Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 september 2020, 14:55   #141
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
De vrouw van mijn neefje is in verwachting.
Innige deelneming.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2020, 15:01   #142
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dus de kans dat er ‘onbekwamen’ gaan afstuderen is niet zo groot.
Hopelijk niet meer als tot nu het geval is.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2020, 15:37   #143
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Dit virus is als reclame op TV en radio.
Dit virus IS dan ook voor een groot deel reclame op TV
(niet dat er geen echte epidemie is, en niet dat er geen doden vallen, maar TV heeft dit TOTAAL MAAR DAN OOK TOTAAL buiten proportie gebracht).
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2020, 16:38   #144
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dit virus IS dan ook voor een groot deel reclame op TV
(niet dat er geen echte epidemie is, en niet dat er geen doden vallen, maar TV heeft dit TOTAAL MAAR DAN OOK TOTAAL buiten proportie gebracht).
Ik vind nog steeds dat de reden daarvoor in de VS ligt, daar misbruikt de media de pandemie om Trump neer te halen en onze media neemt dat kritiekloos over. Gesteund door het Chinees gestuurde WHO, de kijkcijfers en de eigen politiekers die niet durven om daar tegenin te gaan.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2020, 07:06   #145
Walvader
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2020
Berichten: 1.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dit virus IS dan ook voor een groot deel reclame op TV
(niet dat er geen echte epidemie is, en niet dat er geen doden vallen, maar TV heeft dit TOTAAL MAAR DAN OOK TOTAAL buiten proportie gebracht).
Volledig mee eens. De kranten moghen er ook bij worden vermeld.

Kan iemand mij trouwens eens de datum geven van dat gesprek tussen Annemans en Vlieghe. Ik vond toen Vlieghe haar argumentatie, in tegenstelling tot wat men hier beweert dat ze Annemans te kijk zette, vrij zwak en gratuite.
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2020, 11:06   #146
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dit virus IS dan ook voor een groot deel reclame op TV
(niet dat er geen echte epidemie is, en niet dat er geen doden vallen, maar TV heeft dit TOTAAL MAAR DAN OOK TOTAAL buiten proportie gebracht).
De perceptie van mensen is gewoon totaal verschillend, ook van zogenoemde experten.

Jongeren van tegenwoordig hebben gewoon teveel vrije tijd.
Na school was het vroeger nog minstens 2-3 uur werken en dan studeren. De zondag had je vrij.
Nu zijn ze 12 uur per dag verslaafd aan sms-en en spelletjes spelen op hun duur lul plastiek en o wee als ze zich aan regels moeten houden.

Massa evenementen bestonden niet en ik heb ze ook nooit gemist. Nu schijnen ze niet anders te kunnen, dan opgepropt op een modderige wei, in massa onnozel te doen en daar betalen ze dan ook nog 200€ voor.

Hetzelfde voor sportevenementen betalen om te kijken naar kinderspelletjes, janken als hun favorieten niet presteren, maar zelf niet sporten.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2020, 11:30   #147
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
De perceptie van mensen is gewoon totaal verschillend, ook van zogenoemde experten.

Jongeren van tegenwoordig hebben gewoon teveel vrije tijd.
Na school was het vroeger nog minstens 2-3 uur werken en dan studeren. De zondag had je vrij.
Nu zijn ze 12 uur per dag verslaafd aan sms-en en spelletjes spelen op hun duur lul plastiek en o wee als ze zich aan regels moeten houden.

Massa evenementen bestonden niet en ik heb ze ook nooit gemist. Nu schijnen ze niet anders te kunnen, dan opgepropt op een modderige wei, in massa onnozel te doen en daar betalen ze dan ook nog 200€ voor.

