Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 mei 2018, 15:13   #21
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht
De babyboomers die het nu goed hebben in Vlaanderen hebben hard gewerkt en braaf geweest.
Zij deden ook hun best op school.

Ik heb dat allemaal gezien sinds de jaren 50.

Zij hebben huisje gekocht en beetje voorzichtig met geld omgesprongen.

En daar komt kritiek op van bepaalde andere profielen.

Waar is de oneerlijkheid??
Niet helemaal juist.

Zelfs vandaag zeg ik dat nog dagelijks tegen mijn kinderen, de jongeren van vandaag kunnen nog geen 25% doen van de zaken die wij deden.

Neem nu bevoorbeeld de dienstplicht. Vele klagen daarover, maar vele behaalden hun rijbewijs GRATIS via de krijgsmacht.
In de meeste gevallen hadden zij dan een CE of DE en mochten met bijna alle voertuigen rijden.
Wie een eigen zaak wilde beginnen, moest bijna nergens rekening mee houden, de papierberg die je vandaag moet doorlopen is enorm.

Hun best gedaan op school?
Na het derde secundair in TSO en BSO kreeg je een A3 en kon je op 14 jarige leeftijd gewoon gaan werken, later verhoogt naar 16 jaar.
Ging je ergens solliciteren, dan vroeg men je enkel wat je kon of wat je wilde doen.
Als magazijnier moest je gewoon geen enkel attest hebben, vandaag moet je een attest van heftruckbestuurder hebben of je begint niet.
Als je kon lezen, schrijven en rekenen, kon je gewoon beginnen als bediende.


Ze hebben inderdaad een huisje gekocht, vaak woningen van de sociale woningmaatschappijen, tegen een goedkoop tarief, die ze nu verkopen of verhuren tegen woekerprijzen.

Voorzicht omgesprongen met geld, verkoop geen onzin. Wij hadden gewoon bijna geen mogelijkheden om het geld dat we verdiende uit te geven.
Vakantie, was immers in de fille staan op weg naar Spanje of Italië, vliegen was niet betaalbaar.

Citaat:
Ondanks de lage pensioenen in ons land ontsnappen veel 65-plussers aan de armoede omdat ze eigenaar zijn van hun woning. Als je enkel naar het inkomen kijkt, is 14,2 procent van de 65-plussers arm. Kijk je zowel naar het inkomen als naar het vermogen, dan slinkt die groep tot 1,4 procent. Dat schrijft De Tijd vandaag, op basis van twee studies van de Antwerpse academici Ive Marx en Sarah Kuypers.
https://www.hln.be/geld/economie/65-...ioen~a72a7a87/

En deze uitspraak klopt dus volledig, want de huur van een woning neemt een grote hap uit het budget van mensen.
Als je enkel je eten en nutsvoorzieningen moet bekostigen met je inkomen, dan kan je ruim leven met 1000€ per maand.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 16:01   #22
Don Quichote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 juni 2003
Berichten: 3.350
Standaard

Jantje schrijft...
"Zelfs vandaag zeg ik dat nog dagelijks tegen mijn kinderen, de jongeren van vandaag kunnen nog geen 25% doen van de zaken die wij deden."

DQ..
Hallo?

Jantje schrijft..
"Neem nu bevoorbeeld de dienstplicht. Vele klagen daarover, maar vele behaalden hun rijbewijs GRATIS via de krijgsmacht.
In de meeste gevallen hadden zij dan een CE of DE en mochten met bijna alle voertuigen rijden."

DQ..
Een jaar loonverlies en achterstand carrieire , maar hoera, we hebben een rijbewijs.


Aan Jantje is een hoek af, medunkt.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 16:10   #23
metten
Parlementslid
 
metten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juli 2006
Berichten: 1.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Nog eventjes geduld tot zo goed als alle huidige babyboomers zijn uitgestorven!
Dan gaan de jongeren van nu en van straks hun geluk en hun geld niet meer op kunnen!
Die jongeren van nu zijn de babyboomers van de toekomst als de kunstmatige aangroei van de bevolking wordt voortgezet. Sinds de jaren zestig heeft de autochtone bevolking braafjes gedaan wat zij in de media en via de regeringen is ingelepeld: doe aan gezinsplanning en geboortenbeperking. Anderzijds lieten zij volk immigreren dat zich voortplant als konijnen. Tijdens de zogenaamde babyboomperiode was er geen tekort aan scholen, nu moeten er constant worden bijgebouwd.
__________________
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat."
Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944)
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.

