Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt.

 
 
Discussietools
Oud 22 januari 2007, 15:00   #21
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
Hallo Paulus,

Heb jij dan een vraag gesteld?


Zeg ik dat dan?
Citaat:
noem jij "mag iemand die zich onderwerpt aan de wil van de Enige naar een andere manier van denken bekeren" een vraag ?
Dat was de vraag niet maar, ja ik noem het een vraag. Per slot van rekening is de Islam niet de enige godsdienst die meent de Enige te dienen.

Citaat:
Het geloof "zich onderwerpen aan de wil van de Eerste" is op -eerste deel- "er is geen god" gebaseerd, en -2de deel- dan de Eerste, de Enige.
En de islam is daarin niet alleen.

Citaat:
Ik als iemand die zich onderwerpt aan de wil van de Enige (of Moslim in Arabisch) geloof in dat, ik kan en mag niet bekeren naar een ander manier van denken: zoals Toeval heeft voor alles gezorgd en heeft alle wetten gemaakt die ervoor zorgen dat het universum zo werkt en dat de mens op zo'n manier in buik van zijn moeder wordt gemaakt, en al die miljaarden en miljaarden wetten die er bestaan...
Dan beperk je de persoonlijke vrijheid van de mens om te geloven wat hij wil. Zelfs God doet dat niet.

Citaat:
Ik kan en mag ook niet bekeren naar een manier van denken dat er een god bestaat en wat dan ook : toeval, begeerte, materie, of mens die goddelijk is geworden, een god die eet drinkt, zich amuseert etc ...
Hoe geloof ik in de Enige, de Eerste ??
Iedereen mag geloven wat hij wil.

Bon, ik ga je een voorbeeld geven aan de hand van wat ik nu zie en doe:
Ik ben nu een bericht aan het typen, en zodra ik op de knop "Antwoord versturen" klik ga ik en jij "mischien" het bericht zien?? hoe gebeurt dat?
Wie verwerkt en plaatst het bericht op de pagina ?
Achter deze knop "Antwoord versturen" zitten er wetten:
Dit stuurt een aanvraagbericht naar een aparte file en daar wordt een connectie met databank geopend "PHP code" en die ervoor zorgt dat dit berichtje in een tabel binnen deze databank wordt opgenomen en dan keert die terug naar een andere pagina die dan weer dezelfde taak uitvoert maar nu het berichtje uit de databank halen en weergeven ... etc
Citaat:
Laten we 't simpel houden ..
Nou? wie voert al deze taken uit? {.. die php code achter de knop, de webserver met scripting machine die php-code ontcijfert? de computer ? ISP ? elektriciteit? kabels ?? mijnheer IP? ikke ? ..} ==> (SYSTEEM)
Mijn antwoord is: de mens(en): (programmeur, elektrotechnicus, ..)
Maar die pakken niet mijn bericht en dan op papier schrijven, kopies maken en dan vervolgens naar jou en naar anderen naar hun huis gaan en die brief op hun scherm plakken .. nee
Die genieten gewoon van wat er bestaat op deze aarde van allerlei materie zoals elekt.. enzo en dan hebben ze samen een wet (ten) en afspraken aangemaakt die ervoor zorgt dat jij nu mijn antwoord leest .
Er is geen god, dan De Enige, de Eerste die Unique is, en is aan niemand/niets gelijkwaardig.
Met vriendelijke groeten
Yahya
Dat kan allemaal best zijn maar er zijn wel meer religies die net hetzelfde beweren.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 22 januari 2007, 15:02   #22
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Wauw, ja of neen, dat moet je aan de kleuterkes vragen en het leven is te complex om alleen met ja of neen te antwoorden,. Maar ja ,er lopen altijd een simpele volkje op dit wereld met een simpele redenering !
Inderdaad heel simpel, maar toch te moeilijk voor jou zo blijkt.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 22 januari 2007, 15:04   #23
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Voila mijn beste circe, je geeft zelf toe dat de islaam een ideologie is ipv een godsdienst ! En dat is wat ik de hele tijd wil zeggen, namelijk degene die een visie dragen dat de islaam geen godsdienst is maar een "veroveringsgodsdienst" zoals de man zei en ideologie dus, die deze conclusies uittrekken wat opzich zeer gevaarlijk is !
Ik geef dit niet toe! Ik zeg dit al heel de tijd zeer uitdrukkelijk!
Net daarom is islam zelfs gevaarlijker dat sommige andere totalitaire ideologieën, vermits ze zich bovendien nog beroepen op een onzichtbare "hogere macht" die hen de "waarheid" in petto geeft!

