Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 april 2020, 18:13   #21
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Die andere landen werden reeds gewaarschuwd door China over het gevaar van dit virus via de WHO begin januari 2020. Dat was nog voor de westerse propaganda de Chinese Lockdown 'dictatoriaal' noemden. Waarom zouden die landen dan geen mensen toelaten die uit dat 'dictatoriaal' land weggaan?

Westerse landen zouden beter naar zichzelf kijken. Ze hebben de voorsprong die China hen gaf om het virus in te dijken verkwanseld. Antichinese propaganda werkte in dit geval tevens als een boemerang.
Ach Bach. En dan maar zeiken dat we ons bezondigen aan simplistisch koude oorlogsdenken als we voor de zoveelste keer een van je anti-westerse propagandapareltjes moeten lezen.

Het wordt saai.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 7 april 2020 om 18:13.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2020, 18:51   #22
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar als dat waar is, dan hebben ze in China GIGANTISCH veel meer besmetten gehad dan ze aangaven, en dan is de CFR ook stukken minder (tenzij het andere gerucht ook waar is, dat er daar gigantische massagraven zijn aangelegd).
er zijn voorzichtige schattingen dat 4 op de 5 besmette Chinezen over het hoofd gezien zijn.
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2020, 03:10   #23
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

https://www.rfa.org/english/news/chi...020182846.html
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2020, 07:28   #24
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dus nog eens: wat doen we met een door Chinezen gepatenteerd goed vaccin of geneesmiddel, dat wij hier dus niet MOGEN maken ?
Kopen natuurlijk en ondertussen proberen uit alle macht het zelf te ontwerpen of te kopieren en te patenteren onder een andere naam.

Laatst gewijzigd door parcifal : 8 april 2020 om 07:28.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2020, 07:32   #25
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Kopen natuurlijk en ondertussen proberen uit alle macht het zelf te ontwerpen of te kopieren en te patenteren onder een andere naam.
En wie mag die prijs bepalen?
En indien dit (wat me vanzelfsprekend lijkt) bijvoorbeeld China is, hoe hoog mag die prijs liggen? Welke inspanningen wil je leveren? Want ik kan me voorstellen, dat ze gezien ze goed genoeg weten dat je het product absoluut nodig hebt, ze in een zeer goede positie staan. Bijvoorbeeld om andere genomen maatregelen te herzien, zelfs te laten varen ...
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2020, 07:33   #26
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Kopen natuurlijk en ondertussen proberen uit alle macht het zelf te ontwerpen of te kopieren en te patenteren onder een andere naam.


Dus uiteindelijk:
- toch globaal kopen
- toch intellectuele eigendom aan uw botten lappen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 8 april 2020 om 07:35.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2020, 07:36   #27
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
er zijn voorzichtige schattingen dat 4 op de 5 besmette Chinezen over het hoofd gezien zijn.
Wat zou willen zeggen dat we alle % van IC nodig en van sterfte door 5 mogen delen...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2020, 07:56   #28
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht


Dus uiteindelijk:
- toch globaal kopen
- toch intellectuele eigendom aan uw botten lappen.
Als er geen alternatief is moet je wel globaal kopen, pragmatisch zijn heet dat geloof ik.

Maar zelf een alternatief zoeken is geen inbreuk op het intellectuele eigendomsrecht. Kopieren wordt er altijd wel gedaan, laten we elkaar geen Betty noemen he.

Als Apple geen licenties geeft en geen productie van haar toestellen in de EU wil lanceren, dan krijgen ze een voldoende zware taks op hun dak en worden alternatieven van Erikson, Nokia en Siemens plots weer interessant.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2020, 08:01   #29
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Als er geen alternatief is moet je wel globaal kopen, pragmatisch zijn heet dat geloof ik.

Maar zelf een alternatief zoeken is geen inbreuk op het intellectuele eigendomsrecht. Kopieren wordt er altijd wel gedaan, laten we elkaar geen Betty noemen he.

