Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 maart 2019, 06:46   #321
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.474
Standaard

Ondertussen staat die trut van NZ al met een kopvod tussen de islamieten om zich tot de grond te verontschuldigen. Walgelijk.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2019, 07:53   #322
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik heb recent het boek van Hirshi Ali gelezen 'Mijn Vrijheid' ; het valt mij op dat het vooral de vrouwen zijn die deze waanzin voortzetten. Hirshi Ali is bijvoorbeeld op haar 5e jaar besneden; haar vader was resoluut tegen, maar haar grootmoeder heeft het er toch stiekem door kunnen drukken. Haar zus is gestorven aan een geestesziekte, had meerdere abortussen gepleegd, en koos na een verblijf in Nederland, uiteindelijk voor Kenya. Ze kon niet wennen in het land der ongelovigen. Haar broer daarentegen leek mij wel weer normaal.. en heeft haar geholpen met opvragen van papieren toen minister Rita Verdonk, uitgerekend haar het land uit wilde uitzetten.

Hirshi Ali geeft een aardig kijkje hoe de Islamitische wereld aan het veranderen is en welke verschillen er zijn tussen de landen. In Saudie Arabie schijnt het de norm te zijn om je eigen vrouw publiekelijk te klappen in de eigen straat waar ze wonen; ter verduidelijking - de norm. Ook dat het een soort van de norm is om gastarbeidermeisjes een groepsverkrachting 'te geven' en langs de weg achter te laten.

Dit lees je niet gedetailleerd op internet zoals Hirsi Ali beschrijft, wel cijfers en video's, - ergo 'moet' je de tijd nemen om een biografie van iemand door te nemen - zoals bv Hirsi Ali die als tolk voor deze geklapte vrouwen heeft gewerkt.


Nu rest wat kunnen wij eraan doen ?

Misschien had Saddam Hoessein wel gelijk en kon hij die barbaren op het Schiereiland wel 'cultuur' bijbrengen. De christenen zaten onder Saddam goed destijds - moet je kijken waar het land nu is beland ?

Rest de schuldvraag. Heeft het Westen er geen aandeel in dat deze landen in hun apen en kamelen-gedrag blijven steken ?

Er speelt meer dan het duivelse profeten boekje dunkt me. Namelijk wie poep ruikt hoeft het nog niet op rapen en het naar de keuken te brengen. In de natuur vergaan drollen tot humus..

Neemt allemaal inderdaad niet weg dat wij nu echt in een kut-situatie zitten.
De oorzaak voor alle problemen waar moslims mee betrokken zijn is volgens mij nog steeds de neef/nicht inteelt, het maakt ze dom en mentaal gestoord waardoor je van die extreme zaken krijgt.

Je kunt er quasi alles mee verklaren, je eigen kinderen verminken, wreedheden, lage scholing, kweekmachines, hoge medische kosten, misdaad, drugs en algemeen gewoon achterlijk.

Ze durven het niet controleren maar ik ben zeker dat 90% van de moslims in psychiatrie en de gevangenis een product van inteelt zijn.

Idem voor andere cultuurproblemen bij kleine groepen zoals indianen, eilanden en bv Nieuwzeelandse aboriginals. Op het eiland van de muiters van de Bounty hebben ze politie moeten installeren omdat quasi alle meisjes er misbruikt werden, om nu eens een niet-moslim voorbeeld te geven.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2019, 07:59   #323
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.474
Standaard

Lap, 't is alweer onze fout:

https://www.hln.be/de-krant/dreiging...urch~a186dcf9/
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2019, 08:05   #324
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Citaat:
De afzender schreef in het Engels
wat is dat toch met die verengelsing?!? ... tssss

Laatst gewijzigd door Anna List : 18 maart 2019 om 08:05.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2019, 08:07   #325
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.474
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wat is dat toch met die verengelsing?!? ... tssss
Misschien heeft hij nog geen inburgeringscursus kunnen volgen?

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...or-u~aa014e8b/
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2019, 08:36   #326
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ondertussen staat die trut van NZ al met een kopvod tussen de islamieten om zich tot de grond te verontschuldigen. Walgelijk.
Het is in deze omstandigheden een vorm van respect.
Hoe kan je dat uitleggen aan mensen als jij die dat woord en zelfs het concept niet kunnen begrijpen?

