Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 december 2023, 16:17   #21
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Ik moet vooral leren te reageren nadat ik op een link klik. 12 uren van een erg subjectieve video met wat me halve waarheden en leugens lijken, dat doe ik niet. Er kan wel serieus over de rol van de Rothschilds gesproken worden, maar daarvoor zijn betere kanalen. Die familie was vroeger ook controversieel en ze zijn inderdaad zeer rijk geworden in tijden van oorlog. Om hun Joodse achtergrond daardoor over het gehele Jodendom door te trekken, gaat me wel ver hoor.
Ik dacht er ook ongeveer zo over ... alleen is het zo dat die Rothschilds sinds hondereden jaren oorlogen op poten zetten, organiseren, ... net omdat ze er zo veel geld aan verdienen. Ze begonnen ermee ongeveer ten tijde van Napoleon. Ze controleren met dat doel ook de Main Stream Media, vele social media apps, ...

Ik heb na het zien van die 12 uur een aantal zaken wat moeten bijstellen, aanpassen, ... zo bijvoorbeeld het ontstaan van de enorme vluchtelingenstroom die we het laatste decennium in Europa meemaken bijvoorbeeld.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 3 december 2023 om 16:24.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2023, 16:22   #22
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je mag terug naar het Lager Middelbaar:
De moderne mens ontstond ongeveer 300.000 jaar geleden in Afrika.
Over het antwoord op de vraag wanneer hij (homo sapiens) het toen volledig beboste Europa is binnengewandeld, daarover lopen de meningen nogal uiteen.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2023, 16:23   #23
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ik vind dit een beetje klinken als: "Durf jij alles wat je ooit geleerd hebt over zwaartekracht te vergeten? Zet het helemaal uit je hoofd, goed zo, vergeet alles. Dan ga ik jou nu een halve werkweek lang indoctrineren met complete onzin en dan hoop ik dat jij daarna uit het raam springt omdat je denkt dat je kan vliegen."
Toch niet ... Zwaartekracht is een puur zwart-wit verhaal, net zoals die flat earth nonsens.
De geschiedenis van onze aardkloot de laatste pakweg 200 jaar is een grijs verhaal, maar er zitten zoveel tinten grijs bij dat die ook van tijd tot tijd kunnen en moeten bijgesteld worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Er is een heel groot verschil tussen open staan voor nieuwe ideeën en bewust alle feiten negeren. En als je dat tweede van me vraagt dan vermoed ik al dat de volgende stap is dat je me onzin van jouw keuze gaat proberen te voeren, die zo duidelijk onzin is dat elke basale factcheck het complete kaartenhuis doet instorten.
Welke feiten worden er genegeerd zonder dat je de footage hebt gezien? Je hoeft niet alles te geloven/mee te pikken uit deze reportage, maar bepaalde nuances kunnen/dienen worden bijgesteld.

De Rothschilds organiserden sinds honderden jaren oorlogen, ... net omdat ze er zo veel geld aan verdienen. Ze begonnen ermee ongeveer ten tijde van Napoleon. Ze controleren met dat doel ook de Main Stream Media, vele social media apps, ...

Ik heb na het zien van die 12 uur een aantal zaken wat moeten bijstellen, aanpassen, ... zo bijvoorbeeld de oorzaak van enorme vluchtelingenstroom die we het laatste decennium in Europa meemaken bijvoorbeeld.

GIVE IT A TRY
And come back with feedback
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 3 december 2023 om 16:28.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2023, 22:42   #24
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Nee bedankt. Ik heb de Protocollen van de wijzen van Sion nog niet gelezen, en ik wil ze niet spoilen door eerst de TV-serie te zien. Het origineel is toch altijd beter hè?

(Ja, ik ben heel subtiel.)
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2023, 12:46   #25
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Nee bedankt. Ik heb de Protocollen van de wijzen van Sion nog niet gelezen, en ik wil ze niet spoilen door eerst de TV-serie te zien. Het origineel is toch altijd beter hè?

(Ja, ik ben heel subtiel.)
Ik heb de Protocollen van de wijzen van Sion ook nog niet gelezen, maar wat ik er van weet zijn beiden van totaal verschillende makelij ... het is eerder oorzaak/gevolg dan een repirtage van die Protocollen. Maar zoals gezegd, ik heb ze nog nooit gezien, laat staan gelezen.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2023, 11:27   #26
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Toch niet ... Zwaartekracht is een puur zwart-wit verhaal, net zoals die flat earth nonsens.
De geschiedenis van onze aardkloot de laatste pakweg 200 jaar is een grijs verhaal, maar er zitten zoveel tinten grijs bij dat die ook van tijd tot tijd kunnen en moeten bijgesteld worden.

Welke feiten worden er genegeerd zonder dat je de footage hebt gezien? Je hoeft niet alles te geloven/mee te pikken uit deze reportage, maar bepaalde nuances kunnen/dienen worden bijgesteld.

De Rothschilds organiserden sinds honderden jaren oorlogen, ... net omdat ze er zo veel geld aan verdienen. Ze begonnen ermee ongeveer ten tijde van Napoleon. Ze controleren met dat doel ook de Main Stream Media, vele social media apps, ...

Ik heb na het zien van die 12 uur een aantal zaken wat moeten bijstellen, aanpassen, ... zo bijvoorbeeld de oorzaak van enorme vluchtelingenstroom die we het laatste decennium in Europa meemaken bijvoorbeeld.

