Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 juli 2022, 11:25   #81
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.604
Standaard

Mijn atoomtheorie zoveel beter dan het krakkemikkige geval van de wetenschap.

1 - mijn atoomtheorie is zoveel beter dan het heelal van de wetenschap, want is eeuwig en oneindig en bestaat uit levende wezens in plaats van slechts een levenloos mechaniek te zijn en het heeft ook een toekomst in plaats van onder te gaan.

2 - het kan ook veel meer verklaren zoals de evolutie en de werking van ons lichaam en hoe het mogelijk is dat ons heelal uit een zogenaamde "singulariteit" tevoorschijn zou zijn gekomen (wat in werkelijkheid een oneindige reeks van culturen is)..

3 - het is ook veel logischer dat het heelal eeuwig moet zijn en dan ook een eeuwige evolutie moet bezitten.

4 - en dan kan mijn atoomtheorie het bestaan van God bewijzen, want het heelal is God zelf in de gedaante en geest van een oneindige hoeveelheid hogere microwezentjes.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2022, 15:27   #82
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.339
Standaard

Op huidig ogenblik gaan de microwezentjes dan toch zwaar in de fout op deze wereld?

Of zijn zij volledig bewust alles aan het vernietigen?

Harrie Weggelaars atoomtheorie

(wel een leuke clip de goddelijke boodschap van de microwezens)

Zou er naast de microwezentjes echt een hogere macht zijn die onze levens stuurt?

Kunnen de microwezentjes alles nog wel terug bijsturen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 28 juli 2022 om 15:45.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2022, 07:54   #83
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.604
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Op huidig ogenblik gaan de microwezentjes dan toch zwaar in de fout op deze wereld?
Zo is het, maar samen met de mensheid, die echt niet onschuldig is.
Citaat:

Of zijn zij volledig bewust alles aan het vernietigen?
Wie weet? Maar juist uit de diepste ellende kan een nieuwe wereld worden geboren.
Maar ook kunnen wij definitief onder gaan en dat is nu juist het spannende van het leven.
Het is een gok en geen zekerheid.
Al het slechte moet ook gebeuren, dat leert de dialectiek als eenheid van tegendelen.
Citaat:

Harrie Weggelaars atoomtheorie

(wel een leuke clip de goddelijke boodschap van de microwezens)
Zeker en Jack Spijkerman heeft vooral zijn best gedaan mij in de maling te nemen.
Anders had de mensheid sindsdien al reeds bezig kunnen zijn een nieuwe wereld te bouwen op de heilige waarheid van mijn atoomtheorie en Gods oneindige en eeuwige Geest en Rijk in de microkosmos.
Nu werd ik uitgelachen.
Citaat:

Zou er naast de microwezentjes echt een hogere macht zijn die onze levens stuurt?
Niet NAAST de microwezentjes, maar ALS de microwezentjes.
Deze zijn de hogere macht.
Citaat:
Kunnen de microwezentjes alles nog wel terug bijsturen?
Terug gaan zal niet gaan.
Wat gebeurd is is gebeurd.
Maar ik denk dat zij wel weten wanneer de mensheid wakker zal worden voor mijn atoomtheorie en dan maar hopen dat het niet te laat is om deze wereld nog te redden.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2022, 08:02   #84
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.604
Standaard

WAAROM MOETEN ATOMEN UIT RUIMTESCHEPEN BESTAAN?

Het moeten ruimteschepen zijn omdat wij ook in de toekomst het heelal vol gaan bouwen met ruimteschepen en dan sluit onze eigen toekomst aan op de microkosmos, want dan komt het heelal als een doorlopend evolutionair systeem in elkaar te zitten.... want ons ruimtevaartheelal wordt dan een herhaling van de ruimtevaartcultuur in de microkosmos......(dat wil zeggen: zij zijn daar al verder ontwikkeld dan wij )......en kun je ook meteen verklaren hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren, want dat gebeurt niet door toeval, of door de primitieve natuurwetten, maar door de super-intelligentie van de microwezens.

.......zoals de kinderen het leven van de ouders herhalen, zo herhalen wij het leven van de microwezens.
Daarom bouwen wij een ruimtevaartcultuur omdat die al in de microkosmos bestaat.
Of omgekeerd: omdat wij een ruimtevaartcultuur gaan bouwen, moet die al in de microkosmos bestaan.

