Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 oktober 2023, 20:49   #41
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.339
Standaard

Bart Verhulst


Het stormt op dit moment binnen openvld. Veel boze reacties over gang van zaken na aanstelling Paul Van Tigchelt als nieuwe minister van Justitie. Vooral manier waarop tomongena alexanderdecroo en BartSomers dit beslisten stuit op groot ongenoegen #vrtnws


22/10/2023 18:04
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

Laatst gewijzigd door reservespeler : 22 oktober 2023 om 20:50.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2023, 20:51   #42
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.339
Standaard

Wouter Verschelden


En nu aankondiging v RuttenGwendolyn dat ze “stopt met nationale politiek”, nadat partijtop geen rol meer vr haar zag. Zegt zelf dat “onrespectvolle manier waarop dat gebeurde bijdroeg” aan exit.

Heftige dagen bij openvld, kopstukken gingen voor ministerschap Rutten liggen.

22/10/2023 16:22
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

Laatst gewijzigd door reservespeler : 22 oktober 2023 om 20:52.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2023, 20:53   #43
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.339
Standaard

volk in nood



"Voormalig OCAD-topman Van Tigchelt wordt minister van Justitie. De laatste jaren was Van Tigchelt adjunct-kabinetschef op kabinet Van Quickenborne."
Kortom, de man die de stommiteiten liet begaan mag nu de stommiteiten uitvoeren.
vrtnws.be/p.6KOAdAqdK


22/10/2023 16:37
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

Laatst gewijzigd door reservespeler : 22 oktober 2023 om 20:53.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2023, 21:10   #44
Onzijdig
Europees Commissaris
 
Onzijdig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 november 2021
Berichten: 6.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
T'is daar precies een gezellige boel in het blauwe fabriekje
Voor veel open vld leden is de partij niet meer of minder DE BLAUWE HAND
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2023, 21:40   #45
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.801
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Voor veel open vld leden is de partij niet meer of minder DE BLAUWE HAND
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2023, 22:13   #46
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.801
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
volk in nood



"Voormalig OCAD-topman Van Tigchelt wordt minister van Justitie. De laatste jaren was Van Tigchelt adjunct-kabinetschef op kabinet Van Quickenborne."
Kortom, de man die de stommiteiten liet begaan mag nu de stommiteiten uitvoeren.
vrtnws.be/p.6KOAdAqdK

22/10/2023 16:37
Ironisch genoeg verliet Van Tigchelt OCAD in 2020 om toe te treden tot het kabinet van de minister van Justitie… Van Quickenborne. Hij was kabinetschef voor Justitie en Veiligheid.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2023, 22:45   #47
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
T'is daar precies een gezellige boel in het blauwe fabriekje
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2023, 00:11   #48
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Vlaams Parlementslid Van Volcem: "Tijd dat De Croo en Van Quickenborne leren omgaan met mensen"...
Ik heb gehoord dat hij nog eens een briefje ging sturen.
Deze keer niet naar de bevolking, maar naar de VLD'ers.
Dankzij een gunstige wind is het ontwerp tot bij mij geraakt.

Beste VLD'ers,

U hebt de voorbije tijd wellicht met grote ogen naar de partijpolitiek gekeken.
Het is iedere dag in de krant te lezen: VLD'ers die liever elkaars postje inpikken dan met elkaar samenwerken.
Het leek alle dagen wel iets.

Dat is exact wat ik voor ogen had toen ik Machiavelli citeerde "Van de mensen kan men in het algemeen zeggen dat ze ondankbaar, wankelmoedig, huichelachtig, laf en begerig naar gewin zijn."
Het is wat ik voor ogen had toen ik Gwendolyn Rutten een mes in de rug stak toen ze paars-groen wilde vormen, ik wou nu eenmaal graag premier worden ten koste van alles en iedereen.
Het was ook wat ik voor ogen had toen ik Eva Debleeker onder de bus gooide, of toen ik Egbert Lachaert regelmatig voor schut zette tot hij het zelf voor bekeken hield.

De VLD top is de laatste jaren dan ook uitstekend in dat ellebogenwerk geslaagd. U zag politici die klaagden over hoe ze onterecht aan de kant werden geschoven, in plaats van mijn ego te strelen met complimenten.

Het gaat dan ook om hoe wij, VLD'ers, met elkaar omgaan. Dikwijls veel te hard met de tegengestelde clan.
Heel vaak willen wij ons eigen zoontje of dochter een postje bezorgen, laat staan dat we het nog over de inhoud zouden hebben.

