Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 augustus 2023, 04:50   #1
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.227
Standaard Waarom steeds minder mensen iets tegen allochtonen krijgen...

Ga even mee op de piste...

De hoeren van Babylon zagen dat ze niet in macht zouden blijven als ze niet snel haar plebs omvolkte. Enfin, toch op zijn minst de kritieke regio's.
Tegelijk diende dit als doel uw identiteit, uw cultuur en erfgoed aan te vallen zodat ze mensen konden kweken die onbekend met hun geschiedenis waren. Waarom? Wel wie geschiedenis vergeet is gedoemd ze te herhalen, human error.

Nu ze dat zowat bereikten gaan ze over naar de volgende fase. Niet enkel uw identiteit, cultuur en erfgoed komt onder aanval: uw hele biologie wordt nu aangevallen. Di terwijl ze kinderen MOEDWILLIG confronteren met diverse genders. Eerst waren het geaardheden, gender wordt daar niet zonder toeval bijgeplakt.

Maar nu komt het, degene waarmee ze ons omvolkte, en al veel van eigen volk, moeten niet weten van dat agenda en gaan eendrachtig deze hele geest achter dit agenda openbaren als demonisch.

Wees welkom allemaal!!!
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2023, 05:27   #2
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.227
Standaard

Verkeerd topic
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 7 augustus 2023 om 05:27.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2023, 07:35   #3
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.594
Standaard

Omdat er steeds minder mensen in B wonen?
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2023, 12:02   #4
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Omdat er steeds minder mensen in B wonen?
Of inzien dat het gevaar uit onze eigen westerse politici komt die voor Baal buigden en de jonge geesten infecteren met genderideologie waarna genderdysforie volgt? Waarna ze er eugenetisch inprikken en ze steriliseren. Verdoken genocide is het.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 7 augustus 2023 om 12:04.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2023, 13:28   #5
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.594
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Of inzien dat het gevaar uit onze eigen westerse politici komt die voor Baal buigden en de jonge geesten infecteren met genderideologie waarna genderdysforie volgt? Waarna ze er eugenetisch inprikken en ze steriliseren. Verdoken genocide is het.
Ga maar eens in een stad rondlopen 's nachts, je zal wel zien waar het fysiek gevaar vandaan komt.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2023, 13:36   #6
Infowarrior
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ga maar eens in een stad rondlopen 's nachts, je zal wel zien waar het fysiek gevaar vandaan komt.
Dan zie je bijna uitsluitend zwarte hoodies en bontkraaghyena's.
__________________
Ik ben absoluut géén fan van Alex Jones!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2023, 18:11   #7
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ga maar eens in een stad rondlopen 's nachts, je zal wel zien waar het fysiek gevaar vandaan komt.
Ik woon in Borgerhout en ben al meermaals 's nachts buiten gegaan, naar en terug van de stad over de Turnhoutsebaan.
Het ergste is dat mensen vaak niet opzij gaan, zelfs als ze al met 4 naast elkaar lopen. Maar echte last nog niet ondervonden, maar het gebeurt natuurlijk wel elders.

De andersgelovigen en mensen van niet Europese afkomst, hebben geen bioterrorisme op mijn kroost willen voeren en conditioneren geen genderdysforie.

Als we werkelijk diversiteit een kans willen geven, is het tijd neutraal te worden en al zeker over andermans kinderen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2023, 22:07   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.724
Standaard

Waarom steeds minder mensen iets tegen allochtonen krijgen...

Klopt dat wel?

Er zijn anders aardig wat mensen die het overspoelen van de EU en van 'ons' land niet als een veilige situatie zien.

Je zou nog kunnen denken, misschien de jeugdigen onder de mensen die het anders ziet en er met aanpappen?

Die gaan hun miserie nog wel meemaken.

Gelukkig zal ik dan al naar de eeuwige jachtvelden vertrokken zijn en zal het mij geen bal meer kunnen schelen daar ik dan geniet van de eeuwige rust.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 augustus 2023 om 22:10.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2023, 22:52   #9
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Waarom steeds minder mensen iets tegen allochtonen krijgen...

Klopt dat wel?

Er zijn anders aardig wat mensen die het overspoelen van de EU en van 'ons' land niet als een veilige situatie zien.

