Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 juni 2016, 10:42   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard "Vrouwen moeten luisteren"

BRON

Detail tekst:

Citaat:
Na één jaar strijd tegen loverboys, of beter tienerpooiers, heeft de Antwerpse magistraat Maarten Sobrie al 23 verdachten laten oppakken: "Het gaat uitsluitend om 'nieuwe Belgen'." De macho's prostitueren meisjes alsof het de normaalste zaak van de wereld is. "Hun beeld van meisjes en vrouwen is onrustwekkend laag", zei Sobrie gisteren op een studiedag van de vzw Zijn.
Ergens ben ik 'blij' dat men uiteindelijk een 'strijd' is begonnen tegen wat men noemt 'loverboys' daar ik het zelfs al aanhaalde op forum dezes dat dit figuren zijn die men liever kwijt dan rijk is in onze maatschappij/samenleving.

(let ook op dat gespuis zijn haarsnit, nooit goed dat type!!!)

Op vlak vaan controle en aanhoudingen ligt men bij de Politiediensten/het parket te slapen.

Uit oogpunt van hun 'culturele achtergrond' (wat die ook moge wezen buiten een hoopje onzin) gaan zij er zomaar van uit dat een vrouw zich maar moet onderwerpen aan hun 'eisen'.

Pijnlijk detail is wel dat ze zich vergissen van land want hier in ons land de EU in het algemeen werkt dat zo niet die onzin.

Dat zij hun ingepakte vrouwen als kweekorgels willen gebruiken dat is hun probleem.

Dat hun vrouwen daar met akkoord gaan is ook hun probleem. (Op een bepaald vlak hoop je dat hun vrouwen dat uiteindelijk ook beu worden)

Men eist 'zware straffen' tegen dat ongedierte (met alle respect voor de diersoorten die men die naam ook durft te geven)

Citaat:
Toch is Maarten Sobrie niet tevreden : "Wanneer ik een dossier op mijn bureau krijg, zijn er al slachtoffers gemaakt. Voor de preventie reken ik op de hulpverlening. Iedereen met een goed idee kan op mijn steun rekenen."
In de meeste gevallen zal het weer zo zijn dat men met de slachtoffers (van welke origine dan ook) geen rekening zal houden.

Zo een meisje/vrouwtje haar leven is gewoon aan diggelen geslagen door dat onkruid.

De guillotine zou in dat geval geen overdreven optie zijn dacht ik in plaats van ze nog op de brave belastingbetaler zijn/haar kosten te gaan laten zitten luieriken.

p.s. Mochten het figuren zijn die hier aangevaren zijn gekomen of ander soort inwijkeling, Paard van Troje menners zijn, gelijk buitenzetten. Problem solved, case closed.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 juni 2016 om 10:44.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 11:11   #2
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.097
Standaard

Dergelijke macho-arrogantie is gewoon walgelijk. Ik hoop dat dergelijke snotaap-pooiertjes met serieuze straffen bedacht worden. En niks te "enkelbanden"! In de nor horen ze te zitten. Want met enkelband kunnen ze nog steeds jonge meisjes in het prostitutiegareel houden.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 16:29   #3
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Nieuwe Belgen...die gingen zich toch allemaal aanpassen.
Nog een vergissing of een dikke vette leugen.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2016, 04:11   #4
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dergelijke macho-arrogantie is gewoon walgelijk. Ik hoop dat dergelijke snotaap-pooiertjes met serieuze straffen bedacht worden. En niks te "enkelbanden"! In de nor horen ze te zitten. Want met enkelband kunnen ze nog steeds jonge meisjes in het prostitutiegareel houden.
ne patat tegen zijne stomme kop van een ouder vrouw zou hen deugd doen.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2016, 07:03   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Ik vergat nog te schrijven dat niet alleen de 'loverboys' een steen dient geworpen te worden maar ook diegenen die van hun 'diensten' wisten gebruik te maken en dat zijn er nogal wat aan de weinige reacties te merken hier.

Citaat:
Nieuwe Belgen...die gingen zich toch allemaal aanpassen.
Nog een vergissing of een dikke vette leugen.
Dat is al jaar en dag een dikke vette en vuile leugen.

Het gaat tegenwoordig zelfs zo ver dat het onze mensen 'autochtonen' zijn die men verplicht zich aan te passen aan dat gespuis dat ons land de EU komt overspoelen, anders krijg je vrij snel de stempel 'racist opgeplakt'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 juni 2016 om 07:04.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2016, 09:06   #6
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Aangezien die voor ons gaan werken, gaan die eigenlijk wel de vrouwen hun pensioen willen betalen?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2016, 09:11   #7
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Aangezien die voor ons gaan werken, gaan die eigenlijk wel de vrouwen hun pensioen willen betalen?
denk eerder dat die vrouwen langer gaan moeten werken ipv op pensioen te gaan en die mannen hun leefloon moeten betalen.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2016, 10:35   #8
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
denk eerder dat die vrouwen langer gaan moeten werken ipv op pensioen te gaan en die mannen hun leefloon moeten betalen.
Maar dat was niet afgesproken op start.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2016, 05:03   #9
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard

Stuur al die loverboys naar Syrië. Gedaan met prostitutie. Iedereen netjes getrouwd zoals vroeger.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 17:02   #10
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Godsdienst: voor en door beta mannetjes die zo graag alfamannetjes willen zijn maar niet het nodige in huis hebben.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2016, 14:32   #11
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Men eist 'zware straffen' tegen dat ongedierte (met alle respect voor de diersoorten die men die naam ook durft te geven)
Ongedierte ? Opletten vriend.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2016, 14:43   #12
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Aanklacht is ondertussen verstuurd.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2016, 15:03   #13
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Aanklacht is ondertussen verstuurd.
Doe er nog maar eentje bij dan:

"Al in 2010 maakte de Zwitserse televisie een opname met een verborgen camera in de moskee, waarin te zien was hoe de imam de aanwezige gelovigen voorhield dat ‘de mens die Allah niet erkent, lager is dan een dier."

http://time2wakeup.me/?p=3600

Hoe lief toch...

Het beeld dat die 'loverboys' in de OP over de meisjes hebben, is nu ook niet direct hoogstaand te noemen. Of wel ?:

"Hun beeld van meisjes en vrouwen is onrustwekkend laag", zei Sobrie gisteren op een studiedag van de vzw Zijn.

Hoe laag zou hun beeld geweest zijn, Rudy ?
Genoeg voor jou om die ook aan te klagen ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2016, 17:58   #14
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ongedierte ? Opletten vriend.
Aan uw reactie te merken bent u van mening dat men deze figuren hun gangetje maar moet laten gaan en nog wat meer slachtoffers moet laten maken of zie ik dat verkeerd?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2016, 18:02   #15
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Aan uw reactie te merken bent u van mening dat men deze figuren hun gangetje maar moet laten gaan en nog wat meer slachtoffers moet laten maken of zie ik dat verkeerd?
En toen werd het stil.....
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be