Laatst gewijzigd door metten : 15 mei 2018 om 16:10.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 16:10   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.249
Standaard

Dat de ene mens een eigen woning of appartement bezit geeft de andere niet het recht om te beweren dat bijna alle gepensioneerden een vet vermogen hebben. Er bestaan immers ook heel wat gepensioneerden die heel hun leven huren. Mensen die verkozen om hun inkomen op een andere manier te besteden dan aan de koop van een eigen woning.

Het is altijd zwaar geweest om de lening voor een eigen huis af te betalen, maar nooit zo zwaar als de dag van vandaag. In de toekomst zullen er nog veel meer gepensioneerden zijn die geen eigen woning bezitten, lees: "die een vet vermogen hebben".

Ik heb nog een hele hoop andere bedenkingen bij de stelling dat gepensioneerden een vet vermogen hebben omdat ze een eigen huis bezitten. Idem met de veronderstelling dat eten en nutsvoorzieningen de enige kosten zijn voor wie geen huur hoeft te betalen. Eigenaars betalen, bijvoorbeeld, ook elk jaar "grondbelasting" die een huurder niet betaalt. En die zijn niet niks. Vooral voor gepensioneerden omdat die geen kinderlast meer hebben.

Ik ben eigenaar van een eerder klein appartementje. Alleen aan wat de syndicus mij kost ben ik, per jaar, een hele maand pensioen kwijt. Daar zijn de kosten die gemaakt worden voor herstellingen en vernieuwingen in het appartementsgebouw niet bij gerekend. Daar bovenop komen allerhande belastingen en verzekeringen zoals de belastingen en de verzekering op en van een auto, de brandverzekering, de familiale, de ziekenkas, enz.... Een gepensioneerde die ook nog een hond en een kat heeft, die het met een goeie 1000 euro per maand moet rooien, en schuldenvrij blijft verstaat de kunst om een klein budget succesvol te beheren.

Nog dit. Voor het bezit van een eigen woning hebben veel mensen zich heel wat jaartjes heel wat moeten ontzeggen, wat het leven op latere leeftijd en stuk vereenvoudigt, maar dat wordt al te gemakkelijk vergeten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 mei 2018 om 16:13.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 16:12   #25
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
98% ne vette lever zal er dichter bij zijn dan een vet vermogen
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 16:31   #26
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Niet helemaal juist.

Zelfs vandaag zeg ik dat nog dagelijks tegen mijn kinderen, de jongeren van vandaag kunnen nog geen 25% doen van de zaken die wij deden.

GRATIS via de krijgsmacht.
In de meeste gevallen hadden zij dan een CE of DE en mochten met bijna alle voertuigen rijden.


Wat is dat nu voor onzin ? Dat dat rijbewijs ons een volledig jaarloon heeft gekost staat U blijkbaar niet bij stil ??

Ik spreek U helemaal tegen. Wij konden nog geen 25 % doen van wat de jongeren vandaag zich kunnen permitteren.

Ik heb net als vele vrienden van mij 18 tot mij 21 met de auto van vader gereden als het al eens mocht. Daarna een tweedehands Fordje van 25.000 frank.
Op mijn kamer stond niks. Een bed en een tafel die dienst deed als bureel. Telefoneren bestond niet. Televisie was zwart wit en daarna kleur. Antenne op het dak.
Ons jong leven speelde zich af in de jeugdclub. Muziek wasons grootste vertier en een tafelvoetbal. Coctails en rosé kenden we niet. Cola of pils moesten we het mee doen. Nu zitten de terrassen vol met jongeren. Ik heb in mijn jeugd nooit op een terras gezeten.
Kent U nog veel jongeren die hun boterhammen meenemen naar school tegenwoordig ? Neen nu gaan ze allen een broodje kopen aan 4 euro en daar dan nog een extra drankje bij. Wij aten onze boterham op met een democratisch drankje op school.
Kleren bestonden uit een afgewassen jeans en een shirt. Merk kledij bestond amper.
Vakantie was 2 weken Ardennen of een stacaravan huren aan zee. Ons eerste buitenland was Frankrijk ...camping in de Ardèche.

Het leven is niet duurder als vroeger. Wat we wel doen is een pak duurder leven.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 mei 2018 om 16:31.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 16:32   #27
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Een huis van 200,000 euro en je bent rijk?
Op wereldniveau ben je dan behoorlijk rijk, ja.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 16:36   #28
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Op wereldniveau ben je dan behoorlijk rijk, ja.
Die 98,6% gepensioneerden zijn simpelweg Ghanese supperrijken. De smeerrlappen
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 16:40   #29
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Op wereldniveau ben je dan behoorlijk rijk, ja.
Vanaf wanneer ben je rijk? Als je rijkelijk kunt leven van de intrest die je hebt OP DE INTREST van je kapitaal.

