Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 april 2012, 12:13   #21
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Als je geen "klant" wilt zijn van de nv België - en ik kan je daarin geen ongelijk geven - dan verhuis je toch? Die 'dwang' bestaat er vooral in dat je het alternatief te omslachtig, of toch niet zo aantrekkelijk vindt.
Waar naartoe?
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 12:26   #22
gertc
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 6.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS Bekijk bericht
Waar naartoe?
Waar kan ik heen, ik kan niet naar Duitsland
Kan niet naar Duitsland, daar zijn ze zo streng
Waar kan ik heen, ik kan niet naar Chili
Kan niet naar Chili, daar doen ze zo eng
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 12:33   #23
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Als je geen "klant" wilt zijn van de nv België - en ik kan je daarin geen ongelijk geven - dan verhuis je toch? Die 'dwang' bestaat er vooral in dat je het alternatief te omslachtig, of toch niet zo aantrekkelijk vindt.
Mocht dat kunnen graag .

Het feit is dat je nergns ter wereld moet aankomen zoals in België .
Ik bedoel .... "ZONDE SOLLEN "

En alles verkopen wat je hebt , en met 200.000 cash vertrekken is ook niet zo evident .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 13:02   #24
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Waar kan ik heen, ik kan niet naar Duitsland
Kan niet naar Duitsland, daar zijn ze zo streng
Waar kan ik heen, ik kan niet naar Chili
Kan niet naar Chili, daar doen ze zo eng
Gewoon blijven en normaal doen ...
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 13:03   #25
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Mocht dat kunnen graag. Het feit is dat je nergns ter wereld moet aankomen zoals in België. Ik bedoel .... "ZONDE SOLLEN" En alles verkopen wat je hebt , en met 200.000 cash vertrekken is ook niet zo evident.
Ook die 200.000 € is niet evident
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 16:28   #26
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Het feit is dat we in een tijdperk leven waar cash geld iets is als sneeuw . je houd het in je hand en gaat naar een warmer land , het smelt er nog voor je er iets kan mee doen .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 17:05   #27
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Het feit is dat we in een tijdperk leven waar cash geld iets is als sneeuw . je houd het in je hand en gaat naar een warmer land , het smelt er nog voor je er iets kan mee doen .
Zit iets in, de mensheid heeft te maken met een bijzonder mysterie, overal waar geld tevoorschijn komt, stijgen de prijzen. In een groeiende economie dalen normaal gezien de prijzen, net het tegenovergestelde. Het is een mysterie met zeer zware gevolgen.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 17:13   #28
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS Bekijk bericht
Zit iets in, de mensheid heeft te maken met een bijzonder mysterie, overal waar geld tevoorschijn komt, stijgen de prijzen. In een groeiende economie dalen normaal gezien de prijzen, net het tegenovergestelde. Het is een mysterie met zeer zware gevolgen.
Heel simpel , de politiek dient niet het maatschappelijk belang , maar het belang van de geldhongerige vriendjes .
De liberalisering is een mooi woord om grote populaire uitspraken te doen naar de kleine mensen , terwijl het net het omgekeerde effect heeft van wat de politiek zegt en het net in het nadeel van de kleine consument is .

Liberalisering van Electriciteit . Ja hebt de keuze je , in wat ? groene of roze electriek ? of geparfumeerde ? allemaal boelshit . achter iedere leverancier zit er een maneger met een megaloon en een raad van bestuur die hoge salarisen opstrijken als zwijggeld , en dat zou het dan goedkoper maken ?

BEDRIEGT DEN BOER
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 17:16   #29
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Heel simpel , de politiek dient niet het maatschappelijk belang , maar het belang van de geldhongerige vriendjes.
De liberalisering is een mooi woord om grote populaire uitspraken te doen naar de kleine mensen , terwijl het net het omgekeerde effect heeft van wat de politiek zegt en het net in het nadeel van de kleine consument is. Liberalisering van Electriciteit . Ja hebt de keuze je , in wat ? groene of roze electriek ? of geparfumeerde ? allemaal boelshit . achter iedere leverancier zit er een maneger met een megaloon en een raad van bestuur die hoge salarisen opstrijken als zwijggeld, en dat zou het dan goedkoper maken ? BEDRIEGT DEN BOER
Ik denk dat politiek niet anders kan dan luisteren, anders speculeren die vriendjes het land kapot, en dat is vandaag letterlijk te nemen.