Als Apple geen licenties geeft en geen productie van haar toestellen in de EU wil lanceren, dan krijgen ze een voldoende zware taks op hun dak en worden alternatieven van Erikson, Nokia en Siemens plots weer interessant.
Met dat verschil dat het alternatief voor een Apple wel net iets langer op zich kan laten wachten. Over een medicijn dat broodnodig is, omdat het duizenden levens kan redden, kunnen we dat niet zeggen. Het medicijn is letterlijk levensnoodzakelijk. Die Apple niet.
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2020, 08:02   #30
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
En wie mag die prijs bepalen?
En indien dit (wat me vanzelfsprekend lijkt) bijvoorbeeld China is, hoe hoog mag die prijs liggen? Welke inspanningen wil je leveren? Want ik kan me voorstellen, dat ze gezien ze goed genoeg weten dat je het product absoluut nodig hebt, ze in een zeer goede positie staan. Bijvoorbeeld om andere genomen maatregelen te herzien, zelfs te laten varen ...
Dat noemen ze dan : onderhandelingen he : dat kan dan meegenomen worden in een meer algemeen (handels)akkoord, waarbij dan gegeven en genomen wordt. Zo gaat dat al sinds eeuwen.
Het gaat erom dat strategische beschikbaarheid van bepaalde goederen en afstandtaks mee gaan spelen in dit onderhandelingsspel, wat nu niet of onvoldoende het geval is.

Laatst gewijzigd door parcifal : 8 april 2020 om 08:03.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2020, 08:04   #31
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Met dat verschil dat het alternatief voor een Apple wel net iets langer op zich kan laten wachten. Over een medicijn dat broodnodig is, omdat het duizenden levens kan redden, kunnen we dat niet zeggen. Het medicijn is letterlijk levensnoodzakelijk. Die Apple niet.
Black Swann events, hoe vaak komen die voor?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2020, 09:05   #32
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
op 14 januari deelde china mee dat human to human transmission niet aan de orde was. de lockdown van wuhan en enkele andere steden kwam er op 23 januari. op 24 januari de rest van de provincie.
in duitsland wordt de eerste duitser besmet via een handelspartner uit shanghai, 1 dag later. via via werd en italiaan besmet uit lombardije. en die wordt verdacht van de ganse crisis in italie te hebben veroorzaaktnbe gezegd werd dat China tijdig en

uw tijdslijn trekt op niks. er was geen voorsprong dankzij china, want zij beweerden eerst dat human to human passage niet mogelijk was, en asymptomatische besmettingen werden gewoon over het hoofd gezien. meer nog, het feit dat een chinees uit shanghai die niks te maken had met wuhan de patient blijkt te zijn die europa in vlam zette toont gewoon aan dat ze het verkloot hebben in china, en dat ze nog steeds geen open kaart spelen

loop dus zeiken met dat antichinese propaganda- flauwekul, de wetenschappelijke kruimels wijzen allemaal in de richting van een fuckup door china
Herinner u dat in een beginne gezegd werd dat China tijdig en diepgaand reageerde op de crisis. Dat werd dan onnodig geacht door het Westen en de Lockdown maatregelen die China nam werden dictatoriaal genoemd. Wij zouden zoiets nooit doen. Uiteindelijk bleek dat we ons vergist hadden.

Nu speelt men het omgekeerd deuntje. Namelijk dat China niet tijdig reageerde en loog. De WHO die de chinese maatregelen wel toejuichte dient daarvoor echter verketterd te worden. Dat zie je Trump nu al doen.

Wat China ook doet dus. Het zal nooit goed zijn en ingepast worden in de economische oorlog tegen China. Het zou me niet verwonderen dat die economische oorlog grotere schade aan onze economie zal toebrengen dan het virus zelf. Dit alles ter eer en glorie van de imperiale dromen van de 'exceptional nation' van over de oceaan.

