Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 juli 2019, 20:03   #121
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.537
Standaard

Acosta neemt ontslag uit het Trump cabinet....iets beweegt. Een deur wordt geopend maar ook terug gesloten:

Citaat:
The Justice Department inspector general told lawmakers in January that he is unable to investigate the circumstances surrounding the 2008 plea deal because of statutory limitations.
We gaan dus mogelijkerwijze niet te weten komen op vraag van wie Acosta Epstein liet gaan in feite. Tenzij door wat Acosta eerder zei dat ze hem gezegd hadden dat Epstein "above your paygrade" is. Dit en andere zaken rond Acosta wijzen op de bescherming van Epstein van hogerhand. Hopelijk wordt de zaak toch ten gronde onderzocht.

Laatst gewijzigd door Bach : 12 juli 2019 om 20:25.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 20:30   #122
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Acosta, de man die Epstein 10 jaar geleden met een absurd lage straf liet wegkomen (als openbaar aanklager) voor de misdaden die hij pleegde en die nu secretary of labor onder Trump is:

Sexueel misbruik als politiek wapen, daar lijkt dit op. Hoe gedegradeerd kan je worden als security state?
gast, gij weet dat nu pas?? Dat was gisteren al uitgebreid in het nieuws!

Opletten!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 20:32   #123
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Acosta neemt ontslag uit het Trump cabinet....iets beweegt. Een deur wordt geopend maar ook terug gesloten:



We gaan dus mogelijkerwijze niet te weten komen op vraag van wie Acosta Epstein liet gaan in feite. Tenzij door wat Acosta eerder zei dat ze hem gezegd hadden dat Epstein "above your paygrade" is. Dit en andere zaken rond Acosta wijzen op de bescherming van Epstein van hogerhand. Hopelijk wordt de zaak toch ten gronde onderzocht.
Laat het zitten, nobody cares
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 20:40   #124
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.537
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
gast, gij weet dat nu pas?? Dat was gisteren al uitgebreid in het nieuws!

Opletten!
Alle gij. Dat is al 10 jaar geweten dat Acosta Epstein een veel te lichte straf liet hebben, zelfs geen jail time. Blijkbaar nu pas op het lokaal Vlaams nieuws.

Laatst gewijzigd door Bach : 12 juli 2019 om 20:51.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 20:43   #125
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.537
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Laat het zitten, nobody cares
Spreek voor uzelf. Er zijn wel degelijk mensen die inzitten met kindermisbruik en de bescherming van deze criminelen van hogerhand.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2019, 23:57   #126
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Het zou nogal naïef zijn om te denken dat deze zaak omwille van de slachtoffers terug in het licht komt, laat staan dat het om Clinton of Epstein zelf draait.

Niemand schijnt te weten hoe hij zonder in het bezit te zijn van een "college degree" aan jongeren (!) les gaf in een privé school.
Hoe hij aan zijn miljarden, privé eiland in de Maagdeneilanden , privé jet (oud model) en appartement van 70 miljoen in NY waarvan hij zowel verkoper als koper aankoper was (!) komt, dat is bijzaak.

Citaat:
This much is clear: “He is a man of nearly infinite means,” federal prosecutor Alex Rossmiller said in court. https://www.timesofisrael.com/jeffre...whiz-to-titan/
De Jeff is gewoon een ordinaire honeypot.
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 06:20   #127
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Spreek voor uzelf. Er zijn wel degelijk mensen die inzitten met kindermisbruik en de bescherming van deze criminelen van hogerhand.
Ik heb het over uw complottheorieën. Gij hebt helemaal geen interesse voor de miserie van die meisjes, dus zet u zelf niet ijdel op een morele pied de stalle. Dat is echt het toppunt van hypocrisie.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 07:15   #128
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.537
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik heb het over uw complottheorieën. Gij hebt helemaal geen interesse voor de miserie van die meisjes, dus zet u zelf niet ijdel op een morele pied de stalle. Dat is echt het toppunt van hypocrisie.
Heeft u nog iets inhoudelijks tot het thema te zeggen ook? Dat het gedrag van Acosta verdacht was toen hij Epstein liet gaan zorgen nu voor zijn ontslag. Als daar allemaal zelfs geen vragen bij gesteld mogen worden, vraag ik me af wat eigenlijk de bedoeling is van uw persoonlijke aanvallen, zonder ook maar iets inhoudelijks te zeggen tot het thema.

