Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 16 maart 2015, 19:35   #181
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Dat Imam Antwerpen verschiet van radicalisering jonge kinderen is onmogelijk!

Als men ziet aan welke snelheid het dragen van een hoofddoek de algemene trend geworden is.

Dan is het toch logisch dat kinderen die hun moeder zien radicaliseren door het vaandel van de islam te dragen ook radicaliseren.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline  
Oud 16 maart 2015, 19:36   #182
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Maar we hebben het gecreëerd en bewapend.
Wat een zever blijf je toch proberen te verkondigen!
Alsof de moslims ons nodig hadden en onze wapens om als een bende beesten verder te leven op onze planeet!
Islam en moslims (velen toch): om te kotsen.
andev is offline  
Oud 16 maart 2015, 20:00   #183
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ja, en als gij gelezen had zou ge gezien hebben dat ge niet zomaar een weerloze vrouw moogt doden.
En dat ik eigenlijk geen interesse heb om de islam te vededigen.
Maar wel bij de orde van de dag wil komen: wij zijn naar daar gegaan he!!!
Niet andersom!
Wat de TV ons nu zegt, zal alles behalve zijn wat ze al die jaren ginder uitgespookt hebben he.
Youtube geeft daar een schone glimps van en onthoud dat iedere "insurgent" wel eens een pissed off Irakeesje kan zijn die zijn ouders in luchtbombardementen van Amerika verloren is.
Hij liet weerloze vrouwen executeren omdat ze een spotgedichtje over hem hadden gemaakt.
Al de rest van uw gefulmineer interesseert me niet.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 16 maart 2015, 20:22   #184
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
lol, het gaat hier over kinders tssn 9 en 12 jaar ... ge gaat toch met iets serieuzers moeten afkomen om de mensen bang te maken, denk ik
Bij de IS executeert een 12-jarige ook onschuldigen. Puberteit schijnt bij de moslims geen verschil te maken. Waarom maakt men dan zo'n drama over de Hitlerjugend? Dat waren toch ook pubers.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 16 maart 2015 om 20:33.
Lukkas is offline  
Oud 16 maart 2015, 20:38   #185
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Inderdaad.
We zullen het er nog eens over hebben wanneer Marokko de bouw van kerken toestaat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Katholieke_Kerk_in_Marokko
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline  
Oud 16 maart 2015, 20:40   #186
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
En in de hadith? Bevat die fouten?
Jep, de onder de hadith zijn er verzonnen en zwakke hadith.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline  
Oud 16 maart 2015, 20:45   #187
Yordin
Partijlid
 
Geregistreerd: 17 december 2014
Berichten: 299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Dat heb je goed gezegd. De islam is een vredevolle godsdienst.

De meeste moslims zijn gewoon brave mensen zoals u en mij.
De industriële vernietiging van mensenlevens buiten beschouwing is er geen enkel verschil met het Nazisme.
In eigen land komt de organisatie van ex-moslims noodgedwongen in het geheim samen omdat niet evident is om uit de kast te komen.
In dertien islamitische landen riskeer je als atheïst de doodstraf op basis van wetten die afvalligheid en blasfemie verbieden.
De lijst is schier eindeloos.
Aan de vereisten voor het label vrede vol is niet eens bij benadering voldaan.
Yordin is offline  
Oud 16 maart 2015, 20:47   #188
Yordin
Partijlid
 
Geregistreerd: 17 december 2014
Berichten: 299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Citaat:
Marokko kent een beperkte godsdienstvrijheid. Zo is het moslims verboden zich te bekeren tot een andere godsdienst, controleert de politie in Casablanca dat er geen Marokkanen een kerk binnengaan en kunnen Marokkaanse moslims die zich bekeren tot het christendom niet gedoopt worden[3]. Voor moslims is het toegelaten hun geloof te verkondigen, maar voor christenen is dit verboden en regelmatig worden christenen het land uitgezet.[4][5][6]
Uit je eigen link.
Yordin is offline  
Oud 16 maart 2015, 20:52   #189
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Als men het hele artikel leest, is het duidelijk dat de islam een dwingelandij is. Beperkte godsdienstvrijheid? Mogen wij dat hier ook invoeren ten opzichte van islam? Of roept u in dat geval godsdienstvrijheid in (onze democratie misbruiken, als het jullie uitkomt).
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 16 maart 2015 om 20:54.
Lukkas is offline  
Oud 16 maart 2015, 20:58   #190
Yordin
Partijlid
 
Geregistreerd: 17 december 2014
Berichten: 299
Standaard

Nog meer Marokko (via iheu.org)

The non-religious are barred from holding government office
It is illegal or unrecognised to identify as an atheist or as non-religious

Kan iemand zich voorstellen dat België hetzelfde zou doen met moslims?
Onze ambassades zouden snel in vlammen op gaan vrees ik.
Yordin is offline  
Oud 16 maart 2015, 21:01   #191
Yordin
Partijlid
 
Geregistreerd: 17 december 2014
Berichten: 299
Standaard

Nog meer Marokko (via iheu.org)

