Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 maart 2005, 09:39   #1
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard tweetaligheid enkel voor lage kaders noodzakelijk

Iemand opgevallen dat steve stunt aarzelend een beetje frans kan mompelen en di rupe een "legume" weet te noemen aan gebrek van een beter passend woord. (of hij zat met iets in zijn gedachten?)
Omgekeerd kunnen de franstaligen ook maar mondjesmaat nederlands, soms toch.
Echter voor al de rest geld de gouden regel, tweetalig en liefst drietalig en als het kan nog een stuk of 4 pc talen ook nog.
Dus hoe hoger de functie, hoe lager de vereisten.

(het is geweten en gezegd, voor burgemeester te worden moet je vrienden hebben en voor kuisvrouw moet je examens doen)

De gouden opleidingen om te slagen in het leven zijn dan ook;
Leren dansen
Moppen tappen
Blijven drinken
Met uw gat draaien
Knikkebollen en mouwvegen
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2005, 09:53   #2
Horus
Gouverneur
 
Horus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 1.303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Blijven drinken
Een beetje problemen mee.
Laatst op café 8 pinten besteld, genuttigd, toen de ober voorbij kwam, 7 pinten besteld, genuttigd, dan weer eens naar de ober gewenkt, 6 pinten besteld, ook die slokdarmsgewijs binnengewerkt........
En toen ik 5 pinten bestelde, viel mijn euro....

Hoe minder pinten ik bestelde, hoe zatter ik werd!



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Knikkebollen en mouwvegen
Waarom denk je dat ik voorstander ben van meer en knappere vrouwelijke meerdere op de werkvloer...........
__________________
[size=3]Vlaanderen mijn land[/size]
[size=3]bij het Noordzeestrand [size=1](dixit Raymond v/h Groenewoud)[/size][/size]
Horus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2005, 21:19   #3
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Iemand opgevallen dat steve stunt aarzelend een beetje frans kan mompelen en di rupe een "legume" weet te noemen aan gebrek van een beter passend woord. (of hij zat met iets in zijn gedachten?)
Omgekeerd kunnen de franstaligen ook maar mondjesmaat nederlands, soms toch.
Echter voor al de rest geld de gouden regel, tweetalig en liefst drietalig en als het kan nog een stuk of 4 pc talen ook nog.
Dus hoe hoger de functie, hoe lager de vereisten.

(het is geweten en gezegd, voor burgemeester te worden moet je vrienden hebben en voor kuisvrouw moet je examens doen)

De gouden opleidingen om te slagen in het leven zijn dan ook;
Leren dansen
Moppen tappen
Blijven drinken
Met uw gat draaien
Knikkebollen en mouwvegen
Hoge kaders hebben idd niet perse meer vaardigheden. Ik denk dat veel bedrijven en vooral overheidsbedrijven niet in staat zijn de meest geschite kandidaten voor de verschillende functies te vinden. Bij een aanwerving komt het veel eerder aan op uitstraling - hoe je jezelf verkoopt - enz dan op je werkelijke bekwaamheden. Zo zal men bvb nooit kunnen weten dat de eerste de beste bedelaar een bedrijf eventueel net zo goed dan niet beter kan runnen dan de kaders om de doodeenvoudige reden dat geen enkel bedrijg dit experiment zal wagen. Behalve dan in de film Trading places.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be