Laatst gewijzigd door Bach : 13 juli 2019 om 07:16.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 09:33   #129
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik heb het over uw complottheorieën. Gij hebt helemaal geen interesse voor de miserie van die meisjes, dus zet u zelf niet ijdel op een morele pied de stalle. Dat is echt het toppunt van hypocrisie.
Deze meisjes zullen waarschijnlijk voor het overgrote deel verdomd goed geweten hebben waar ze mee bezig waren. Maar ook dit is het punt niet. Het is strafbaar en niet zo''n beetje ook. Als gij of ik voor eendergelijk vergrijp worden aangekacht dan is het voor ons game over. Bovendien, als het zo' n ernstig vergrijp is, waarom een dergelijk persoon er zo lang mee weg. Dit terwijl Epstein aan lopende band deze praktijken heeft uitgehaald en je dus kan verwachten dat er na ca. 10 jaar vrouwen met lost memories zich gaan melden. Dat laatste zit hem dus ook dan de kneep.

Dit is van een ander kaliber dan Michel Jackson, die ook geld had maar geen macht en het bovendien niet gedaan kon hébben omdat hij vroeger chemisch is gecastreerd. Maargoed dit is off topic. Een rechtsysteem behoort te werken, niet dat bepaalde extreem rijken en machtigen overal denken weg te komen. Dit om goed uit te voeren vrij gecompliceerd. Zeker in Amerika—waar Me2# wordt ingezet om bepaalde benoemingen voor het hoger gerechtshof tegen te gaan. Inzake Epstein is het daarentegen klaar en duidelijk dat hij jonge meisjes inzette op vluchten en feestjes.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 13 juli 2019 om 09:46.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 09:42   #130
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Heeft u nog iets inhoudelijks tot het thema te zeggen ook? Dat het gedrag van Acosta verdacht was toen hij Epstein liet gaan zorgen nu voor zijn ontslag. Als daar allemaal zelfs geen vragen bij gesteld mogen worden, vraag ik me af wat eigenlijk de bedoeling is van uw persoonlijke aanvallen, zonder ook maar iets inhoudelijks te zeggen tot het thema.
GIJ zijt degene die niets inhoudelijk over het thema zit te zeggen! Het enige wat ge doet zijn zaken insinueren (bvb dat van die vermoordde ex senator, dat was wel degoutant en laf) en stellen 'dat het toch geen toeval kan zijn'.

Dat is alles!

Ge hebt geen enkel bewijs voor uw stelling dat Clinton een pedofiel is. Géén foto's, géén video, géén getuigenissen van slachtoffers. Net zoals die New Yorkse Pizza hoax.

En dat is waar ik u op wijs, en dat irriteert u danig, want gij wilt hier andere forummers bekeren naar uw geloof.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 09:58   #131
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
GIJ zijt degene die niets inhoudelijk over het thema zit te zeggen! Het enige wat ge doet zijn zaken insinueren (bvb dat van die vermoordde ex senator, dat was wel degoutant en laf) en stellen 'dat het toch geen toeval kan zijn'.

Dat is alles!

Ge hebt geen enkel bewijs voor uw stelling dat Clinton een pedofiel is. Géén foto's, géén video, géén getuigenissen van slachtoffers. Net zoals die New Yorkse Pizza hoax.

En dat is waar ik u op wijs, en dat irriteert u danig, want gij wilt hier andere forummers bekeren naar uw geloof.
Ik mag aannemen dat Clinton wel zo kien was destijds on zijn pijpbeurt buiten de camera's te houden. Over camera's gesproken: ik weet niet van welke generatie ge bent—maar dergelijk camera toezicht is vrij recent en heeft pas afgelopen 5 ~ 10 aar een hoge vlucht genomen. Ook mag ik aannemen dat Clinton niet gaat poseren met een jong hoerig gekleed meid op de foto. Zeker niet in een vliegtuig. Zullen we nou krijgen zeg!

Dit is geen New Yorke pizzahoast. Clinton staat keihard te liegen inzake vluchten met Epstein. Punt. Feit is dat CNN dat Trump met Epstein probeert te linken en dit slaat waarschijnlijk wederom weer keihard terug als de Rusland hoax. Trump is nml. geen KGB agent. Punt. Gezien het pissende hoertjes rapport van meneer Steel is het hoogst twijfelachtig hoe hij aan deze informatie kwam. Bovendien zouden dergelijke beelden al lang naar buiten zijn gebracht. Geen enkele Amerikaanse president heeft zulke zware economische sancties als Trump opgelegd..Dus mochten die beelden er zijn, dan zouden wij Trump allang in een regen van Russisch hoerenpis hebben zien baden. Dit in de hotelkamer waar Obama heeft overnacht.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 13 juli 2019 om 10:25.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 10:26   #132
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik mag aannemen dat Clinton wel zo kien was destijds on zijn pijpbeurt buiten de camera's te houden. Over camera's gesproken: ik weet niet van welke generatie ge bent—maar dergelijk camera toezicht is vrij recent en heeft pas afgelopen 5 ~ 10 aar een hoge vlucht genomen. Ook mag ik aannemen dat Clinton niet gaat poseren met een jong hoerig gekleed meid op de foto. Zeker niet in een vliegtuig. Zullen we nou krijgen zeg!