Citaat:
Don’t question Islam
Political parties are prohibited from questioning or criticising Islam, or monarchy (Article 7).
MPs, while generally protected from prosecution in relation to their political activities, may
“be prosecuted or investigated, arrested, detained or judged” if they express any opinion that
“challenges the monarchic form of the State, the Muslim religion, or constitutes an
infringement of the due respect of the king” (Article 64). This effectively outlaws any call for
secular or constitutional reforms. This is also made explicit in Article 175 stating that no
revision of the constitution may challenge the status and provisions of Islam, or monarchy.
Yordin is offline  
Oud 16 maart 2015, 21:06   #192
Yordin
Partijlid
 
Geregistreerd: 17 december 2014
Berichten: 299
Standaard

“Er leeft geweld in het hoofd van onze kleinsten”

Citaat:
Brother Rachid, a Moroccan Christian Convert dedicated an episode of his weekly show
“Daring Questions” on the endorsement of Hate towards non-Muslims in school books,
sitting an example of Islamic education’s book for the 1st primary education (generally 6-
year-old children) which stipulates: “I love those who love the prophet Muhammad (PBUH),
and I am hostile to those who are hostile towards him”, and the Baccalaureat school book
that states that the punishment for apostasy is execution.

<youtube.com/watch?v=UtxLJ5nAZ6Y>
Tja.

Laatst gewijzigd door Yordin : 16 maart 2015 om 21:07.
Yordin is offline  
Oud 16 maart 2015, 22:15   #193
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
En welke toekomstvisie?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
De gouden dinar en hydroculturen in de woestijn.
Idd, de ‘opstand’ in Libië en de moord op Khadaffi zijn niet zo spontaan gebeurd als we mochten vernemen via MSM, er waren andere belangen mee gemoeid dan 'democratische', zaken die onze dienstverlenende pocopers uiteraard zedig verzwijgt.
Een relevant artikel daarover:

“Toen vond echter een zeer verdachte samenloop van omstandigheden plaats. In een eerder artikel wezen wij al uit dat Khadaffi plande de oliedollar te vervangen door een nieuwe valuta: de Gouden Dinar. Dit plan was in ontwikkeling totdat de Libische Burgeroorlog uitbrak in 2011. Toen besloot de NAVO zich te scharen aan de zijde van radicaal islamitische rebellen om zich te ontdoen van het Khadaffi-regime. Het plan de Gouden Dinar in te voeren is uiteraard nooit uitgevoerd.”

http://curiales.nl/2015/02/02/goldma...k-griekenland/

Het hele artikel zit er boenk op en schetst niet zo'n fraai beeld over de nabije toekomst.

(met dank aan Jan uit Antwerpen voor de link)

Een uitstekende analyse van de gebeurtenissen van de voorbije jaren, die geleid hebben tot de wereldshit van vandaag.

De problematische massa-immigratie in Europa, de uitzuiging van de bevolking, de corrupte EU, de bankencrisis, de Griekse afzuip etc, hebben we dan ook niet aan Khadaffi of Saddam te danken, noch dat we de crisis in Oekraïne aan Putin te danken zouden hebben.
Vraag maar aan mevrouw Victoria-Fuck-The-EU-Nuland & Co, die weten meer van wanten.

En ik zal de laatste zijn om islamitische terroristen (élke terrorist trouwens) een hand boven het koranische hoofdje te houden, maar de waarheid heeft ook z’n rechten, al wisten we het volgende ntl ook al een tijdje:

Hillary Clinton geeft toe: De Amerikaanse regering financierde Al-Qaeda

“De volgende video is toont een Hillary Clinton die openhartig erkent dat Amerika Al Qaeda heeft gefinancierd in de hoogtijdagen van de Sovjet-Afghaanse oorlog. Wat ze niet vermeld is dat op geen enkel moment in de loop van de afgelopen 30 jaar, de VS opgehouden is met het ondersteunen en financieren van Al Qaeda als een middel om soevereine landen te destabiliseren.

De Global War on Terror (GWOT) wordt geleid door de Verenigde Staten. Het is niet gericht tegen Al Qaeda. In tegendeel: de “Global War on Terrorism” maakt gebruik van Al Qaeda terrorist agenten als hun voetvolk. “Politieke islam” en het opleggen van een ‘islamitische staat’ (naar het model van Qatar en Saoedi-Arabië) is een integraal onderdeel van de Amerikaanse buitenlandse politiek.

Amerika is de Terror State.”

http://worldunity.me/hillary-clinton...erde-al-qaeda/

We mogen ons aller 'Uncle Samuel' van over de grote plas toch wel dankbaar zijn, voor zoveel 'bezorgdheid en broederschap' met de rest van de wereld...

En wat die radicaliserende snotneuzen betreft, dat is idd een probleem, maar is eerder a piece of cake, in vergelijking met de VS-menu die de wereld een indigestie bezorgd.