Ik denk niet dat er hier veel rijke onder ons zitten.

Laatst gewijzigd door Garry : 15 mei 2018 om 16:42.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 16:43   #30
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

De babyboomers die hun huis al zeer lang hebben die hebben dat huis meestal aan een prijs kunnen kopen waarvan je nu achterovervalt als je het hoort. Ik geef een voorbeeld: ik ken er die vroeger een huis hebben gekocht voor 750.000 (nog geen €20.000) Belgische Frank, nu is dat huis €250.000-300.000 waard en in sommige gevallen nog meer.

Babyboomers hebben de gouden tijden meegemaakt die nooit meer zullen terugkomen en nu moeten de jongeren werken zodat die babyboomers hun "verworven rechten" veilig gesteld zouden zijn terwijl die jongeren zullen mogen fluiten naar dergelijke voordelen. Werken tot ze erbij neervallen zullen ze mogen doen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 16:46   #31
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Vanaf wanneer ben je rijk? Als je rijkelijk kunt leven van de intrest die je hebt OP DE INTREST van je kapitaal.

Ik denk niet dat er hier veel rijke onder ons zitten.
Wat is rijk zijn ? Ik denk dat het voornamelijk het gevoel is dat het hem doet.

Als je 3000 euro netto verdiend en alleen omgaat met mensen die er 8000 verdienen zal je jezelf arm vinden.

Verdien je 2000 euro per maand en je gaat meestal en alleen om met mensen die er maar 1300 verdienen zal je je rijk wanen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 16:51   #32
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
De babyboomers die hun huis al zeer lang hebben die hebben dat huis meestal aan een prijs kunnen kopen waarvan je nu achterovervalt als je het hoort. Ik geef een voorbeeld: ik ken er die vroeger een huis hebben gekocht voor 750.000 (nog geen €20.000) Belgische Frank, nu is dat huis €250.000-300.000 waard en in sommige gevallen nog meer.

Babyboomers hebben de gouden tijden meegemaakt die nooit meer zullen terugkomen en nu moeten de jongeren werken zodat die babyboomers hun "verworven rechten" veilig gesteld zouden zijn terwijl die jongeren zullen mogen fluiten naar dergelijke voordelen. Werken tot ze erbij neervallen zullen ze mogen doen.
Van 750.000 frank naar 300.000 euro.Dat kan alleen als die veel geluk hebben gehad met de buurt. Bijvoorbeeld buurten die opgewaardeerd werden of waar een woonhype ontstond enzovoort.

Uiteraard moet U dan ook zien van wanneer die mensen dat huis hebben gekocht ? Misschien begin jaren 60?

Ik geef U realistische cijfers. In 1982 mijn huis gekocht voor 3.500.000 frank.
Toch heel wat kosten in gedaan. Keuken badkamer enzovoort enz...
Verkocht in 2006 voor 300.000 euro. Ik denk dat ik er nu niet veel meer zou voor krijgen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 16:54   #33
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.249
Standaard

Fredje, je beseft het niet eens maar jij hoorde bij de gelukkigen.
De afbetaling van de woning van mijn vader, die voor een groot deel werd gebouwd met eigen handen en na een dagtaak in de mijn, was prioritair. Daar hebben ook de kinderen de prijs voor betaald. Zij hebben hun hele jeugd lang niet gehad wat andere kinderen hadden. Van een rijbewijs en rijden met de auto van pa was geen sprake want die had hij niet. Muziek? We hebben het jaren zelfs zonder radio moeten doen omdat er geen geld was om de luidspreker te laten herstellen. De eerste tv kwam in huis op mijn zestiende. Ik heb nooit een fles frisdrank in huis gezien. Voor ons was er geen jeugdclub, geen sportclub (ik had nochtans graag Judo gedaan). Geen zakgeld, geen verjaardagsfuifjes, en zelfs geen dag vakantie aan zee of in de Ardennen. De kinderen hebben wél hard mee gewerkt, gehooid, aardappelen gerooid, de varkens gevoerd, groenten en fruit helpen steriliseren. D?*t zie ik de kinderen van vandaag niet meer doen. Zelfs hun ouders niet.

