren van Rwanda tot in de Verenogde Staten en Irak.

Maar JIJ moet weer zo nodig hameren op de linksen, die je "superieure Vlaamse ras"' "verraden".
Ik ben beschaamd om van hetzelfde ras te zijn.
__________________
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen"
Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2008, 13:34   #31
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Wat een angsthazen op dit forum. Niet normaal meer. Ik vraag me af of deze konijntjes ooit vertrouwen in de Westerse democratie hebben gehad? Waarschijnlijk niet, ze vertrouwen meer op een sterke man. Zo de waard is, vertrouwt die z’n gasten.
Rechts heeft een vijand nodig, als die er niet is maken ze er een.
__________________
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen"
Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2008, 00:56   #32
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

[quote=alberto;3257930]In Europa lopen vele allochtonen van verschillende nationaliteiten rond, ik heb nog geen enkel andere regering zoiets weten oproepen, maar eigelijk is dat de schuld van de politieke partijen hier in Europa die zulke zaken toelaten door er niet op ter reageren en alles maar toe laten.[/QUOTE]
Aan de bevolking de taak om deze volksverraders wég te stemmen. Voor het te laat is!!!
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2008, 01:00   #33
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Om die uitkeringen draait het om natuurlijk.Toen er verleden jaar in Nederland stemmen opgingen om de dubbele nationalteit af te schaffen kwam er zelfs groot protest van de Marokkaanse overheid. Die beseften natuurlijk ook indien men van de Nederlandse nationalteit afzag de uitkeringen ook weg vielen.
Natuurlijk draait het om de uitkeringen...Waarom zouden die Marokkanen/Turken naar hier komen volgens u ? Uit liefde voor de Belgische bevolking, of voor het klimaat ?
Die zijn hier voor ons geld binnen te rijven, en dit, op gelijk welke manier, legale, en illegale. Op termijn willen ze hier de macht overnemen.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2008, 01:06   #34
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sus antigoon Bekijk bericht
geen assimilatie, behoud van eigen cultuur en waarden,
het uitstervende Vlaamse Volk moet zich aanpassen aan de overnemers en deze die voor de betaling van de vergrijzing zullen instaan.
??? 3/4 van die die moslims doppen of zitten in het gevang, hoe gaan die iets financieren ? De deur uit, ja, dat is de enigste zinnige oplossing voor dat probleem.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2008, 01:09   #35
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
ik vind dat zorgwekkend,
maar tegelijk vind ik dat ik gerust naar pakweg Saoedi-Arabië zou moeten mogen verhuizen zonder opeens achter onthoofdingen van heksen te moeten staan. Zonder assimilatie, dus.
En zelfs zonder integratie, want moest ik naar daar gaan, zou het zijn om de vrouwenbeweging te helpen in hun strijd.

Doen!!! En als u er in lukt, kom ik u bezoeken
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2008, 01:09   #36
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Natuurlijk draait het om de uitkeringen...Waarom zouden die Marokkanen/Turken naar hier komen volgens u ? Uit liefde voor de Belgische bevolking, of voor het klimaat ?
Die zijn hier voor ons geld binnen te rijven, en dit, op gelijk welke manier, legale, en illegale. Op termijn willen ze hier de macht overnemen.
Een deel struisvogels stikt nog liever door zijn kop in het zand te steken dan dat toe te geven.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2008, 01:12   #37
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Wat een angsthazen op dit forum. Niet normaal meer. Ik vraag me af of deze konijntjes ooit vertrouwen in de Westerse democratie hebben gehad? Waarschijnlijk niet, ze vertrouwen meer op een sterke man. Zo de waard is, vertrouwt die z’n gasten.
U bent ofwel ongelofelijk naïef, blind zelfs, ofwel krimineel land- volk- en ras verradend ...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2008, 01:15   #38
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Natuurlijk ben jij er absoluut geen voorstander van de Vlaamse immigranten in het buitenland hun Vlaamse identiteit behouden...
Het eerste wat ik doe in het buitenland is de taal leren, niet mijn gastheren (en dames) bekritikeren.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2008, 01:20   #39
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Wat een angsthazen op dit forum. Niet normaal meer.
IK zou inderdaad angst hebben moest men zoals in Denemarken al 6 dagen auto's in brand aan 't steken is en mijn auto waar ik hard en lang heb moeten voor werken erbij zou zijn.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2008, 01:21   #40
Sjaax
Europees Commissaris
 
