Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 april 2016, 15:10   #381
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.594
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Hoezo Paul, met mijn VISA (wel Gold) lijkt het wel te lukken.
Credit Card nummer verlangt minstens 15 cijfers, mijn kaart heeft er 16, en wslk hebben alle kaarten 16 cijfers (ook die van mijn vrouw ).



Shit Paul al 232.000 volgens media, waar gaat dat eindigen.

Hopelijk kunnen die mensen een contract lezen want tegen eind 2017 zijn die wagens er nooit zelfs de eerste niet. Tenzij ze zo dom zijn dat ze zonder nadenken gestort hebben
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2016, 15:34   #382
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.874
Standaard Tesla zet de marktprijs 3 jaar ver

Met hun marketingcampagne lijkt Tesla zich een deel van de markt voor e-wagens toe te eigenen tegen een prijs die Tesla bepaalt.
De andere fabrikanten zullen zich voor gelijkaardige wagens moeten conformeren aan die prijs.
We kunnen vermoeden dat het pijn gaat doen als ze er onder gaan,tenzij ze Chinezen.
Maar dat kunnen die Chinezen zelf ook wel ☺
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2016, 17:48   #383
Drosamadaris
Minister
 
Geregistreerd: 2 februari 2014
Berichten: 3.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Natuurlijk alles is (subjectief) lelijk.
De GT-versie (zowel de 3 als de 5) van BMW zijn inderdaad lelijk. De designer die daar ooit me afgekomen is bij BMW mogen ze ritueel terecht stellen.
De andere designs van Tesla vond ik ook al niet mooi, en dat is met deze niet veel beter om de genoemde reden.

Tenzij jij de designer bent van dat onding, zie ik niet goed in waarom je je zo in je gat gebeten voelt daarom
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2016, 18:37   #384
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik heb helaas iets meer school gelopen als u, heb helaas iets meer verstand van techniek als u, en ik neem een Tesla.

Ga jij maar verder genieten van je dop, of je spaarcenten na je uitgelokt falliet.
Met een diploma koop je geen eten. Of misschien een boterham en wat choco Ga jij nog maar verder je baas rijk maken. Aan een loon van ??? 2500 netto zal al heel hoog geschat zijn.

En ja uitgelokt failliet. En dan? Dat is de Belgische wetgeving. Maar we zijn al terug bezig, drukker dan voordien. Andere namen, beter personeel en vooral super tevreden klanten En mijn hobby draait ook op volle toeren. Zelfs een stomme oude Golf GTI gaat veel geld vandaag.

Dus meer verstand van techniek? En hoever kom je ermee? Dertien in een dozijn en op 1-2-3 vervangbaar. Als jij je dan superieur voelt (typisch voor mensen met een hoog diploma, die denken steeds dat ze respect krijgen omdat ze hooggeschoold zijn. Maar werken zich tot een burn-out en dit voor een petieterig loontje))
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2016, 18:46   #385
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Welke dure electrische wagen? Bron?

... E-auto´s van 30k best betaalbaar voor "het volk"
Ik vind 30000 euro voor zoiets als de tesla 3 belachelijk veel geld. maar hij is dan ook maar voor "het volk". Dat lees ik als "het gepeupel"

Maar ik ben blij dat ze zoveel zotten hebben kunnen vinden die blindelings een voorschot storten zonder te weten hoe de wagen er in productie echt gaat uit zien. En dat ze geloven dat ze hun wagen eind 2017 zullen hebben.

Mijn prognose : beloofd wordt einde 2017. Echter door eender welke reden zal het half 2018 worden. En als je nummer 200.000 en zoveel bent dan zal het waarschijnlijk ergens in 2019 zijn. En tegen dan zijn er al verschillende merken met gelijkwaardige alternatieven.