Enfin, gewoon om een paar zaken in een iets ruimer perspectief te zetten.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 16 maart 2015 om 22:24.
Diego Raga is offline  
Oud 16 maart 2015, 22:20   #194
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yordin Bekijk bericht
“Er leeft geweld in het hoofd van onze kleinsten”

Brother Rachid, a Moroccan Christian Convert dedicated an episode of his weekly show“Daring Questions” on the endorsement of Hate towards non-Muslims in school books, sitting an example of Islamic education’s book for the 1st primary education (generally 6-
year-old children) which stipulates: “I love those who love the prophet Muhammad (PBUH),and I am hostile to those who are hostile towards him”, and the Baccalaureat school book that states that the punishment for apostasy is execution.

<youtube.com/watch?v=UtxLJ5nAZ6Y>



Tja.
Broeder Rachid raakt de sterkste én tegelijk de meest kwetsbare plek aan van de islam.
Schaf de doodstraf op afvalligheid af en binnen 10 jaar bestaat de islam niet meer.
Diego Raga is offline  
Oud 17 maart 2015, 02:30   #195
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik leef nog altijd meer samen met moslims dan met zulke bedriegers.
Mij maakt het geen moer uit wie (de) bedriegers ,
ik geloof in geen van allen !!!!
En het maakt mij ook moer uit in wat ze geloven ,
en EENDERWELK welk (anti-)geloofsgeloof ze aanhangen !!!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Maar zulke bedriegers maken wel beslissingen die een hele wereld tegen elkaar opzetten.
In een democratie , de kiezer wint , dus ....
In een dictatuur zijn er geen kiezers , dus ....
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 17 maart 2015, 02:30   #196
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Als je niets start moet je niet stoppen he...
Geheel mee eens !!

LETTERLIJK algemeen bedoelt:
Als je al van te voren weet van hetgeen dat wil opstarten ,
dat het fout loopt , en er toch mee doorgaan , dan ....
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 17 maart 2015, 02:32   #197
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Maar hij leeft niet in mijn tijd. Bush en Sarkozy wel.
En ik heb hen zien liegen, bedriegen, massa moorden, ...
Ik leef nog altijd meer samen met moslims dan met zulke bedriegers.
Maar zulke bedriegers maken wel beslissingen die een hele wereld tegen elkaar opzetten.
Waarom wijzen jullie alleen naar de wandaden op de andere kant van de wereld, maar nooit achter de hoek?
Kijk, ik zit op een aantal buitenlandse en vooral Amerikaanse forums. Als er iemand is die altijd tegen de hypocrisie van Bush en zijn consoorten was dan ben ik het wel. Als ge hier al eens op het forum 9/11 zou geweest zou zijn kunt ge daar zien dat ik er 200% zeker van ben dat de CIA, FBI, de hele santa boetiek en Bush inclusief verantwoordelijk zijn voor de 3000 doden. Dat het dus opgezet spel was en een alibi om Irak binnen te vallen. Ook ben ik er 100% zeker van dat Al-Quaeda niet bestaat en dat het een uitvinding is van de CIA, ook ben ik er zeker van dat Bin Laden niets te maken heeft met 9/11 en dat die zgn. terroristen er ook niets mee te maken hebben, m.a.w. dat niet zij de verschillende vliegtuigen bestuurden.

Maar afgezien van de mening die ik daarover heb ga ik toch de daden van uw moslim vriendjes niet goedpraten zeker ? Zij hebben ondertussen met hun fanatiek gezwam al meer dan 3000 doden op hun geweten en zelfs, ja lees eens heel goed: 300 miljoen doden te wijten en te danken aan de verschillende oorlogen ten gevolge van hun veroveringstochten sedert Mohamed.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 17 maart 2015 om 02:33.
DeProf_eet is offline  
Oud 17 maart 2015, 03:23   #198
Frailty
Partijlid
 
Frailty's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Jep, de onder de hadith zijn er verzonnen en zwakke hadith.
Alle Ahadith die ik poste zijn Saheeh ahadith, altijd al als betrouwbaar beschouwd door de Umma.
Frailty is offline  
Oud 17 maart 2015, 03:24   #199
Frailty
Partijlid
 
Frailty's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Zand strooien in de ogen van naivelingen? Iedereen weet toch dat die kerken er zijn voor de expats en toeristen.

Laatst gewijzigd door Frailty : 17 maart 2015 om 03:24.
Frailty is offline  
Oud 17 maart 2015, 03:31   #200
Frailty
Partijlid
 
Frailty's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 279
Standaard

Valt het nu echt niet op, eerst hoog van de toren blazen dat IS niets te maken heeft met de Islam, en wanneer dat ballonnetje doorprikt wordt dan besluiten zij dat die discussie afgesloten is en wordt het geopolitiek wat de klok slaat: mossad, cia, fsb, mi6, ...

Het kan dat het Obama niet om relligie te doen is maar voor adepten van Osama is alles religie. En IS komt perfect overeen met het denk-en leefwereld van Mohammed. Alles wat zij doen valt terug te voeren op de islamitische traditie. Ook het verbranden van mensen en afbreken van moskeeën.

Obama is daar zo hard van geschrokken dat hij toenadering zoekt tot Iran, Hezbolah. en met Assad onderhandeligen wil beginnen...

Laatst gewijzigd door Frailty : 17 maart 2015 om 03:42.
Frailty is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be