Hetzelfde voor sportevenementen betalen om te kijken naar kinderspelletjes, janken als hun favorieten niet presteren, maar zelf niet sporten.
Dat is altijd zo geweest hoor, danscafés, straatfeesten, huwelijken enz waren altijd met zoveel volk mogelijk. Letterlijk 10 keer meer cafés dan nu, mens is altijd al een groepsbeest geweest.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2020, 11:44   #148
Erra555
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 6 augustus 2014
Berichten: 917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
De perceptie van mensen is gewoon totaal verschillend, ook van zogenoemde experten.

Jongeren van tegenwoordig hebben gewoon teveel vrije tijd.
Na school was het vroeger nog minstens 2-3 uur werken en dan studeren. De zondag had je vrij.
Nu zijn ze 12 uur per dag verslaafd aan sms-en en spelletjes spelen op hun duur lul plastiek en o wee als ze zich aan regels moeten houden.

Massa evenementen bestonden niet en ik heb ze ook nooit gemist. Nu schijnen ze niet anders te kunnen, dan opgepropt op een modderige wei, in massa onnozel te doen en daar betalen ze dan ook nog 200€ voor.

Hetzelfde voor sportevenementen betalen om te kijken naar kinderspelletjes, janken als hun favorieten niet presteren, maar zelf niet sporten.
U moet zich echt oud voelen of zijn. Beter aan zelf isolatie doen indien u deze pandemie wenst te overleven.
Erra555 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2020, 11:53   #149
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
De perceptie van mensen is gewoon totaal verschillend, ook van zogenoemde experten.

Jongeren van tegenwoordig hebben gewoon teveel vrije tijd.
Na school was het vroeger nog minstens 2-3 uur werken en dan studeren. De zondag had je vrij.
Nu zijn ze 12 uur per dag verslaafd aan sms-en en spelletjes spelen op hun duur lul plastiek en o wee als ze zich aan regels moeten houden.

Massa evenementen bestonden niet en ik heb ze ook nooit gemist. Nu schijnen ze niet anders te kunnen, dan opgepropt op een modderige wei, in massa onnozel te doen en daar betalen ze dan ook nog 200€ voor.

Hetzelfde voor sportevenementen betalen om te kijken naar kinderspelletjes, janken als hun favorieten niet presteren, maar zelf niet sporten.
Ik dacht net dat er vroeger grotere evenementen waren dan nu. Misschien minder maar denk maar aan Woodstock of California Jam 1974 op de Ontario Speedway ..Monterey en de legendarische stadion concerten van de rockgroepen.
Queen gaf ooit een concert in Rio de Janeiro voor geloof ik meer dan 300.000 mensen.

En hoeveel volk kwam er niet af wanneer politieke leiders de massa toespraken....denk maar aan de toespraken van de nazi's of Mussolini. De toespraken van Martin Luther King enzovoort.....

De massa's die toestroomden wanneer helden als Vliegeniers werden onthaald....

Zelfs legendarische boksmatchen aan de Heizel met Marcel Cerdan....de matchen van Cassius Clay.....grote voetbalwedstrijden.

En ja of ze vroeger zo veel meer sporten zou ik niet weten......of het moet zijn dat liggen zuipen en joints paffen ook sporten was. Trippen op de riffs van Jimi Hendrix was ook een zekere vorm van sporten misschien

Ik heb de indruk dat er in de 'hippie' tijd minder werd gesport als nu...fitnessen deed alleen Tarzan......Nu zie je veel meer van die gespierde knullen en afgetrainde meiden rondlopen ......Hoeveel jongeren ga nu niet surfen....skaten...skieën.....mountain biken......Hard fietsen.....Op iedere hoek van de straat is een fitness zaal....Nooit gezien vroeger.

Dat bestond vroeger allemaal niet.

Volgens mij kwamen mensen vroeger makkelijker massaal buiten op de been dan nu .

Ik denk dat wie beweert dat het vroeger allemaal beter of slechter was altijd voor 50% gelijk heeft. Veel dingen waren pakken leuker anderen weer niet.