De microkosmos is geen lagere wereld, maar een hogere wereld, die wij gaan nabouwen.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2022, 10:18   #85
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.604
Standaard

Het logische systeem van het heelal.

Mijn atoomtheorie berust op wetenschap (anders dan het bijgeloof in Ufo's) , namelijk dat we met de ruimtevaart bezig zijn en het heelal gaan veroveren.

Ten tweede dat de microkosmos een hogere wereld is.

Conclusie: de microkosmos is een ruimtevaartcultuur (=hogere wereld), die wij in de toekomst ook zo gaan bouwen in de macrokosmos.

Dan komt het heelal als een logisch systeem van eeuwige evolutie in elkaar te zitten (anders dan een eenmalig heelal of een stompzinnig repeterend heelal) en bovendien kan je dan zeer goed de werking van ons lichaam verklaren op basis van de intelligentie der microwezentjes (anders dan de domme opvatting der wetenschap dat het allemaal vanzelf zou gaan)
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2022, 10:10   #86
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.604
Standaard

Een beter heelal.

Het heelal kan wel eens veel beter in elkaar zitten dan wat de wetenschap beweert.

Geen tijdelijk heelal, maar een eeuwig heelal en geen dood mechaniek maar een heelal uit levende wezens en voor levende wezens.
Een heelal dat God zelf is.

Dus mijn atoomtheorie.

Goed om eens over na te denken.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2022, 10:13   #87
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Zo is het, maar samen met de mensheid, die echt niet onschuldig is.Wie weet? Maar juist uit de diepste ellende kan een nieuwe wereld worden geboren.
Maar ook kunnen wij definitief onder gaan en dat is nu juist het spannende van het leven.
Het is een gok en geen zekerheid.
Al het slechte moet ook gebeuren, dat leert de dialectiek als eenheid van tegendelen.
Zeker en Jack Spijkerman heeft vooral zijn best gedaan mij in de maling te nemen.
Anders had de mensheid sindsdien al reeds bezig kunnen zijn een nieuwe wereld te bouwen op de heilige waarheid van mijn atoomtheorie en Gods oneindige en eeuwige Geest en Rijk in de microkosmos.
Nu werd ik uitgelachen.
Niet NAAST de microwezentjes, maar ALS de microwezentjes.
Deze zijn de hogere macht.
Terug gaan zal niet gaan.
Wat gebeurd is is gebeurd.
Maar ik denk dat zij wel weten wanneer de mensheid wakker zal worden voor mijn atoomtheorie en dan maar hopen dat het niet te laat is om deze wereld nog te redden.
Dat was wel zo.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2022, 10:33   #88
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.604
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat was wel zo.
Inderdaad. Treurig dus...

Maar hij niet alleen, al reeds 48 jaar word ik niet serieus genomen.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2022, 10:08   #89
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.604
Standaard

Filosofische onderbouwing.

Ik kan mijn atoomtheorie zeer goed filosofisch onderbouwen, en zit veel en veel beter in elkaar dan wat de wetenschap beweert.
Zo kan ik als eerste veel beter verklaren hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren, niet op basis van primitieve natuurwetten (wat de wetenschap denkt), maar op basis van superintelligente microwezentjes.
Ten tweede heeft mijn atoomtheorie een toekomst in het heelal, terwijl de wetenschap het heelal onder laat gaan.
Ten derde kan ik het bestaan van God bewijzen.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2022, 07:28   #90
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.604
Standaard

Wij zijn niet de hoogste wezens van het heelal.

Zoals de mensen vroeger dachten dat de aarde het middelpunt was van het heelal, zo menen ze nu ten onrechte dat wij de hoogste wezens zijn in het heelal.
Maar de microwezens zijn veel hoger en wij zijn niet de hoogste wezens in het heelal, maar de laagste.
Dus het is precies andersom en daarom moet je dan ook de hele evolutietheorie op zijn kop keren om de waarheid van het heelal te kunnen begrijpen.
Wij komen niet voort uit de lagere natuur (dat lijkt maar zo), maar uit de hogere microwezentjes, die de ware Goden zijn.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 07:54   #91
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.604
Standaard