Ik zeg maar wat : een audi puur elektrisch of een tesla model 3 en dit voor dezelfde prijs. Als ik dan toch zou moeten kiezen dan mag jouw Muskie zijn misbaksel houden
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2016, 18:53   #386
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Dat de auto alles behalve af is zeker de ontbrekende instrumenten-dashboard, spreekt voor zichzelf aangezien de productie wslk pas einde 2017 zal beginnen, dit zal bij de faze 2 van de introductie pas bekend gemaakt worden.
Hoe productie gaat WAARSCHIJNLIJK eind 2017 beginnen. Dus de productie zal HOOGSTWAARSCHIJNLIJK ergens in 2018 starten. Maar is het dan januari of december? En als je nummer 200.000 bent wat dan? Zal het dan 2019 worden? Of wie weet pas in 2020 dat je je wagen gaat hebben.

Ik heb het altijd gezegd en blijf het zeggen : wie nu nog op tesla wedt kan wel eens serieus zijn vingers verbranden. Ik geloof er niet in. En om direct er nog verder op te reageren. En wie het gelooft of niet gelooft zal mij een zorg wezen. Wel, destijds bij de lancering een nieuwe Porsche 991 GT3RS privé gekocht. Ingeschreven dus volle pot BIV, wegenbelasting en omnium betaald. Enkele keren mee gereden en nu pas verkocht. met op het einde nog een winstkaartje aan waar velen een aantal jaren mogen voor gaan werken. Kassa in de zak.

Koop jij maar een tesla
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2016, 19:01   #387
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Met een diploma koop je geen eten. Of misschien een boterham en wat choco Ga jij nog maar verder je baas rijk maken. Aan een loon van ??? 2500 netto zal al heel hoog geschat zijn.

En ja uitgelokt failliet. En dan? Dat is de Belgische wetgeving. Maar we zijn al terug bezig, drukker dan voordien. Andere namen, beter personeel en vooral super tevreden klanten En mijn hobby draait ook op volle toeren. Zelfs een stomme oude Golf GTI gaat veel geld vandaag.

Dus meer verstand van techniek? En hoever kom je ermee? Dertien in een dozijn en op 1-2-3 vervangbaar. Als jij je dan superieur voelt (typisch voor mensen met een hoog diploma, die denken steeds dat ze respect krijgen omdat ze hooggeschoold zijn. Maar werken zich tot een burn-out en dit voor een petieterig loontje))
Je bent dus een ordinaire autozwendelaar. Genoteerd.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2016, 19:11   #388
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Je bent dus een ordinaire autozwendelaar. Genoteerd.
Een soort DDT op speed...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2016, 19:55   #389
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Ik vind 30000 euro voor zoiets als de tesla 3 belachelijk veel geld. maar hij is dan ook maar voor "het volk". Dat lees ik als "het gepeupel"

Maar ik ben blij dat ze zoveel zotten hebben kunnen vinden die blindelings een voorschot storten zonder te weten hoe de wagen er in productie echt gaat uit zien. En dat ze geloven dat ze hun wagen eind 2017 zullen hebben.

Mijn prognose : beloofd wordt einde 2017. Echter door eender welke reden zal het half 2018 worden. En als je nummer 200.000 en zoveel bent dan zal het waarschijnlijk ergens in 2019 zijn. En tegen dan zijn er al verschillende merken met gelijkwaardige alternatieven.

Ik zeg maar wat : een audi puur elektrisch of een tesla model 3 en dit voor dezelfde prijs. Als ik dan toch zou moeten kiezen dan mag jouw Muskie zijn misbaksel houden

Tegen dan zijn de tesla aandelen verdubbeld en betaal je uw tesla maar 15000
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2016, 19:56   #390
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.594
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Met een diploma koop je geen eten. Of misschien een boterham en wat choco Ga jij nog maar verder je baas rijk maken. Aan een loon van ??? 2500 netto zal al heel hoog geschat zijn.

En ja uitgelokt failliet. En dan? Dat is de Belgische wetgeving. Maar we zijn al terug bezig, drukker dan voordien. Andere namen, beter personeel en vooral super tevreden klanten En mijn hobby draait ook op volle toeren. Zelfs een stomme oude Golf GTI gaat veel geld vandaag.