Als ik zie hoe de feiten nu verdraaid worden om de wereld te pogen opzetten tegen China (ondertussen dat men wel vecht voor chinese mondmaskers) in plaats van samen te werken een virus te bestrijden dat geen onderscheid maakt tussen naties of ideologieën, ben ik teleurgesteld. Kan men de oorlogsbijl dan zelfs nu niet even begraven?

Mensen riskeren hun leven om anderen te helpen dit virus te overwinnen. Hoe amateuristisch en achter de feiten d de Belgische (Europese) aanpak ook geweest is, er is ook een lovenswaardige houding te merken om de mens boven de economie te plaatsen. Helaas zijn er ook anderen, voor wie zo'n virus niet vlug genoeg 'weaponised' kan worden in hun streven naar macht en verlangen naar buit. Ze maken van de gelegenheid gebruik om haat te verspreiden en schuwen daarbij de leugen niet. Pompeo gar het lachend toe toen hij zei "We lie, we steal, we cheat". "We kill" vergat deze door het imperiale virus geïnfecteerde erbij te zeggen.

Ik hoop dat Europa beide virussen kan overwinnen. Als ik deze draad lees besef ik dat er nog werk aan de winkel is.

Laatst gewijzigd door Bach : 8 april 2020 om 09:06.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2020, 09:05   #33
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Toch maar even afwachten, dit is de bron:
Hoe maakt dat die vragen (zeker vraag 3) minder pertinent dan ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2020, 09:12   #34
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ach Bach. En dan maar zeiken dat we ons bezondigen aan simplistisch koude oorlogsdenken als we voor de zoveelste keer een van je anti-westerse propagandapareltjes moeten lezen.

Het wordt saai.
Ik wordt soms antiwesters genoemd omdat ik niet mee wil gaan in de koude oorlogs propaganda. Het is zoals ex predident Bush ooit zei "if your not with us your against us". Vanuit die mentaliteit zal men niet eens de moeite doen te wat ik wil zeggen. Als je kritiek hebt op de een wordt je in het andere kamp geplaatst. Het is de "stuff that wars are made of".

Maar ik ben niet antiwesters. Ik ben gewoon niet anti oosters. U mag me wel anti imperialisch noemen. Daar heb ik minder een probleem mee.

Laatst gewijzigd door Bach : 8 april 2020 om 09:20.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2020, 09:16   #35
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
er zijn voorzichtige schattingen dat 4 op de 5 besmette Chinezen over het hoofd gezien zijn.
Dat zou me niet verwonderen. Dat is hier niet anders. Gisteren op de VRT kwam er een Belgische die Wuhan goed kent zeggen dat er in China veel meer getest wordt dan hier.

En in Nederland blijkt dat men de doden in rusthuizen niet meetelt volgens De Morgrn. Het zou natuurlijk een blaam zijn indien de zogenaamde immuniteitsstrategie van Nederland voor meer doden zou zorgen dan elders in Europa.

Laatst gewijzigd door Bach : 8 april 2020 om 09:18.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2020, 09:46   #36
Dade
Parlementsvoorzitter
 
Dade's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het is wel een serieus bedrag dat geïmmobiliseerd wordt. Ik heb het eens opgezocht. Zo’n FFP2 masker kost 4 a 5 euro. We hadden een stock van 60 miljoen. Dat is honderden miljoenen euro’s, alleen mondmaskers. Tel daar nog de stockagekosten bij...
niet zeveren, 16.50 euro voor 10 stuks, gekocht op amazon.


