Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 september 2017, 16:48   #121
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Of het dark web
Zo te zien ben jij vertrouwd met het dark web.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 16:57   #122
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik heb niets moeten opvragen, omdat ik in tegenstelling tot jou weet over wat ik praat. Ik heb namelijk een versie van het originele plan.
Als Maarten akkoord is om het als historisch document en bewijsstuk op de website van politics.be te zetten wil ik het hem gerust doormailen.
En moest je geheugen wat parater zijn, dan zou je weten dat ik een pak letterlijke citaten gegeven heb in het draadje rond deportaties. Alle citaten heb ik in de passende bruine kleur gezet, ter illustratie.

edit : ik hoop tenminste dat je toen niet zoals zovelen je hebt laten rollen met lectuur van het o.a. door Jurgen Ceder in 1996 'opgepoetste' 70 puntenplan dat er enkel gekomen was omdat de eerste versie een aantal inbreuken tegen het EVRM in zijn tekst had.

Laat je vooral niet tegenhouden, panda, maar hou er toch maar beter rekening mee dat niet iedereen geobsedeerd is door "historische documenten" die onder dwang zijn moeten verdwijnen. Dat jij een versie van het originele plan hebt verandert niet aan het feit dat het 70-puntenplan niet meer bestaat, maar dat "de democratische partijen" er heel wat punten van hebben uitgevoerd.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 16:59   #123
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat je, ondermeer, de BUB vergeet bewijst dat je nonsens vertelt.
Ik geeft je 100% gelijk. Ik vertelde inderdaad nonsens. De BUB en een nieuwe vakbondspartij zijn hier aanwezig met partijlogo.

Ik bied mijn excuses aan dat ik jouw favoriete partij over het hoofd zag.

Ik hoop voor jou dat de BUB de volgende keer effectief de kiesdrempel haalt.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 17:08   #124
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Amai die zitten hier dus undercover.... ??!
Undercover? Iedereen kan toch gewoon als gast dit forum bekijken?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 17:17   #125
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik geeft je 100% gelijk. Ik vertelde inderdaad nonsens. De BUB en een nieuwe vakbondspartij zijn hier aanwezig met partijlogo.

Ik bied mijn excuses aan dat ik jouw favoriete partij over het hoofd zag.

Ik hoop voor jou dat de BUB de volgende keer effectief de kiesdrempel haalt.
Dat je nonsens vertelt is het enige dat klopt. De BUB is mijn favoriete partij niet. Hoop maar beter voor jezelf dat de BUBbels ooit meer dan 1% van de stemmen haalt anders gaan ze Belgique niet kunnen redden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 17:48   #126
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het 70-puntenplan bestaat niet meer en kan, net als �*lle andere partijprogramma's, aan mijn separatistische reet roesten. Geen énkele partij voert haar partijprogramma uit. De traditionele partijen voeren wel een behoorlijk deel van het 70-puntenplan uit. Zowel De Block als Francken , "deporteerden" mensen van niet-europese afkomst.
Tsjeverij. In 2016 nog heeft de Fuhrer in de gazet met veel trots zitten verkondigen dat hij er geen woord van terugnam, en dat het zelfs te braaf was. Die klootzak lacht heel het land uit in hun gezicht en zijn fanbase zit hem nog te verdedigen... Je weet even goed als ik waarom het blok hun plan terzijde heeft geschoven. Zuiver tactisch, om onder processen uit te raken.