Laatst gewijzigd door MIS : 9 april 2012 om 17:16.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 21:10   #30
Robinus V
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 3 april 2010
Locatie: planeet aarde
Berichten: 7.276
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS Bekijk bericht
Zit iets in, de mensheid heeft te maken met een bijzonder mysterie, overal waar geld tevoorschijn komt, stijgen de prijzen. In een groeiende economie dalen normaal gezien de prijzen, net het tegenovergestelde. Het is een mysterie met zeer zware gevolgen.
Die bijzondere mysteries -het zijn er eigenlijk twee, of misschien nog meer, maar ik ken er maar twee- zijn vraag en aanbod enerzijds en het monetaire beleid anderzijds. Als de economie niet zou groeien, dan zou de inflatie ceteris paribus nog veel hoger zijn. De groeiende economie heeft wel degelijk deflatoire gevolgen, maar de inflatoire effecten zijn sterker.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2012, 23:15   #31
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Die bijzondere mysteries -het zijn er eigenlijk twee, of misschien nog meer, maar ik ken er maar twee- zijn vraag en aanbod enerzijds en het monetaire beleid anderzijds. Als de economie niet zou groeien, dan zou de inflatie ceteris paribus nog veel hoger zijn. De groeiende economie heeft wel degelijk deflatoire gevolgen, maar de inflatoire effecten zijn sterker.
Het is inderdaad zo , als je ervan uit gaat dat je jaar op jaar meer inkomen hebt kan je steeds hoger in de schulden gaan . Tegenwoordig wacht men niet meer om nieuwe schulden te plannen met dat hoger inkostcijfer in het visier , het blijft niet bij plannen tot het inkomen er daadwerkelijk is ze nemen al krediet op te verwachten inkomsten . mag ik dat dom noemen ? en meteen de reden van het ineenstuiken van het luchtkasteel .

Wat mij meer bezig houd ligt in de wetenschap dat bomen niet tot in den hemel groeien . en dat zowel kwa economie als op maatschappelijke vlak , de druk er op , els de belasting op de natuur en onze planeet .

En blijkbaar is er nog geen enkele prof , politieker of organisatie die het lef heeft te onderzoeken hoe de maatschappij en de samenleving kan beter worden terwijl het bnp stagneerd of zelfs zakt .

Wanneer men de hypocriete menagers en individuele geldroof even opzij zet moet dat ongetwijfelt kunnen .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 00:01   #32
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Van mij mag die crisis eens goed huishouden onder de rotbedrijven (zoals de overheden) in de samenleving.
Want uiteindelijk, wat bezorgde hen een crisis?
Het gedeelte van de bevolking dat ze willen plunderen, die allemaal hun eigen kleine individuele tegenmaatregeltjes nam.
Dus:
GOED BEZIG
DOE ZO VERDER.
Eenmaal de rotbedrijven failliet en verdwenen uit de markt, komen alle middelen die ze potverteren vrij voor de betere. Die kunnen dan groeien, meer mensen aanwerven, betere producten leveren, rendabel zijn bij lagere prijzen, enzovoort enzoverder.
Ik deel uw sentiment maar ben minder hoopvol over die 'regen na zonneschijn'.


Wat ik zie is een verborgen staatsgreep waarbij het parasitair systeem de macht steeds duidelijker helemaal naar zich toetrekt. Ik zie het die niet goedschiks terug afgeven en zichzelf overbodig verklaren.

Bovendien zitten de wortels dit keer dieper dan ooit tevoren in het systeem.

- De groep mensen die afhankelijk zijn van het overleven ervan - of althans er zelf van overtuigd van zijn geworden dat ze dat zijn is schrikwekkend groot.

- het overgrote deel van de bevolking heeft een compleet fout beeld van de oorzaak van de ziekte en zal 'smeken' om meer van hetzelfde medicijn (gif).

