Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Bekijk resultaten enquête: Op welke partij zou u stemmen als er nu verkiezingen zouden gehouden worden?
Vlaams Belang 34 46,58%
CD&V 4 5,48%
NV-A 16 21,92%
SP.a 2 2,74%
Spirit 1 1,37%
VLD 5 6,85%
Vivant 2 2,74%
Groen! 0 0%
PVDA 1 1,37%
MDP 0 0%
LSP 3 4,11%
Liberaal Appel 0 0%
Nationaal Front 1 1,37%
BUB 3 4,11%
blanco/ga niet stemmen 1 1,37%
Aantal stemmers: 73. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 14 juli 2005, 20:11   #41
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

[quote=Bad Attila]'t is niet omdat dit forum Nederlandstalig is, dat men niet op Franstalige partijen kan stemmen...
Nederlandstaligen (Brusselaars of die in Wallonië wonen) kunnen/moeten op Franstalige partijen stemmen... Dus een beetje respect voor die mensen is mi niet ongepast...

dat zou het toppunt zijn van democratie !

1. voorlopig kunnen alleen franstaligen stemmen in Vlaams landsgebied... omgekeerd niet !! en dat willen de UF en FDF zo houden !


2. ook de zetelverdeling per aantal stemmen klopt niet een Vlaamse aprtij moet er +/- 45.000 halen per zetel een franstalige-waalse slechts 30.000 !!

Of wil je beletten dat die partijen in Brussel opkomen?

neen brussel is tweetalig

Of wil je misschien beletten dat de UF in Vlaanderen opkomt?

JA ! Vlaams Belang mag ook niet in Wallonie opkomen !! [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ancapa on 14-07-2005 at 21:12
Reason:
--------------------------------

[quote=Bad Attila]'t is niet omdat dit forum Nederlandstalig is, dat men niet op Franstalige partijen kan stemmen...
Nederlandstaligen (Brusselaars of die in Wallonië wonen) kunnen/moeten op Franstalige partijen stemmen... Dus een beetje respect voor die mensen is mi niet ongepast...

dat zou het toppunt zijn van democratie !

1. voorlopig kunnen alleen franstaligen stemmen in Vlaams landsgebied... omgekeerd niet !! en dat willen de UF en FDF zo houden !


2. ook de zetelverdeling per aantal stemmen klopt niet een Vlaamse aprtij moet er +/- 45.000 halen per zetel een franstalige-waalse slechts 30.000 !!

Of wil je beletten dat die partijen in Brussel opkomen?

neen brussel is tweetalig

Of wil je misschien beletten dat de UF in Vlaanderen opkomt?

JA ! Vlaams Belang mag ook niet in Wallonie opkomen !! [/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

[quote=Bad Attila]'t is niet omdat dit forum Nederlandstalig is, dat men niet op Franstalige partijen kan stemmen...
Nederlandstaligen (Brusselaars of die in Wallonië wonen) kunnen/moeten op Franstalige partijen stemmen... Dus een beetje respect voor die mensen is mi niet ongepast...

dat zou het toppunt zijn van democratie !

1. voorlopig kunnen alleen franstaligen stemmen in Vlaams landsgebied... omgekeerd niet !! en dat willen de UF en FDF zo houden !

2. ook de zetelverdeling per aantal stemmen klopt niet een Vlaamse aprtij moet er +/- 45.000 halen per zetel een franstalige-waalse slechts 30.000 !!

Of wil je beletten dat die partijen in Brussel opkomen?

neen brussel is tweetalig

Of wil je misschien beletten dat de UF in Vlaanderen opkomt?

JA ! Vlaams Belang mag ookniet in Wallonie opkomen !![/size]
[/edit]
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 14 juli 2005 om 20:12.
ancapa is offline  
Oud 15 juli 2005, 13:17   #42
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Wordt dit nu een voorafspiegeling van de verkiezingen?

CD&V : 3,77%
SP.a : 3,77%
VLD : 5,66%

[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Wreker on 15-07-2005 at 14:17
Reason:
--------------------------------

Wordt dit nu een voorafspiegeling van de verkiezingen?

