Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 oktober 2022, 14:09   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard HOMO trainingen elk kind om Milieu te redden, zo geboortecijfer verlagen

onderwerp:

HOMO trainingen elk kind om Milieu te redden, zo geboortecijfer verlagen

Analyse:

1) Ivm de theorievorming van mijn vierdelige boekserie Toekomst Droomplan Switie Sranang ben ik nu even wild aan het theoretiseren hoe je het geboortecijfer, netto en netto netto effectieve bevolkingstoename incl immigratie verdisconteerd dus toch nog significant kan verlagen, Er zijn diverse mogelijkheden denk ik. Nu zijn Nederland en Belgie toch flink overbevolkt dus men moet iets doen aan al dat geneuk van de heterofielen want het is hun schuld dat de bevolking explosief blijft toenemen in aantallen. Heterofiele seks is het grootste probleem op de wereld, en over de ruggen van de honderden miljoenen expansionistische, onderdrukte en verkrachte BAARkutjes moeten er GROTE Hetero mannelijke LEGERS gebaard worden, voor grote Heterofiele OORLOGEN met massa moorden op aarde.


2) Een wild idee van mij is dus om elk kind te leren om aan HOMO en LESBO seks te doen vanaf jonge leeftijd om zo de kans op heterofiele bevruchting via het klassieke HETERO neuken en spuiten in grote HETE Baarkutjes later flink te verminderen. Zo kunnen wij het milieu redden en de wereldbevolking kan dan significant dalen, eventueel via nog grotere virus epidemieen dan corona.

3) De regering moet een aktief beleid voeren om het aantal geboorten sterk te verminderen, dus sterilisatie premies moeten flink verhoogd worden, vanaf 10.000 euro per vrouw. Het milieu is heilig dus het doel heiligt elk PAARDEN Middel. Ook het geboortecijfer van al die niet blank/ westerse immigranten en overige niet arische allochtonen moet nu meteen flink naar beneden dus het Forum voor Democratie en alle Blank/ Arische extreem rechtse clubjes moeten snel meer macht krijgen. Een flinke, tot wel 88,1888 procent Etnische Zuivering binnen pakweg 14,1888 jaar tijd kan makkelijk zonder pijn, lijden en geweld denk ik, omdat technisch gezien nu alles al mogelijk is en het Arisch Intel ApenRAS is nu verder geevolueerd dus alles kan goedkoper en intelligenter geregeld worden om Nederland en Belgie legaal en 100 % PACIFISTISCH te ontzwarten. Ik zal dit in deze boekserie van mij echt verder moeten uitwerken met concrete haalbaarheids analyses. De pijnlijke energie crisis ondersteunt nu een hardere, doch pijnloze Etnische Zuivering van alle Blank/ Arische Europese Naties en het gaat nu niet echt om bloedige nazistische oplossingen in absolute zin.

4) GEEF je mening hierover, via verplichte HOMO Trainingen voor kinderen, theorie en praktijk dus het aantal heterofiele geboorten flink verlagen, omdat er dan minder heterofiele BAARseks zal voorkomen en minder heteroseks huwelijken gesloten worden.

5) O ja, ik pleit nu niet voor pedofiele seks ok, nee kinderen kunnen onderling de HOMOseks uitproberen, en jong geleerd is oud gedaan. Ander idee is om kleine jongetjes al vanaf jongsafaan na de eerste zaadlozingen te leren om lekker te leren neuken en spuiten in de honderden soorten hi tech kunstkutjes. Ook dit kan dan de Hetero BAARseks kontakten later flink verlagen en zelfs overbodig maken, omdat de meeste jonge hetero mannen trouwen om zichzelf te kunnen bevredigen via hun eigen wettelijk gehuwde, FULLTIME, prive neukkutje in huis. Hun eigen getrouwde vrouw is feitelijk hun prive NEUK hoertje op elk moment dat hij als haar MAN met stijve pikkie er zin in heeft. Binnen hetero huwelijken worden de vrouwen vaak wekelijks flink uitgenaaid en verkracht dus dit onrecht dat vrouwen aangedaan wordt is gewoon de oudste legale misdaad.



================ ziehier he ideeen om overbevolking te verminderen, even googlen:


https://richtlijnenjeugdhulp.nl › seksuele-ontwikkeling › de-seksuele-ontwikkeling-van-specifieke-groepen-jeugdigen › de-seksuele-ontwikkeling-van-jeugdigen-met-een-licht-verstandelijke-beperking-lvb
De seksuele ontwikkeling van jeugdigen met een licht verstandelijke ...
Een homo-negatieve omgeving verhoogt het risico op psychosociale problemen bij homo- en/of biseksuele jeugdigen met een LVB. Omgevingsfactoren; In gezin en instelling gelijkwaardigheid en respect stimuleren: In gezin en instelling aandacht schenken aan de gevolgen van negatieve uitingen op anderen (homo-/biseksuelen) Seksuele risico's
https://www.quest.nl › mens › psychologie › a28442772 › wat-bepaalt-of-iemand-homo-wordt
Hoe wordt iemand homo? - Quest
Wat bepaalt of iemand homo wordt? Als kind heb je geen specifieke interesse in mannen of vrouwen. Maar dan begint de puberteit. Ontwikkelt je seksuele voorkeur zich in je jeugd? Ze lopen zwierig, ze praten verwijfd en zijn slecht in balsporten. Juist, zo kan-ie wel weer. Over homo's bestaan de nodige vooroordelen.
Images for homo training kinderen
LHBTI-jongeren | Movisie
Homo zappiens - Overig
S sport oostkamp 2014
Instructeur zelfverdediging in Ede - fysiek en mentaal weerbaar | Phoenix
Kinderen kunnen 'happy moslim' worden | De Volkskrant
Instructeur zelfverdediging in Ede - fysiek en mentaal weerbaar | Phoenix
Gender en seksuele diversiteit - Webwinkel - Rutgers
LGBT in Jeruzalem, de vierde training | Anja Meulenbelt
Pin en Handsome
Instructeur zelfverdediging in Ede - fysiek en mentaal weerbaar | Phoenix
Coming Out Day: Ontwikkeling seksuele voorkeur bij kinderen | Centrum ...
More Images
https://www.mamaplaats.nl › schoolkind › ontwikkeling › homoseksualiteit-bij-kinderen
Homoseksualiteit bij kinderen | Mamaplaats
Volgens de SLOW (de Stichting Landelijk Overleg Werkgroepen ouders van homoseksuele kinderen) worden acht van de tien ouders echt overvallen door de bekendmaking van homoseksualiteit van hun kind. Dat ouders in verwarring zijn, vindt de stichting niet meer dan normaal. Grote kans dat het een kind moeite kost om er voor uit te komen.
https://seksuelevorming.nl › onderwerpen › seksuele-diversiteit
Seksuele diversiteit - Seksuelevorming.nl
Een jongen die op jongens valt, wordt homoseksueel genoemd en een meisje dat op meisjes valt, wordt lesbisch genoemd. Er zijn er ook kinderen die verliefd kunnen worden of seksueel gericht zijn op zowel jongens als meisjes. Dat noemen we biseksueel. Dit zijn de meest voorkomende seksuele oriëntaties, maar er zijn nog veel meer mogelijkheden.
https://www.gaykrant.nl › 2018 › 04 › 24 › homos-genezen-doe-je-zo
Homo's genezen doe je zo - gaykrant,
24 april Homo's genezen doe je zo Je kunt van je homoseksuele gevoelens afkomen! Tenminste, dat claimt de Nederlandse stichting Different. Zij bieden psychopastorale therapieën aan homoseksuele christenen. Dit moet hen leren hun gevoelens te onderdrukken. Homogenezingstherapieën bestaan al tientallen jaren in Nederland.
https://www.meesterminnares.nl › geile-aftrek-technieken
Hoe Trek Je Een Man Af? 7 Simpele Tips & Technieken - Meesterminnares
Hier een paar voorbeelden van goede aftrek technieken: Maak een 'O' om zijn eikel. Beweeg deze zachtjes op en neer. Met je andere hand maak je een vuist om de schacht en beweeg je die op en neer. Pak de penis met beiden handen vast. Maak een vuist met de ene hand en leg je andere er op en maak daarmee ook een vuist.
https://www.kanjertraining.nl › wp-content › uploads › 2014 › 07 › Vliek2014NJIbeschrijvingKanjertraining.pdf
Interventie Kanjertraining
kinderen die impulsief, onhandig of druk zijn waardoor ze in het sociale contact afgewezen worden en er zijn NLQGHUHQ GLH LQWLPLGHUHQ UX]LH ]RHNHQ HQ DJUHVVLHI JHGUDJ YHUWRQHQ 'H]H NLQGHUHQ NXQQHQ VDPHQ LQ ppQ training terecht omdat ze allemaal problemen hebben in de omgang met andere kinderen (Prins, 2001). 1.2 Spreiding
https://www.fitsociety.nl › krachttraining-voor-kinderen
Krachttraining voor kinderen - Fitsociety.nl
De voordelen van krachttraining voor kinderen zijn namelijk groot, maar ook uiteenlopend. Behalve een toename in kracht kan de botsterkte toenemen (1), balansgevoel verbeteren ( 2), cholesterol verbeteren (3), lichaamsvet afnemen en vetvrije massa toenemen (4,5) en eigenwaarde vergroten (6).
https://www.smverhalen.nl › discus › messages › 112 › 7179.html?1162204290
Spanking Forum: Pas slavin en reeds veel pijn doorstaan - SM verhalen
Wijdbeens moest ik op tafel liggen en daar werd dan vastgesteld dat ik teveel genoten had. "Daar vinden we wel wat op," zei mijn meester. Hij nam mijn klit tussen zijn vingers en zette er een venijnig scherp ding op, een haarspeld. De tranen vlogen uit mijn ogen van de pijn. "Niet treuren," beet hij.
https://kindertrainingnederland.nl
Kindertraining Nederland ? Lekker In Mijn Vel ? Ouder en Kind trainingen
Dan is de Lekker In Mijn Vel Ouder en Kind training iets voor jullie! Met onze creatieve 'Lekker In Mijn Vel!'. Ouder-Kind training werken we samen aan zelfvertrouwen, zelfwaardering, weerbaarheid en een positieve mindset. Klik hier voor meer informatie op de website. Klik hier om alle informatie te downloaden.