Wel vond ik de tijdsgeest veel leuker.......alles was relaxter ......er was meer blijheid en vrijheid...kortom er was hoop want alles ging altijd maar beter . Nu heb ik de indruk dat er ons meer en meer wordt afgenomen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 september 2020 om 12:03.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2020, 12:38   #150
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erra555 Bekijk bericht
U moet zich echt oud voelen of zijn. Beter aan zelf isolatie doen indien u deze pandemie wenst te overleven.
Ik voel me niet oud, ben het, maar zelfmoord plegen, nu bewust of onbewust door anderen, ligt niet in mijn aard.

Waarom isoleren, een mondmasker en ontsmettingsmiddel volstaan.
Trouwens dat mondmasker zouden ze in de grote steden beter altijd dragen door de luchtvervuiling.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2020, 12:49   #151
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

[quote=fred vanhove;9459612]Ik dacht net dat er vroeger grotere evenementen waren dan nu. Misschien minder maar denk maar aan Woodstock of California Jam 1974 op de Ontario Speedway ..Monterey en de legendarische stadion concerten van de rockgroepen.
Queen gaf ooit een concert in Rio de Janeiro voor geloof ik meer dan 300.000 mensen.

En hoeveel volk kwam er niet af wanneer politieke leiders de massa toespraken....denk maar aan de toespraken van de nazi's of Mussolini. De toespraken van Martin Luther King enzovoort.....

De massa's die toestroomden wanneer helden als Vliegeniers werden onthaald....

Zelfs legendarische boksmatchen aan de Heizel met Marcel Cerdan....de matchen van Cassius Clay.....grote voetbalwedstrijden.

En ja of ze vroeger zo veel meer sporten zou ik niet weten......of het moet zijn dat liggen zuipen en joints paffen ook sporten was. Trippen op de riffs van Jimi Hendrix was ook een zekere vorm van sporten misschien

Ik heb de indruk dat er in de 'hippie' tijd minder werd gesport als nu...fitnessen deed alleen Tarzan......Nu zie je veel meer van die gespierde knullen en afgetrainde meiden rondlopen ......Hoeveel jongeren ga nu niet surfen....skaten...skieën.....mountain biken......Hard fietsen.....Op iedere hoek van de straat is een fitness zaal....Nooit gezien vroeger.

Dat bestond vroeger allemaal niet.

Volgens mij kwamen mensen vroeger makkelijker massaal buiten op de been dan nu .

Ik denk dat wie beweert dat het vroeger allemaal beter of slechter was altijd voor 50% gelijk heeft. Veel dingen waren pakken leuker anderen weer niet.

Wel vond ik de tijdsgeest veel leuker.......alles was relaxter ......er was meer blijheid en vrijheid...kortom er was hoop want alles ging altijd maar beter . Nu heb ik de indruk dat er ons meer en meer wordt afgenomen


100% akkoord.
Maar ze waren ook met veel minder tevreden.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2020, 12:50   #152
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Ik voel me niet oud, ben het, maar zelfmoord plegen, nu bewust of onbewust door anderen, ligt niet in mijn aard.