CD&V : 3,77%
SP.a : 3,77%
VLD : 5,66%

[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Wordt dit nu een voorafspiegeling van de verkiezingen?

CD&V : 3,77%
SP.a : 3,77%
VLD : 5,66%

?)[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Wreker : 15 juli 2005 om 13:17.
Wreker is offline  
Oud 15 juli 2005, 13:37   #43
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

[quote=ancapa]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila
't is niet omdat dit forum Nederlandstalig is, dat men niet op Franstalige partijen kan stemmen...
Nederlandstaligen (Brusselaars of die in Wallonië wonen) kunnen/moeten op Franstalige partijen stemmen... Dus een beetje respect voor die mensen is mi niet ongepast...

dat zou het toppunt zijn van democratie !
Woef, g'hebt wel slecht gequoted hoor, maakt het er niet gemakkelijker op...

Citaat:
1. voorlopig kunnen alleen franstaligen stemmen in Vlaams landsgebied... omgekeerd niet !! en dat willen de UF en FDF zo houden !
Natuurlijk wel dat Vlamingen die in Wallonië wonen in Franstalig landsgebied kunnen stemmen...




Citaat:
2. ook de zetelverdeling per aantal stemmen klopt niet een Vlaamse aprtij moet er +/- 45.000 halen per zetel een franstalige-waalse slechts 30.000 !!


Moeten we het eens over de zetelverdeling in Brussel hebben????

Citaat:
Of wil je beletten dat die partijen in Brussel opkomen?

neen brussel is tweetalig
Ah toch!

Citaat:
Of wil je misschien beletten dat de UF in Vlaanderen opkomt?

JA ! Vlaams Belang mag ook niet in Wallonie opkomen !!
Mag ik het woord "leugenaar" gebruiken?

Er bestaat zelfs een topic in P.be hierover!

http://forum.politics.be/archive/index.php/t-2913.html
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 15 juli 2005, 13:42   #44
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

jaja zou Hans zeggen... het Vlaams nationalisme is duidelijk op sterven na dood...
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 15 juli 2005, 13:43   #45
la_Principessa
Banneling
 
 
la_Principessa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 2.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Wordt dit nu een voorafspiegeling van de verkiezingen?

CD&V : 3,77%
SP.a : 3,77%
VLD : 5,66%

BUB 3,70 % ...
la_Principessa is offline  
Oud 15 juli 2005, 13:44   #46
la_Principessa
Banneling
 
 
la_Principessa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 2.331
Standaard

*geeuw*
la_Principessa is offline  
Oud 15 juli 2005, 13:46   #47
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

[quote=Bad Attila][quote=ancapa]

Woef, g'hebt wel slecht gequoted hoor, maakt het er niet gemakkelijker op...

Natuurlijk wel dat Vlamingen die in Wallonië wonen in Franstalig landsgebied kunnen stemmen...





Moeten we het eens over de zetelverdeling in Brussel hebben????

Ah toch!
Mag ik het woord "leugenaar" gebruiken?
Er bestaat zelfs een topic in P.be hierover!

http://forum.politics.be/archive/index.php/t-2913.html[/QUOTE]
Miauw,

Maar niet op Vlaamse partijen.
Zetelverdeling in Brussel hebben de Vlamingen zo gekregen in ruil voor het afstaan van hun meerderheid nationaal. Dus als je wil praten over de zetelverdeling in Brussel, dan moet je ineens praten over de alamrbellen, pariteit in de regering, etc.. Ja ik wil het er gerust over hebben..[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Tegendradigaard on 15-07-2005 at 14:48
Reason:
--------------------------------

[quote=Bad Attila][quote=ancapa]

Woef, g'hebt wel slecht gequoted hoor, maakt het er niet gemakkelijker op...

Natuurlijk wel dat Vlamingen die in Wallonië wonen in Franstalig landsgebied kunnen stemmen...





Moeten we het eens over de zetelverdeling in Brussel hebben????