Je zou nog kunnen denken, misschien de jeugdigen onder de mensen die het anders ziet en er met aanpappen?

Die gaan hun miserie nog wel meemaken.

Gelukkig zal ik dan al naar de eeuwige jachtvelden vertrokken zijn en zal het mij geen bal meer kunnen schelen daar ik dan geniet van de eeuwige rust.
Ja echt, steeds meer mensen ontwaken. Wij worden constant een vijandbeeld aangepraat of systematisch geconditioneerd alsof het uit onszelf komt. Subliminal programming.

Migratie zorgt voor problemen en er zijn gevallen tussen om u tegen te zeggen. Maar de migratie heeft een oorzaak. Politici lopen met de duivel en hebben al een agenda lopende. Ze hadden de migratie kunnen tegenhouden en zelfs voorkomen, maar ze kozen voor den wereldgeest en dachten ermee weg te kunnen komen.
Niet dus.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2023, 05:57   #10
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.594
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik woon in Borgerhout en ben al meermaals 's nachts buiten gegaan, naar en terug van de stad over de Turnhoutsebaan.
Het ergste is dat mensen vaak niet opzij gaan, zelfs als ze al met 4 naast elkaar lopen. Maar echte last nog niet ondervonden, maar het gebeurt natuurlijk wel elders.

De andersgelovigen en mensen van niet Europese afkomst, hebben geen bioterrorisme op mijn kroost willen voeren en conditioneren geen genderdysforie.

Als we werkelijk diversiteit een kans willen geven, is het tijd neutraal te worden en al zeker over andermans kinderen.
Waarom zou ik diversiteit een kans willen geven? Om de Vlaamse Aboriginal in eigen land te worden? De pot op met diversiteit, en vooral met islamitische diversiteit.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2023, 10:42   #11
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Waarom zou ik diversiteit een kans willen geven? Om de Vlaamse Aboriginal in eigen land te worden? De pot op met diversiteit, en vooral met islamitische diversiteit.
Diversiteit is ruimer dan migratie.
Het bevat lgbqt, medicinale gebruikers van cannabis, gelovigen uit alle takken niet gelovigen etc.

Het minste dat we kunnen doen is dat niet over andermans kinderen te projecteren als de nieuwe normaal. Als ze al lgbqt bij de iftar betrekken, is dat pure provocatie van de overheid. Ze is daar beter neutraal in. Likewise met hun propaganda vanop school, ze misvormen hun geesten met genderideologie en meer.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2023, 16:01   #12
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.574
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Diversiteit is ruimer dan migratie.
Het bevat lgbqt, medicinale gebruikers van cannabis, gelovigen uit alle takken niet gelovigen etc.

Het minste dat we kunnen doen is dat niet over andermans kinderen te projecteren als de nieuwe normaal. Als ze al lgbqt bij de iftar betrekken, is dat pure provocatie van de overheid. Ze is daar beter neutraal in. Likewise met hun propaganda vanop school, ze misvormen hun geesten met genderideologie en meer.
Hoe meer diversiteit, hoe meer problemen. Dagelijks te lezen in de media. Op den duur moet men als blanke hetero met een handleiding rondlopen om niet te zondigen tegen de diversiteitsregeltjes. De 'nieuwe' Belgen hebben daar uiteraard geen last van, die doen altijd hun eigen zin. Hun 'cultuur' heeft absolute voorrang.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 8 augustus 2023 om 16:17.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2023, 16:16   #13
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Hoe meer diversiteit, hoe meer problemen. Dagelijks te lezen in de media. Op den duur moet men als allochtoon / hetero met een handleiding rondlopen. De 'nieuwe' Belgen hebben daar uiteraard geen last van, die doen altijd hun eigen zin.
Diversiteit is onvermijdelijk. Daarom moet een school, overheid, media en meer neutraal zijn betreft pseudowetenschap en politieke overtuigingen. Politiek(e voorkeuren), geaardheden, fantasie rond gender hoeven ons niet ingelepeld worden gepaard met het stigmatiseren van de tegenstander.

Dat andere mensen zich niet aan de traditionele normen en waarden meer willen houden is hun zaak, maar dat opdringen met social constructs en andere leugens moet stoppen.