Dus meer verstand van techniek? En hoever kom je ermee? Dertien in een dozijn en op 1-2-3 vervangbaar. Als jij je dan superieur voelt (typisch voor mensen met een hoog diploma, die denken steeds dat ze respect krijgen omdat ze hooggeschoold zijn. Maar werken zich tot een burn-out en dit voor een petieterig loontje))
Los van dit onderwerp. Ik heb verschillende bedrijven en nooit in mijn leven is er één failliet gegaan. Daar ben ik fier om. Niemand in de wereld kan zeggen dat hij van mij één € moet. Ik zou nog liever van mijn privé patrimonium verkopen dan de smet te hebben dat ik failliet gegaan ben.

Ofwel zet je hier een minabel typetje neer ofwel heb je een grote fantasie. Voor beiden kan ik weinig respect opbrengen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2016, 20:09   #391
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris Bekijk bericht
De GT-versie (zowel de 3 als de 5) van BMW zijn inderdaad lelijk. De designer die daar ooit me afgekomen is bij BMW mogen ze ritueel terecht stellen.
De andere designs van Tesla vond ik ook al niet mooi, en dat is met deze niet veel beter om de genoemde reden.

Tenzij jij de designer bent van dat onding, zie ik niet goed in waarom je je zo in je gat gebeten voelt daarom
Mij bevallen de BMW GT´s ook helemaal niet. Maar de Tesla S en Model 3 bevallen we wel enigzins, toch ruim voldoende om te kopen.

Dan mag jij je nog ergens gebeten voelen omdat Tesla zo in de smaak valt -bij vele mensen- dat is dan jouw probleempje.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 2 april 2016 om 20:17.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2016, 20:16   #392
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Ik vind 30000 euro voor zoiets als de tesla 3 belachelijk veel geld. maar hij is dan ook maar voor "het volk". Dat lees ik als "het gepeupel"

Maar ik ben blij dat ze zoveel zotten hebben kunnen vinden die blindelings een voorschot storten zonder te weten hoe de wagen er in productie echt gaat uit zien. En dat ze geloven dat ze hun wagen eind 2017 zullen hebben.

Mijn prognose : beloofd wordt einde 2017. Echter door eender welke reden zal het half 2018 worden. En als je nummer 200.000 en zoveel bent dan zal het waarschijnlijk ergens in 2019 zijn. En tegen dan zijn er al verschillende merken met gelijkwaardige alternatieven.

Ik zeg maar wat : een audi puur elektrisch of een tesla model 3 en dit voor dezelfde prijs. Als ik dan toch zou moeten kiezen dan mag jouw Muskie zijn misbaksel houden
Wat jij vindt weten we ondertussen, maar ik wist niet dat 30.000 € voor jou te duur is voor een electrische middenklasser, ben je dan op de sukkel geraakt? Of heb je last van je geheugen?

Een (trage) recente Nissan Leaf (109 PK) die maar een 30 kW accupack heeft en ook 35000 € kan kosten, dus een praktisch rijbereik van 150-180 km haalt die kan men idd nog "te duur" noemen.
Citaat:
http://www.autogids.be/model-type-ja...016/prijs.html
Nissan Leaf (2016)
10 versie(s) tussen 24.715 € en 37.525 €
Nissan Leaf Tekna 30kWh
Elektrisch Automatisch 109 pk 0 l / 100 km CO2 : 0 g/km 5 deuren 5 zitplaatsen
Basisprijs 37.525 €
CO2-uitstoot 0 g/km
Verkeersbelasting 76,96 €
BIV Vlaanderen NC
Kostprijs per km 0,39 €

- See more at: http://www.autogids.be/model-type-ja....AgaPHM27.dpuf
daartegenover is een Tesla 3 (60 kWh basis) met zijn uitstraling en quasi dubbel rijbereik bijna een koopje voor ~ 35.000 €.
Tesla 3 zal dus de prijs bepalen van de E-middenklassers in de toekomst of pakweg vanaf 2018. Zelfs de Duitsers klagen nu al dat de Tesla 3 zeker kan concurreren met de Opel Ampera E die ook ~ 30k basis gaat kosten, awel dan is de keus redelijk snel gemaakt hé.