DE WETENSCHAP KAN NIET ECHT GOED VERKLAREN

1 - de wetenschap kan niet echt goed verklaren waar de oerknal vandaan komt.
En ook niet wat er nu vóór die Oerknal was.
2 - de wetenschap kan niet echt goed verklaren waarom die oerknal nu juist atomen heeft opgeleverd.
3 - de wetenschap kan ook niet echt goed verklaren hoe het leven uit de dode natuur heeft kunnen komen.
Dat wordt dan maar met toeval “verklaard” en wat primitieve natuurwetten erbij..
4 - de wetenschap kan ook niet echt goed verklaren hoe onze geest uit onze hersenen heeft kunnen ontstaan.
5 - En de wetenschap kan al helemaal niet verklaren waar de idee van God als absolute Geest bij de mensen vandaan komt.
Dat zou dan slechts een grillige afwijking van de hersenen zijn.

Dit alles kan ik met mijn atoomtheorie wel verklaren.
Namelijk door de hele boel om te keren: ons heelal is niet ontstaan uit het NIETS via een oerknal, maar uit Gods Geest, die bestaat als een oneindige reeks van hogere culturen in de microkosmos.
Het hogere komt niet uit het lagere, maar het lagere uit het hogere, dat wil zeggen de evolutie is in wezen emanatie, dat wil zeggen: het lagere komt uit het hogere voort.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 10:56   #92
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 4.925
Standaard

en van waar kwam de lava om de Zon te vormen ??
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 11:12   #93
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.604
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Dolf Bekijk bericht
en van waar kwam de lava om de Zon te vormen ??
De zon is niet door lava gevormd.
Lava wordt door vulkanen geproduceerd.
Heeft Jezus je dat niet verteld?
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 18:49   #94
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 4.925
Standaard

als jij stelt dat mikro-ruimteschipjes plasma gram per gram hebben aangebracht uit de vooraadkast van God om de zon te vormen , dan geef ik jou gelijk
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2022, 08:26   #95
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.604
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Dolf Bekijk bericht
als jij stelt dat mikro-ruimteschipjes plasma gram per gram hebben aangebracht uit de vooraadkast van God om de zon te vormen , dan geef ik jou gelijk
Mooi, eindelijk iemand die mij gelijk geeft.

De microkosmos bestaat uit een oneindige reeks van hogere culturen, genoeg voorraad om alle zonnen van het heelal te vormen.

__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 09:37   #96
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.604
Standaard

KORT OVERZICHT BEWIJSVOERING

1 - de microkosmos is een hogere wereld.
(gezien het feit dat een atoom ingewikkelder in elkaar zit dan een zonnestelsel en daarbij ook nog eens de hogere natuurwetten van de microkosmos : elektromagnetisme, kwantummechanica, de kernenergie(sterkere kracht) enz enz )
2 - in de toekomst gaan wij het heelal volbouwen met ruimteschepen tot een hogere wereld.
3 - dan is het best mogelijk dat de microkosmos als hogere wereld ook een ruimtevaartcultuur is en dan komt het heelal (bij verder doordenken) als een logisch systeem in elkaar te zitten.
(Oftewel : en die mogelijkheid stijgt tot een zeer grote mate van zekerheid als daardoor het heelal als een logisch systeem in elkaar komt te zitten)
Want de microkosmos is dan een eindeloze reeks van steeds hogere ruimtevaartculturen als ruimtelijke realiteit van een eeuwige evolutie.
Een evolutie die wij dan ook zelf in de toekomst gaan doorlopen.
4 - En dan kun je ook verklaren hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren, namelijk op basis van een hogere intelligente ruimtevaartcultuur in de microkosmos.
5 - Dan heb je ook een heelal uit levende wezens in plaats van een dood mechaniek van de wetenschap.
6 - En dan kun je ook nog het bestaan van GOD bewijzen.
7 - En omgekeerd kan ik uit het Godsidee ook mijn atoomtheorie bewijzen.


Al bij al zit het veel beter in elkaar en kan veel meer verklaren dan het heelal van de wetenschap.
Dus als die haar heelal al bewezen acht, hoe des te meer die van mij.