Bezorgd: 18 jan. 2020


van NENI Mondmasker FFP2, getest premium stofmasker voor optimale bescherming, voor privé- en professioneel gebruik, met filter en ventiel, set van 10 stuks

Verkocht door: Neni Commerce


Retourperiode verlopen op 19 feb. 2020

EUR 16,90

Laatst gewijzigd door Dade : 8 april 2020 om 09:53.
Dade is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2020, 20:41   #37
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Herinner u dat in een beginne gezegd werd dat China tijdig en diepgaand reageerde op de crisis. Dat werd dan onnodig geacht door het Westen en de Lockdown maatregelen die China nam werden dictatoriaal genoemd. Wij zouden zoiets nooit doen. Uiteindelijk bleek dat we ons vergist hadden.

Nu speelt men het omgekeerd deuntje. Namelijk dat China niet tijdig reageerde en loog. De WHO die de chinese maatregelen wel toejuichte dient daarvoor echter verketterd te worden. Dat zie je Trump nu al doen.

Wat China ook doet dus. Het zal nooit goed zijn en ingepast worden in de economische oorlog tegen China. Het zou me niet verwonderen dat die economische oorlog grotere schade aan onze economie zal toebrengen dan het virus zelf. Dit alles ter eer en glorie van de imperiale dromen van de 'exceptional nation' van over de oceaan.

Als ik zie hoe de feiten nu verdraaid worden om de wereld te pogen opzetten tegen China (ondertussen dat men wel vecht voor chinese mondmaskers) in plaats van samen te werken een virus te bestrijden dat geen onderscheid maakt tussen naties of ideologieën, ben ik teleurgesteld. Kan men de oorlogsbijl dan zelfs nu niet even begraven?
bon, de tijdslijn en China's (en de WHO) gedrag:
17 november 2019 : eerste vermoedelijke Chineze COVID19 patient
27 december 2019: Chineze laboratoria die het coronavirus aan het sequencen zijn krijgen de opdracht om alle data en alle stalen over te dragen aan de Chineze overheid, of te vernietigen
Dokters als Dr. Ai Fen of Li Wenliang die vocaal zijn op sociale media over "mysterieuze pneumoniegevallen" worden gezocht en "verdwijnen" om te vermijden dat het aan de buitenwereld bekend wordt
31 december 2019: Taiwan stuurt een email naar de WHO waarin het een sterk vermoeden uitdrukt van human-to-human transmissie
de WHO negeert de email van Taiwan, en kiest ervoor om andere landen niet op de hoogte te brengen
10 januari 2020: Chinees nieuwjaarsfestiviteiten beginnen, de start van de grootste menselijke migratie ter wereld. China laat miljoenen Chinezen vrij reizen, binnenlands als naar het buitenland.
14 januari 2020: WHO volgt nog steeds blindelings China en aapt het Chinese verhaaltje na:
Citaat:
World Health Organization (WHO)
@WHO
Preliminary investigations conducted by the Chinese authorities have found no clear evidence of human-to-human transmission of the novel #coronavirus (2019-nCoV) identified in #Wuhan
de WHO kiest ervoor om het Chinese verhaal te pushen zelfs nadat het weken ervoor door Taiwan gewaarschuwd was dat human-to-human transmissie mogelijk was
20 januari 2020: voorbijgestoken door de realiteit, moet China ineens wel toegeven dat human-to-human transmissie mogelijk is
Het virus is ondertussen gemuteerd, en er circuleren nu minstens 2, vermoedelijk 3 verschillende strengen
de eerste gevallen buiten China duiken op
16 januari: Japan
20 januari: Zuid-Korea
21 januari: US
21 januari: eerste besmetting in Duitsland

de rest is geschiedenis.

Ge kunt het nog zo veel proberen spinnen als ge wilt Bach, maar er is geen samenzwering nodig, alle informatie is vrij te raadplegen (leve het internet!), en de feiten zijn wat ze zijn, en vallen niet te ontkennen. China en zijn loopjongen de WHO hebben het verknoeid
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."