Het is zelfs zo gekomen dat meeste niet Europese mensen beter aangepast zijn op onze traditionele normen en waarden dan deze kindermoordenaars, -mishandelaars en vrouwonvriendelijke massa die een man als vrouw ziet en niet meer weet welk voornaamwoord toe te passen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2023, 16:23   #14
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.594
Standaard

Diversiteit is onvermijdelijk maar de niet compatibele culturen zou men uit de onze moeten weren, desnoods met geweld afdwingen dat ze zich hier niet kunnen vestigen.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment

Laatst gewijzigd door Skobelev : 8 augustus 2023 om 16:31.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2023, 16:30   #15
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.574
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Diversiteit is onvermijdelijk. Daarom moet een school, overheid, media en meer neutraal zijn betreft pseudowetenschap en politieke overtuigingen. Politiek(e voorkeuren), geaardheden, fantasie rond gender hoeven ons niet ingelepeld worden gepaard met het stigmatiseren van de tegenstander.

Dat andere mensen zich niet aan de traditionele normen en waarden meer willen houden is hun zaak, maar dat opdringen met social constructs en andere leugens moet stoppen.

Het is zelfs zo gekomen dat meeste niet Europese mensen beter aangepast zijn op onze traditionele normen en waarden dan deze kindermoordenaars, -mishandelaars en vrouwonvriendelijke massa die een man als vrouw ziet en niet meer weet welk voornaamwoord toe te passen.
Grotendeels akkoord, maar het zijn uiteindelijk de minderheden die hier de regels bepalen. En dat kan niet. Niet-Europeanen (vooral islamieten) volgen hun eigen cultuur, lees religie, maar daar durft men niet tegen in gaan. Hun bestialiteiten worden zoveel mogelijk verzwegen.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2023, 16:50   #16
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Diversiteit is onvermijdelijk maar de niet compatibele culturen zou men uit de onze moeten weren, desnoods met geweld afdwingen dat ze zich hier niet kunnen vestigen.
Dus geen Afrikanen en geen volk uit het Midden-Oosten (Israël uitgezonderd), zou al een serieuze vooruitgang zijn.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2023, 16:58   #17
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.594
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Dus geen Afrikanen en geen volk uit het Midden-Oosten (Israël uitgezonderd), zou al een serieuze vooruitgang zijn.
Inderdaad
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2023, 17:00   #18
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Diversiteit is onvermijdelijk maar de niet compatibele culturen zou men uit de onze moeten weren, desnoods met geweld afdwingen dat ze zich hier niet kunnen vestigen.
Maar welke cultuur is compatibel op een cultuur die alle pedalen kwijt is en sneller van normen en waarden verandert dan 1 zich daarop kan aanpassen?
Het probleem ligt bij ons, het westen is ziek.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2023, 17:04   #19
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Grotendeels akkoord, maar het zijn uiteindelijk de minderheden die hier de regels bepalen. En dat kan niet. Niet-Europeanen (vooral islamieten) volgen hun eigen cultuur, lees religie, maar daar durft men niet tegen in gaan. Hun bestialiteiten worden zoveel mogelijk verzwegen.
Dat ze hun eigen cultuur volgen is toch geen probleem?
Als ze nu sharia patrols vestigen, is dat een andere zaak natuurlijk

Wat mij eigenlijk doet afvragen: kan er maar 1 juridische wet zijn met diversiteit?

En stoort het u niet meer dat moslims dichterbij onze traditionele normen en waarden staan dan deze nieuwe normaal?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2023, 17:16   #20
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.594
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dat ze hun eigen cultuur volgen is toch geen probleem?
Als ze nu sharia patrols vestigen, is dat een andere zaak natuurlijk

Wat mij eigenlijk doet afvragen: kan er maar 1 juridische wet zijn met diversiteit?

En stoort het u niet meer dat moslims dichterbij onze traditionele normen en waarden staan dan deze nieuwe normaal?
Als je liever onder de culturele eigenschappen van de islamieten leeft, waarom verhuis je niet naar pakweg Iran of Afghanistan? Laat ons hier gerust.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment

Laatst gewijzigd door Skobelev : 8 augustus 2023 om 17:16.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be