Dit is geen New Yorke pizzahoast. Clinton staat keihard te liegen inzake vluchten met Epstein. Punt. Feit is dat CNN dat Trump met Epstein probeert te linken en dit slaat waarschijnlijk wederom weer keihard terug als de Rusland hoax. Trump is nml. geen KGB agent. Punt. Gezien het pissende hoertjes rapport van meneer Steel is het hoogst twijfelachtig hoe hij aan deze informatie kwam. Bovendien zouden dergelijke beelden al lang naar buiten zijn gebracht. Geen enkele Amerikaanse president heeft zulke zware economische sancties als Trump opgelegd..Dus mochten die beelden er zijn, dan zouden wij Trump allang in een regen van Russisch hoerenpis hebben zien baden. Dit in de hotelkamer waar Obama heeft overnacht.
Wat is dit voor wartaal.

Van de hak op de tak.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 11:26   #133
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Wat is dit voor wartaal.

Van de hak op de tak.
Puntsgewijs per quote uitwijden dan?

Waarom niet gewoon in 1 quote.

Ge noemt verschillende punten op die compleet van de pot gerukt zijn. Het is als een varken die een WC volschijt en vervolgens gaat blaffen als er in dit diaree een wormkuuronderzoek wordt gedaan.

Het is echt verschrikkelijk met U.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 11:27   #134
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Puntsgewijs per quote uitwijden dan?

Waarom niet gewoon in 1 quote.

Ge noemt verschillende punten op die compleet van de pot gerukt zijn. Het is als een varken die een WC volschijt en vervolgens gaat blaffen als er in dit diaree een wormkuuronderzoek wordt gedaan.

Het is echt verschrikkelijk met U.
Alles ok met u? Ook dit is wartaal.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 11:31   #135
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Alles ok met u? Ook dit is wartaal.
Wederom een strontspetter, alleen ontbreken dit keer uw wormen. Ergo inhoudsloos.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 11:33   #136
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Maar buiten dat: is er naast CNN voor U nog een leven?
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 11:41   #137
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Maar buiten dat: is er naast CNN voor U nog een leven?
Nee jongen, elke dag kijk ik van smorgens tot savonds naar CNN.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 11:46   #138
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Nee jongen, elke dag kijk ik van smorgens tot savonds naar CNN.
Oh dank u wel voor deze persoonlijke informatie.

U heeft dus gisteren en vanmorgen vernomen dat de ponies van het noorden naar het zuiden huppelen.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 11:50   #139
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Oh dank u wel voor deze persoonlijke informatie.

U heeft dus gisteren en vanmorgen vernomen dat de ponies van het noorden naar het zuiden huppelen.
Als ik dit nu ook wartaal noem, gaat ge dan weer beginnen wenen?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 12:09   #140
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.537
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
GIJ zijt degene die niets inhoudelijk over het thema zit te zeggen! Het enige wat ge doet zijn zaken insinueren (bvb dat van die vermoordde ex senator, dat was wel degoutant en laf) en stellen 'dat het toch geen toeval kan zijn'.

Dat is alles!

Ge hebt geen enkel bewijs voor uw stelling dat Clinton een pedofiel is. Géén foto's, géén video, géén getuigenissen van slachtoffers. Net zoals die New Yorkse Pizza hoax.

En dat is waar ik u op wijs, en dat irriteert u danig, want gij wilt hier andere forummers bekeren naar uw geloof.
Dat is dan ook niet mijn stelling. Ik ga er wel van uit dat de vluchtgegevens die tonen dat Clinton 26 keer op de Lolita express vloog niet vervalst zijn zoals u insinueert. Zelfs Clinton ontkent niet hardop dat dat een vervalsing is. U verzint hier een complot ondertussen dat u anderen dat verwijt. Vanwaar komt die obsessie om overal complotten te zien en denken te bestrijden vraag ik me af.

De zaak wordt nu ook in de main stream pers gebracht. Het wordt moeilijker op die manier mensen te beschuldigen complottheorieën te verzinnen of een of ander 'geloof' te willen verspreiden.

Waar dit zal eindigen weet ik niet. Ik hoop wel dat Epstein nu zijn verdiende straf krijgt . Of we ooit te weten zullen komen wat er op de gevonden tapes staat betwijfel ik ergens.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be