En naast tsjeverij ook een leugen.
Dit is wat op pagina 17 en 18 van het infame 70 ptn plan staat :

Citaat:
"De terugkeer organiseren". "De terugkeer dient te gebeuren op een georganiseerde, begeleide en humane manier. Het Vlaams Blok voorziet in totaal drie verschillende fazes :
-de onmiddellijke terugkeer van illegalen, criminelen en werklozen;
-de terugkeer van de eerste generatie-vreemdelingen;
-de terugkeer van de tweede en derde generatie-vreemdelingen.
Die rotzak wou honderdduizenden mensen in weerwil van hun bekomen nieuwe nationaliteit gedwongen deporteren, tot drie generaties terug. En hij schreef dit in 1992 hee. Dus was het de bedoeling van terug te keren tot aan de allereerste migratiegolf. Ethnic cleansing

Citaat:
Het VB hoeft geen aparte scholen op te richten. Dat doen de "mensen van niet-europese afkomst" zélf. Of wat zijn koranscholen anders?
Wie was die moeder weer die onlangs met haar kinderen het land werd uitgezet? Die kinderen mochten hier niet eens tot hun meerderjarigheid naar school voor ze naar hun vaderland werden teruggestuurd.
Begrijp je het verschil tussen de gedwongen uitzetting van een afgewezen illegaal + familie en een massale deportatie van alle mensen van niet europese afkomst, na naturalisatie die hij wou afnemen, en dat tot drie generaties terug ?
Moet ik het in Jip & Janneke taal zeggen : hij wou iedereen deporteren die hier sinds de jaren '60 is binnengekomen ondanks naturalisatie en samen met al hun ascendenten en descendenten over drie volle generaties heen.

Citaat:
Als je er tegenwoordig de krantenartikels én de reacties van "de mensen" op naslaat, dan weetje dat het vooral "ascendenten en descendenten", lees "jongeren", meer bepaald jonge moslims zijn die steeds meer "mensen" terug naar hun zandbak willen gestuurd zien.
Begrijp je zelf wat je hier wil zeggen ? ik niet...

Citaat:
Wat betreft het ontnemen van de nationaliteit van teruggekeerde collaborateurs van Islamitische Staat, of hun vrouwen en hun kinderen die in het kalifaat niet langer hun draai kunnen vinden, die mogen ze écht niet alleen van mij de Belgische nationaliteit ontnemen maar met hun klikken en hun klakken het land uitzetten. Zelfs als ze daardoor statenloos worden. Er zit op dit forum meer dan één linkse die er precies hetzelfde over denkt als ik.
Ik behoor ook tot die groep. Die hoeven niet meer terug te keren en kunnen ginder best sneuvelen. In elk geval is hun verder lot geen zorg voor het westen.


Citaat:
Je weet evengoed als ik dat, weeral uit arren moede, niet alleen veel minder gul wordt omgesprongen met het cadeau doen van Belgische paspoorten, er gaan ook stemmen op om dat papiertje in bepaalde gevallen terug af te pakken.
Juist. En de parameters die men hanteert zijn zeer terecht. Een wetgeving die trouwens ontstaan is tijdens de vorige legislatuur, maar met een uiterst belangrijke inbreng van N-VA vanuit de oppositie. Behalve linkiewinkies van pvda of groen en blokkers is niemand tegen de verstrengde wetgeving.
PS, SP-A, N-VA vanuit de oppositie, O-VLD, CD&V, PS, CDH keurden de verstrenging van de snelbelgwet goed. Historisch detail, niet zonder symbolisch belang : Theo Francken, toen in de oppositie, feliciteerde initiatiefneemster Carina Van Cauter van o-vld zelfs omdat zij de historische stommiteit van Guy Verhofstadt heeft rechtgezet.


Citaat:
Zoals ik zei: langzaam maar zeker, maar zeker in arren moede, wordt het ene na het andere punt waar jij de racisten, fascisten en nazi's voor van stal haalt door de "democratische" partijen uitgevoerd. Ze weten verdomde goed hoe laat het is!
Nooit zal er ook maar één democratische partij gevonden worden die de fascistische agenda van het blok wil helpen uitvoeren. Denk daar nog maar eens over na de volgende keer dat je BDW met nauwlijks verholen walging ziet debatteren met Van Grieken. Of wanneer hij in 2018 Philip Dewinter voor de zoveelste keer een pak voor zijn broek zal geven.
Citaat:
Dat Francken de populairste politicus is, ondanks dat hij om de haverklap in de nazihoek wordt gedrumd,
Dat is dan ook zinloos geneuzel van klein links, die zitten te preken voor hun eigen hol. Francken is mateloos populair om dezelfde reden dat zijn voorgangster dat was : actie na twintig jaar immobilisme, maar zonder ranzigheid en zonder nazi-retoriek van de blokkers. Kijk, 99,9% van de bevolking is akkoord dat criminele illegalen buiten moeten. Alleen waren de voorgangers van Maggie en Theo te laf om dat uit te voeren. No more.