En of men nu tot 2019 of 2021 moet wachten op zijn Tesla 3 verandert daar geen fluit aan. Integendeel. Op veel gevraagde auto´s moet men nu eenmaal veel langer wachten.

En uw afgezaagd Porsche ego-gezever verandert daar ook geen fluit aan. Zelfs niet moest je een van de laatste Porsche 918 RSR van 900k rijden.
http://www.auto-motor-und-sport.de/n...t-9710156.html
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 2 april 2016 om 20:45.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2016, 21:24   #393
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik ook niet, voor 20-25000 Euro heb je alles wat je moet hebben.
Ook in < 6 sec van 0-100 kmh als men eens wilt/moet? geen directe emissies ? geen motorlawaai? Dit voor 30k ? Citeer eens een redelijk proper fossiel...

De Chevy Bolt EV, in Europa Opel Ampera E (60 kWh), gaat wslk ook 30k kosten en haalt 100 kmh in 7 seconden als het moet:

Link met alle specs en foto´s van die voorwielaandrijver (vooraan blijkbaar geen koffer), 200 PK E-motor, begrenste top van 145 kmh, 320 km rijbereik... :
Citaat:
http://insideevs.com/chevrolet-bolt-...han-7-seconds/

After doing a mini reveal at last week’s CES show in Las Vegas, GM CEO Mary Barra and Mark Reuss (President of GM NA operations), re-presented the Chevrolet Bolt EV at NAIAS in Detroit this morning.

Powering the Bolt EV is a 60 kWh lithium battery which resides in the floor of the car from the front foot well to back of the rear seat.

Inside, the electric motor in the Bolt EV puts out 266 lb.-ft. (360 Nm) of torque and 200 hp (150 kW) of hp.

GM states that in conjunction with a 7.05:1 final drive ratio, the Bolt EV will zip past 60 mph (98 km/h) from a standstill in “less than seven seconds“, while 0-30 mph is accomplished in 2.9 seconds.

GM puts top speed of the Bolt EV at 91 mph/145 km/h.

The nickel-rich lithium-ion chemistry provides improved thermal operating performance over other chemistries, which requires a smaller active cooling system for more efficient packaging. The chemistry allows the Bolt EV to maintain peak performance in varying climates and driver demands.



On the 60 kWh battery itself:

60 kWh lithium-ion battery pack.
288 lithium ion cells
Five sections
10 modules
96 cell groups – three cells per group
960 lbs. (435 kg) total weight

GM says that the pack uses active thermal conditioning which is “similar” to the 2016 Chevrolet Volt. Still, a 8-year/100,000 mile warranty should take care of any issues owners might come across.

“You usually have a battery cell that delivers either the desired levels of energy or power, but not traditionally both. With this cell design and chemistry we were able to deliver a battery system with 160 kilowatts of peak power and 60 kilowatts hours of energy,” – Gregory Smith, Bolt EV battery pack engineering group manager.






Through a combination of increased regenerative deceleration and software controls, one pedal driving enables the vehicle to slow down and come to a complete stop without using the brake pedal in certain driving conditions.

When operating the Bolt EV in “Low” mode, or by holding the Regen on Demand paddle located on the back of the steering wheel, the driver can bring the vehicle to a complete stop under most circumstances by simply lifting their foot off the accelerator, although the system does not relieve the need to use the brake pedal altogether.

Operating the Bolt EV in “Drive” mode and not pulling the paddle while decelerating delivers a driving experience where usage of the brake pedal is required to stop.

Full 2017 Chevrolet Bolt EV Specs:
enz... Tesla 3 wordt (nog) niet als concurrent genoemd...
De Tesla 3 daarentegen heeft achterwielaandrijving en heeft zoals het model S ook een extra kofferruimte vooraan (zie video Tesla 3 event vanaf 10´) maar zal zeker een andere soort accu´s hebben en een krachtigere E-motor aan de achteras.

Vermoedelijke benaderende prestaties van het model 3 versus GM Bolt EV:
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 2 april 2016 om 21:51.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2016, 08:31   #394
Drosamadaris
Minister
 
Geregistreerd: 2 februari 2014
Berichten: 3.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Mij bevallen de BMW GT´s ook helemaal niet. Maar de Tesla S en Model 3 bevallen we wel enigzins, toch ruim voldoende om te kopen.

