Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 januari 2013, 18:36   #61
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Dat zijn mooie theorietjes die men probeert op te dringen, niets meer. Er is niets verkeerd of minderwaardig aan om Congolees, Chinees enz te zijn.
Maar als die gele Chinees een geel kindje het levenslicht laat zien in Congo is dat kindje daarmee nog evengoed een Chinees en geen neger! Zoals een kat die jongen krijgt in een hondenkennel katjes maakt en geen hondjes.
Er een blaadje met "dit is een hond" opkleven is onzinnig...
Het "mensdom". Vooral dat "dom" schijnt te kloppen.
Slechte vergelijking. Chinezen en negers zijn mensen. Als ze zich kruisen krijg je levensvatbare mensen. Katten en honden kan je niet kruisen, de wetenschap staat nog niet zo ver. Pekinezen en mechelse herders daarentegen...

Zoek maar nooit een job in de genetische industrie. Je mist een bepaalde basiskennis.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2013, 18:41   #62
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Niet mis, die miss.
Snap de commotie niet. Alsof een draagmoeder in bourka zo sexy zou zijn ?
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2013, 05:45   #63
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard mooi ...

Iemand mooi/lelijk vinden dat zal wel voor ieder mens anders liggen zeker?



De Miss waarover het gaat, ok niet lelijk maar toch niet om over naar huis te schrijven ook niet er zijn leukere dames.
Die Miss verkiezingen zo fake als het maar zijn kan, zielige bedoening eigenlijk als je daar even bij stil staat met alle respect voor de deelneemsters.
Kijkt daar eigenlijk nog iemand naar?
Zijn die meisjes echt of passeerden die allemaal Dr. Jeff al?

Als ik een nieuwe liefde zoek leg ik ze steeds een vragenlijst voor alvorens er werk van te maken.

Detail uit de lijst van 1575 vragen. (waarom juist 1575 denkt U, geen idee van)

* vraag 1: Bent u als vrouw geboren?

* vraag 2: Heeft u plastische chirurgie ondergaan?

* vraag 3: Liegt u over uw leeftijd ...

Enzovoort, enzovoort ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2013, 13:43   #64
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Slechte vergelijking. Chinezen en negers zijn mensen. Als ze zich kruisen krijg je levensvatbare mensen. Katten en honden kan je niet kruisen, de wetenschap staat nog niet zo ver. Pekinezen en mechelse herders daarentegen...

Zoek maar nooit een job in de genetische industrie. Je mist een bepaalde basiskennis.
Ik hoef al een tijdje geen job meer te zoeken, dank u.
Ik bedoel dat men geen Belg of whatever kan worden enkel door hier geboren te zijn uit vreemdelingen-ouders zonder dat daar niets meer aan te pas komt. Vooral omdat we moeten vaststellen dat de redenen waarom sommigen die status willen bereiken meestal om profitariaat gaat en ze in hart en nieren blijven wat ze waren qua mentaliteit, godsdienst, opvattingen enz Het gaat echt niet om het kleurtje! Bovendien blijven sommigen toch niets meer dan minachting hebben voor de koe die ze onbeschaamd zitten te melken... Zelfs tot in de 2-3 generatie!

Laatst gewijzigd door andev : 17 januari 2013 om 13:44.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2013, 21:21   #65
t-boneSteak
Burger
 
Geregistreerd: 5 juli 2012
Berichten: 121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduw Bekijk bericht
Miss verkiezingen moesten ze gewoon verbieden. Serieus. Op wat slaat dat nu.
Ik zie er ook het punt niet van. Een, bij de helft van de miss belgies denk ik: ik ken vrouwen die schoner zijn dan dat en 2, iets anders dan schoon zijn kunnen ze meestal niet.
Waarom moet je die gevallen dan mediasterren proberen te maken en godbeterd, een carriere in de media laten ambieren.

Nuja, die media aandacht is stilaan verleden tijd, de kijkers van de vorige episode vielen binnen de foutenmarge die voor kijkcijfers aanvaardbaar is.
t-boneSteak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be