Ik denk dat we eerst nog een héél eind verder bergaf gaan moeten gaan vooraleer er kans is op beterschap.

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 10 april 2012 om 00:01.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 00:12   #33
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Ik deel uw sentiment maar ben minder hoopvol over die 'regen na zonneschijn'.


Wat ik zie is een verborgen staatsgreep waarbij het parasitair systeem de macht steeds duidelijker helemaal naar zich toetrekt. Ik zie het die niet goedschiks terug afgeven en zichzelf overbodig verklaren.

Bovendien zitten de wortels dit keer dieper dan ooit tevoren in het systeem.

- De groep mensen die afhankelijk zijn van het overleven ervan - of althans er zelf van overtuigd van zijn geworden dat ze dat zijn is schrikwekkend groot.

- het overgrote deel van de bevolking heeft een compleet fout beeld van de oorzaak van de ziekte en zal 'smeken' om meer van hetzelfde medicijn (gif).

Ik denk dat we eerst nog een héél eind verder bergaf gaan moeten gaan vooraleer er kans is op beterschap.
Zeer zeker , volledig mee eens .

een meetinstrument ertoe kan zijn , eenmaal de werkloosheidsuitkeringen en sociale voorzieningen dermate onbetaalbaar zijn dat ze ook slecht worden , zullen mensen weer de stap zetten om creatief kleine zelfstandige te worden , en dan zal de economie weer opwakkeren . Creatieve werkende mensen en kleine zelfstandigen zijn de enige vonken die weer vuur in de kachel zullen krijgen .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 00:56   #34
Robinus V
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 3 april 2010
Locatie: planeet aarde
Berichten: 7.276
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
En blijkbaar is er nog geen enkele prof , politieker of organisatie die het lef heeft te onderzoeken hoe de maatschappij en de samenleving kan beter worden terwijl het bnp stagneerd of zelfs zakt .
De samenleving kan beter worden terwijl het BNP, in geldtermen uitgedrukt, zakt wanneer er een overschakeling naar duurzame producten gebeurt, ingeval die BNP-daling met die duurzame productie in verband staat. Dat is één.

Bovendien is 'goed voor de samenleving' niet hetzelfde als veel productie. Als er producten geproduceerd worden die als minder waardevol aanzien worden dan vrije tijd, dan is meer vrije tijd beter voor de samenleving, ook al resulteert het in lagere BNP.

Een derde mogelijkheid voor BNP-daling in combinatie met 'beter voor de samenleving' is een gelijkere verdeling van de geproduceerde producten. Het eerste huis geeft meer verzadiging dan het tweede huis, en het eerste bord eten meer dan het vijfde bord, om maar wat sprekende voorbeelden te noemen.

Het onderzoek dat zou moeten gebeuren is dus eerder psychologisch dan economisch, al is dat gedeeltelijk hetzelfde.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 07:02   #35
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Die bijzondere mysteries -het zijn er eigenlijk twee, of misschien nog meer, maar ik ken er maar twee- zijn vraag en aanbod enerzijds en het monetaire beleid anderzijds. Als de economie niet zou groeien, dan zou de inflatie ceteris paribus nog veel hoger zijn. De groeiende economie heeft wel degelijk deflatoire gevolgen, maar de inflatoire effecten zijn sterker.
Meer is er niet inderdaad, het mysterie is dat mensen deze twee verwarren met elkaar. Het geld dat er is verdampt dan in een verhoging van de prijzen, op deze manier ontstaat er een schaarste aan geld dat men tracht te compenseren door meer productie waardoor ook een schaarste aan grondstoffen ontstaat. Moest dit mysterie zich niet voordoen, dan was er ook geen gebrek aan geld. Wetenschap onderzoekt nu of deze inflatoire effecten een gevolg zijn van een disfunctie in het brein en/of dat we inderdaad kunnen spreken over een onverklaarbaar natuurlijk fenomeen. Een meerderheid neigt naar de disfunctie in het brein als verklaring, een minderheid denkt dat we hier met die inmiddels beruchte 'onzichtbare hand' te maken hebben.