Dan mag jij je nog ergens gebeten voelen omdat Tesla zo in de smaak valt -bij vele mensen- dat is dan jouw probleempje.
Lol, je kan beter dan dat micele .
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2016, 08:55   #395
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris Bekijk bericht
Lol, je kan beter dan dat micele .
Hoe meer men de Tesla 3 bekijkt hoe mooier.

Vooraan zal men de bumper toch wat moeten herzien want er ontbreekt eigenlijk een uitsparing op maat (LxBxH (cm) x diepte (mm) voor die joekel van een EU-kentekenplaat. Ik denk iets meer richting Tesla X front maar dan met *uitsparing om de aerodynamica te behouden. Het is "maar" een (kunststof) bumper hé.

* uitsparing: maar dan met een EU-kenteken (gladde designplaat reproductie) dat er juist in past ook qua dikte.

zo: http://www.rad-ab.com/wp-content/upl...ood-2013-6.jpg

Tesla X fotoreeks, met een paar foto´s van Tesla S en Tesla S:
http://www.slashgear.com/gv/tesla-mo...arousel-434300

Tesla X neus:
http://cdn.slashgear.com/wp-content/...1-1280x720.jpg

Natuurlijk is smaak altijd subjectief, men ziet het aan de voorbestellingen...
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 3 april 2016 om 09:23.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2016, 09:08   #396
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

253k pre-orders.

Stevig getalleke. Als den Elon nu zijn fabriek up and running krijgt op tijd zit hij het eerste jaar al compleet vol.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2016, 09:33   #397
Drosamadaris
Minister
 
Geregistreerd: 2 februari 2014
Berichten: 3.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Natuurlijk is smaak altijd subjectief, men ziet het aan de voorbestellingen...
Praise the lord, hij heeft het door
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2016, 09:33   #398
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Tesla X fotoreeks, met een paar foto´s van Tesla S en Tesla S:http://www.slashgear.com/gv/tesla-mo...arousel-434300
Correctie: Tesla 3 fotoreeks met een paar foto´s van Model X en ook Model S om de verschillen en sommige overgenomen designelementen te zien.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2016, 09:42   #399
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
253k pre-orders.

Stevig getalleke. Als den Elon nu zijn fabriek up and running krijgt op tijd zit hij het eerste jaar al compleet vol.
Ik schat minstens 2 jaar.

Als Gigafactory pakweg halfweg 2017 begint te draaien gaan ze volgens bronnen maar 100.000 accupacks per jaar kunnen maken. Die aantallen gaan geleidelijk stijgen.

Pas als Giga I op vole toeren loopt zullen ze 500.000 per jaar kunnen maken wslk pas vanaf 2020. (de accucelproducenten moeten ook kunnen leveren)

Dat wil zeggen als tegen dan pakweg 400.000 model 3 voorbesteld zijn (na event 2 met alle specs van Model 3) dat de productie van ~ 3 jaar uitverkocht is of t.e.m 2019.
Wie weet als men volgend jaar ene besteld (na event 2) dat men dan ooit een gefacelifte Model 3 krijgt... en wslk betere accutechniek. Bouwjaar 2020 klinkt niet slecht.
(ik denk niet dat meer als 10 % voorbestellingen zullen afhaken)
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 3 april 2016 om 09:44.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2016, 09:53   #400
chris k
Staatssecretaris
 
chris k's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 2.793
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris Bekijk bericht
De GT-versie (zowel de 3 als de 5) van BMW zijn inderdaad lelijk. De designer die daar ooit me afgekomen is bij BMW mogen ze ritueel terecht stellen.
De andere designs van Tesla vond ik ook al niet mooi, en dat is met deze niet veel beter om de genoemde reden.

Tenzij jij de designer bent van dat onding, zie ik niet goed in waarom je je zo in je gat gebeten voelt daarom
Sommige vinden lelijk wat ze niet kunnen betalen....ik heb een 520 GT is aangenaam om mee te rijden .
chris k is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be