Politici zijn soms zo vaak met zichzelf bezig dat ze een schitterende carrière uitbouwen en dat ze vergeten te kappen op de oppositie. Ik werp eventjes geen steen, want al diegene waar ik een steen naar wou werpen hebben het zinkende schip al verlaten. We hebben ons hier allemaal van tijd tot tijd tot tijd schuldig aan gemaakt. Ook ik heb fouten begaan, zo heb ik de cup size van Eveline Dellai ietwat fout ingeschat, en dat spijt mij nog altijd.
Maar dat betekent niet dat ik er me zomaar bij neerleg.

Als we een betere partij willen, moet ook de top het beter doen. Ik hoor veel te vaak VLD'ers zonder bekende voorouder die onze partij in de put praten en zeggen dat nepotisme niet kán werken.
Het is net onze verdomde plicht om het te doén werken.

We hebben nood aan een vriendjespolitiek die net zo sterk is als de stichters van de partij.
Met politici die niet bang zijn om elkaar een mes in de rug te steken en elkaar in de gracht te duwen.
Die streven naar een eigen carrière in plaats van samen te werken. Die stampei maken in plaats van rust te brengen.
En die mijn hielen likken in plaats van een onderbouwde mening te verkondigen.

In plaats van elkaar over de taalgrens heen te beledigen, moeten we ons inspannen om elkaar binnen de partij meer de duvel aan te doen. In plaats van alleen maar te klagen over die gemiste job, moeten VLD'ers mij voortdurend stroop om de mond smeren zodat ik mij kan richten op het beter maken van mijn eigen carrière.

Positieve verandering bereik ik alleen als ik anderen onder de bus kan gooien.

Dat is ook wat u van de andere oude VLD krokodillen mag verwachten.
En dat is wat ik zelf ook ga doen.

Ik kan u honderd beloftes maken over wie we nog allemaal gaan buitengooien. Maar we hebben er al teveel buitengegooid, dus we komen niet meer aan honderd.

In dit weekend van het groot VLD feest van de lange messen, doe ik maar één belofte:
ik ken uw zorgen en ik zal keihard werken -samen met die andere oude krokodillen- om u het leven zuur te maken.
De miserie die u verdient.
Iedere dag opnieuw.

Alexander.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2023, 08:51   #49
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.339
Standaard De leegloop stopt blijkbaar niet.

Liberale politici zijn razend op partijtop: Dewael overweegt om als onafhankelijk Kamerlid te zetelen
Brussel - Open Vld staat op barsten na de aanstelling van Paul Van Tigchelt als minister van Justitie én als vicepremier. “Iedereen mocht precies minister worden, behalve Gwendolyn”, klinkt het boos. Kamerlid Patrick Dewael overweegt zelfs om de laatste maanden van zijn mandaat als onafhankelijk liberaal Kamerlid te zetelen.


De slogan van OVLD even citeren:

Gewoon doen!
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

Laatst gewijzigd door reservespeler : 23 oktober 2023 om 08:51.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2023, 09:11   #50
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.801
Standaard

De eendracht van De Croo tussen 11 miljoen Belgen indachtig....

Om stil van te worden, die eendracht binnen de VLD.

Citaat:
Belg zijn is een eretitel, want het impliceert deel uitmaken van een staat die de parel is van Europa, het epicentrum van de Europese politieke en economische activiteit.

De volksgeest is sterk, onbreekbaar, altijd aanwezig. De kracht die ervan uitgaat zegt ons dat we een sterk België willen. Een sterk en verenigd België. Daar kunnen we trots op zijn, wij moeten de wereld tonen dat we Belg zijn. We mogen niet vergeten dat vele landen ons het burgerschap van deze schitterende natie benijden.

Ons volk mag niet vergaan, België moet herenigd, verenigd worden, wij willen één land met één regering. Deze woorden: eenheid, volksgeest, zelfverzekerdheid zijn geen loze kreten. Het gaat immers om de waarheid, van de Belgen, voor de Belgen. Het moet.
Arme Bruno....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2023, 09:24   #51
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
volk in nood



"Voormalig OCAD-topman Van Tigchelt wordt minister van Justitie. De laatste jaren was Van Tigchelt adjunct-kabinetschef op kabinet Van Quickenborne."
Kortom, de man die de stommiteiten liet begaan mag nu de stommiteiten uitvoeren.
vrtnws.be/p.6KOAdAqdK


22/10/2023 16:37
2

In het land der blinden is éénoog koning.

Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 23 oktober 2023 om 09:24.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2023, 09:29   #52
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.647
Standaard

Je ziet die eerste peilingen voorbij komen en denkt dan, ze zullen nu toch wel inzien dat ze verkeerd bezig zijn, en dat ze wat beter op hun bollenwinkel moeten letten.

maar dan hebt ge Crooke, Q en Somers en hun schandknaap die partijvoorzitter mag spelen en die maken er vervolgens nog een veel dikker soepke van.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2023, 09:48   #53
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.174
Standaard

De Gucht geeft zelfs toe dat de 'democratische partijen' de oorzaak zijn van 'extreem' rechts!!!

Hunne frank begint te vallen, of tenminste ze beginnen het te benoemen dat ze zelfs de oorzaak zijn.

De Gucht postte op Instagram de cover van het boek ‘De Grafdelvers’, over de aanloop naar Wereldoorlog II. “Dat boek beschrijft hoe de partijen op dat moment ook te veel met zichzelf bezig waren en op die manier de weg vrijmaakten voor Adolf Hitler.

HLN
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2023, 09:51   #54
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.811
Standaard

Exit Patrick De Wael Open VLD partijbestuur en exit Open VLD fractie in de kamer.

https://www.hln.be/binnenland/patric...elen~a8d89f42/

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/10...t-haar-wonden/

Door het terugtrekken van Rutten (die haar lot gekoppeld heeft aan lijstduwer Maggie De Block) offert de partij zekere Vlaams-Brabantse zetels op voor een onzekere zetel van de nieuwe minister van Justitie in Antwerpen. Oud-minister Patrick Dewael bevestigt dat hij van plan is om voortaan als onafhankelijk parlementslid in de Kamer te zetelen, Bart Tommelein weigert nog naar het uitgebreid partijbestuur te komen. En het ziet ernaar uit dat deze protestactie de steun krijgt van een flink deel van het partijbestuur. Er dreigt een interne opstand bij de Open VLD.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2023, 09:55   #55
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.339
Standaard Ze zullen niet over de koppen moeten lopen op de Melserstraat

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/pol...db100e882&ei=6


Open VLD gaat gespannen partijbestuur met veel afwezigen tegemoet

Open VLD houdt maandagvoormiddag een uitgebreid partijbestuur in een uiterst gespannen sfeer. Een heel aantal parlementsleden blijft als statement zelfs gewoon thuis.

Tom Ongena zal maandag spitsroeden moeten lopen om zijn beslissing van afgelopen weekend te verdedigen. Paul Van Tigchelt werd voorgesteld als nieuwe minister van Justitie. Nochtans hadden veel parlementsleden gehoopt dat de nieuwe minister uit de Kamer of het Vlaams Parlement zou komen. De namen van Patrick Dewael en Gwendolyn Rutten circuleerden.

Rutten liet al weten dat ze de nationale politiek vaarwel zegt bij de volgende verkiezingen. Dewael komt niet naar het partijbestuur en overweegt de rit als onafhankelijke uit te doen.

Ook mensen als Bart Tommelein en Mercedes Van Volcem, die het nadrukkelijk opneemt voor Rutten, blijven maandag weg van de Melsensstraat. Van Volcem heeft naar eigen zeggen een te drukke agenda. Vlaams Parlementslid Jean-Jacques De Gucht legt uit waarom hij thuisblijft: "Men moet aan de top eerst eens bezinnen over waar men naartoe wil", zegt hij. "Het partijbestuur is de plaats waar gediscussieerd kan worden, maar als je voelt dat dat niet meer het geval is, heeft het weinig zin om te gaan."

De Gucht postte op Facebook de cover van het boek 'De Grafdelvers', over de aanloop naar Wereldoorlog II. "Dat boek beschrijft hoe de partijen op dat moment ook te veel met zichzelf bezig waren en op die manier de weg vrijmaakten voor Adolf Hitler. Ik denk dat we opnieuw op weg zijn naar een gitzwarte zondag, met een overwinning van Vlaams Belang. Wij zouden de boodschap moeten brengen dat er een andere manier is dan een partij die mensen tegen elkaar opzet. We moeten als partij tonen dat het niet gaat om mensen uitsluiten."
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2023, 10:26   #56
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ik heb gehoord dat hij nog eens een briefje ging sturen.
Deze keer niet naar de bevolking, maar naar de VLD'ers.
Dankzij een gunstige wind is het ontwerp tot bij mij geraakt.