Ah toch!
Mag ik het woord "leugenaar" gebruiken?
Er bestaat zelfs een topic in P.be hierover!

http://forum.politics.be/archive/index.php/t-2913.html[/QUOTE]
Miauw,

Maar niet op Vlaamse partijen.
Zetelverdeling in Brussel hebben de Vlamingen zo gekregen in ruil voor het afstaan van hun meerderheid nationaal. Dus als je wil praten over de zetelverdeling in Brussel, dan moet je ineens praten over de alamrbellen, pariteit in de regering, etc.. Ja ik wil het er gerust over hebben..[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

[quote=Bad Attila][quote=ancapa]

Woef, g'hebt wel slecht gequoted hoor, maakt het er niet gemakkelijker op...

Natuurlijk wel dat Vlamingen die in Wallonië wonen in Franstalig landsgebied kunnen stemmen...





Moeten we het eens over de zetelverdeling in Brussel hebben????

Ah toch!
Mag ik het woord "leugenaar" gebruiken?
Er bestaat zelfs een topic in P.be hierover!

http://forum.politics.be/archive/index.php/t-2913.html[/QUOTE]
Miauw,

Maar niet op Vlaamse partijen.
Zetelverdeling in Brussel hebben de Vlamingen zo gekregen in ruil voor het afstaan van hun meerderheid nationaal. Dus als je wil praten over de zetelverdeling in Brussel, dan moet je ineens praten over de alamrbellen etc..[/size]
[/edit]
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 15 juli 2005 om 13:48.
Tegendradigaard is offline  
Oud 15 juli 2005, 17:59   #48
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Miauw,

Maar niet op Vlaamse partijen.
Zetelverdeling in Brussel hebben de Vlamingen zo gekregen in ruil voor het afstaan van hun meerderheid nationaal. Dus als je wil praten over de zetelverdeling in Brussel, dan moet je ineens praten over de alamrbellen, pariteit in de regering, etc.. Ja ik wil het er gerust over hebben..
Bon, gaat dit bericht nu eindelijk vertrekken, nondidjû????

Dus, we kunnen idd een discussie hebben, gij over de "privileges" van de Franstaligen op federaal vlak, ikke over de "privileges" van de Vlamingen in Brussel. 8)

We zullen naar alle waarschijnlijkheid dagenlang hierover debatteren zonder tot een eindconclusie te geraken...

Mijn punt was wel: waarom staan de Franstalige partijen niet in de stemming, terwijl er mss (dit is nu juist de bedoeling van een stemming) Vlamingen zijn die op die op die partijen stemmen? Is dit een gewone vergetelheid, of is dit een aanwijzing?

Ondertussen weet ik dus dat Ancapa de UF in Vlaanderen wil verbieden met een leugenachtig argument, waarvoor dank.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 15 juli 2005, 18:32   #49
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Een zoveelste peiling; een peiling die volledig niet representatief is.

Trouwens met de gemeenteraadsverkiezingen wordt er nog alitjd anders gestemd dan met de federale en Vlaamse verkiezingen.
Bij die eerste stemt m'n nog altijd meer op personen vooral in de plattelandsgemeenten en kleinere steden.
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 16 juli 2005, 13:39   #50
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Een zoveelste peiling; een peiling die volledig niet representatief is.

Trouwens met de gemeenteraadsverkiezingen wordt er nog alitjd anders gestemd dan met de federale en Vlaamse verkiezingen.
Bij die eerste stemt m'n nog altijd meer op personen vooral in de plattelandsgemeenten en kleinere steden.
Een peiling bij de leden van dit forum. Maar dit subforum lijkt door bepaalde strekkingen helemaal niet bezocht te worden, zoals bvb door Groen!

En CD&Vers laten zich ook bijna niet zien.
Wreker is offline  
Oud 16 juli 2005, 13:46   #51
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Trouwens met de gemeenteraadsverkiezingen wordt er nog alitjd anders gestemd dan met de federale en Vlaamse verkiezingen.
Bij die eerste stemt m'n nog altijd meer op personen vooral in de plattelandsgemeenten en kleinere steden.
Ben je een "ondanks-alles-toch-nog-eens-VLD"-stem aan het voorbereiden?