Als Guy D'haeseleer in de dender pist, drinken ze dat blijkbaar ongefilterd op in Aalst.


parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2019, 08:38   #327
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.474
Standaard

Een vorm van respect? Eerder een gebrek aan zelfrespect en een vorm van met de kont omhoog te zitten voor dat islamitisch gespuis, niets meer en zeker niets minder.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 18 maart 2019 om 08:39.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2019, 08:39   #328
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.535
Standaard

Nieuw Zeeland twijfelt er blijkbaar over of ze Tarrant voor terrorisme of moord zullen aanklagen. Moord zou gemakkelijker te "bewijzen" zijn. Ik vraag me af of er geen dieper gelegen motivaties zijn om de man niet voor terrorisme te willen aanklagen. Nieuw Zeeland heeft nochtans nog niet lang geleden een terrorisme wet gemaakt. Als Tarrant daar niet onder valt wie dan wel?

Laatst gewijzigd door Bach : 18 maart 2019 om 08:41.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2019, 08:42   #329
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Toen er in Europa aanslagen werden gepleegd was er hier kritiek omdat het moslims totaal onverschillig leek te zijn. Het medelijden met het Westen was " uiterst beperkt".

U doet nu net hetzelfde, eerlijk gezegd maakt het mij niet uit of slachtoffers moslim zijn of niet, terreur is altijd gericht op een bevolking die in wezen niets met conflicten op ideologische basis te maken hebben.

Dat " koekje van eigen deeg" gegeven is wat IS ook als argument gebruikt tegenover het Westen om aanslagen te rechtvaardigen.

Wanneer je dat veroordeeld, geldt het omgekeerd ook, slachtoffers verdienen geen " koekje van eigen deeg" en dat is nooit goed te praten, ongeacht tot welke groep ze behoren.

Waarmee ik niet wil zeggen dat kritiek op een ideologie vaak niet terecht kan zijn, maar problemen moeten beleidsmatige oplossingen vinden en niet door het doden van burgers.

Ik vrees wel dat deze aanslag politiek gerecupereerd zal worden, door kritiek op islam te criminaliseren, wat evengoed fout is.
Kritiek moet kunnen, debat mag hevig zijn, dialoog mag scherp zijn, maar aanslagen en het doden van burgers? Dat is altijd fout, niet goed te praten, ongeacht de motivatie.
Ik praat of keur niets goed. Ik heb geen sympathie met de dader, maar evenmin met de "slachtoffers". Het is nogal moeilijk om medelijden te voelen met de bevolkingsgroep die veruit de meeste terroristische aanslagen ter wereld in alle meedogenloosheid gepland en uitgevoerd heeft, en bij elke geslaagde aanslag dansend op straat gefeest heeft. Ik ga niet feesten omdat Moslims eens aan den lijve hebben kunnen ondervinden hoe het is onder een terroristische aanslag te lijden. Maar sympathie betuigen? Evenmin. Moslims hebben allang bewezen voor de overgrote meerderheid helemaal geen onschuldige burgers te zijn. Als ze geen actieve terroristen zijn, zijn ze minstens zeer tot extreem sympathiek tegenover aanslagen op niet-Islamitische doelen. Of bent u vergeten hoe Abdeslam maandenlang door zijn geloofsgenootjes in Brussel beschermd en verborgen gehouden werd na de aanslagen op het Bataclan?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2019, 09:17   #330
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ondertussen staat die trut van NZ al met een kopvod tussen de islamieten om zich tot de grond te verontschuldigen. Walgelijk.
Het is natuurlijk ZEER erg wat die Australische kwibus daar in NZ heeft uitgespookt. Dat de Nieuwzeelandse premier haar medeleven betuigt tegenover de families is fatsoenlijk. Maar de wijze waarop ze dat doet is er wel wat over me dunkt. Het begint steeds meer op geslijm te lijken.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2019, 09:20   #331
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik zie hier geen enkele 'linkse' op dit forum die aanslagen door moslims banaliseert of probeert te vergoeielijken.