Beste VLD'ers,

U hebt de voorbije tijd wellicht met grote ogen naar de partijpolitiek gekeken.
Het is iedere dag in de krant te lezen: VLD'ers die liever elkaars postje inpikken dan met elkaar samenwerken.
Het leek alle dagen wel iets.

Dat is exact wat ik voor ogen had toen ik Machiavelli citeerde "Van de mensen kan men in het algemeen zeggen dat ze ondankbaar, wankelmoedig, huichelachtig, laf en begerig naar gewin zijn."
Het is wat ik voor ogen had toen ik Gwendolyn Rutten een mes in de rug stak toen ze paars-groen wilde vormen, ik wou nu eenmaal graag premier worden ten koste van alles en iedereen.
Het was ook wat ik voor ogen had toen ik Eva Debleeker onder de bus gooide, of toen ik Egbert Lachaert regelmatig voor schut zette tot hij het zelf voor bekeken hield.

De VLD top is de laatste jaren dan ook uitstekend in dat ellebogenwerk geslaagd. U zag politici die klaagden over hoe ze onterecht aan de kant werden geschoven, in plaats van mijn ego te strelen met complimenten.

Het gaat dan ook om hoe wij, VLD'ers, met elkaar omgaan. Dikwijls veel te hard met de tegengestelde clan.
Heel vaak willen wij ons eigen zoontje of dochter een postje bezorgen, laat staan dat we het nog over de inhoud zouden hebben.

Politici zijn soms zo vaak met zichzelf bezig dat ze een schitterende carrière uitbouwen en dat ze vergeten te kappen op de oppositie. Ik werp eventjes geen steen, want al diegene waar ik een steen naar wou werpen hebben het zinkende schip al verlaten. We hebben ons hier allemaal van tijd tot tijd tot tijd schuldig aan gemaakt. Ook ik heb fouten begaan, zo heb ik de cup size van Eveline Dellai ietwat fout ingeschat, en dat spijt mij nog altijd.
Maar dat betekent niet dat ik er me zomaar bij neerleg.

Als we een betere partij willen, moet ook de top het beter doen. Ik hoor veel te vaak VLD'ers zonder bekende voorouder die onze partij in de put praten en zeggen dat nepotisme niet kán werken.
Het is net onze verdomde plicht om het te doén werken.

We hebben nood aan een vriendjespolitiek die net zo sterk is als de stichters van de partij.
Met politici die niet bang zijn om elkaar een mes in de rug te steken en elkaar in de gracht te duwen.
Die streven naar een eigen carrière in plaats van samen te werken. Die stampei maken in plaats van rust te brengen.
En die mijn hielen likken in plaats van een onderbouwde mening te verkondigen.

In plaats van elkaar over de taalgrens heen te beledigen, moeten we ons inspannen om elkaar binnen de partij meer de duvel aan te doen. In plaats van alleen maar te klagen over die gemiste job, moeten VLD'ers mij voortdurend stroop om de mond smeren zodat ik mij kan richten op het beter maken van mijn eigen carrière.

Positieve verandering bereik ik alleen als ik anderen onder de bus kan gooien.

Dat is ook wat u van de andere oude VLD krokodillen mag verwachten.
En dat is wat ik zelf ook ga doen.

Ik kan u honderd beloftes maken over wie we nog allemaal gaan buitengooien. Maar we hebben er al teveel buitengegooid, dus we komen niet meer aan honderd.

In dit weekend van het groot VLD feest van de lange messen, doe ik maar één belofte:
ik ken uw zorgen en ik zal keihard werken -samen met die andere oude krokodillen- om u het leven zuur te maken.
De miserie die u verdient.
Iedere dag opnieuw.

Alexander.


Dat ontbrak nog, bejaardenLOL
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2023, 10:28   #57
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.752
Standaard

__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2023, 10:31   #58
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat ontbrak nog, bejaardenLOL
Je bent hoogstwaarschijnlijk een pak ouder dan ik, ouwe rukker.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2023, 10:42   #59
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat ontbrak nog, bejaardenLOL
Oh petertje 1962 aka sinese beer, terug tien minuten pc tijd gekregen in het RVT van Brakel.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2023, 10:53   #60
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Oh petertje 1962 aka sinese beer, terug tien minuten pc tijd gekregen in het RVT van Brakel.
Inderdaad, 1962, een pak ouder dan ik dus, maar toch altijd een grote bek opzetten over oudjes en bejaarden.
Projectie heet dat.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be