Egidius
Egidius is offline  
Oud 16 juli 2005, 13:49   #52
Revolutie
Parlementslid
 
Revolutie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
jaja zou Hans zeggen... het Vlaams nationalisme is duidelijk op sterven na dood...
en de BUB is de partij van het volk!
__________________
Noch doen, noch eer en wert vernomen
Revolutie is offline  
Oud 16 juli 2005, 14:09   #53
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Ben je een "ondanks-alles-toch-nog-eens-VLD"-stem aan het voorbereiden?

Egidius
In mijn gemeente is het een kartel VLD en NV-A en daar zal mijn stem naar toe gaan.
VB stelt hier nauwelijks iets voor!

Voor de federale verkiezingen van 2007 weet ik het nog niet meteen: da's nog een héél eind veraf hé.

Maar nogmaals tijdens gemeenteraadsverkiezingen wordt er hoe dan ook anders gestemd.
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 16 juli 2005, 14:12   #54
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Ben je een "ondanks-alles-toch-nog-eens-VLD"-stem aan het voorbereiden?

Egidius
Maar jij, Egidius? ik ben wel eens benieuwd op wat jij zou stemmen volgende verkiezingen.
Ambiorix is offline  
Oud 16 juli 2005, 14:21   #55
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
Maar jij, Egidius? ik ben wel eens benieuwd op wat jij zou stemmen volgende verkiezingen.
Tja, die vraag heb ik wel verdiend zeker?

Anticlimax: als ik dat al zou weten, zou ik het hier niet op een forum posten. Wel wat voor mij noodzakelijk is, en dat weet je: de invoering van de democratie. Wie dat op een geloofwaardige manier verdedigt, heeft mijn stem vast.
Iets lager op het lijstje maar toch nog prioritair: voorrang voor het individu en zijn verantwoordelijkheid.
Secundair: een verstandige, vernieuwende houding in de kwestie van de verhouding volkeren/staat in de Nederlanden.

Geen van deze thema's vind ik bij een bestaande politieke partij terug. Dus zal ik moeten kiezen op basis van de gezichten en de daden van de voorbije vier jaar. Paars zal er zeker niet bij zijn. Ik hoop op een volledige vernietiging van de VLD wegens collectivisme, bedrog en autoritarisme.

Egidius[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Egidius on 16-07-2005 at 15:25
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
Maar jij, Egidius? ik ben wel eens benieuwd op wat jij zou stemmen volgende verkiezingen.
Tja, die vraag heb ik wel verdiend zeker?

Anticlimax: als ik dat al zou weten, zou ik het hier niet op een forum posten. Wel wat voor mij noodzakelijk is, en dat weet je: de invoering van de democratie. Wie dat op een geloofwaardige manier verdedigt, heeft mijn stem vast.
Iets lager op het lijstje maar toch nog prioritair: voorrang voor het individu en zijn verantwoordelijkheid.
Secundair: een verstandige, vernieuwende houding in de kwestie van de verhouding volkeren/staat in de Nederlanden.

Geen van deze thema's vind ik bij een bestaande politieke partij terug. Dus zal ik moeten kiezen op basis van de gezichten en de daden van de voorbije vier jaar. Paars zal er zeker niet bij zijn. Ik hoop op een volledige vernietiging van de VLD wegens collectivisme, bedrog en autoritarisme.

Egidius[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
Maar jij, Egidius? ik ben wel eens benieuwd op wat jij zou stemmen volgende verkiezingen.
Tja, die vraag heb ik wel verdiend zeker?

Anticlimax: als ik dat al zou weten, zou ik het hier niet op een forum posten. Wel wat voor mij noodzakelijk is, en dat weet je: de invoering van de democratie. Wie dat op een geloofwaardige manier verdedigt, heeft mijn stem vast.
Iets lager op het lijstje maar toch nog prioritair: voorrang voor het individu en zijn verantwoordelijkheid.
Secundair: een verstandige, vernieuwende houding in de kwestie van de verhouding volkeren/staat in de Nederlanden.

