Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 september 2008, 17:17   #1
fabianen
Gouverneur
 
Geregistreerd: 16 april 2007
Berichten: 1.147
Standaard Te veel kritiek is verbannen op een forum?

Was bezig op een forum,en op iemand die een bekende bv is,in de muziekwereld,en na de zoveelste kritiek na weer een uitverkoop in een sportpaleis ergens in antwerpen.Ben ik zowaar niet meer welkom in een forum.Een bekend forum hé tele...
Ineens heb ik niet meer de rechten om die pagina in te zien,kennen ze mijn mail adres niet meer,geen toegangsrechten meer,m'n heeft m'n account gewoon afgesloten.Ik weet zeker dat het door iemand is die bevoegdheden heeft,om dat de doen,en die niet kan verdragen dat de desbetreffende persoon(waarschijnlijk,zijn idool),wordt afgebroken door mij,hetgeen ik mag uiten zoals in de democratie mag en moet kunnen gebeuren.Maar blijkbaar is en wordt het erger en erger.Vrije meningsuiting mag alleen maar door de goedkeuring van één bepaald iemand die vat heeft op een forum.
'Het wordt erger'
fabianen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2008, 17:27   #2
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Oooooh , de citroenenfreiters hé ...
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2008, 18:34   #3
okke
Gouverneur
 
okke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2008
Berichten: 1.296
Standaard

Wat vervelend dat je op een forum zo behandeld bent. De organisatie van een forum hoeft echter niet democratisch te zijn en eigenaren van forums zijn niet verplicht ieders lidmaatschap te accepteren.

Vervelend voor je. Dat wel.
__________________
Handtekening tijdelijk buiten bedrijf. Onze excuses voor het ongemak.
okke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 09:48   #4
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

De best gemodereerde fora keuren elke posting goed of af vooraleer ie geplaats wordt in de thread.
Daarvoor word geen enkele verantwoording gegeven.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 16:16   #5
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Dan zullen de fora in Cuba, Noord-Korea, Iran... wel tot de best gemodereerde ter wereld behoren...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 20:19   #6
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.924
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen Bekijk bericht
Was bezig op een forum,en op iemand die een bekende bv is,in de muziekwereld,en na de zoveelste kritiek na weer een uitverkoop in een sportpaleis ergens in antwerpen.Ben ik zowaar niet meer welkom in een forum.Een bekend forum hé tele...
Ineens heb ik niet meer de rechten om die pagina in te zien,kennen ze mijn mail adres niet meer,geen toegangsrechten meer,m'n heeft m'n account gewoon afgesloten.Ik weet zeker dat het door iemand is die bevoegdheden heeft,om dat de doen,en die niet kan verdragen dat de desbetreffende persoon(waarschijnlijk,zijn idool),wordt afgebroken door mij,hetgeen ik mag uiten zoals in de democratie mag en moet kunnen gebeuren.Maar blijkbaar is en wordt het erger en erger.Vrije meningsuiting mag alleen maar door de goedkeuring van één bepaald iemand die vat heeft op een forum.
'Het wordt erger'
Niet voor het één of ander, maar je uitleg komt nogal verwarrend over. Kun je iets duidelijker schetsen wat er gebeurd, en vooral gezegd geweest is ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be