Laatst gewijzigd door MIS : 10 april 2012 om 07:06.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 07:44   #36
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Ik deel uw sentiment maar ben minder hoopvol over die 'regen na zonneschijn'.


Wat ik zie is een verborgen staatsgreep waarbij het parasitair systeem de macht steeds duidelijker helemaal naar zich toetrekt. Ik zie het die niet goedschiks terug afgeven en zichzelf overbodig verklaren.

Bovendien zitten de wortels dit keer dieper dan ooit tevoren in het systeem.

- De groep mensen die afhankelijk zijn van het overleven ervan - of althans er zelf van overtuigd van zijn geworden dat ze dat zijn is schrikwekkend groot.

- het overgrote deel van de bevolking heeft een compleet fout beeld van de oorzaak van de ziekte en zal 'smeken' om meer van hetzelfde medicijn (gif).

Ik denk dat we eerst nog een héél eind verder bergaf gaan moeten gaan vooraleer er kans is op beterschap.
Ik vrees dat je gelijk hebt dat we eerst nog wat dieper moeten zakken alvorens wakker te worden. Gelukkig liggen de alternatieven ook reeds op de tafel, het is dus wachten tot we inderdaad wakker schieten. Misschien is oorlog hier het geschikte middel toe?

Laatst gewijzigd door MIS : 10 april 2012 om 07:45.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 07:53   #37
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Zeer zeker , volledig mee eens .

een meetinstrument ertoe kan zijn , eenmaal de werkloosheidsuitkeringen en sociale voorzieningen dermate onbetaalbaar zijn dat ze ook slecht worden , zullen mensen weer de stap zetten om creatief kleine zelfstandige te worden , en dan zal de economie weer opwakkeren . Creatieve werkende mensen en kleine zelfstandigen zijn de enige vonken die weer vuur in de kachel zullen krijgen .
Als ze er de kans toe krijgen ja. I.e. het veronderstelt dat het voor die mensen aanlokkelijker is én mogelijk is om kleine zelfstandige te worden en dat hij/zij dan niet simpelweg hard gaat moeten werken om nog altijd nauwelijks iets over te houden (daar alle 'winstens' door herverdeling afgeleid worden) én dat die persoon ertoe in staat is en bereid is.

Ik vrees dat de feitelijke situatie bij instorting eerder zal zijn dat - alvast in het officiële circuit - werken nauwelijks een verbetering zal zijn tov een uitkering voor het overgrote deel van de mensen.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 10:31   #38
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Als ze er de kans toe krijgen ja. I.e. het veronderstelt dat het voor die mensen aanlokkelijker is én mogelijk is om kleine zelfstandige te worden en dat hij/zij dan niet simpelweg hard gaat moeten werken om nog altijd nauwelijks iets over te houden (daar alle 'winstens' door herverdeling afgeleid worden) én dat die persoon ertoe in staat is en bereid is.

Ik vrees dat de feitelijke situatie bij instorting eerder zal zijn dat - alvast in het officiële circuit - werken nauwelijks een verbetering zal zijn tov een uitkering voor het overgrote deel van de mensen.
En van waar zullen de centjes dan komen ? Uit een fabrieksken dat geld drukt ? Onrealistisch .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 10:44   #39
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
De samenleving kan beter worden terwijl het BNP, in geldtermen uitgedrukt, zakt wanneer er een overschakeling naar duurzame producten gebeurt, ingeval die BNP-daling met die duurzame productie in verband staat. Dat is één.

Bovendien is 'goed voor de samenleving' niet hetzelfde als veel productie. Als er producten geproduceerd worden die als minder waardevol aanzien worden dan vrije tijd, dan is meer vrije tijd beter voor de samenleving, ook al resulteert het in lagere BNP.

Een derde mogelijkheid voor BNP-daling in combinatie met 'beter voor de samenleving' is een gelijkere verdeling van de geproduceerde producten. Het eerste huis geeft meer verzadiging dan het tweede huis, en het eerste bord eten meer dan het vijfde bord, om maar wat sprekende voorbeelden te noemen.