Geen van deze thema's vind ik bij een bestaande politieke partij terug. Dus zal ik moeten kiezen op basis van de gezichten en de daden van de voorbije vier jaar. Paars zal er zeker niet bij zijn. Ik hoop op een volledig vernietiging van de VLD wegens collectivisme, bedrog en autoritarisme.

Egidius[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Egidius : 16 juli 2005 om 14:25.
Egidius is offline  
Oud 16 juli 2005, 14:23   #56
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Ik hoop op een volledig vernietiging van de VLD wegens collectivisme, bedrog en autoritarisme.
Een ijdele hoop, Egidius. De strategie van de VLD om te overleven kan je in deze peiling onderkennen. De partij zal desnoods haar stemmen bij slechte Hunnen en bij Nederlanders gaan halen![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Firestone on 16-07-2005 at 15:24
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Ik hoop op een volledig vernietiging van de VLD wegens collectivisme, bedrog en autoritarisme.
Een ijdele hoop, Egidius. De strategie van de VLD om te overleven kan je in deze peiling onderkennen. De partij zal desnoods haar stemmen bij slechte Hunnen en bij Nederlanders gaan halen![/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Ik hoop op een volledig vernietiging van de VLD wegens collectivisme, bedrog en autoritarisme.
Een ijdele hoop, Egidius. De strategie van de VLD om te overleven kan je in deze peiling onderkennen. De partij zal desnoosd haar stemmen bij Hunnen en Nederlanders gaan halen![/size]
[/edit]
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 16 juli 2005 om 14:24.
Firestone is offline  
Oud 16 juli 2005, 14:26   #57
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Een ijdele hoop, Egidius. De strategie van de VLD om te overleven kan je in deze peiling onderkennen. De partij zal desnoods haar stemmen bij slechte Hunnen en bij Nederlanders gaan halen!
In deze peiling? Leg eens uit.

Als het volk je niet meer lust, kies dan een ander volk, zoiets?

Egidius
Egidius is offline  
Oud 16 juli 2005, 14:28   #58
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
In deze peiling? Leg eens uit.

Als het volk je niet meer lust, kies dan een ander volk, zoiets?
Het was een grapje Egidius. Niet ernstig nemen.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline  
Oud 16 juli 2005, 14:36   #59
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Het was een grapje Egidius. Niet ernstig nemen.
Jij zal VLD stemmen, zie ik. Heb je een goede reden, zoals werkzaam zijn op een kabinet of in de Melsenstraat?

Egidius
Egidius is offline  
Oud 16 juli 2005, 14:58   #60
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Jij zal VLD stemmen, zie ik. Heb je een goede reden, zoals werkzaam zijn op een kabinet of in de Melsenstraat?
Wat een pertinente vraag!

Zouden ancapa, Beagle, brutus, daiwa, De Garde, Dixie, garfield, Grellig, Guderian, khaled, luke dierick, Nitroke, prutske, radicaal, Revolutie, Riksken, Rr00ttt, Savatage, separatist, Shizie, skye, Stubaf., Tegendradigaard, TomB, Wreker, Xnorf, Zwart & Geel voor het VB werken?

jehann, Sokkie voor de CD&V?

axel nort, Brugge Veilig en Leefbaar, Garga, giserke, John Stufflebeam, Jong N-VA'er, leeuwenhart, robert t, Tantist, Vlaams-nationalist, Vlaamse Patriot, Vlaanderen Boven, Vlaanderen_onafhankelijk, vrijevlaming voir de NV-A?

eigeeltje, Usquebaugh voor de SP.a?

Cyberfreak voor SPIRIT?

Phrea|K, Seba voor Vivant?

Groot-Links voor de PVDA?

Musketo, solidarnosc voor de LSP?

Rudy Van Nespen voor de NU?

Hans1, Patriot!, §tijn voor de BUB?

instromaniac voor niemand?

Van de vier VLD-stemmers weet ik het uiteraard. Sinan mag op zijn 18de ook op het kabinet beginnen.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be