We hadden geen jeugd zoals de meeste andere kinderen, maar we hebben wél geleerd om aan een eigen woning te geraken en gepensioneerden "met een vet vermogen" te worden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 16:57   #34
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
De babyboomers die hun huis al zeer lang hebben die hebben dat huis meestal aan een prijs kunnen kopen waarvan je nu achterovervalt als je het hoort. Ik geef een voorbeeld: ik ken er die vroeger een huis hebben gekocht voor 750.000 (nog geen €20.000) Belgische Frank, nu is dat huis €250.000-300.000 waard en in sommige gevallen nog meer.

Babyboomers hebben de gouden tijden meegemaakt die nooit meer zullen terugkomen en nu moeten de jongeren werken zodat die babyboomers hun "verworven rechten" veilig gesteld zouden zijn terwijl die jongeren zullen mogen fluiten naar dergelijke voordelen. Werken tot ze erbij neervallen zullen ze mogen doen.
De tijd dat hypothecaire intresten tot 13% procent waren. Dan moet je tellen rond 750.000 +1220.000= ong. 1.970.000 terugbetalen op 25 jaar tijd.
750.000 euro voor een huis? in de jaren 60?
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 17:00   #35
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
De babyboomers die hun huis al zeer lang hebben die hebben dat huis meestal aan een prijs kunnen kopen waarvan je nu achterovervalt als je het hoort. Ik geef een voorbeeld: ik ken er die vroeger een huis hebben gekocht voor 750.000 (nog geen €20.000) Belgische Frank, nu is dat huis €250.000-300.000 waard en in sommige gevallen nog meer.

Babyboomers hebben de gouden tijden meegemaakt die nooit meer zullen terugkomen en nu moeten de jongeren werken zodat die babyboomers hun "verworven rechten" veilig gesteld zouden zijn terwijl die jongeren zullen mogen fluiten naar dergelijke voordelen. Werken tot ze erbij neervallen zullen ze mogen doen.
Ik ben zo vrij om een groot vraagteken te zetten bij die gouden tijden. Mijn eerste woning (verkocht na een scheiding) was een huis van de kleine landeigendom. Het kostte 445.000 frank, maar we moesten dat afbetalen van een inkomen van nauwelijks 4000 frank per maand.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 17:07   #36
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
750.000 euro voor een huis? in de jaren 60?
Het huis dat wij kochten van de kleine landeigendom in 1966 kostte zoals ik zei 445.000 frank. Het had wel een primitieve badkamer met een boiler, maar er was geen centrale verwarming, geen ingebouwde keuken, en de binnendeuren stonden nog niet eens in grondverf. Een kleine helft van ons inkomen werd besteed aan de afbetaling maar we waren dolgelukkig met onze eigen woning.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 17:10   #37
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
De babyboomers die hun huis al zeer lang hebben die hebben dat huis meestal aan een prijs kunnen kopen waarvan je nu achterovervalt als je het hoort. Ik geef een voorbeeld: ik ken er die vroeger een huis hebben gekocht voor 750.000 (nog geen €20.000) Belgische Frank, nu is dat huis €250.000-300.000 waard en in sommige gevallen nog meer.

Babyboomers hebben de gouden tijden meegemaakt die nooit meer zullen terugkomen en nu moeten de jongeren werken zodat die babyboomers hun "verworven rechten" veilig gesteld zouden zijn terwijl die jongeren zullen mogen fluiten naar dergelijke voordelen. Werken tot ze erbij neervallen zullen ze mogen doen.
20,000 euro? Dat zal wel in de jaren '60 geweest zijn.Dergelijke huizen zijn enkel wat waard als ze grondig gerenoveerd zijn (dak, keuken, badkamer, isolatie, electriciteit,...) Anders worden die aan de prijs van de grond verkocht en dan kan je soms geluk hebben als het goed gelegen is (geschikt voor appartementen of gesloten bebouwing).
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 17:11   #38
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
De tijd dat hypothecaire intresten tot 13% procent waren. Dan moet je tellen rond 750.000 +1220.000= ong. 1.970.000 terugbetalen op 25 jaar tijd.
750.000 euro voor een huis? in de jaren 60?
Voor het gemiddelde huis zijt ge nu 16 000 000 fr aan het afbetalen.

Zijn de lonen maal 8 gegaan ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 17:20   #39
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wie heeft het nu nog over 65 plussers?

67 plussers bedoel je.
Dat is enkel in de privé hee Anna. Voor het openbaar ambt komt er nog een lijst met 'zware beroepen'
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 17:28   #40
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Voor het gemiddelde huis zijt ge nu 16 000 000 fr aan het afbetalen.

Zijn de lonen maal 8 gegaan ?
Als je gelezen had wat ik schreef wist je dat de lonen sindsdien zelfs meer dan X 10 zijn gegaan.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be