Het onderzoek dat zou moeten gebeuren is dus eerder psychologisch dan economisch, al is dat gedeeltelijk hetzelfde.
Volgens mij staat meer vrije tijd absoluut niet in balans met geluk , te veel vrije tijd zo ons absoluut niet gelukkiger maken , ten zij we allemaal miljonair zijn en ons alles kunnen permiteren , en dat zou dan ook onze ondergang zijn .

Wat het evenwicht in economie en een gelukkig maatschappelijk samenleven ten goede zou komen zit in de vraag zelf . Het maatschappelijk geluk prioritair stellen ten aanzien van individuele woekerwinsten .

Stel dat we morgen aan een project , nieuw Europa beginnen , voor ieder van ons , alle europeanen een pasief huis met schone waterhuishouding en nieuw transport nieuwe technologie met minder energie uit fosiele en vervuilende brandstoffen . dan is er morgen werk in Europa voor honderd jaar . Stromend water , riolering en electriciteit voor iedereen .
Het winstbejag van energie en buiteneuropese multinationals even opzij , en beginnen aan ons eigen project en de werkloosheid afschaffen !!! iedereen doet wat hij kan , al is het een sleufje graven met een schop om te beginnen , en je maakt van Europa een paradijs .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 14:31   #40
Robinus V
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 3 april 2010
Locatie: planeet aarde
Berichten: 7.276
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Volgens mij staat meer vrije tijd absoluut niet in balans met geluk , te veel vrije tijd zo ons absoluut niet gelukkiger maken , ten zij we allemaal miljonair zijn en ons alles kunnen permiteren , en dat zou dan ook onze ondergang zijn .

Wat het evenwicht in economie en een gelukkig maatschappelijk samenleven ten goede zou komen zit in de vraag zelf . Het maatschappelijk geluk prioritair stellen ten aanzien van individuele woekerwinsten .

Stel dat we morgen aan een project , nieuw Europa beginnen , voor ieder van ons , alle europeanen een pasief huis met schone waterhuishouding en nieuw transport nieuwe technologie met minder energie uit fosiele en vervuilende brandstoffen . dan is er morgen werk in Europa voor honderd jaar . Stromend water , riolering en electriciteit voor iedereen .
Het winstbejag van energie en buiteneuropese multinationals even opzij , en beginnen aan ons eigen project en de werkloosheid afschaffen !!! iedereen doet wat hij kan , al is het een sleufje graven met een schop om te beginnen , en je maakt van Europa een paradijs .
Alles hangt steeds af van de alternatieven. Vrije tijd, dus doen wat je wilt met de middelen die je ter beschikking hebt, is op zich steeds deugdelijker of in het slechtste geval even deugdelijk als eender welke job. (Als je een bepaalde taak in je professionele leven leuker vindt dan welk 'ontspannende' alternatief dan ook, dan ga je je daar in de vrije tijd mee bezig houden, zelfs als het onbetaald zou zijn, en dan is wat een job zou kunnen zijn ook gewoon beleving van vrije tijd.)

Het nadeel van vrije tijd is dat je er niet voor beloond wordt, los van de beloning die de vrije tijd zelf is. Als de beloning voor een alternatieve invulling van de tijd groter is dan de beloning van de vrije tijd zelf, dan is de vrije tijd een slechtere keuze, inderdaad.

Maar globaal bekeken, vrije tijd is één van de drie middelen naast economische groei die voor een verhoging van welvaart kunnen zorgen.

Iedereen zomaar tewerkstellen, om eender wat te doen, dat is -vanuit de redenering dat vrije tijd zelf welvaart is- een slecht idee. We zouden allemaal zes dagen per week 12u kunnen werken, en we zullen heel veel producten, verzorgde wegen, ... hebben, maar de meerwaarde van de zo goed als nutteloze jobs die je dan moet verzinnen (om miljoenen mensen en niet slechts uitzonderingen zo lang te laten werken) is veel kleiner dan de beleving van vrije tijd.

Laatst gewijzigd door Robinus V : 10 april 2012 om 14:33.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be