=========================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 13 oktober 2022 om 14:19. Reden: typfoutjes
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2022, 09:45   #2
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Toch totaal idioot. Je bereikt een veel sneller resultaat door die met een handbijl de schedel in te kloppen. En dan heb je er nog de pret van ook.

Laatst gewijzigd door patrickve : 14 oktober 2022 om 09:46.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2022, 18:45   #3
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.409
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Werd al voorspeld door Joe Haldeman in "De Eeuwige Oorlog".
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2022, 18:55   #4
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Toch totaal idioot. Je bereikt een veel sneller resultaat door die met een handbijl de schedel in te kloppen. En dan heb je er nog de pret van ook.
Deze generatie fascisten hebben wel degelijk reclame gemaakt voor zoveel geaardheden en anderen terwijl ze de heteroseksuele norm marginaliseerde, met name moederschap.

Gevolg? Massa genderdysforie en abortus ingrepen.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2022, 18:59   #5
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Deze generatie fascisten hebben wel degelijk reclame gemaakt voor zoveel geaardheden en anderen terwijl ze de heteroseksuele norm marginaliseerde, met name moederschap.

Gevolg? Massa genderdysforie en abortus ingrepen.
Niks dat een handbijl niet kan oplossen
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2022, 19:19   #6
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Niks dat een handbijl niet kan oplossen
Laten wij het hopen...
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2022, 19:40   #7
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.409
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Laten wij het hopen...
Is gedemonstreerd in Rwanda nietwaar, maar dan met machetes.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2022, 20:40   #8
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Toch totaal idioot. Je bereikt een veel sneller resultaat door die met een handbijl de schedel in te kloppen. En dan heb je er nog de pret van ook.
De guillotine is leuker, meer spektakel.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2022, 20:47   #9
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.409
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
De guillotine is leuker, meer spektakel.
Maar trager.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2022, 05:21   #10
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Maar trager.
Ah, die versie met een vijs zonder einde ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2022, 05:42   #11
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Is gedemonstreerd in Rwanda nietwaar, maar dan met machetes.
Wat 1 generatie westerlingen demonstreerden, zal tot eeuwen na de feiten herinnerd worden als voorbeeld. Vooral dat homoseksualiteit en genderdysforie grotendeels aangeleerd gedrag is. Mensen zijn zo beïnvloedbaar en deze fascisten misbruikten hun macht om op massa schaal invloed uit te oefenen. Al van in de kleuterklas lgbqt als norm presenteren was prioritair. In dat proces leren gehoorzamen aan pseudowetenschap van vaccinazi/coronafascisten, concreet technocraten.

Na de superverspreidingen van pandemische ziektes zoals aids en apenpokken, is toch perfect te begrijpen waarom er elders de doodstraf op kan staan?
Hier handhaven ze wel (poging tot) doodslag voor corona.

Laatst gewijzigd door CUFI : 17 oktober 2022 om 05:56.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2022, 06:28   #12
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.409
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ah, die versie met een vijs zonder einde ?
Neen, je moet telkens de persoon in de houder duwen. Als ze meewerken gaat het vrij vlot, maar een tegenspartelaar is puur tijdverlies.

De Guilliotine was bedoeld om iemand zo menselijk mogelijk dood te doen.
Niet om het snel en efficient voor elkaar te krijgen.

In Rwanda hadden ze dat goed door. Paar goeie houwen met een machete, en als de gemepte niet onmiddelijk dood was, die liep wel leeg. Da's een maar een halve minuut voor elke verraste. Next...
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 17 oktober 2022 om 06:29.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2023, 16:02   #13
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

ja genocides en echte grote veldoorlogen leiden sneller tot het uitdunnen van hele overbevolkte steden
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2023, 16:06   #14
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Fake news van de anonieme pen van cellen georkestreerd vanuit Moskou.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2023, 21:18   #15
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Fake news van de anonieme pen van cellen georkestreerd vanuit Moskou.

Nee ok joh nee, de heer De schoofzak;10258958
ik ben hier al tien jaar op dit forum ok,
zoek mij gewoon op dit forum als harde bewijs

ik wilde wel werken aan een soort Revival van het Grote Oude Sovjet RIJK toen het op het hoogtepunt stond jaren 1960 tot rond 1980. Maar mijn SF/ Alien visie zal echt LEUK zijn, gericht aan hele Russische PV RAS in Engels, is Technocratisch visie en ja Russische Techneuten hebben al genoeg technologie om mijn SF idee te realiseren, zonder enige OORLOG. Is doodsimpel idee.

nogmaals, ik zit niet in een cel of iets dergelijks uit Moskou. Woon in Delft, Nederland.

Waarom post jij dit, is tweede keer geloof ik, jij doet aan fake news en ik moet je misschien rapporteren nu??
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 23 oktober 2023 om 21:20. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be