Ik zie wel een hele hoop alt-righters die proberen deze aanslag goed te praten.
Ah neen?

U moet eens een kijkje nemen in Israël - Palestina topics.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2019, 09:24   #332
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ah neen?

U moet eens een kijkje nemen in Israël - Palestina topics.
dat is geen terrorisme, dat is gerechtvaardigde vrijheidsstrijd.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2019, 09:28   #333
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Dewinter heeft in zijn eentje wel voorbeeldig stand gehouden tegen die vier "gif-adders". En ik heb hem op geen enkele leugen kunnen betrappen.
Dat klopt. Hij is op zijn gebied meesterlijk.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2019, 09:38   #334
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
dat is geen terrorisme, dat is gerechtvaardigde vrijheidsstrijd.
De Christchurch-terrorist zal ook wel denken dat hij een gerechtvaardigde vrijheidsstrijd voert.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2019, 09:39   #335
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Nieuw Zeeland twijfelt er blijkbaar over of ze Tarrant voor terrorisme of moord zullen aanklagen. Moord zou gemakkelijker te "bewijzen" zijn. Ik vraag me af of er geen dieper gelegen motivaties zijn om de man niet voor terrorisme te willen aanklagen. Nieuw Zeeland heeft nochtans nog niet lang geleden een terrorisme wet gemaakt. Als Tarrant daar niet onder valt wie dan wel?
Hangt misschien af van de definities.
Kan je als enkeling eigenlijk wel terreur uitoefenen.
Ik heb zoiets van dat terreur georganiseerd moet zijn.

Wat niet belet dat de feiten zo zwaar zijn, dat ik de doodstraf zou willen uitgesproken en uitgevoerd zien. (als voorstander van de doodstraf voor zeer uitzonderlijke omstandigheden)
Niet dat ik hier een zij-draad in de draad wil beginnen. Ik zeg het maar om duidelijk te zijn, na die kwestie terreur of geen terreur.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2019, 09:42   #336
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
De Christchurch-terrorist zal ook wel denken dat hij een gerechtvaardigde vrijheidsstrijd voert.
daar zal Robin Ramaeckers wel over beslissen, ja ?!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2019, 11:08   #337
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het is in deze omstandigheden een vorm van respect.
En het is niet mogelijk/aanvaardbaar om als niet-moslima je medeleven te betuigen met moslimslachtoffers zonder je te onderwerpen aan een vrouwonvriendelijk islamitisch gebruik? Zelfs niet in een niet-islamitisch land? Als je het mij vraagt helpt dergelijk soumission gedrag niet om mensen van islamiseringsangst af te helpen.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2019, 11:15   #338
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
En het is niet mogelijk/aanvaardbaar om als niet-moslima je medeleven te betuigen met moslimslachtoffers zonder je te onderwerpen aan een vrouwonvriendelijk islamitisch gebruik? Zelfs niet in een niet-islamitisch land? Als je het mij vraagt helpt dergelijk soumission gedrag niet om mensen van islamiseringsangst af te helpen.
²
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2019, 11:17   #339
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ondertussen staat die trut van NZ al met een kopvod tussen de islamieten om zich tot de grond te verontschuldigen. Walgelijk.
is er idd serieus ver over.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2019, 12:24   #340
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hangt misschien af van de definities.
Kan je als enkeling eigenlijk wel terreur uitoefenen.
Ik heb zoiets van dat terreur georganiseerd moet zijn.

Wat niet belet dat de feiten zo zwaar zijn, dat ik de doodstraf zou willen uitgesproken en uitgevoerd zien. (als voorstander van de doodstraf voor zeer uitzonderlijke omstandigheden)
Niet dat ik hier een zij-draad in de draad wil beginnen. Ik zeg het maar om duidelijk te zijn, na die kwestie terreur of geen terreur.
Creatieve definitie van terreur lijkt u te hanteren. De man schreef een politiek manifest waarmee hij zijn aanslag op burgers poogde te vergoelijken. Hij heeft sympathisanten. Hij zoekt een forum voor zijn ideeën te verkondigen. Ik weet niet wat men nog meer nodig heeft om van terrorisme te spreken. Misschien moslim zijn?
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be