Citaat:
en dat hij desondanks gebeiteld zit waar hij zit, bewijst dat politiek Belgique er zich bijzonder goed van bewust is dat er zwaar in de fout werd gegaan in het verleden, en dat het de hoogste tijd is dat daar verandering in komt.
Met of zonder het 70-puntenplan waar jij, om welke reden dan ook, op blijft hakken.
Zolang de Fuhrer himself trots en met zijn besmuikt lachje blijft in de pers gooien dat zijn plan nog altijd actueel is, zelfs te braaf is en dat hij er geen woord van terugneemt moet hij als het stuk stront dat hij is de passende behandeling krijgen.

We zijn nu 25 jaar ver, daar kunnen er gerust nog een pak bijkomen hoor. Mijn idee is dat Philip dat spelletje gaat volhouden tot hij zijn parlementair pensioen kan opnemen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 17:59   #127
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Natuurlijk. Jij weet alles en ik niets. Waarschijnlijk besef je niet hoe belachelijk deze uitspraak is. .

Nadat je zelf hier schreef dat je de tekst moest "opvragen" toen je in 2006 dat zelfmoordplan wou lanceren ? Moest je echt iets "opvragen" dat al in 1992 openbaar was ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 18:23   #128
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
VB staat dichter bij het BUB dan N-VA. Enkel op het communautair vlak verschillen de twee.
Zowel BUB als VB zijn dikke facisten.
Waar schuilt het fascisme? Graag eens wat concrete elementen!
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 19:04   #129
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat jij een versie van het originele plan hebt verandert niet aan het feit dat het 70-puntenplan niet meer bestaat, maar dat "de democratische partijen" er heel wat punten van hebben uitgevoerd.
Zo is het, zelfs mijn partij voert daar dingen van uit.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 19:09   #130
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Maarten,

De partijlogo's kan je toch gewoon via dit forum op ja avatar zetten.
Van iedere partij zij de logo's beschikbaar.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 19:15   #131
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Geheel terzijde? Het Vlaams Blok had een plan met 70 punten?

Kan Nederland die opstellers eens komen lenen? De PVV had er in haar hele verkiezingsprogramma maar 11.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 27 september 2017 om 19:15.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 19:40   #132
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
.... het feit dat het 70-puntenplan niet meer bestaat, maar dat "de democratische partijen" er heel wat punten van hebben uitgevoerd.
Klopt wat je zegt.
Maar het grote verschil is wél hoe ze het hebben uitgevoerd, en daar heeft men het zelden of nooit over.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 19:42   #133
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Tsjeverij. In 2016 nog heeft de Fuhrer in de gazet met veel trots zitten verkondigen dat hij er geen woord van terugnam, en dat het zelfs te braaf was. Die klootzak lacht heel het land uit in hun gezicht en zijn fanbase zit hem nog te verdedigen... Je weet even goed als ik waarom het blok hun plan terzijde heeft geschoven. Zuiver tactisch, om onder processen uit te raken.