Citaat:
En wanneer is de politiek een godsdienstige norm ?? De rest van je verhaal zijn je eigen aanvullingen die niets te maken hebben met wat ik zeg !
Je bevestigt het hier zelf: vanaf dat islam in de meerderheid is (zie islamitische landen) dan WORDT die zogenaamde "religie" gewoon de politieke norm!
De rest zijn geen "eigen aanvullingen" maar gewoon aanwijzingen uit de koran die niks meer met "religie" te maken hebben, maar alles met een totalitaire ideologie!
Van het moment tot je opstaat tot het moment waarop je naar toilet gaat, met welke hand je kan eten en hoe je je vrouw moet behandelen!!

Dus cut the crap! Jullie "religieus" verhaaltje begint hoe langer hoe meer duidelijke barsten te vertonen en het ballonnetje is doorprikt.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 22 januari 2007, 15:05   #24
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Zwartwerk komt ook enkel uit als BigBrother komt kijken, dit neemt niet weg dat het een flagrante schending van de wet is Lincoln.
Illegaliteit kan soms zeer nuttig zijn !
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 22 januari 2007, 15:07   #25
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Illegaliteit kan soms zeer nuttig zijn !
Criminaliteit blijft criminaliteit Lincoln.

Volgens mijn godsdienst mag ik helemaal geen successierechten betalen. Alles wordt op voorhand in het zwart overgeschreven zonder aangifte, net zomin als ik belastingen mag betalen: ik geef niks aan van wat ik verdien.

Zo heeft FSM het beslist nietwaar?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 22 januari 2007 om 15:08.
circe is offline  
Oud 22 januari 2007, 15:08   #26
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Vrije meningsuiting kan op alle manieren, ook in Hyde Park en ook van de toren, echter niet van de moskee blijkt.
Er zijn grenzen ! Elke koe heeft het recht op gras, maar niet op een gras die groeit op het eigendom van iemand ! Probeer maar eens een koe te laten grazen op het gras die groeit op het koningings domein van queen elisabeth !
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"

Laatst gewijzigd door Lincoln : 22 januari 2007 om 15:08.
Lincoln is offline  
Oud 22 januari 2007, 15:09   #27
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Er zijn grenzen ! Elke koe heeft het recht op gras, maar niet op een gras die groeit op het eigendom van iemand ! Probeer maar eens een koe te laten grazen op het gras die groeit op het koningings domein van queen elisabeth !
Er bestaat dan ook geen "recht op vrij grazen" dacht ik Lincoln.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 22 januari 2007, 15:12   #28
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik geef dit niet toe! Ik zeg dit al heel de tijd zeer uitdrukkelijk!
Net daarom is islam zelfs gevaarlijker dat sommige andere totalitaire ideologieën, vermits ze zich bovendien nog beroepen op een onzichtbare "hogere macht" die hen de "waarheid" in petto geeft!



Je bevestigt het hier zelf:(ik heb niets bevestigd) vanaf dat islam in de meerderheid is (zie islamitische landen) dan WORDT die zogenaamde "religie" gewoon de politieke norm!
De rest zijn geen "eigen aanvullingen" maar gewoon aanwijzingen uit de koran die niks meer met "religie" te maken hebben, maar alles met een totalitaire ideologie!
Van het moment tot je opstaat tot het moment waarop je naar toilet gaat, met welke hand je kan eten en hoe je je vrouw moet behandelen!!

Dus cut the crap! Jullie "religieus" verhaaltje begint hoe langer hoe meer duidelijke barsten te vertonen en het ballonnetje is doorprikt.
Dat blijft nog altijd en éénzijdige aanvulling, trouwens wie gaat nu bepalen van wat religieus is en een tottalitaire ideologie ? Bent u meer "superieur" om dat te stellen ?
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"

Laatst gewijzigd door Lincoln : 22 januari 2007 om 15:13.
Lincoln is offline  
Oud 22 januari 2007, 15:15   #29
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Criminaliteit blijft criminaliteit Lincoln.