Waarom isoleren, een mondmasker en ontsmettingsmiddel volstaan.
Trouwens dat mondmasker zouden ze in de grote steden beter altijd dragen door de luchtvervuiling.
Een speciaal gasmasker zou misschien helpen maar niet een mondmasker, dat is enkel om geen speeksel te spugen naar en patient, niet om je te beschermen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2020, 14:39   #153
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Massa evenementen bestonden niet en ik heb ze ook nooit gemist. Nu schijnen ze niet anders te kunnen, dan opgepropt op een modderige wei, in massa onnozel te doen en daar betalen ze dan ook nog 200€ voor.
Dat is eerder iets van vroeger dan van nu zou ik denken. De jongeren van tegenwoordig leven veel geïsoleerder dan de jongeren van, zeg maar de jaren 70 he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2020, 15:00   #154
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is eerder iets van vroeger dan van nu zou ik denken. De jongeren van tegenwoordig leven veel geïsoleerder dan de jongeren van, zeg maar de jaren 70 he.
In de jaren 40-50 ook, ze speelden nog op straat en aan hun 14 mochten ze gaan werken, cafés overal. Nu zitten ze op hun computer en blijven thuis bij mama tot ze bijna 30 zijn. Nu ja, ik ook, dus ik ga maar geen steen werpen.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 26 september 2020 om 15:01.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2020, 15:10   #155
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Een speciaal gasmasker zou misschien helpen maar niet een mondmasker, dat is enkel om geen speeksel te spugen naar en patient, niet om je te beschermen.
Ik moet 2 keer per maand naar een ziekenhuis op onderzoek, maar daar word je niet besmet, enkel idioten die zich niet aan de regels houden en politici met halve maatregelen zorgen dat dit blijft duren.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2020, 15:19   #156
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Ik moet 2 keer per maand naar een ziekenhuis op onderzoek, maar daar word je niet besmet, enkel idioten die zich niet aan de regels houden en politici met halve maatregelen zorgen dat dit blijft duren.
Nee. Het enige wat dit laat duren is dat er nog niet genoeg mensen besmet zijn.

Er zijn maar 2 manieren waarop een epidemie stopt (ttz, niet heel veel extra zieken maakt per tijdseenheid):

1) de ziektekiem verdwijnt helemaal, niemand is nog ziek

2) in de bevolking is minstens groepsimmuniteit aanwezig.

Geen enkele, maar dan ook geen enkele toestand waarin er nog zieken zijn, en groepsimmuniteit niet bereikt werd, is duurzaam als men "terug normaal gaat leven".

Dat is waar voor een HEEL GROTE KLASSE van epidemiologische modellen, waaronder het SIR model. Maar in feite is dat het geval waarin de uitdrukking voor besmettingen enkel maar het aantal besmetten tot de eerste macht in voorkomt. Wat wil zeggen dat mensen besmet worden door 1 persoon.

Enkel in veel gekker modellen waar de besmetten in hogere machten voorkomt (wat wil zeggen dat men 'gecombineerd besmet wordt door meerdere personen') zijn er oplossingen mogelijk waar er een klein aantal immunen is, en de ziekte nog rondwaart en afneemt. Daar heeft men bifurcaties: als het aantal zieken op een zeker moment een kritische grens bereikt, schiet de epidemie omhoog, en als men onder die kritische grens blijft, blijft de epidemie op laag vuur zonder omhoog te schieten, of sterft uit. Dat zouden modellen kunnen zijn waar 1 zieke niet genoeg besmettelijk aerosol uitademt, maar waar 2 of 3 zieken plots wel gans de zaal kunnen ziek maken.

Maar als men zich beperkt tot "een persoon-persoon contact" dat de besmetting veroorzaakt, dan moet men ALTIJD minstens groepsimmuniteit bereiken alvorens de epidemie kan uitdoven OF moet men de laatste zieke elimineren.

Alle maatregelen die dus "het aantal besmettingen beperken" kunnen NOOIT een terugkeer naar normaal toelaten.

Dat was mij evident gekend, en was wat mij hier liet reageren in het begin: als men het aantal besmettingen met een lockdown wilde smoren, ging men daar nooit uit geraken.

Dus hoe meer besmettingen je vermijdt, hoe langer het duurt, en als je er teveel vermijdt, zit je gewoon eeuwig vast. De ENIGE manier om terug normaal te doen en geen epidemie meer te hebben, is van voldoende besmette / immune mensen te hebben. Een andere is er niet, als we de hoop laten varen om de laatste besmette af te zonderen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 26 september 2020 om 15:20.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2020, 16:01   #157
sbe4kdr
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2020
Berichten: 2.170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Ik moet 2 keer per maand naar een ziekenhuis op onderzoek, maar daar word je niet besmet, enkel idioten die zich niet aan de regels houden en politici met halve maatregelen zorgen dat dit blijft duren.
Ziekenhuis is zowat de gevaarlijkste plek om te zijn, maarja soms kan je niet anders.
sbe4kdr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2020, 16:36   #158
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

[quote=subocaj;9459646]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik dacht net dat er vroeger grotere evenementen waren dan nu. Misschien minder maar denk maar aan Woodstock of California Jam 1974 op de Ontario Speedway ..Monterey en de legendarische stadion concerten van de rockgroepen.
Queen gaf ooit een concert in Rio de Janeiro voor geloof ik meer dan 300.000 mensen.