GIVE IT A TRY
And come back with feedback
We hoeven niet alles te geloven maar sommige dingen wel. Welke dingen moeten we dan geloven en waarom? Waar zit de peer review waardoor we waarde kunnen hechten aan dit 12 uur durende gezever?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2023, 08:52   #27
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Ik moet vooral leren te reageren nadat ik op een link klik. 12 uren van een erg subjectieve video met wat me halve waarheden en leugens lijken, dat doe ik niet. Er kan wel serieus over de rol van de Rothschilds gesproken worden, maar daarvoor zijn betere kanalen. Die familie was vroeger ook controversieel en ze zijn inderdaad zeer rijk geworden in tijden van oorlog. Om hun Joodse achtergrond daardoor over het gehele Jodendom door te trekken, gaat me wel ver hoor.
Inderdaad, dat zijn gewoon clevere gasten met veel geld en macht die door hun veel geld nog veel meer geld hebben weten te vergaren en dus nog meer politiekers konden kopen en dus nog meer macht hebben kunnen verkrijgen.

Hoe zou ge zelf zijn he, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2024, 16:50   #28
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Ik moet vooral leren te reageren nadat ik op een link klik. 12 uren van een erg subjectieve video met wat me halve waarheden en leugens lijken, dat doe ik niet. Er kan wel serieus over de rol van de Rothschilds gesproken worden, maar daarvoor zijn betere kanalen. Die familie was vroeger ook controversieel en ze zijn inderdaad zeer rijk geworden in tijden van oorlog. Om hun Joodse achtergrond daardoor over het gehele Jodendom door te trekken, gaat me wel ver hoor.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2024-01-06 �* 02.21.52_3bc69ff0.jpg‎ (99,8 KB, 24x gelezen)
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2024, 21:16   #29
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Neemt niet weg dat er een discussie gevoerd moet worden hoeveel Joden er nu daadwerkelijk vermoord zijn in WO2. Of het 3 of 6 miljoen slachtoffers zijn doet niet ter zake. Het is allebei even verschrikkelijk want het blijft gaan om een Holocaust.

Daarentegen om
een ieder af te schilderen als een Holocaust denier als deze het officiele aantal doden in twijfel trekt en deze persé met pek en veren moet worden verwijderd uit de discussie doet de zaak gewoon geen goed.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 januari 2024 om 21:23.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2024, 21:20   #30
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

PS de bijna 6 miljoen slachtoffers aldus de officiële metingen geloof ik (ook) niet.

Het is net als in de hoogtijdagen van de Coronatijd en bijbehorende groepswaanzin. Namelijk wie het narratief niet volgt en tegenspreekt moet keihard verketterd danwel belachelijk gemaakt worden. Dat alleen al maakt de zaak zeer verdacht..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 januari 2024 om 21:23.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2024, 17:44   #31
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.949
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je mag terug naar het Lager Middelbaar:
De moderne mens ontstond ongeveer 300.000 jaar geleden in Afrika.
In Ethiopië ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2024, 22:46   #32
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
In Ethiopië ?
In ierder geval het enige land in Afrika dat nooit een kolonie is geweest ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2024, 22:48   #33
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
PS de bijna 6 miljoen slachtoffers aldus de officiële metingen geloof ik (ook) niet.

Het is net als in de hoogtijdagen van de Coronatijd en bijbehorende groepswaanzin. Namelijk wie het narratief niet volgt en tegenspreekt moet keihard verketterd danwel belachelijk gemaakt worden. Dat alleen al maakt de zaak zeer verdacht..
Ga op zoek in the Jewish Almenak ... een schatting van het aantal Joodse medemensen op onze aardkloot wordt er op jaarbasis netjes getoond ... van al lang voor WO II trouwens ...


U gaat verbaasd zijn
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2024, 09:11   #34
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
PS de bijna 6 miljoen slachtoffers aldus de officiële metingen geloof ik (ook) niet.
Ge wilt de nazi's nog belachelijker maken als ze al officieel zijn ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2024, 09:19   #35
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
In ierder geval het enige land in Afrika dat nooit een kolonie is geweest ...
fout.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2024, 20:48   #36
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
fout.
Euh ... waar zit ik fout? ... meld dat dan toch gewoon onmiddellijk!
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2024, 21:22   #37
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.716
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
...
Ik heb na het zien van die 12 uur een aantal zaken wat moeten bijstellen, aanpassen, ... zo bijvoorbeeld het ontstaan van de enorme vluchtelingenstroom die we het laatste decennium in Europa meemaken bijvoorbeeld.
Het is inderdaad beter uw ontstane inzichten na die 12 uur hier mede te delen, dan eenieder die opdracht te geven.
Daar uit kan de goesting voor ieder al dan niet blijken te ontstaan om de bron daarvan te raadplegen.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2024, 22:41   #38
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Het is inderdaad beter uw ontstane inzichten na die 12 uur hier mede te delen, dan eenieder die opdracht te geven.
Daar uit kan de goesting voor ieder al dan niet blijken te ontstaan om de bron daarvan te raadplegen.
Nope ... you need to try to make an objective analysis yourself ... without influence ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2024, 13:07   #39
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Euh ... waar zit ik fout? ... meld dat dan toch gewoon onmiddellijk!
Heb jij laten controleren of jij geen kanker in je kop hebt?
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2024, 13:34   #40
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.849
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Waarom bant de moderatie deze Holocaustontkenner niet?
Omdat voor de moderatie de vrijheid van meningsuiting absoluut is, zelfs voor de grootste onzin.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be