En naast tsjeverij ook een leugen.
Dit is wat op pagina 17 en 18 van het infame 70 ptn plan staat :



Die rotzak wou honderdduizenden mensen in weerwil van hun bekomen nieuwe nationaliteit gedwongen deporteren, tot drie generaties terug. En hij schreef dit in 1992 hee. Dus was het de bedoeling van terug te keren tot aan de allereerste migratiegolf. Ethnic cleansing



Begrijp je het verschil tussen de gedwongen uitzetting van een afgewezen illegaal + familie en een massale deportatie van alle mensen van niet europese afkomst, na naturalisatie die hij wou afnemen, en dat tot drie generaties terug ?
Moet ik het in Jip & Janneke taal zeggen : hij wou iedereen deporteren die hier sinds de jaren '60 is binnengekomen ondanks naturalisatie en samen met al hun ascendenten en descendenten over drie volle generaties heen.



Begrijp je zelf wat je hier wil zeggen ? ik niet...



Ik behoor ook tot die groep. Die hoeven niet meer terug te keren en kunnen ginder best sneuvelen. In elk geval is hun verder lot geen zorg voor het westen.




Juist. En de parameters die men hanteert zijn zeer terecht. Een wetgeving die trouwens ontstaan is tijdens de vorige legislatuur, maar met een uiterst belangrijke inbreng van N-VA vanuit de oppositie. Behalve linkiewinkies van pvda of groen en blokkers is niemand tegen de verstrengde wetgeving.
PS, SP-A, N-VA vanuit de oppositie, O-VLD, CD&V, PS, CDH keurden de verstrenging van de snelbelgwet goed. Historisch detail, niet zonder symbolisch belang : Theo Francken, toen in de oppositie, feliciteerde initiatiefneemster Carina Van Cauter van o-vld zelfs omdat zij de historische stommiteit van Guy Verhofstadt heeft rechtgezet.




Nooit zal er ook maar één democratische partij gevonden worden die de fascistische agenda van het blok wil helpen uitvoeren. Denk daar nog maar eens over na de volgende keer dat je BDW met nauwlijks verholen walging ziet debatteren met Van Grieken. Of wanneer hij in 2018 Philip Dewinter voor de zoveelste keer een pak voor zijn broek zal geven.


Dat is dan ook zinloos geneuzel van klein links, die zitten te preken voor hun eigen hol. Francken is mateloos populair om dezelfde reden dat zijn voorgangster dat was : actie na twintig jaar immobilisme, maar zonder ranzigheid en zonder nazi-retoriek van de blokkers. Kijk, 99,9% van de bevolking is akkoord dat criminele illegalen buiten moeten. Alleen waren de voorgangers van Maggie en Theo te laf om dat uit te voeren. No more.



Zolang de Fuhrer himself trots en met zijn besmuikt lachje blijft in de pers gooien dat zijn plan nog altijd actueel is, zelfs te braaf is en dat hij er geen woord van terugneemt moet hij als het stuk stront dat hij is de passende behandeling krijgen.

We zijn nu 25 jaar ver, daar kunnen er gerust nog een pak bijkomen hoor. Mijn idee is dat Philip dat spelletje gaat volhouden tot hij zijn parlementair pensioen kan opnemen.
Very well said pandareus!! Ja zo is het!! Philip is een dikke racist, wilt de kleurtjes pijn doen en hoopt dit op een achterbakse (tsjeverij idd!) manier in te kleden!! Maar wij zijn niet van gisteren hoor, dat hem maar niet peinst dat zijn spelleke zal pakken, daarvoor hebben té veel mensen in het verleden afgezien. We mogen nooit vergeten wat voor een vuiligheden de 2 Wereldoorlogen teweeg hebben gebracht mede dankzij de collabo's met VB inslag!! Nooit!! In naam van alle omgekomen jewish slachtoffers & al de anderen!!!!!!!