Het ligt in de lijn der evolutie dat we het heelal gaan veroveren, want eerst is de aarde veroverd door het leven en nu is het heelal aan de beurt.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2022, 08:27   #97
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.604
Standaard

DE TOEKOMST VAN HET HEELAL

1 - we kunnen nu al naar de maan en we sturen al ruimtevaartuigen het heelal in naar andere planeten voor onderzoek.
2 - er draaien al ruimteschepen om de aarde waarin mensen werken en wonen.
3 - er zijn al plannen en ideeën om later de maan en mars te gaan bewonen.
4 - over duizenden jaren zullen we vast wel veel grotere ruimteschepen kunnen bouwen en over miljoenen jaren met hele kolonies naar andere sterren kunnen reizen.
(Let wel: als het ons niet lukt, zal het ongetwijfeld wel aan andere beschavingen in het heelal gelukkig, want het is onwaarschijnlijk dat wij de enige levende wezens in het heelal zouden zijn.)
5 - we zullen ook wel vroeg of laat contact maken met andere bewoonde planeten (wordt al naarstig naar gezocht).
6 - bij andere sterren zullen we op den lange duur bewoonbare planeten vinden.
En we zullen al die bewoonbare planeten gaan koloniseren, dus volledig gaan bewonen en gebruiken.
7 - we zullen er ons aan wennen om constant in vrij zwevende en vrij reizende ruimteschepen te wonen.
8 - en op de hele lange duur van bil- tril- en quadriljoenen jaren zullen we ook alle materie aan zonnen en planeten opruimen (als de zonnen op den duur uitgebrand zullen zijn) en omzetten in ruimteschepen tot een vrije ruimtevaartcultuur.
9 - Dan zullen we al die ruimteschepen ten slotte in de vorm van macro-atomen bouwen, dus als een herhaling van de microkosmos, maar dan in het groot.
10 - En daaruit zal zich weer een zogenaamde OERKNAL* ontwikkelen als begin van een nieuw macro-heelal-eiland.
Niet alleen uit ons heelal, maar tezamen met 10^75 andere heelal-eilanden.
11 - En de macro-atomen uit die oerknal zullen zich samentrekken tot enorme macro-stofwolken, waaruit zich macrozonnen en -planeten zullen samentrekken.
12 - en op sommige van die macro-planeten zal het mogelijk zijn bij gunstige omstandigheden weer opnieuw leven, dwz macroleven te ontwikkelen, dus door ons die dan als verder geëvolueerde wezens=microwezens in die macrowezens zullen leven en die zullen opbouwen en besturen.
13 - Dat macroleven zal door ons verder ontwikkeld worden tot denkende wezens: macroreuzen, die op een goede dag ruimteschepen gaan bouwen, enz enz enz
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2022, 07:51   #98
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.604
Standaard

De waarheid is eeuwig en oneindig.

Het oneindige is volkomen logisch, het eindigende is juist onlogisch.
Zo kent men ook in de rekenkunde geen allergrootste getal, zo dat er daarna niks meer zou komen.
Nee: de getallenreeks is oneindig.
En zo kan je ook elke getal oneindig delen en er bestaat niet zoiets als een allerkleinste getal.
En bij het getal 0 ben je door een inwendige oneindige reeks heen gegaan (bekend in de oneindige limietreeks van 1, 1/2, 1/4, 1/8, enzovoort, dus met de limiet = 0).
Het is een essentiële denkfout van de wetenschap dat het heelal eindig en tijdelijk zou zijn.
Het is ook nooit bewezen, want grenzen werden altijd weer doorbroken.
En dat zal ook altijd weer het geval zijn.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2022, 09:24   #99
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.604
Standaard

Wat is beter?

Wat is beter: een heelal dat straks sterft in een oneindige leegte of een heelal dat eeuwig is en een eindeloze evolutie bezit?

En wat is logischer: een tijdelijk heelal of een eeuwig heelal?

Want als er een logische reden voor het bestaan van het heelal is (en die is er), zou die Logica dan niet eeuwig geldig moeten zijn en ook het heelal dus eeuwig.
En als die logica dan zou veranderen, zou dat om een logische reden zijn of zo maar willekeurig?
En het zou dan de logica van het eenzijdige NIETS moeten zijn, maar NIETS heeft geen duur, dus onmiddellijk is het heelal er al weer om de andere reden dat NIETS IS.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2022, 09:55   #100
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 4.925
Standaard

als ze jou minister maken zullen we inderdaad bergaf gaan
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be