En hoeveel volk kwam er niet af wanneer politieke leiders de massa toespraken....denk maar aan de toespraken van de nazi's of Mussolini. De toespraken van Martin Luther King enzovoort.....

De massa's die toestroomden wanneer helden als Vliegeniers werden onthaald....

Zelfs legendarische boksmatchen aan de Heizel met Marcel Cerdan....de matchen van Cassius Clay.....grote voetbalwedstrijden.

En ja of ze vroeger zo veel meer sporten zou ik niet weten......of het moet zijn dat liggen zuipen en joints paffen ook sporten was. Trippen op de riffs van Jimi Hendrix was ook een zekere vorm van sporten misschien

Ik heb de indruk dat er in de 'hippie' tijd minder werd gesport als nu...fitnessen deed alleen Tarzan......Nu zie je veel meer van die gespierde knullen en afgetrainde meiden rondlopen ......Hoeveel jongeren ga nu niet surfen....skaten...skieën.....mountain biken......Hard fietsen.....Op iedere hoek van de straat is een fitness zaal....Nooit gezien vroeger.

Dat bestond vroeger allemaal niet.

Volgens mij kwamen mensen vroeger makkelijker massaal buiten op de been dan nu .

Ik denk dat wie beweert dat het vroeger allemaal beter of slechter was altijd voor 50% gelijk heeft. Veel dingen waren pakken leuker anderen weer niet.

Wel vond ik de tijdsgeest veel leuker.......alles was relaxter ......er was meer blijheid en vrijheid...kortom er was hoop want alles ging altijd maar beter . Nu heb ik de indruk dat er ons meer en meer wordt afgenomen


100% akkoord.
Maar ze waren ook met veel minder tevreden.
Ja klopt maar je kan ook niet verlangen naar iets wat niet bestaat. Je weet ik ken niemand die me in de jaren 70 zou hebben gezegd ik mis een GSM of ik mis een centrale vergrendeling op mijn auto of een zonnepaneel op mijn dak

Hetgeen je niet kent of hebt gehad kan je ook niet missen.

Waarschijnlijk zullen de mensen in het jaar 2085 dat ook zeggen van ons ...dat wij met veel minder tevreden waren.

Zo is het ook met het gezegde het leven is nu duurder geworden...terwijl dat volgens mij niet klopt....we leven alleen maar duurder dan voorheen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2020, 16:40   #159
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is eerder iets van vroeger dan van nu zou ik denken. De jongeren van tegenwoordig leven veel geïsoleerder dan de jongeren van, zeg maar de jaren 70 he.
Uiteraard. Wij hadden ook alleen maar elkaar om plezier te maken. In mijn kamer stond alleen een bed een tafel en een stoel.
Wie contact wou hebben met anderen moest wel naar buiten want andere mogelijkheden waren er niet.
Als ik de nieuwe LP wou bespreken van Pink Floyd moest dat gebeuren bij de vrienden rechtstreeks......het jeugdhuis was ons sociaal medium.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2020, 16:53   #160
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
In de jaren 40-50 ook, ze speelden nog op straat en aan hun 14 mochten ze gaan werken, cafés overal. Nu zitten ze op hun computer en blijven thuis bij mama tot ze bijna 30 zijn. Nu ja, ik ook, dus ik ga maar geen steen werpen.
Nog 40 jaar dan he. Pensioen. Exit.

Voor de rest altijd zeggen dat je pech hebt. (Liegen.)
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be