Volgens mijn godsdienst mag ik helemaal geen successierechten betalen. Alles wordt op voorhand in het zwart overgeschreven zonder aangifte, net zomin als ik belastingen mag betalen: ik geef niks aan van wat ik verdien.

Zo heeft FSM het beslist nietwaar?
Het is maar wat je verstaat onder illegaliteit, en om illigaliteit gelijk te stellen met de crimminaliteit is een beetje een stap verder naar overdrevenheid !
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 22 januari 2007, 15:18   #30
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Er bestaat dan ook geen "recht op vrij grazen" dacht ik Lincoln.
Jawel, in de koran ,een dier heeft gelijke rechten zoals een mens; (wa maa min daabbatin fee al ardi wa la taa'irin yateero bi janaa7aihi illa oumamoun amthaloukoum )vert; Elke levende wezen op deze wereld en elke vogel die vliegt met zijn vleugels zijn enkel volkeren zoals jullie !!!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 22 januari 2007, 15:34   #31
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Jawel, in de koran ,een dier heeft gelijke rechten zoals een mens; (wa maa min daabbatin fee al ardi wa la taa'irin yateero bi janaa7aihi illa oumamoun amthaloukoum )vert; Elke levende wezen op deze wereld en elke vogel die vliegt met zijn vleugels zijn enkel volkeren zoals jullie !!!
Zoals jullie?

Staan jullie daarboven misschien of durf je dat niet zeggen?

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 22 januari 2007, 15:40   #32
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Zoals jullie?

Staan jullie daarboven misschien of durf je dat niet zeggen?

Paulus.
Wat insinueert u weeral ?
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 22 januari 2007, 15:57   #33
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Inderdaad heel simpel, maar toch te moeilijk voor jou zo blijkt.

Paulus.
Nou, op kortzichtigheid kan ik niet antwoorden daar geef ik je gelijk in !
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 22 januari 2007, 16:53   #34
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Wat insinueert u weeral ?
Ik insinueer niks, ik stel een vraag. Als u nu ook nog eens antwoord zou willen geven?

Dank u

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 22 januari 2007, 16:54   #35
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Nou, op kortzichtigheid kan ik niet antwoorden daar geef ik je gelijk in !

Een christen of een jood kan nochtans al deze vragen beantwoorden met een simpele ja of neen hoor. Het zijn weer de moslims die rond de pot draaien.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 22 januari 2007, 17:14   #36
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik insinueer niks, ik stel een vraag. Als u nu ook nog eens antwoord zou willen geven?

Dank u

Paulus.
Ik bepaal zelf wanneer ik een antwoord geef en aan wie ik een antwoord geef, zou u eens de vraag duidelijk stellen ipv de vraag te stellen op een simplistische manier dan zou dat veel beter zijn !

Ps: het antwoord was aan circe gericht, en daarbij is je vraag te vaag en klinkt als een tussenvaller !
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"

Laatst gewijzigd door Lincoln : 22 januari 2007 om 17:18.
Lincoln is offline  
Oud 22 januari 2007, 17:15   #37
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Een christen of een jood kan nochtans al deze vragen beantwoorden met een simpele ja of neen hoor. Het zijn weer de moslims die rond de pot draaien.

Paulus.
Spreek voor jezelf !
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 22 januari 2007, 17:16   #38
_Yahya_
Parlementsvoorzitter
 
_Yahya_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Locatie: De aarde
Berichten: 2.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dat kan allemaal best zijn maar er zijn wel meer religies die net hetzelfde beweren.
Paulus.
Hallo Paulus,
Ten eerste mijn antwoord heeft niets met relegie or relegies te maken,
dus waarom haal jij religie of regelies erbij?
en wat bedoel je met "hetzelfde beweren" ? hetzelfde : wat ? en wat beweren?
En welke manier van denken doet dat niet:ik bedoel beweren en in plaats van dat bewijzen ?? ben benieuwd!

Maar het was eigenlijk een soort van antwoord op jou vraag of "iemand die zich onderwerpt aan de wil van de Enige" zijn manier van denken mag verlaten en naar een ander manier van denken bekeren en heb ook de basis principe van mijn manier van denken een beetje uitgelegd..