Laatst gewijzigd door bembem : 27 september 2017 om 19:44.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 20:39   #134
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Very well said pandareus!! Ja zo is het!! Philip is een dikke racist, wilt de kleurtjes pijn doen en hoopt dit op een achterbakse (tsjeverij idd!) manier in te kleden!! Maar wij zijn niet van gisteren hoor, dat hem maar niet peinst dat zijn spelleke zal pakken, daarvoor hebben té veel mensen in het verleden afgezien. We mogen nooit vergeten wat voor een vuiligheden de 2 Wereldoorlogen teweeg hebben gebracht mede dankzij de collabo's met VB inslag!! Nooit!! In naam van alle omgekomen jewish slachtoffers & al de anderen!!!!!!!
Daar zijn ze weer met hun eeuwige nazi-litanie, de pikkendieven, hangmatters en uitkeringtrekkers. Die kunnen er wat van om hun achterbakse tsjeverij in te kleden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 20:42   #135
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Klopt wat je zegt.
Maar het grote verschil is wél hoe ze het hebben uitgevoerd, en daar heeft men het zelden of nooit over.
Onder Tobback werden ze alleszins met geweld gedeporteerd, met een kussentje in de aanslag.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 21:02   #136
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Doe geen moeite panda. De fuhrer kan nog volhouden wat hij wil tot hij de pijp uitgaat, hij heeft nooit ook maar één migrant laten deporteren. Wat van de "democratische" partijen die dit onmogelijk maakten niet kan gezegd worden. Francken probeert vandaag het puin te ruimen waar de voorstanders van de multiculturele mislukking verantwoordelijk voor zijn. Hopeloos telaat, maar de staatsnationalisten zien met lede ogen aan dat hij de partij van De Wever een hoop ongewenste stemmen oplevert.
Blijf vooral hopen dat de N-VA opnieuw bereid is om onvoorwaardelijk in de volgende regering te stappen. Als de N-VA eisen durft stellen zijn we mogelijks vertrokken om het Belgische record regeringsvormen te breken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 21:24   #137
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat je nonsens vertelt is het enige dat klopt. De BUB is mijn favoriete partij niet. Hoop maar beter voor jezelf dat de BUBbels ooit meer dan 1% van de stemmen haalt anders gaan ze Belgique niet kunnen redden.
Het klopt wel degelijk dat BUB jouw favoriete partij is. Je kan er amper over zwijgen. Je geeft ook telkens aan dat je er voor zal stemmen:

http://forum.politics.be/poll.php?do...ts&pollid=7226
Op welke partij stem jij de komende federale verkiezingen 2014 ?

Bij deze forumenquête hebben slechts 2 personen een geldige stem uitgebracht op BUB. Jij bent één van die twee.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 21:36   #138
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Daar zijn ze weer met hun eeuwige nazi-litanie, de pikkendieven, hangmatters en uitkeringtrekkers. Die kunnen er wat van om hun achterbakse tsjeverij in te kleden.
Dat moet idd wel iets heel speciaal zijn zo'n moordmachine van een nazi; bijna net zo speciaal als Shekel von Goldbergstein. Of is het meer zoals dat verhaal van de verschrikkelijke yeti? Een leuk verhaaltje voor het slapengaan ..

En dan op een zwarte zondag komt Shekel von Goldbergstein langs zoals de deurwaarder en confisceert al je bezittingen omdat je je lening niet kan afbetalen... boehoehoe...

Shekel en Hitler het duivelse duo...

Pff, je.wordt die zever beu.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 21:59   #139
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.068
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Onder Tobback werden ze alleszins met geweld gedeporteerd, met een kussentje in de aanslag.
De Lowie heeft toen direkt ontslag genomen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 23:19   #140
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
edit : ik hoop tenminste dat je toen niet zoals zovelen je hebt laten rollen met lectuur van het o.a. door Jurgen Ceder in 1996 'opgepoetste' 70 puntenplan dat er enkel gekomen was omdat de eerste versie een aantal inbreuken tegen het EVRM in zijn tekst had.
Zoals ik al dikwijls zei, het VB is nog nooit veroordeeld voor het schenden van de mensenrechten.
Iets wat alle partijen die ooit in een federale regering zaten of zitten niet kunnen zeggen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be