Sjaax's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2006
Locatie: tussen het stemvee
Berichten: 7.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skoebidoe Bekijk bericht
Angsthazen? Guido De Moor was ook een angsthaas zeker?! En dat oud dametje dat overvallen werd, haar knieën verbrijzeld werden en haar haar in brand gestoken, vond het doodleuk en had totaal geen angst. Ze gierde van het lachen en gaat nu elke weekend potten pakken met haar daders... Van angst hoor je haar niet klagen hoor...
Als de allochtonen hun zin niet krijgen, lokken ze rellen uit, schoppen ze keet. Auto's in de fik steken, brandbommen gooien, schieten naar brandweermannen (cfr. Parijs)... Ik kan nog een tijdje door gaan met de lijst. Eigenlijk moeten we het zelfs zo ver niet gaan zoeken. Ik haal het buitenland aan maar dat hoeft niet:
In bepaalde wijken in Luik en Charleroi durft en mag de politie niet meer patrouilleren! In de risicowijken waar ze dan wel nog durven komen... gaan ze altijd met 2 combi's. De ene combi moet dan de andere bewaken. Anders riskeren ze dat hij in de fik gestoken wordt.
Een vriend van mij heeft in de omgeving van Schaarbeek gewerkt op een dienst spoedgevallen. Daar kon je enkel binnen via een sluizensysteem. Dit systeem is er gekomen vanwege de [b]talloze gevallen van agressie[ van allochtonen/B] naar het verpleegkundig personeel. Mijn vriend reed ook mee met de MUG en vertelde me dat ze in bepaalde straten echt naar binnen moeten hollen of dat ze anders ook aangevallen werden. Het lijkt hier soms wel de Far West.
Dan durf jij nog beweren dat we angsthazen zijn... Nee, vriend, het gaat erom dat je de realiteit onder ogen moet zien want dit is de realiteit: HET LEVEN ZOALS HET IS (misschien een ideetje voor een programma op de VRT > kijkcijfers gegarandeerd! >> die 1 miljoen voor kakkerlakken versleten VB kiezers zullen zeker kijken)
Democratie: leer dat gespuis eerst eens wat democratie is en hoe ze de democratische principes moeten respecteren. Dat gebeurt niet met auto's in de fik te steken, te dwepen met het gezag enz...
Er is maar één oplossing voor dit soort allochtonen (die niet willen assimileren): onverbiddellijke terugkeer naar eigen land.
Het moet nu maar eens gedaan zijn. De bevolking is dit werkelijk kotsbeu. We moeten maar eens gaan inzien dat we niet kunnen blijven de wilde weldoener spelen.
'Zo de waard is, vertrouwt die zijn gasten' schrijf je. Wel, dat ze zich dan ook eerst als GAST leren gedragen!
Democratie is nooit vanzelfsprekend. Daar zal altijd voor gevochten moeten worden. Maar democratie kan niet verdedigd worden met ondemocratische middelen.

In de VSA in de jaren zestig waren er volop rassenrellen. Dr. Martin Luther King werd doodgeschoten door een gast die dacht dat door een leider te vermoorden de negers zich koest zouden houden. Nee, voor iedereen moeten dezelfde rechten en plichten gelden. Als we ons daaraan houden, dan komt na verloop van tijd het gezonde verstand vanzelf boven. Niet dat alles meteen is opgelost. In de VSA zijn nog steeds buurten met voornamelijk zwarte bewoners waar je liever niet wil wonen. Aan de andere kant geeft het wel de mogelijkheid dat een Obama president van het land kan worden.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be