En dat is volgens mij een antwoord maar ik weet echt niet of je dat gelezen hebt, en ben je arabischtalig of zo want je gebruikt een paar arabische woorden hoor zoals 'islam' ..

maar goed, hier komt het antwoord nog eens : ik kan wel naar een ander manier van denken bekeren maar met 1 voorwaarde:
bewijzen dat mijn huidige manier van denken niet waar is (onwaarheid) en bewijzen dat die manier van denken waarnaar ik ga bekeren waar is (waarheid).
Want in principe mag ik volgens "zich onderwerpen aan de wil van de Eerste" dit geloof niet volgen als ik weet dat het niet de waarheid is en ook al ik dat doe, wordt er niets geaccepteerd !µ


Met vriendelijke groeten






Yahya
_Yahya_ is offline  
Oud 22 januari 2007, 17:42   #39
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
Hallo Paulus,
Ten eerste mijn antwoord heeft niets met relegie or relegies te maken,
dus waarom haal jij religie of regelies erbij?
Het zijn toch vragen aan de moslims? Vandaar...

Citaat:
en wat bedoel je met "hetzelfde beweren" ? hetzelfde : wat ? en wat beweren?
En welke manier van denken doet dat niet:ik bedoel beweren en in plaats van dat bewijzen ?? ben benieuwd!
Het christendom en het jodendom beweren ook dat zij de Enige dienen; dat bedoel ik.


Citaat:
Maar het was eigenlijk een soort van antwoord op jou vraag of "iemand die zich onderwerpt aan de wil van de Enige" zijn manier van denken mag verlaten en naar een ander manier van denken bekeren en heb ook de basis principe van mijn manier van denken een beetje uitgelegd..
Om het concreet te vragen dan...

Mag een moslim christen worden van de moslims, zonder dat hij daar enige nadeel van ondervind?



Citaat:
En dat is volgens mij een antwoord maar ik weet echt niet of je dat gelezen hebt, en ben je arabischtalig of zo want je gebruikt een paar arabische woorden hoor zoals 'islam' ..
Nee ik spreek geen arabisch.


Citaat:
maar goed, hier komt het antwoord nog eens : ik kan wel naar een ander manier van denken bekeren maar met 1 voorwaarde:
bewijzen dat mijn huidige manier van denken niet waar is (onwaarheid) en bewijzen dat die manier van denken waarnaar ik ga bekeren waar is (waarheid).
Nee ik bedoel onvoorwaardelijk.

Citaat:
Want in principe mag ik volgens "zich onderwerpen aan de wil van de Eerste" dit geloof niet volgen als ik weet dat het niet de waarheid is en ook al ik dat doe, wordt er niets geaccepteerd!
Christenen bijvoorbeeld beweren net zo goed dat zij zich onderwerpen aan de wil van de Eerste, joden ook...

Dus als een moslim overtuigd christen wordt, denk hij nog altijd de Enige en ware God te dienen.

Citaat:
Met vriendelijke groeten
Evenveel voor u

Paulus.




Yahya[/quote]

Laatst gewijzigd door Paulus : 22 januari 2007 om 17:43.
Paulus is offline  
Oud 22 januari 2007, 17:53   #40
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Ik bepaal zelf wanneer ik een antwoord geef en aan wie ik een antwoord geef, zou u eens de vraag duidelijk stellen ipv de vraag te stellen op een simplistische manier dan zou dat veel beter zijn !

Ps: het antwoord was aan circe gericht, en daarbij is je vraag te vaag en klinkt als een tussenvaller !
U zegt:
Citaat:
Jawel, in de koran, een dier heeft gelijke rechten zoals een mens; (wa maa min daabbatin fee al ardi wa la taa'irin yateero bi janaa7aihi illa oumamoun amthaloukoum )vert;Elke levende wezen op deze wereld en elke vogel die vliegt met zijn vleugels zijn enkel volkeren zoals jullie !!!
Mijn vraag is of je met "zoals jullie" de niet-moslims bedoeld worden, of gewoon alle mensen en dus ook de moslims?

Want mij lijkt het toch dat een bijvoorbeeld een varken mindere rechten heeft dan een mens. Ook binnen de moslimcultuur. Maar ik kan me wel voorstellen dat een ongelovige dezelfde rechten rechten zou hebben als een hond, binnen de moslimcultuur. Vandaar mijn bovenstaande vraag.

Of heb ik dat verkeerd voor?

Paulus.
Paulus is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be