Laatst gewijzigd door morte-vivante : 11 april 2020 om 20:47.
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 05:56   #38
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Als Apple geen licenties geeft en geen productie van haar toestellen in de EU wil lanceren, dan krijgen ze een voldoende zware taks op hun dak en worden alternatieven van Erikson, Nokia en Siemens plots weer interessant.
Eigen trabantje eerst !
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 06:01   #39
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
bon, de tijdslijn en China's (en de WHO) gedrag:
17 november 2019 : eerste vermoedelijke Chineze COVID19 patient
27 december 2019: Chineze laboratoria die het coronavirus aan het sequencen zijn krijgen de opdracht om alle data en alle stalen over te dragen aan de Chineze overheid, of te vernietigen
Dokters als Dr. Ai Fen of Li Wenliang die vocaal zijn op sociale media over "mysterieuze pneumoniegevallen" worden gezocht en "verdwijnen" om te vermijden dat het aan de buitenwereld bekend wordt
31 december 2019: Taiwan stuurt een email naar de WHO waarin het een sterk vermoeden uitdrukt van human-to-human transmissie
de WHO negeert de email van Taiwan, en kiest ervoor om andere landen niet op de hoogte te brengen
10 januari 2020: Chinees nieuwjaarsfestiviteiten beginnen, de start van de grootste menselijke migratie ter wereld. China laat miljoenen Chinezen vrij reizen, binnenlands als naar het buitenland.
14 januari 2020: WHO volgt nog steeds blindelings China en aapt het Chinese verhaaltje na:
de WHO kiest ervoor om het Chinese verhaal te pushen zelfs nadat het weken ervoor door Taiwan gewaarschuwd was dat human-to-human transmissie mogelijk was
20 januari 2020: voorbijgestoken door de realiteit, moet China ineens wel toegeven dat human-to-human transmissie mogelijk is
Het virus is ondertussen gemuteerd, en er circuleren nu minstens 2, vermoedelijk 3 verschillende strengen
de eerste gevallen buiten China duiken op
16 januari: Japan
20 januari: Zuid-Korea
21 januari: US
21 januari: eerste besmetting in Duitsland

de rest is geschiedenis.

Ge kunt het nog zo veel proberen spinnen als ge wilt Bach, maar er is geen samenzwering nodig, alle informatie is vrij te raadplegen (leve het internet!), en de feiten zijn wat ze zijn, en vallen niet te ontkennen. China en zijn loopjongen de WHO hebben het verknoeid
Wow, zo op een lijn geplaatst is het wel heel heel duidelijk.

Trouwens, als de eerste gevallen in China van 17 november dateren, en zij hun lockdown pas op 23 januari hebben toegepast, dus meer dan 2 maanden later, dan moet China in werkelijkheid even zwaar geteisterd geweest zijn als Europa nu, want wij hebben de eerste gevallen midden januari binnen gehad, en twee maanden later, midden maart, aan lockdowns begonnen.

Maw, China moet verschillende "Italies en Spanjes" hebben gehad, vooral ook omdat zij ginder dat grote nieuwjaarsfeest hebben gehad in januari ; het is alsof wij een heel heel grote volksverhuizing stijl "kerstmis" over gans Europa zouden gehad hebben begin maart. Veel meer dan de ski vakanties.

Bovendien zijn Asiaten gevoeliger voor covid-19 dan Europeanen (een factor 2 dacht ik).

De cijfers van zieken en van doden in China KUNNEN DUS TOTAAL NIET JUIST ZIJN. Er is geen enkele reden dat zij, met 100 keer meer volk, minder doden hebben gehad dan Belgie he.

Ik denk dat het ginder grotendeels voorbij is, omdat zij ginder groepsimmuniteit hebben, en er moeten daar honderden duizenden doden geweest zijn, dat kan bijna niet anders.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 06:32   #40
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Als ik zie hoe de feiten nu verdraaid worden om de wereld te pogen opzetten tegen China
De feiten hoeven niet verdraaid te worden, ze zijn voor iedereen duidelijk.

Als de doden geteld zijn, zal China antwoorden mogen geven.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be